Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla mukavat langot/kälyt?

Vierailija
15.04.2026 |

Onko sun siskojen ja veljien puolisot eli langot ja kälyt mukavia?

Mun käly on ihan mukava, mutta kyllä hänkin osaa heittäytyä hankalaksi niin halutessaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/16 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi lankoa, yksi ex-lanko ja kaksi kälyä. Varsinkin yksi lanko on ihana humaani ihminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin tavalliset. Toinen on pikkasen kiero ala-asteen opettaja.

Vierailija
4/16 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni puoliso on mukava, mutta haluaa jostain syystä selvästi pitää perheemme sopivan etäällä. Tulemme toimeen mutta kovin läheisiä meistä ei varmaan koskaan tule, valitettavasti.

Oman mieheni veli vaimoineen on mukava pariskunta ja mökkeilemme yhdessä, mutta meillä on niin paljon eroavaisuuksia jo elämän arvoissa, etten koskaan koe voivani rentoutua täysin heidän seurassaan. Onneksi välit kaikkiin ovat kuitenkin hyvät.

Vierailija
5/16 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lankoa ihan susipaskoja itsekkäitä kusipäitä ja 1 siedettävä vaikkakin hankalaluonteinen. 2 kälyä joista toinen piikikäs kuin kaktus ja toinen lumihiutale. Parempi kun en tapais näistä yhtäkään. 

Vierailija
6/16 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni kuoltua lankoni ja kälyni hävisivät nopeasti elämästäni. He riitelivät puolisoni perinnöstä ja katkaisi välimme. Oli iso yllätys, miten kovia tyyppejä he olivat 20 vuoden tuttavuuden jälkeen.
Nykyisen kälyni kanssa en ole tekemissä, koska sain tarpeikseni aiemmasta kälystä. Hän on hemmoteltu, itsekeskeinen ja monessa kovin avuttoman oloinen. En halua olla osana anopin luomassa perhedynamiikassa ja jossa tavoitteena olisi meidän kaikkia paapoa kälyä.

Vierailija
7/16 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon kumppani on tosi mukava ja istunut heti alusta asti hyvin porukkaan, kuten oma kumppanikin. Vietetään paljon vapaa-aikaa nelistään ja puolileikillä välillä mietitään, että pitäisikö meidän muuttaa asumaan lähemmäksi heitä. Ei välimatkaa ole nytkään kuin 60 km, mutta olisihan se kiva asua kävelymatkan päässä toisistamme.

Vierailija
8/16 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni puoliso on mukava ja usein olen häneen enemmän yhteydessä kuin veljeeni.

Siskoni puoliso vaikuttaa ihan kivalta, en ole kovin hyvin häneen vielä tutustunut.

Vierailija
9/16 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovainen veljeni oli kiva, ahkera, meitä läheisiään ja varsinkin iäkästä äitiä rakastava ja auttava ihminen. Nappasi eukokseen toisen lahkon edustajan (lesta) ja alkoi muuttumaan. Nyt on kuin akkansa eli kopea, itsekäs, rahanhimoinen, itseään muita parempana pitävä, lähimmäisenrakkauden kadottanut (myös äitiä kohtaan eli ei käy edes kylässä), Raamatulla päähän koputtelija, muita syyllistävä ja syyttävä, mutta oikeinkin ulkokultainen ihminen. Vieraat luulevat että tämä pariskunta on hyviä hartaita ja hurskaita ihmisiä, mutta me omaiset tiedetään totuus. Meni vähän ohikseksi, mutta musta veljeni vaimo voisi ottaa luutansa ja lentää vaikka hevon vittttuun. 

Vierailija
10/16 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole kauheasti tekemisissä. Veljeni vaimo on tehnyt selväksi, että meidän seura ei kiinnosta, hän on mielummin töissä kaikki vkl ja pyhät ja kerää rahaa. Siskoni avopuoliso on meitä n. 20 v nuorempi emmekä häntäkään tapaa kuin pari-kolme kertaa vuodessa. Tullaan toimeen mutta ei olla kavereita, näin voisi kuvailla. 

Vierailija
11/16 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen vaimo on epämiellyttävä ja kylmä ihminen. En tajua miten veli on sellaiseen naiseen päätynyt. 

Vierailija
12/16 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käly tavallaan eli mieheni veljen vaimo. Olin iloinen kun lopultakin tänne peräkylälle muutti ikäiseni nainen kun olin jo vuosia kärsinyt yksinäisyydestä. Toki mummut ovat kivoja, mutta esim. lenkkeily- ja kaupungissa käyntiseura oli toiveissa. Kävivät kerran meillä ja minun mielestäni kaikki meni hyvin, mutta sen jälkeen nainen ei enää meille suostunut tulemaan, enkä minä saanut heille kutsua, mieheni kyllä. Nyt olemme asuneet lähinaapureina parikyt vuotta ja tilanne sama, nainen ei edes tervehdi minua kun kylätiellä vastaan tulee. Että semmoinen kanttura tämä. Edes kielimuuri ei ole voinut olla esteenä kun lukiossa tuli venättä 3vuotta opuskeltua. 

Vierailija
13/16 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat mullan alla kuin myös puoliso.

Vierailija
14/16 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät. En toki ole itsekaan millään tavalla mukava.

Vierailija
15/16 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni siskosta ei koskaan tullut minulle läheinen. Hän oli hyvä ystävä puolisoni ex-kihlatun kanssa, joten ihan ymmärrettävää. Luonteemme olivat myös ihan päinvastaiset. Hoidin kyllä paljon siskon lasta kun hän oli pieni. Sisko menehtyi muutama vuosi sitten, se oli kyllä surullista.

Vierailija
16/16 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi