Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako yrittää tapailla "väkisin" epäviehättävää naista? Ajatuksena että jos aikaa myöden tottuisi häneen, ja alkaisi pitämään muusta kuin ulkonäöstä ja pintapuolisesta persoonasta

Vierailija
12.12.2021 |

Onko joku onnistunut tuolla tavoin pääsemään rakkaussuhteeseen, vai hiertääkö se aina ja haaveilette jostakin muusta?

M32

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kannattaako yrittää tapailla "väkisin" epäviehättävää naista? Ajatuksena että jos aikaa myöden tottuisi häneen, ja alkaisi pitämään muusta kuin ulkonäöstä ja pintapuolisesta persoonasta"

Ei kannata. Kyllä naisen pitää olla sellainen, että kun ensimmäistä kertaa halaat tai suutelet tätä, niin seisokkia et kykene estämään. Silloin kun veitikka ryhtyy seisomaan, niin kyseessä ei ole epäviehättävä nainen.

Entä jos en löydä mistään sellaista naista, jota suudellessani saisin erektion?

Kokeile samaa miehen kanssa.

Vierailija
102/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ulkonäkö ei auta jos ei sovi yhteen.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kannattaako yrittää tapailla "väkisin" epäviehättävää naista? Ajatuksena että jos aikaa myöden tottuisi häneen, ja alkaisi pitämään muusta kuin ulkonäöstä ja pintapuolisesta persoonasta"

Ei kannata. Kyllä naisen pitää olla sellainen, että kun ensimmäistä kertaa halaat tai suutelet tätä, niin seisokkia et kykene estämään. Silloin kun veitikka ryhtyy seisomaan, niin kyseessä ei ole epäviehättävä nainen.

Entä jos en löydä mistään sellaista naista, jota suudellessani saisin erektion?

No sitten kannattaa myöntää aseksuaalisuutensa ja etsiä toinen samanlainen. 

Vierailija
104/108 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes alkaamaan tapailemaan rumaa tai lihavaa naista? En tajua oikein tuota ap:n viestiä tai sanomaa.

En itse ainakaan pystyisi rakastumaan rumaan tai lihavaan naiseen.

M29

No, vaikka sinä et pystyisi rakastumaan rumaan tai lihavaan naiseen niin kyllä heistäkin osa on ihan aidosti rakastettuja. Kai sinuakin joku pystyy rakastamaan, vaikka oletkin aika tyhmä. Ainakin oma äiti. 

Lihavalla tai rumalla naisella on mahdollisuus vain oman tasoiseen mieheen, ei lihavalla tai rumalla naisella ole mahkuja saada komeaa miestä.

Lihavalla ja/tai rumalla naisella on kyllä jonkinlainen mahdollisuus saada seksiä itseään korkeampitasoiselta mieheltä, mutta suhteeseen pääseminen on kyllä hyvin vaikeaa tai mahdotonta.

Ja tuo seksin saaminenkin vaatii tuuria. Pitää olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan, jotta kyseinen mies tavataan juuri sillä hetkellä kun hän on niin puutteessa, että seksikumppanin standardit ovat miehellä hyvin matalalla.

Vierailija
105/108 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin useamman ykäpeukun, jos voisin. Niin totta.

Olen mies, ja olen tuhlannut omaa ja erinäisten naisten aikaa varmaan tuhansia tunteja elämäni aikana, koska olen yrittänyt saada suhdetta toimimaan sellaisten naisten kanssa, joiden ulkonäöstä ajattelin että: "kyllä me ehkä saadaan tää juttu toimimaan. Kyllä mä varmaan sytyn hänestä ajan kanssa".

En enää koskaan tule ajautumaan tuohon tilanteeseen. Nykyään ohjenuorani on juurikin se että jos nainen ei ensinäkemältä aiheuta minussa reaktiota vyötärön alapuolella, hän ei todennäköisesti tule sitä tekemään koskaan. Joten miksi tuhlata omaa ja toisen aikaa.

Vierailija
106/108 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Epäviehättävyyteen voi tottua ja rakastuminen auttaa juuri siinä, mutta vääränlaisen persoonan kanssa yhteenmenemisestä ei seuraa mitään hyvää.

Mitä jos ei saa mahdollisuutta muiden kuin epäviehättävien naisien kanssa?

Olet sitten ilman. Niin ne epäviehättävät naisetkin tekee jotka haaveilee komistuksista, mutta eivät niitä saa. Keskittyvät sitten kuolaamaan jotain julkkiksia ja lukemaan eroottisia faninovelleja omissa kammioissaan.

Vierailija
107/108 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes alkaamaan tapailemaan rumaa tai lihavaa naista? En tajua oikein tuota ap:n viestiä tai sanomaa.

En itse ainakaan pystyisi rakastumaan rumaan tai lihavaan naiseen.

M29

No, vaikka sinä et pystyisi rakastumaan rumaan tai lihavaan naiseen niin kyllä heistäkin osa on ihan aidosti rakastettuja. Kai sinuakin joku pystyy rakastamaan, vaikka oletkin aika tyhmä. Ainakin oma äiti. 

Lihavalla tai rumalla naisella on mahdollisuus vain oman tasoiseen mieheen, ei lihavalla tai rumalla naisella ole mahkuja saada komeaa miestä.

Lihavalla ja/tai rumalla naisella on kyllä jonkinlainen mahdollisuus saada seksiä itseään korkeampitasoiselta mieheltä, mutta suhteeseen pääseminen on kyllä hyvin vaikeaa tai mahdotonta.

Ja tuo seksin saaminenkin vaatii tuuria. Pitää olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan, jotta kyseinen mies tavataan juuri sillä hetkellä kun hän on niin puutteessa, että seksikumppanin standardit ovat miehellä hyvin matalalla.

Ja kannattaa jättää mainitsematta, että kuuluu vakiokalustoon eli mt-tapauksiin, jotka ovat 24/7 jommalla kummalla naisfoorumilla.

Vierailija
108/108 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaisin useamman ykäpeukun, jos voisin. Niin totta.

Olen mies, ja olen tuhlannut omaa ja erinäisten naisten aikaa varmaan tuhansia tunteja elämäni aikana, koska olen yrittänyt saada suhdetta toimimaan sellaisten naisten kanssa, joiden ulkonäöstä ajattelin että: "kyllä me ehkä saadaan tää juttu toimimaan. Kyllä mä varmaan sytyn hänestä ajan kanssa".

En enää koskaan tule ajautumaan tuohon tilanteeseen. Nykyään ohjenuorani on juurikin se että jos nainen ei ensinäkemältä aiheuta minussa reaktiota vyötärön alapuolella, hän ei todennäköisesti tule sitä tekemään koskaan. Joten miksi tuhlata omaa ja toisen aikaa.

Hyvä! Jos olet ihan normaali mies, niin etsi mukava nainen ulkomailta. Esim. Filippiineillä on pilvin pimein kivoja ja kauniita naisia, jotka arvostavat suomalaisen miehen kunnollisuuta ja juroutta. Joudut tekemään hieman töitä vakuuttaaksesi tyttöystävällesi, että rakastat häntä, sekä tyttöystävän perheelle, että hän on varmasti luotettavan miehen käsissä. Et osaa kuvitellakaan, miltä tuntuu, kun nainen aidosti rakastaa ja kunnioittaa sinua. Vastavuoroisesti voit itsekin hämmästyä miten mukavaa ja luonnollista on helliä kaunista ja eksoottista, söpöä naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi