Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako yrittää tapailla "väkisin" epäviehättävää naista? Ajatuksena että jos aikaa myöden tottuisi häneen, ja alkaisi pitämään muusta kuin ulkonäöstä ja pintapuolisesta persoonasta

Vierailija
12.12.2021 |

Onko joku onnistunut tuolla tavoin pääsemään rakkaussuhteeseen, vai hiertääkö se aina ja haaveilette jostakin muusta?

M32

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies tyytyy lihavaan naiseen kun pitää olla nainen. Sinkkumiestä pidetään säälittävänä runkkarina.

Vierailija
22/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa. Työkaveri teki näin ja nyt hänellä on oma perhe, iso omakotitalo kahden auton tallilla ja jälkikasvukin on jo mopoautoiässä.

Luultavasti hän hyväksyi kumppanin sellaisena kuin on ja siksi toimii. Kysymys varmaan on että pystyykö ap hyväksymään naisen sellaisena kun nainen nyt on vaiko ei? Jos vastaus on ei, silloin kannattaa lopettaa suhde koska siitä ei seuraa mitään hyvää kummallekkaan. Jos vastaus on kyllä, silloin suhde voi toimia.

Hän itse kertoi seurustelleensa vakavassa mielessä ensin niiden kauniiden kanssa, mutta suhteet päättyivät säännöllisesti näiden kauniiden kyllästyttyä ja pistettyä ns. bänks. Otti sitten sellaisen ihan tavallisen näköisen.

Jep, mutta hän luultavasti hyväksyi tavallisen näköisen naisen sellaisena kuin hän on. Kun taas ap:n jutuista tulee kuva, että hän ei osaa hyväksyä naista sellaisena kuin nainen on. Siinä on iso ero hyväksyykö toisen sellaisena kuin toinen on vai ei, että onko suhteella tervettä tulevaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole suosiolla yksin. Jos eivät viehättävät sinusta viehäty, niin et ole kummoinen pakkaus itsekään.

Vierailija
24/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea on oikea. Sen vaan tuntee.

Kaikki on niin erilaista kuin muiden naisten kanssa: kylmät väreet, kädet tärisee, valtava ilontunne, selittämätön kaipaus...

Odota oikeaa!

Vierailija
25/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan olisi kuvitellut voivani viehättyä miehestäni kun näin hänet ensi kertaa: lyhyt, laiha, kaljuuntuva, omituisen näköinen luiseva naama yms. Mutta oltiin työkavereita ja kaveripohjalta tutustuttiin. Vähitellen vuosien kuluessa tuli ihastuminen ja rakastuminen. Ja kyllä sen jälkeen olen halunnut häntä seksuaalisestikin, vaikken vieläkään pidä häntä ollenkaan komeana. Omalla tavallaan sympaattisen näköisenä kyllä. Eli minä totuin ulkonäköön ja suhde on ollut hyvä.

Vierailija
26/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millainen on sängyssä. Itse seurustelin 6 vuotta ei niin omaan makuuni olevan kanssa ihan vain seksin vuoksi. Oli lähes nymfo, eli halusi seksiä päivittäin ja oli erinomainen suihinottaja ja myös halukas sitä tekemään. Otti suihin lähes aina kun sanoi ettei nyt paneminen kiinnostaisi tai jos hänellä oli "se" aika kuukaudessa.

Vierailija
27/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätään tapailla tai seurustella ihmisen kanssa, jota ei rakasta? Opettele olemaan yksin niin kauan, kunnes löydät sielunkumppanisi.

Vierailija
28/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Oikea kemia ja rakkaus ei katso ulkonäköä.

Vierailija
29/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katoavaa. Rakkaus ei.

Vierailija
30/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä naisen ulkönäössä on vikana?

Itse tyydyin mieheen joka on vähän ylipainoinen (itse olen hoikka). Hänessä oli/on niin paljon muuta hyvää kuin litteä vatsa. Mutta silti, myönnetään, joskus harmittaa, että hän ei näe ulkonäkönsä eteen samaa vaivaa kun minä.

Ja ei, ei ole rikas, kun nyt joku tulee siitä mää kimään kuitenkin.

Vierailija
31/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa. Työkaveri teki näin ja nyt hänellä on oma perhe, iso omakotitalo kahden auton tallilla ja jälkikasvukin on jo mopoautoiässä.

Entä, jos ei välitä omakotitalosta ja autoista ja inhoaa mopoautoja? Ainakaan minulle nuo "vetovoimatekijät" eivät kuulosta miltään muulta kuin luotaantyöntäviltä.

Vierailija
32/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea on oikea. Sen vaan tuntee.

Kaikki on niin erilaista kuin muiden naisten kanssa: kylmät väreet, kädet tärisee, valtava ilontunne, selittämätön kaipaus...

Odota oikeaa!

Just näin. Vinkkinä kaikille, erotkaa niistä huonoista suhteistanne, olkaa yksin ja opetelkaa tuntemaan itselle. Jossain vaiheessa voi sitten se oikea tulla vastaan.

Vierailija
33/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku merkittävä asia tökkii pahoin jo tavattaessa niin se ei siitä paremmaksi muutu. Jos sinulla on varaa valita niin ei kannata miettiä.

Mitä luulet onko varaa valita jos tekee tällaisen aloituksen :D

Vierailija
34/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pidät ulkokuoresta? Tuollainen "väkisin näkeminen" on varmaan hyvin yleistä. Sitten voi tulla vaikeasti tavoiteltava -draamoja jne. Harva kaunis ehkä tosissaan ajattelee, että joku näkee heitä ulkomuodon vuoksi muttei muuten halua olla usein yhteydessä.

Vierailija
35/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että sillä naisella olisi hyvä olla jokin muu juttu kuin se ulkonäkö, johon mieltyisit. Olen huomannut että kauniiden tyttöjen taviskavereilla on monesti sellainen "draivi" päällä, joko yltiöhauskat jutut ja sosiaalisuus, tai helpostilähetyttävyys, että saavat suosiota muilla avuilla kuin ulkonäöllä.

Vierailija
36/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä ole niin itsekäs. Tuollaiseen kuvioon joutuminen tietämättään rakastuneena nuorena naisena ja yli vuosikymmenen miestään rakastaneena vaimona oli karujen faktojen esiin purkautuessa kyllä todella traumaattinen kokemus.

Eikä se ollut miehellekään mukavaa, vaikka kaikkeni hänen eteensä aina teinkin. Kaikki vain siksi, että olin kuulemma "niin mukava" ja rakastuin häneen, kun hän itse vapaaehtoisesti pyysi minua treffeille, teeskenteli rakastavansa ja aikanaan kosikin.

Mistä minä olisin voinut tietää 12 vuoden kohdalla, että en ole "riittävän kaunis" ollut alussa enkä ikinä?

Oikeasti. Älä sinä ole mulkku.

Vierailija
37/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ajan tavisnaamainen mies voi käyttää tinderissä toivottomaan pyörimiseen ja runkkailuun.

Pitää muuttaa suunnitelmaa jos jokainen hoikka meikkaava nainen menee jollekkin muulle miehelle.

Vierailija
38/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä, jos ei välitä omakotitalosta ja autoista ja inhoaa mopoautoja? Ainakaan minulle nuo "vetovoimatekijät" eivät kuulosta miltään muulta kuin luotaantyöntäviltä.

No kuka pakottaa sinut hankkimaan ne? Tämä henkilö halusi rakentaa itse talon isolla autotallilla ja elää siinä rauhallista perhe-elämää. Eli kyseessä oli esimerkki yhden ihmisen valinnasta, eikä määräys, että tehkää näin.

Vierailija
39/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi parantaa sen epäviehättävän naisen tavat ja saada hänet ymmärtämään että hän voi olla viehättävä kun panostaisi edes vähän.

Eikös naisetkin aina ole korjaamassa niitä rikkinäisiä, väkivaltaisia miehiä? Vähän rakkautta niin kyllä se siitä...

Panostasi edes vähän eli tekisi käytännössä mitä?

Vierailija
40/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku sinusta pitää, mikset voisi nähdä jonkun aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi