Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako yrittää tapailla "väkisin" epäviehättävää naista? Ajatuksena että jos aikaa myöden tottuisi häneen, ja alkaisi pitämään muusta kuin ulkonäöstä ja pintapuolisesta persoonasta

Vierailija
12.12.2021 |

Onko joku onnistunut tuolla tavoin pääsemään rakkaussuhteeseen, vai hiertääkö se aina ja haaveilette jostakin muusta?

M32

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa asiaa jo vuosien ajan ja kerran aikaisemmin olen tuohon ryhtynyt. Seurauksena oli pisin parisuhteeni tähän asti. Hyvä puoli tyytymissuhteessa on sen helppous. Nainen antaa aina vastakaikua ja voit olla oma itsesi ja ei ole pelkoa suhteen päättymisestä.

Huono puoli sitten se että toista ei tee mieli katsoa eikä hän herätä viehätystä.

Sanoisin, että sun pitää tehdä arvio että voitko saada parempaa tai onko hän sen verran siedettävä että voisit häntä tapaillessa yrittää etsiä parempaa?

Millä logiikalla nainen, jota ei tee mieli katsoa, "antaa aina vastakaikua"? Eli ilmeisesti olet etsinyt jonkun jo valmiiksi alistetun ihmisen, joka ei ole elämässään hyvässä paikassa. 

Vierailija
42/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuossa se mahdollisuus että se nainenkin ajattelee sinusta että hyi hitto, mutta tapaillaan nyt tätä kun ei parempaakaan tällä hetkellä ole tarjolla. Olisitte siis tasoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa asiaa jo vuosien ajan ja kerran aikaisemmin olen tuohon ryhtynyt. Seurauksena oli pisin parisuhteeni tähän asti. Hyvä puoli tyytymissuhteessa on sen helppous. Nainen antaa aina vastakaikua ja voit olla oma itsesi ja ei ole pelkoa suhteen päättymisestä.

Huono puoli sitten se että toista ei tee mieli katsoa eikä hän herätä viehätystä.

Sanoisin, että sun pitää tehdä arvio että voitko saada parempaa tai onko hän sen verran siedettävä että voisit häntä tapaillessa yrittää etsiä parempaa?

Millä logiikalla nainen, jota ei tee mieli katsoa, "antaa aina vastakaikua"? Eli ilmeisesti olet etsinyt jonkun jo valmiiksi alistetun ihmisen, joka ei ole elämässään hyvässä paikassa. 

Jep, ja yleensä ihmisillä on sellainen ego, että jos joku hänen kanssaan alkaa seurustelemaan, ihminen kokee että tämä on hänen tasoisensa kumppani. Eli vaikka alkaisit seurustelemaan itseäsi rumemman kanssa, niin luultavasti ruma kokee että olet samaa tasoa hänen kanssaan koska kerran seurusteletkin hänen kanssaan. Niin turha olettaa että vaikka kumppani olisi itseään rumempi, että hän olisi joku myötäilevä ovimatto vain siksi että on rumempi. Yleensä ihmisen ego blokkaa sen, että ihminen ei tiedosta kunnolla olevansa rumempi. 

Vierailija
44/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kertaa sinä ajattelit tehdä tämän saman avauksen aina uudestaan ja uudestaan?

Vierailija
45/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämässä joutuu tekemään kompromisseja. Kauniita naisia on niin vähän, että useimmat miehet joko yksin tai naisen kanssa joka ei ole viehättävä.

Suurin osa naisista on jollakin lailla viehättäviä. Todellinen kauneus on harvinaisempaa. 

T. Nainen

Ei muuten ole.

T. Mies

Vierailija
46/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kannata. Olen itse tuota joskus yrittänyt, ja lopputulos oli täysi katastrofi.

M35

Vierailija
47/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat ihmiset sanovat täällä ettei kannata, enkä tiedä miten tilastollisesti asia on. 

Itse olin parin sinkkuvuoden ja usean treffin ja yhtä usean pakin kanssa jo vähän epätoivoinen, ja päätin ruveta suhteeseen naisen kanssa, joka ulkonäöllisesti ei viehättänyt minua kauheasti. Älyn ja luonteen puitteissa kuitenkin synkkasi hyvin. 

Eräänä yönä näin hänestä aivan hillittömän eroottisen unen. En tiedä mitä siinä tapahtui, miten ja miksi, mutta nykyään värähtää aivan uskomattomalla tavalla kun näen hänet. On suuri etuoikeus olla tämän naisen mies:)

Olen aivan rakastunut ja haluaisin vaikka mitä pikimmin naimisiin!

En mä nyt vielä tiedä, tuleeko tästä muuta kuin sanomista mutta kerroinpahan oman kokemukseni:)

Vierailija
48/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Epäviehättävyyteen voi tottua ja rakastuminen auttaa juuri siinä, mutta vääränlaisen persoonan kanssa yhteenmenemisestä ei seuraa mitään hyvää.

Jos mies on ATM, niin seuraava tilaisuus saada naista voi ihan hyvin olla vaikka 5 vuoden päästä. Se on pitkä aika odottaa.

Vierailija
49/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, ja yleensä ihmisillä on sellainen ego, että jos joku hänen kanssaan alkaa seurustelemaan, ihminen kokee että tämä on hänen tasoisensa kumppani. Eli vaikka alkaisit seurustelemaan itseäsi rumemman kanssa, niin luultavasti ruma kokee että olet samaa tasoa hänen kanssaan koska kerran seurusteletkin hänen kanssaan. Niin turha olettaa että vaikka kumppani olisi itseään rumempi, että hän olisi joku myötäilevä ovimatto vain siksi että on rumempi. Yleensä ihmisen ego blokkaa sen, että ihminen ei tiedosta kunnolla olevansa rumempi. 

Mikä ihme ihmisen ego blokkaa? Ihmisessähän on vaikka kuinka monta eri ominaisuutta kuin kauneus. Älykkyys, toimintakyky, pidettävyys, sosiaalinen status, urheilullisuus, taiteellisuus, tunneäly, hyvyys, miellyttävyys, inspiroivuus, aistillisuus, eroottisuus jne. 

En todellakaan ole kaunis, mutta ei minun egoni mitenkään blokkaa tätä asiaa. Minä tiedostan olevani rumempi, mutta kuvittelen, että mies on kiinnostunut minun muista ominaisuuksistani ja on sinut ulkonäköni kanssa. Ja se tulee kyllä todella nopeasti esille, mikäli näin ei olekaan eikä suhde jatku.  

Vierailija
50/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita naisia ei vaan riitä kaikille.

Vierailija
51/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Epäviehättävyyteen voi tottua ja rakastuminen auttaa juuri siinä, mutta vääränlaisen persoonan kanssa yhteenmenemisestä ei seuraa mitään hyvää.

Jos mies on ATM, niin seuraava tilaisuus saada naista voi ihan hyvin olla vaikka 5 vuoden päästä. Se on pitkä aika odottaa.

"Saada naista" on kyllä ällöttävä ilmaisu.

Vierailija
52/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen huomannut, että tyhmempi ei yleensä tajua olevansa merkittävästi tyhmempi ja se johtuu ihan siitä, ettei hänellä ole käsityskykyä siihen, miten paljon moniulotteisempi ja fiksumpi se toinen osapuoli on. 

No, ehkä ruma ja tyhmä ei tajua olevansa sekä rumempi ja tyhmempi, mutta kyllä normaaliälyinen tai älykäs ruma tajuaa olevansa ruma tai toisen olevan ruma, mutta myös fiksuna tajuaa, että suhteessa on muitakin vetovoimatekijöitä ja että sellaisesta suhteesta, josta vetovoimatekijät puuttuvat, ei tule mitään. 

Vierailija
53/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Saada naista" on kyllä ällöttävä ilmaisu.

Ällöttävä tosiaankin, mutta täysin kuvaava joidenkin asenteesta asiaan. 

Vierailija
54/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne sinun mielestä epäviehättävät naisetkin ennemmin tai myöhemmin vaistoavat sen, ettet ole heistä aidosti viehättynyt. Vaikka osaisitkin valehdella hienosti itse itsellesi, muita voi olla vaikeampaa huijata.

Oikeasti rakastunut ihminen pitää rakastumisen kohdettaan ennen kaikkea hyvin viehättävänä ihmisenä. Niin viehättävänä, että monet ulkopuolella saattavat ihmetellä mitä oikein näet siinä ihmisessä. Rakastumista ei voi pelkällä laskelmoivalla logiikalla selittää - koska oikea rakkaus on kaikkea muuta kuin laskelmointia.

Vierailija
55/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos ei saa mahdollisuutta muiden kuin epäviehättävien naisien kanssa?

Ulkonäölliset tasovaatimuksesi ovat siis omaan tasoosi nähden liian korkeat plus oma luonteesi on kaikkea muuta kuin viehättävä.

Ei ole mitään tietoisia "vaatimuksia". Joko koen naisen viehättäväksi, tai sitten en.

ap

No jos viehättävät eivät sinusta kiinnostu niin oma tasosi ei ole riittävä viehättäviin naisiin. Se on niin yksinkertaista.

Vierailija
56/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riippuu, kuinka epäviehättävä on. Jos on oikein mahtava luonne ja siltä puolelta natsaa, niin voihan se kääntyä niin, että ihastut, rakastut häneen.

Vierailija
57/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa. Työkaveri teki näin ja nyt hänellä on oma perhe, iso omakotitalo kahden auton tallilla ja jälkikasvukin on jo mopoautoiässä.

Onpa hauska. Iso omakotitalo kahden auton tallilla. Vaimosta ei mainita mitään.

Vierailija
58/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Anna naisten olla rauhassa. Win-win.

Vierailija
59/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Ei ole reilua naisellekaan johdattaa häntä harhaan jos hän voisi löytää miehen joka häntä oikeasti rakastaisi juuri sellaisena kuin on. 

Vierailija
60/108 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kannattaako yrittää tapailla "väkisin" epäviehättävää naista? Ajatuksena että jos aikaa myöden tottuisi häneen, ja alkaisi pitämään muusta kuin ulkonäöstä ja pintapuolisesta persoonasta"

Tuon verran sain irti sivupalkin uusimmat-linkistä, liekö tuo siis koko otsikko?

Eli onko naisen epäviehättävyys muualla kuin ulkonäössä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän