Kannattaako yrittää tapailla "väkisin" epäviehättävää naista? Ajatuksena että jos aikaa myöden tottuisi häneen, ja alkaisi pitämään muusta kuin ulkonäöstä ja pintapuolisesta persoonasta
Onko joku onnistunut tuolla tavoin pääsemään rakkaussuhteeseen, vai hiertääkö se aina ja haaveilette jostakin muusta?
M32
Kommentit (108)
Kauneus on katoavaista, mutta rumuus sen kun lisääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Epäviehättävyyteen voi tottua ja rakastuminen auttaa juuri siinä, mutta vääränlaisen persoonan kanssa yhteenmenemisestä ei seuraa mitään hyvää.
Mitä jos ei saa mahdollisuutta muiden kuin epäviehättävien naisien kanssa?
Se on sinun tasosi. Miehet kuvittelee olevansa huomattavan paljon komeampia, kuin itse asiassa olevat,tämä on ihan tutkittu juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Epäviehättävyyteen voi tottua ja rakastuminen auttaa juuri siinä, mutta vääränlaisen persoonan kanssa yhteenmenemisestä ei seuraa mitään hyvää.
Ulkonäölliset tasovaatimuksesi ovat siis omaan tasoosi nähden liian korkeat plus oma luonteesi on kaikkea muuta kuin viehättävä.
Ei ole mitään tietoisia "vaatimuksia". Joko koen naisen viehättäväksi, tai sitten en.
ap
Eikä tuo ajan myötä tule muuttumaan, joten epäviehättäväksi kokemasi kanssa tuhlaat vain aikaasi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata, vaikka olisi oikeanlainen persoona.
Aina se epäviehättävyys hiertää, vaikka kuinka muuten olisi juuri sellainen kuin haluaa.
jos se sattuu oleen hyvä ajaa mikä ettei
Elämä on, ap. Varsinkin me naiset joudutaan tyytymään, kun tasokkaat miehet viedään käsistä, ja miesten taso on...noh melko huono.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle ei tämmöinen mies ole hyvä vaihtoehto, koska sekdi näiden kanssa on huonoa, koskaa) eivöt osaa, muutrnhan niillä olisi se unelmien nainen b) ovat itsekeskeisiä ja itsekkäitä- nyös sångyssä. Nämä suhteet päättyvät siihen, että muija kyllästyy ja mies jää yksin, ja katkeroituu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle ei tämmöinen mies ole hyvä vaihtoehto, koska sekdi näiden kanssa on huonoa, koskaa) eivöt osaa, muutrnhan niillä olisi se unelmien nainen b) ovat itsekeskeisiä ja itsekkäitä- nyös sångyssä. Nämä suhteet päättyvät siihen, että muija kyllästyy ja mies jää yksin, ja katkeroituu.
Mulla päättyi just tällainen suhde. Siis mies antoi aluksi ymmärtää, että pitää mua ihan nättinä ja haluttavana, mutta sängyssä sitten oli ihan silkkaa itsekkyyttä ja seksi kiinnosti just sen verran paljon ja usein, että se sai omat halunsa tyydytettyä ja purettua. Ehkä piti minua kiltteyteni takia säyseänä ja ulkonäköni vuoksi epätoivoisena, jotta kuvitteli, että tyytyisin siihen kuvioon. No, en tyytynyt. Mies saa etsiä seuraavan "uhrin".
Ei kannata. Olen tämän kertonut monta kertaa ennenkin mutta kerron taas: yritin puolitoista vuotta. Mies oli "paperilla hyvä" ja luonteeltaan mukava, mutta kun parin kuukauden kirjoittelun ja soittelun jälkeen tapasimme, tiesin heti, että en pidä häntä haluttavana enkä puoleensavetävänä. Runsaan ylipainon lisäksi (olin nähnyt vain kasvokuvan) hänellä oli lyhyet jalat, pitkä selkä ja se ylipaino oli naismaisesti pepussa ja reisissä.
Ajattelin, että olisi pinnallista hylätä ihminen ulkonäön takia, joten yritin rakastua häneen. Tuhlasin kuitenkin vain molempien aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sinun tasosi. Miehet kuvittelee olevansa huomattavan paljon komeampia, kuin itse asiassa olevat,tämä on ihan tutkittu juttu.
Juuri noin. Muistan myös lukeneeni, että kun mies katsoo elokuvaa, hän samaistuu päähenkilöön kun nainen puolestaan vertaa itseään elokuvan naispääosien esittäjiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri noin. Muistan myös lukeneeni, että kun mies katsoo elokuvaa, hän samaistuu päähenkilöön kun nainen puolestaan vertaa itseään elokuvan naispääosien esittäjiin.
Tykkäävätköhän miehet siksi niin kovasti katsoa elokuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekö ei mennytkään niin, kuten muissa ketjuissa, että: "naiset ovat ihan erilaisia, eivät katso pelkästään miehen ulkonäköä, kuten miehet katsovat naisen ulkonäköä", ja sitten naiset läväyttelemässä vielä tasoteorian täällä pöytään. Hienoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen, jonka kanssa minä olen ollut jonkinlaisessa suhteessa, on ollut minua paljon kauniimpi. Takaan sen. -eri ja ohi
Miksi edes alkaamaan tapailemaan rumaa tai lihavaa naista? En tajua oikein tuota ap:n viestiä tai sanomaa.
En itse ainakaan pystyisi rakastumaan rumaan tai lihavaan naiseen.
M29
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes alkaamaan tapailemaan rumaa tai lihavaa naista? En tajua oikein tuota ap:n viestiä tai sanomaa.
M29
No, vaikka sinä et pystyisi rakastumaan rumaan tai lihavaan naiseen niin kyllä heistäkin osa on ihan aidosti rakastettuja. Kai sinuakin joku pystyy rakastamaan, vaikka oletkin aika tyhmä. Ainakin oma äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29No, vaikka sinä et pystyisi rakastumaan rumaan tai lihavaan naiseen niin kyllä heistäkin osa on ihan aidosti rakastettuja. Kai sinuakin joku pystyy rakastamaan, vaikka oletkin aika tyhmä. Ainakin oma äiti.
Lihavalla tai rumalla naisella on mahdollisuus vain oman tasoiseen mieheen, ei lihavalla tai rumalla naisella ole mahkuja saada komeaa miestä.
Ei kannata! Piloille menee monta elämää. Minä tein sen ja tuskaa siitä seurasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekö ei mennytkään niin, kuten muissa ketjuissa, että: "naiset ovat ihan erilaisia, eivät katso pelkästään miehen ulkonäköä, kuten miehet katsovat naisen ulkonäköä", ja sitten naiset läväyttelemässä vielä tasoteorian täällä pöytään. Hienoa!
En ymmärtänyt kommenttiasi. Itse ainakin katsoin ensin ulkonäön, tietysti. Paitsi tuossa tapauksessa, kun nettideittailun alkuaikoina yritin rakastua "paperilla hyvään" mieheen, vaikka en pitänyt häntä puoleensavetävänä.
Jos et tunne häntä kovinkaan hyvin, niin on mahdollista, että ihastut häneen tuota pikaa kunhan tutustutte vähän paremmin. En minäkään ollut miehestäni kiinnostunut heti kun tavattiin.... Mutta jos tunnette jo jonkin verran ja olet varma, ettet ole hänestä kiinnostunut, niin tuskinpa siitä mitään tulee myöhemminkään.
Teet väärin seurustelukumppaniasi kohtaan, jos annat hänen ymmärtää, että olet ihan tosissasi. Päätä seurustelu kohteliaasti toteamalla, että teillä taitaa olla niin paljon eroavuutta, että yhteiselo ei onnistu. Ulkonäöstä tai persoonallisuudesta suoranaisesti ei tarvitse sanoa mitään. Jos seurustelun päättyminen tekee riittävän kipeää ilman että vielä pitää arvostella ulkonäköäkin.