Onko Smartum- E-passi- yms. rahat käytetty?
Kommentit (20)
Ekaa kertaa vuosiin on käytetty lähes kaikki, kun VIHDOIN edun sai ilman omarahoitusosuutta. No, 14€ jäi mutta siihen otin jatkoaikaa.
Aiemmin jäi tuhansien eurojen edestä käyttämättä, kun piti 50% maksaa kaikesta itse. Eipä ollut käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Ekaa kertaa vuosiin on käytetty lähes kaikki, kun VIHDOIN edun sai ilman omarahoitusosuutta. No, 14€ jäi mutta siihen otin jatkoaikaa.
Aiemmin jäi tuhansien eurojen edestä käyttämättä, kun piti 50% maksaa kaikesta itse. Eipä ollut käyttöä.
Tarkennus, aiemmin ei etu käynyt kuin liikuntaan ja kulttuuriin. Nyt kävi myös hierojalle.
200e työmatkaetua käyttämättä. Kun teen etää ja harvat kerrat toimistolle omalla autolla, ei ole tarvetta.
Voisi käyttää myös junalippuihin, muttei saisi olla lisäpalveluita tai voi maksaa esimerkiksi osaa makuuhytistä perheen laskureissun osalta.
Joku sanoi, että ostaisi vaikka HSLn kk-kortin huvikseen, mutta enhän niille anna penniäkään huvikseni.
Edenredin saldot on voimassa aina 2 vuotta latauspäivästä, niin ei tuu tällasta loppuvuoden paniikkia käyttämättömistä saldoista :)
Juu, bussilippuihin. 50 senttiä jäämässä.
Eihän se 50/50 mikään ongelma olisi. Itsellä kausikortit ja kausimaksut sitä luokkaa per laji, että 400e liikuntaetu uppoaa eikä riitä lähimainkaan, vaikka itse toisen saman laittaa.
Ostin tiketin lahjakortin ja museokortin. Lopuilla 2 finnkinon lippua.
Ostin leffalippuvihkon paikalliseen.
Ostin sarjalippuja elokuviin. Ja ne annoin lapsilleni.
Omat smartumit on kyllä vielä Juhannukseen saakka voimassa
Vierailija kirjoitti:
Ne on henkilökohtaisia. Ainakin finnkinon lipuissa lukee nimi.
Heti tammikuussa meni festarilippuun eikä riittänytkään. Nyt tulevan edun käytän pilateksen kausikorttiin, eikä riitä taaskaan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se 50/50 mikään ongelma olisi. Itsellä kausikortit ja kausimaksut sitä luokkaa per laji, että 400e liikuntaetu uppoaa eikä riitä lähimainkaan, vaikka itse toisen saman laittaa.
Niin, sulle ei ole ongelma. Kaikilla ei ole tuollaisia menoja.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli sama aikomus. Mutta lippuihin tulikin etuuden saajan nimi, joten se siitä.
Latasin Museokortin kolmeksi vuodeksi. Käyttäisin mieluiten hierojalle, mutta meidän kortilla ei sellaisia palveluita voi ostaa.
Jep, pidensin museokortin voimassaoloa.
tänä vuonna on käytetty, mutta edelliseen 5 vuoteen en käyttänyt. Aiemmin vaadittiin, että laittaa omaa rahaa puolet. En todellakaan ole laittamassa puolia omaa rahaa. Oli huono etu. Nyt vasta kun kokonaan työnantaja maksaa, niin olen käyttänyt
ne kulttuurisetelit oli paljon helpompi ja kätevämpi käyttää kuin nämä typerät puhelinsovellukset
Juokseminen ei maksa mitään, en käy muutenkaan missään joten paljon jää käyttämättä joka vuosi.
Aika hankala käyttää etua jossa puolet pitää maksaa itse ja puolet työnantaja. En haluaa maksa sitä omaa puolikastani jostain urheiluhierojasta.