Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auttaa aikuisen naisen selkäakneen?

Vierailija
19.03.2015 |

Miten saisin selässä ja rinnassa olevat finnit pois? En saa mieheltäni läheisyyttä enkä seksiä finnien takia.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/40 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se tyyny sun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ehkä varsinaista aknea ollut (en ole varma mikä lasketaan akneksi) Mutta mulla oli pari vuotta sitten yläselässä todella paljon finnejä, hävisivät samalla pikkuhiljaa kun stressi hävisi.
Mahdollisimman puhtaana yritin pitää tuon selän ja tuuletella sitä aina mahdollisuuksien mukaan. :)

Vierailija
24/40 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 14:21"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 14:19"]

Ruokavalio.

[/quote]

Älähän nyt. Kyllä nämä naiset tekee kaiken tismalleen oikein, mutta silti heillä on näitä ongelmia.

[/quote]

No itse asiassa siihen on niitä muitakin OIKEITA syitä. Mulla hävis selästä jokainen finni kun jätin e-pillerit apteekkiin. Vaikuttiko siihenkin ruokavalio?

Vierailija
25/40 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein vaihdat rintaliivisi ja ylipäätänsä peset ne kunnolla?

Jos finnit ovat siis ongelma alue vain yläselässä ja rintakehässä, niin kuulostaa, että ongelma voi olla esim. rintaliiveissä, joko ne ovat liian likaiset, pidät niitä päällä liian kauan, et pese selkä/rinta aluetta tarpeeksi hyvä tai jopa rintaliivien materiaali voi olla väärä.

Toinen on sitten se ruokavalio. Itselläni alkoi auttamaan täysin viljaton ja maidoton ruokavalio.

Vierailija
26/40 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 14:53"]

En mä nyt niin hirveästi dokaa. Vähän tissuttelen joskus. En muuten suö gluteenia. Ap

[/quote]

Kaikille ei sovi edes se tissuttelu (mitä se tissuttelu sitten kenenkin mielestä on).. Joskus jo se "tissuttelu" riittää horjuttamaan hormonitasapainon ja seurauksena on sitten aknea, hiusten lähtöä, väsymystä, masennusta tms

Olet näköjään lähdössä hoitamaan oiretta, etkä syytä. Syyhän näyttäisi olevan huono parisuhde jonka vuoksi sinulla on alakuloa jota hoidat tällä tissuttelulla, ja oireena siitä aknea selässä.

Oletko muuten milloin käynyt tarkistamassa veriarvot tk.ssa. Maksa-arvot yms?

Vierailija
27/40 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi todella vaikealta olla ilman maitotuotteita. Likaiset topitkin yksi vaihtoehto. Mutta miten ne tekisivät finnejä muuallekin selkään? Ap

Vierailija
28/40 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on gluteeniton ja alkoholiton ruokavalio ja petivaatteita vaihdan melko usein, tyynyliinan joka päivä. Mulla selkä finnit ilmeistyivät hormonaalisen lääkityksen myötä. Naamaan ei ole tullut yhtään lääkityksestä ja gluteenittoman ruokavalion avulla akne parani naamasta, mutta tuohon selkä akneen sekään ei auta yhtään... Tuota Basiron washia aion minäkin kokeilla.

Vierailija
29/40 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisillä ukoilla on selitys jos toinenkin, kun testosteronitasojen laskiessa ei enää ota eteen. Tämä on ehkä säälittävin mitä olen kuullut :D

Vierailija
30/40 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roaccutan auttoi mulla. 

Vierailija
31/40 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt herätys ap! Nuo finnit ovat vain tekosyy miehen haluttomuudelle, muutenhan ei olisi mitään ongelmaa harrastaa seksiä vaikka jokin seksikäs paita päällä. Tässä on turha jaaritella mistään ruokavaliosta tai lääkekuureista, KUMPIKAAN NIISTÄ EI PELASTA PARISUHDETTASI. Nyt kommunikaatiokanavat auki ja vähän sassiin, joko terapiassa tai ihan kotona. Muuten se on eron paikka, jokainen ansaitsee arvostavan ja rakastavan kumppanin.

Tällä matalan kynnyksen anonyymillä, ilmaisella tunnekeskeisellä terapialla pääset alkuun, joko yksin tai yhdessä miehesi kanssa: www.perheaikaa.fi

Vierailija
32/40 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile huviksesi olla puoli vuotta ilman tuota tissuttelua. Alkoholi kokonaan pannaan. Sillähän näet sitten, että iho paranee. Jos ei ole alkoholistia niin tuo puolen vuoden juomattomuus ei tuota ongelmaa.

Vierailija
33/40 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astaksantiini!!!!! En voi tarpeeksi mainostaa, bongasin tän vuoden alusta täällä kun joku tuli kehumaan naamafinnejensä lähtöä. Tilasin iHerbistä ja nyt on omat selkäfinnit poissa.

Mulla Triple Strength Astaxanthin

Kiitos av, kun pelastit mun selkäni!

Vierailija
34/40 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 14:46"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 14:37"]

Akneen, oikeaan akneen, ei auta mitkään ruokavaliot tai veden juonti. Se on sairaus siinä kuin muutkin sairaudet. [/quote]

Akne, ihan oikea akne, voi olla myös ruokavalion aikaansaama sairaus. Ruokavalio voi aiheuttaa tulehduksen ihossa. Enkä tarkoita nyt rasvaa ja sokeria, vaan vaikkapa gluteenia tai maitotuotteita.

[/quote]

Ja luulet ettei siitä OIKEASTA aknesta kärsivä ole ehtinyt jo kokeilla kaikkea mahdollista kotikonstia? Nämä neuvot ovat ärsyttäviä siksi, että ne ovat niin saakelin alentuvia. Esim. minä olen kärsinyt aknesta 25 vuotta. En ole niin tyhmä, ettenkö olisi ottanut selvää kaikesta mahdollisesta ja niitä kaikkia myös kokeillut.

Sitten tulee joku, jolla on ollut tyyliin yksi finni, sanomaan että hei, sä et vaan pese tarpeeksi! Hei, et oo älynny käyttää kosteusvoidetta! Hei, kokeilepa ettet syö suklaata! Tai jotain muuta yhtä typerää joita aknesta kärsivät ovat ehtineet kokeilla jo vuosia sitten. Toistan: se on ihan helvetin alentuvaa ja perkeleen ärsyttävää! Lisänä siinä vielä vituttaa se, että ilmeisesti on paljon onnekkaita ihmisiä joille tosiaan riittää kun viitsii pestä naamansa ja olla syömättä kiloa suklaata. Joo, kiva teille.

Meikä on kokeillu viljatonta ja karppausta ja maidotonta ja lihatonta ja alkoholitonta ja sokeritonta ja kosmetologia ja antibiootteja ja kaikkia mahdollisia voiteita ja hormoneja ja hormonittomuutta ja pari kuuria sitä vahvinta, eli roaccutania, ja ilman mitään apua (pl. se, että sentään selkäfinneistä pääsin eroon).

Vituttaa [x] Ei vituta []

Vierailija
35/40 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 15:21"]

Roaccutan auttoi mulla. 

[/quote]

Tässä täytyy olla maksa hyvässä kunnossa ennenkun tämän kuurin vetää. Tuon jälkeen se maksa vasta onkin huonossa kunnossa. Ja mitä järkeä ottaa mitään lääkekuureja kun ap ei ole oikeastaan edes valmis tekemään, kokeilemaan mitään mikä estäisi finnien syntyä, maidotonta ruokavaliota, alkoholilakkoa. Ei ne iho-ongelmat mihinkään katoa jos maksa ja suolisto ei ole kunnossa, sisältä päin se hoito aloitetaan.

Vierailija
36/40 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ihotautilääkärillä ja sain jotain antibioottirasvaa. En olisi uskonut, mutta akne lähti muutaman käyttökerran jälkeen!

Vierailija
37/40 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 15:23"]

Astaksantiini!!!!! En voi tarpeeksi mainostaa, bongasin tän vuoden alusta täällä kun joku tuli kehumaan naamafinnejensä lähtöä. Tilasin iHerbistä ja nyt on omat selkäfinnit poissa.

Mulla Triple Strength Astaxanthin

Kiitos av, kun pelastit mun selkäni!

[/quote] Pakko laittaa tähän vielä että kärsin tuosta vaivasta liki 30vuotta, rintsikat vaihtuu joka päivä ja ruokavalioista karppaus auttoi myös.

Vierailija
38/40 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 14:33"]

Saako sitä basiron washia apteekista? Ap

[/quote]Saa apteekista ilman reseptiä.

Vierailija
39/40 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meine base suola ihonhoidossa, tekee ihon ph:n emäksiseksi ja laittaa ihon kosteuttamaan itse itsensä joten voiteita ei tarvita. Pesuun käytän urtekramin aloe vera palasaippuaa. Lisäksi pese liivit, yöpaita ja lakanat riittävän usein.

Vierailija
40/40 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille neuvoista. Yritän hoitaa parisuhdetta ja vaihdan miestä jos ei vuodessa hoidu. Lopetan viikottaisen alkoholinkäytön. Ostin basiron washia. Lopetan myös maitotuotteet. Vaihdan liivit joka pv. Ja lakanat kerran viikossa. Ap