Wille Rydman mainittu brittimediassa
Kommentit (22)
Persujen puoluetoimistolla tehdään tänään ylitöitä?
Meriitti sekin, kun valtoimenaan inhottu ex-kuninkaallinen tahtoo irtisanoutua tapaamisestasi 🥲
Meghan rukka. Luuli että ministerit ovat aina pr-plussaa. Kandee varoo Suomalaisia ministereitä?
Vierailija kirjoitti:
Meriitti sekin, kun valtoimenaan inhottu ex-kuninkaallinen tahtoo irtisanoutua tapaamisestasi 🥲
Tämä😮
Meghanin pr-tiimi ei varo sanojaan, edes Rydmanin kohdalla
Vierailija kirjoitti:
Suomi mainittu😱😱😱
TORILLE
'To be absolutely clear, the Duchess does not know Mr Rydman, had no prior awareness of him attending the event, and was unfamiliar with the concerning reports relating to him.'
Äh voi miten pahoja headlinejä. Redditissä lisää.
Uutisvinkki lähetetty Iltalehteen! Saavat persut hävetä.
Ranskalainen t einipoika J oel imi k yrpääni kunnes laukesin
Öhhöhööh
Öhöhöhööööö
Öhö
'
.
Öhssös
Öö
Öhöh
Hö
Hä
.
Hööh
.
.
Öhöm
Höpö
Pöpö
.
.
Höö
.
.
.
Öööhhh
.
Ö
.
.
T e inilutka J oel imee viimeisetkin s p ermatipat ja p a skaista m unaa.
HöH
Wille on eksänsä ja vassarien maalittama kiusattu uhri.
On sekin kyllä saavutus että enää ei voi luottaa Suomen ministerien ns tasoon.
Miehen kanssa kunnon lutkailut kuusysissä ja töräytti ripulit mun kasvoille💩😋💩😮🥒💩
Tykkäsinn😋😮
Oi kauhee, en tykäis💩😋😂🤣👍👍
Miehen kanssa kunnon lutkailut kuusysissä ja töräytti ripulit mun kasvoille💩😋💩😮🥒💩
Tykkäsinn😋😮
Tykkäsinn😋😮
Tykkäsinn😋😮
Tykkäsinn😋😮
Tykkäsinn😋😮
Tykkäsinn😋😮
Vierailija kirjoitti:
Poistoon kuten edellinenkin.
Miksi? Totuus satuttaa?
Kiinnostavaa, että näihin Rydman-ketjuihin spämmätään kyseenalaisilla fantasioilla alaikäisistä.
Persut poistaa 3-2-1—