Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä auttaa aikuisen naisen selkäakneen?

Vierailija
19.03.2015 |

Miten saisin selässä ja rinnassa olevat finnit pois? En saa mieheltäni läheisyyttä enkä seksiä finnien takia.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio.

Vierailija
2/40 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 14:19"]

Ruokavalio.

[/quote]

Älähän nyt. Kyllä nämä naiset tekee kaiken tismalleen oikein, mutta silti heillä on näitä ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Basiron wash mutta suurempi ongelma on varmaan sun kummallinen mies?

Vierailija
4/40 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkitys. Mene ihotautilääkärille.

Vierailija
5/40 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutko paita päällä yöt? Minulla lähti finnit selästä kun aloin juomaan vettä enemmän ja nukuin yöt ilman yläosaa.

Vierailija
6/40 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehesi tulisi rakastaa ja haluta läheisiä hetkiä kanssasi tuosta huolimatta. Sanoipa mies mitä tahansa, niin oli sinulla aknea selässä tai ei, niin tuskimpa haluaisi sinua siitäkään huolimatta. Ehdottaisinkin että menette pariterapiaan siippasi kanssa tai sitten vain lusikat jakoon.

Mitä tulee akneen, niin minulla ainakin alkaa kasvot kukkimaan heti jos käytän alkoholia. Alkoholi nostaa naisella testosteroniarvoja ja kohonneet testosteronit näkyvät mm juuri aknena.

Huomaa aina jos on puolikin vuotta ettei käytä alkoholia ollenkaan, ei yhtä viinilasillista ruuan kanssa, ei yhtä saunaolutta, ei mitään, niin iho on todella hyvässä kunnossa.

Vierailija
7/40 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ikävä puoliso sinulla. Minulla on erinästen ihoongelmien lisäksi myös raskausarpia painon muutosten takia - mahtaisikohan sellaiset haitata häntä? Tietääkseni vaatteiden ja vuodevaatteiden epäpuhtaus voi aiheuttaa niitä iho-ongelmia, mutta myös hormoonit. Minulla on on sekaisin vähän kaikkea; hormonit ja kaikelle herkkä iho. Raskausarpiakin ilmestyy kuin sieniä sateella ihan pientenkin painonmuutosten johdosta, joten niihin olen saanut tottua.

Vierailija
8/40 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa. Käytän alkiholia juuri siksi, ettei mies halua minua yhtään. Ap

Vierailija
9/40 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 14:29"]

[/quote]

Pitäisikö sinun tehdä tuolle itsetunnolle jotain?!

Vierailija
10/40 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin asia vaikuttaa, mutta ym. lisäksi kannattaa hankkia pitkävartinen, pehmeähkö harja, jolla 2-3 krt viikossa kuorii selän ihon. Tämä siis suihkussa miedon suihkusaippuan tai -öljyn kanssa.

Vierailija
11/40 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sitä basiron washia apteekista? Ap

Vierailija
12/40 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akneen, oikeaan akneen, ei auta mitkään ruokavaliot tai veden juonti. Se on sairaus siinä kuin muutkin sairaudet. Jos sinulla siis ei ole vain "muutama näppy" vaan oikea akne, niin mars ihotautilääkärille. Roaccutan on monille se ainoa joka voi auttaa. Mulla se poisti kahden kuurin jälkeen selkä- ja rinta-aknen, mutta tähän naamaan ei auta mikään. Olen jo hyväksynyt että kärsin aknesta vähintään vaihdevuosiin saakka, nyt ikää 35v. Ja voitte kuulkaa uskoa että kaikki mahdolliset ruokavaliot ja päälläseisonnat on tähän ikään mennessä ehtinyt kokeilla :D.

Vierailija
13/40 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain roaccutan pitkäaikaisesti.

Vierailija
14/40 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 14:33"]

Saako sitä basiron washia apteekista? Ap

[/quote]

Saa ja muitakin ihonhoito tuotteita löytyy apteekin hyllyltä, kysy apua apteekissa.

Vierailija
15/40 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitkään aikaan pessyt selkää kuin vedellä, kun raskaana ei ollut finnejä yhtään. Jospa ostan sitä basironia ja alan kuurata sillä selän joka päivä. Alkoholinkäyttöä en kyllä lopeta. Ap

Vierailija
16/40 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 14:29"]

[/quote]

No kannattaisiko erota ja lopettaa se dokaaminen niin ei tarvitsisi kestää toisen henkistä väkivaltaa ja tuhota itseä alkoholilla :/ Kai tiedät, että vaikka ainoa ulkoinen oire alkoholin käytöstäsi on akne, niin maksasi tuhoutuu hyvää vauhtia. Siitä oli jokin aikaa sitten hesarissakin juttua, että ei nykyään ole mikään harvinaisuus lääkäreillä tavata 30 vuotiaita naisia maksakirroosipotilaina. Mieti nyt vähän ap. Mene vaikka itseksesi sinne terapiaan, että saat itsetuntoasi kuntoon ja voimia jätettää äijäsi.

Vierailija
17/40 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 14:37"]

Akneen, oikeaan akneen, ei auta mitkään ruokavaliot tai veden juonti. Se on sairaus siinä kuin muutkin sairaudet. [/quote]

Akne, ihan oikea akne, voi olla myös ruokavalion aikaansaama sairaus. Ruokavalio voi aiheuttaa tulehduksen ihossa. Enkä tarkoita nyt rasvaa ja sokeria, vaan vaikkapa gluteenia tai maitotuotteita.

Vierailija
18/40 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ap on ihan oikea akne eikä vaan muutama pikku näppylä, niin mene ihotautilääkärille. Nuo itsehoitovalmisteet voi vaan pahentaa tilannetta.

Vierailija
19/40 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt niin hirveästi dokaa. Vähän tissuttelen joskus. En muuten suö gluteenia. Ap

Vierailija
20/40 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla sellaista hirveää aknea ole mitä joillakin näkee. Mutta monta punaista finniä tällä hetkellä on. Ap