Lue keskustelun säännöt.
Mitä tapahtuu jos irtisanoutuu vakityöstä?
19.03.2015 |
En yksinkertaisesti JAKSA enää päivääkään sitä paskatyötä. Olen valmis kouluttautumaan uudelleen mutta tuo ala kaikkinensa on niin kamala että en enää pysty siihen.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 11:36"]
uuden työpaikan saa parhaiten kun on jo työssä joten suosittelen työpaikan vaihtoa
[/quote]
Kun hakee uutta työtä ja jos ei tahdo löytyä, niin se oma työ ei ehkä enää tunnukkaan niin paskalta. Tekee hyvää vaihtaa välillä työpaikkaa. Pitäisi olla lailla kiellettyä olla samassa työpaikassa yli 10 vuotta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 11:50"]Minulla on oikeus aikuisopintorahaan, työvuosia takana yli 12v. Mutta ikääkin jo kohta 40. Kahden lapsen yh olen, joten olisi vaan jaksettava tienata... Onko täällä ketään ikäistäni alan vaihdossa onnistunutta? Kyselee ap tuskissaan...
[/quote]mä vaihdoin 35-vuotiaana hoitoalalta opiskelemaan hallintotieteitä, tosin en ollu sillon yksinhuoltaja ja taloudellinen tilanteemme on koko ajan ollut hyvä ja vakaa, nyt opinnot loppusuoralla ja gradu melkein valmis, toukokuussa aloitan vakityössä firmassa jonne graduni tein tilaustyönä