Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä muuten nuorennäköisestä huomaa, että on yli kolmekymppinen?

Vierailija
19.03.2015 |

Mä oon ite nuorennäköinen muuten, mutta oon huomannut, että suuni molemmille puolille on tullut tuollaiset pystyjuonteet (kuva toisesta ketjusta, ei oma kuva):

http://aijaa.com/Qe2BnJ

Siitä päättelin, että kuvan nainenkin on yli kolmekymppinen.

Mistä muista merkeistä voi päätellä, että ihminen on ylittänyt kolmenkympin rajapyykin (joko ulkonäöllisesti tai musiikkimaullisesti tjms)?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huvittavaa miten ihmisten pitää tulla tähänkin ketjuun todistelemaan kuinka nuorelta näyttävätkään :D. Miksi sitä pitää toitottaa, näyttää jos näyttää. Mikään ei ole nolompaa kuin selkeästi kulahtanut, teini-ikänsä aikaisissa trendivehkeissä kekkuloiva keski-ikäinen joka kännissä kyselee jokaiselta "hihhiii arvaa kuinka vanha mä oon" ja sitten kun arvuuteltava kohteliaasta heittää vähintään 10v alakanttiin olevan arvauksen, niin sännätään av:lle kehumaan kuinka taas luultiin teiniksi, kääk kun mä oon nuoren näköinen :D.

Vierailija
22/28 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:49"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:05"]

Lyhyet hiukset ovat yhtä lailla kauniit kuin pitkät ja paksut, kunhan kampaus sopii kantajalleen. Meillä mies pyysi että leikkauttaisin hiukset lyhyiksi, koska hänestä ne tuovat esiin kasvojani paremmin. Onko hän niin mukavuudenhaluinen ettei halua minunkaan näkevän vaivaa?

[/quote]

Mutta kun useimpien mielestä ei ole. Pitkät paksut hiukset on itsenäänkin kauniit, kun taas lyhyet hiukset parhaimmillaankin vain "eivät pilaa" naista jos hän on todella kauniskasvoinen. Vähän niinkuin kuulas ja sileä iho on aina kaunista, mutta jos on muuten kaunis ihminen, voi olla kaunis vaikka olisi jokunen aknearpi tai ryppykin.

Ja kyllähän jokaiselle ulkonäköpiirteelle tykkääjänsä löytyy, tottakai. Onhan niitä "feedereitäkin" jotka haluaa että kumppani painaa satoja kiloja. Ja jotkut naisetkin tykkää pitkähiuksisista miehistä. Ei se kuitenkaan enemmistön kauneuskäsityksistä kerro mitään.

[/quote]

No sittenhän syy hiusten leikkauttamiseen ei ole "mukavuudenhalu" kuten kommentoimassani viestissä väitettiin, vaan jotkut tykkäävät lyhyistä hiuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 13:03"]

Lyhyet hiukset ovat yhtä lailla kauniit kuin pitkät ja paksut, kunhan kampaus sopii kantajalleen. Meillä mies pyysi että leikkauttaisin hiukset lyhyiksi, koska hänestä ne tuovat esiin kasvojani paremmin. Onko hän niin mukavuudenhaluinen ettei halua minunkaan näkevän vaivaa?

[/quote]

Mutta kun useimpien mielestä ei ole. Pitkät paksut hiukset on itsenäänkin kauniit, kun taas lyhyet hiukset parhaimmillaankin vain "eivät pilaa" naista jos hän on todella kauniskasvoinen. Vähän niinkuin kuulas ja sileä iho on aina kaunista, mutta jos on muuten kaunis ihminen, voi olla kaunis vaikka olisi jokunen aknearpi tai ryppykin.

Ja kyllähän jokaiselle ulkonäköpiirteelle tykkääjänsä löytyy, tottakai. Onhan niitä "feedereitäkin" jotka haluaa että kumppani painaa satoja kiloja. Ja jotkut naisetkin tykkää pitkähiuksisista miehistä. Ei se kuitenkaan enemmistön kauneuskäsityksistä kerro mitään.

[/quote]

No sittenhän syy hiusten leikkauttamiseen ei ole "mukavuudenhalu" kuten kommentoimassani viestissä väitettiin, vaan jotkut tykkäävät lyhyistä hiuksista.

[/quote]

Minä en tuota mukavuudenhalua ymmärräkään selityksenä, sen sanoi joku muu. Lyhyethän vaatii huomattavasti enemmän; niitä pitää leikata koko ajan, ja laittamattomana näyttävät vieläkin kamalammilta. Pitkille riittää pesu ja harjaus. Siksi(kään) en ymmärrä lyhyttä tukkaa - pahemman näköinen ja vaikeampi.

Vierailija
24/28 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysästä pillusta ja riippuvista tisseistä. 

Vierailija
25/28 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 13:05"]

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 13:03"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Minä en tuota mukavuudenhalua ymmärräkään selityksenä, sen sanoi joku muu. Lyhyethän vaatii huomattavasti enemmän; niitä pitää leikata koko ajan, ja laittamattomana näyttävät vieläkin kamalammilta. Pitkille riittää pesu ja harjaus. Siksi(kään) en ymmärrä lyhyttä tukkaa - pahemman näköinen ja vaikeampi.

[/quote]

Yritä nyt ymmärtää että ei se näytä "pahemmalta" niiden mielestä, jotka lyhyet hiukset haluavat. Nyt kun hiukset eivät vie huomiota, tulevat monet kauniit kasvonpiirteeni paremmin esiin. Kokonaisuus on kevyempi ja sirompi kuin silloin, kun olkapäillä keikkui valtava hiusryöppy.

(Minulla itselläni lyhyt on kyllä myös helpompi, tukka on todella paksu ja luonnonkihara joten näyttää kivalta kun vain kampaan sen. Ei sitä ennen laittaa tarvinnut laittaa edellämainittujen ominaisuuksien takia, mutta harjaamiseen meni helposti vartti vaikka harjasin aamuin illoin. Olen kuitenkin käsittänyt muiden puheista, että ohutta ja suoraa tukkaa tosiaan tarvitsee laittaa valtavasti lyhyessä mallissa.)

Vierailija
26/28 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:58"]Todella huvittavaa miten ihmisten pitää tulla tähänkin ketjuun todistelemaan kuinka nuorelta näyttävätkään :D. Miksi sitä pitää toitottaa, näyttää jos näyttää. Mikään ei ole nolompaa kuin selkeästi kulahtanut, teini-ikänsä aikaisissa trendivehkeissä kekkuloiva keski-ikäinen joka kännissä kyselee jokaiselta "hihhiii arvaa kuinka vanha mä oon" ja sitten kun arvuuteltava kohteliaasta heittää vähintään 10v alakanttiin olevan arvauksen, niin sännätään av:lle kehumaan kuinka taas luultiin teiniksi, kääk kun mä oon nuoren näköinen :D.
[/quote]

No voivoi, ottaako päähän muumio?

Vierailija
27/28 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:58"]Todella huvittavaa miten ihmisten pitää tulla tähänkin ketjuun todistelemaan kuinka nuorelta näyttävätkään :D. Miksi sitä pitää toitottaa, näyttää jos näyttää. Mikään ei ole nolompaa kuin selkeästi kulahtanut, teini-ikänsä aikaisissa trendivehkeissä kekkuloiva keski-ikäinen joka kännissä kyselee jokaiselta "hihhiii arvaa kuinka vanha mä oon" ja sitten kun arvuuteltava kohteliaasta heittää vähintään 10v alakanttiin olevan arvauksen, niin sännätään av:lle kehumaan kuinka taas luultiin teiniksi, kääk kun mä oon nuoren näköinen :D.
[/quote]

Todella huvittavaa miten paljon sulla meni tunteisiin :D taidat näyttää kurpalta;)

Vierailija
28/28 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä tuollaiset juonteet, vaikka olen vasta 25. Heikoimpina hetkinä harkitsin, että kävisin ne jossain klinikalla siloituttamassa. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi