Paljasta yllättävin syy mikä sai sinut kiihottuman?
Olet varmaan jossakin joskus ollut tilanteessa/ paikassa, jolloin huomasit yllättäen olevasi kiihottunut... ja vieläpä niin että normistu ei tulisi mieleenkään, että asia/paikka/tilanne/tms voisi aiheuttaa kiihottumista.
Kerro mikä oli tämä tilanne tai paikka ja oletettava syy/yhteys, miksei kiihotuit.
Kerro myös miten tilanne ratkesi. Menikö ohi vai pääsitkö "perille"?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Olin uimahallin saunassa jokaviikkoisen aamu-uintireissuni yhteydessä. Tavallisesti siellä on silloin vain muutama jokseenkin sama vakiouimari. Tuona aamuna se kuitenkin pöllähti täyteen nuoria atleetteja, luullakseni hollantilainen urheilijaporukka. Tiiviisti reisi reittä varten jouduttiin olemaan. Minulle iski hillitön stondis. En ymmärrä miksi, olenhan täysin hetero. Nolotti pirusti. Onneksi en niihin tyyppeihin jatkossa törmänneet. M35
Tai ehkä sinussa onkin bi-puoli, jota et ole ennen tunnistanut. Vasta kun tuli eteen tilanne oikeanlaisten ihmisten kanssa. Spontaani erektio on aika selkeä signaali.
Seksuaalisuus on myös kirjo ja aivan hyvin voi elää läpi iän
Miehellä suuret ja leveät lättäjalat saa mirrin hyrräämään. Varsinkin jos muuten hyvässä kunnoßa oleva kroppa. Niin vain käy, en tiedä miksi.
Naisen palkkaaminen ottaa eteen, varmaan vallan tunne.
Naisen luonnolisesti hyvin hoidetut kynnet. Aivan sulaa pataa.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä suuret ja leveät lättäjalat saa mirrin hyrräämään. Varsinkin jos muuten hyvässä kunnoßa oleva kroppa. Niin vain käy, en tiedä miksi.
Joskus junttius kiihottaa....
Kun stalkkaan pihalla puuhastelevaa naapuria ikkunasta. Kiihottaa, vaikka hän on vaan jossain rennoissa kotivaatteissa, vie roskia tai ajaa nurmikkoa. Vahvat kädet, lihaksikas vartalo ja riuskat otteet - pikkarit kostuu aina kun mietin, mitä hän voisikaan mulle niillä tehdä.
Me tavattiin aikoinaan niin, että mies alkoi yhtäkkiä ajaa meidänkin rivarin nurmikkoa.. Silloinen mies kehui naapuria, että onpa ihana naapuri.
No mies vaihtui naapuriin sitten, ja hyvin on mennyt kaikki vuodet. Ja yhä menee.
Viime viikonloppuna olin kaupan kassajonossa ja edessäni odotti vuoroaan mies ratsastusvaatteissa. Liekö menossa vai tulossa tallille mutta se oli jotenkin niin ihana ja kutkuttava näky. Mies oli keski-ikäinen, ihan normaalinnäköinen ei siis mikään kiiltokuvapoika. Mutta hänen itsevarmuutensa ja nuo tiukat housut ja ruskeat nahkasaappaat saivat himoni hyrräämään. Olisin halunnut vahingossa vaikka tönäistä että olisin saanut katsekontaktin mutta en uskaltanut.
Olen ollut mukana kolmessa synnytyksessä... ja kalu kovana melkein koko ajan. Oli ihan pakko käydä välillä veskissä saamassa helpotusta!