Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljasta yllättävin syy mikä sai sinut kiihottuman?

Vierailija
18.03.2015 |

Olet varmaan jossakin joskus ollut tilanteessa/ paikassa, jolloin huomasit yllättäen olevasi kiihottunut... ja vieläpä niin että normistu ei tulisi mieleenkään, että asia/paikka/tilanne/tms voisi aiheuttaa kiihottumista.

Kerro mikä oli tämä tilanne tai paikka ja oletettava syy/yhteys, miksei kiihotuit.

Kerro myös miten tilanne ratkesi. Menikö ohi vai pääsitkö "perille"? 

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 02:42"]

Lueskelin vuoden -78 tammikuun Jallua, eteen otti erectoituen. Ihan hetero olen.  Ja vuosi oli -83, tosin sen jälkeen olen nähnyt elävän naisenkin ihka alastomana, mutta elävän ensiviehätyksen viehätys oli tietenkin tuon jallu selailun jälkeen himmentynyt. Äänesin viime vaaleissa persuja, miesehdokasta, vaikka olen hetero. Kuunetelen myös ac/dctä, saikohan tämä tekstini naislukioiden mielenkiinnonkiihoittumaan... jännittävää. Loppuun sellainen naurava sulkumerkki ja kaksoispiste. Piste

[/quote]

No mitäs yllättävää tässä muka oli?

Vierailija
42/91 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin puoliunessa, kun mieheni hiveli unissaan pakarastani ylös ristiselkään. Olin kuin sähköiskun pilluuni saanut. Mieletön väristys kävi kroppani läpi ja samalla oli kuin kuminauha olisi vetänyt selkärankani kaarelle. Perse työntyi ylöspäin ja pilluun hulvahti kosteutta. Ja tää kuminauha efekti siis alitajuisesti. Ei ole koskaan aikaisemmin tapahtunut mitään vastaavaa!

Painauduin mieheni kullia vasten, joka tietysti alkoi välittömästi seisomaan. Siinä naitiin parit orkut.... vähän eläimellisesti. 

Myöhemmin mieheni kysyi, että näinkö jotain seksiunta, kun meno oli niin kiihkeää. En muistaakseni nähnyt......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:11"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:30"]

Hevosen varusteet! Kuolaimet,suitset,ohjat,stula,ja valjaat! Heti rupeaa kiihottamaan, sekoan kun vaimo somistautuu niihin tai jos puen itse ne päälle.

[/quote]

Siis.. laitat itsellesi satulan? Ihan mielenkiinnosta, MITEN? :D Enkä nyt tarkoita pilkata mitenkään, halunsa kullakin.

Mä kiihotun kun mies ajaa autoa :D Älkää edes kysykö miksi, en tiedä. Jotenkin se on vaan niin maskuliinista. Monesti on jouduttu pysäyttämään jonnekin sivukujalle kun mun himot on jyllänneet valtoimenaan. Nam nam :)

N32

[/quote]

Mun oma mies on tuittupää ratissa, ei ala kyllä koskaan himottamaan. Mutta kerran olin harrastuskaverin kyydissä kaupassa, hän odotti rauhassa toisen autoilijan siirtymistä ja ajoi sitten rauhassa ruutuun. Sillä hetkellä saattoi vähän panettaakin, mutta ennen kaikkea tuntui ihan ihmeen turvalliselta, kun ei tullutkaan mitään öykkää. Kaikki miehet eivät siis riehukkaan ajaessaan. Vau.

Vierailija
44/91 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:18"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:11"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:30"]

Hevosen varusteet! Kuolaimet,suitset,ohjat,stula,ja valjaat! Heti rupeaa kiihottamaan, sekoan kun vaimo somistautuu niihin tai jos puen itse ne päälle.

[/quote]

Siis.. laitat itsellesi satulan? Ihan mielenkiinnosta, MITEN? :D Enkä nyt tarkoita pilkata mitenkään, halunsa kullakin.

Mä kiihotun kun mies ajaa autoa :D Älkää edes kysykö miksi, en tiedä. Jotenkin se on vaan niin maskuliinista. Monesti on jouduttu pysäyttämään jonnekin sivukujalle kun mun himot on jyllänneet valtoimenaan. Nam nam :)

N32

[/quote]

Mun oma mies on tuittupää ratissa, ei ala kyllä koskaan himottamaan. Mutta kerran olin harrastuskaverin kyydissä kaupassa, hän odotti rauhassa toisen autoilijan siirtymistä ja ajoi sitten rauhassa ruutuun. Sillä hetkellä saattoi vähän panettaakin, mutta ennen kaikkea tuntui ihan ihmeen turvalliselta, kun ei tullutkaan mitään öykkää. Kaikki miehet eivät siis riehukkaan ajaessaan. Vau.

[/quote]

Onko se turvallisuus siinä se joka panettaa vai rauhallisuus ja hitaus :D? Mua on monet naiset kyllä kutsuneet niin rauhalliseksi ja hyväksi kuskiksi mutta en ois osannu kuvitella että ne siitä kiihottuis :D

Vierailija
45/91 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko kovin erikoista, mutta parturi ja hammaslääkäri on sellaiset paikat, joissa saattaa naispuolisen käsittelyssä kiihottua. Ei nyt mitenkään räjähtämispisteeseen, mutta kumminkin. Kun tuppaa tulemaan rinnat niin lähelle.

-Niksu

Vierailija
46/91 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:40"]

Must tuntuu et mä kiihotun kaikesta mitä mun mies tekee :D

[/quote]

Vaimo pois tältä palstalta tai saat tuntea kirjaimellisesti nahoissasi m 38

Vierailija
47/91 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 08:23"]

Ajoin autoa ja vieressä ajoi kivannäköinen perheenisä (autosta päätelle). Huomasin valtavan suuret kädet puristuneena ratin ympärille. Mieskin huomasi minut ja nokittelimme toisiamme hetken aina liikennevaloihin saakka. Valoissa pysähdyimme vierekkäin ja hymyilimme toisillemme. Valojen vaihduttua heilutin ja iskin silmää ja kiihdytin ohi matkaani jatkaen mielessäni kuva niistä suurista käsistä. Rakastan autoja ja miehiä, varsinkin miesten käsiä:) Kotona hyökkäsin saman tien oman miehen kimppuun. Yllätyin kuinka paljon sellainen viaton tilanne kiihotti. N31

[/quote]

Kiihotuin kun kävin parturissa. Naisella oli suht isot tissit, alkoi seisomaan kun tissit hieroivat selkää ja olkapäitä. kun homma oli ohi menin vessaan runkulleM50+.

Vierailija
48/91 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen salilla miesten etumuksia kiihotun siitä N32

Vierailija
49/91 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat naiset 70v

Vierailija
50/91 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:15"]

Katselen salilla miesten etumuksia kiihotun siitä N32

[/quote]

olemmenkohan samalla saleilla. katselen juuri ehkä sinua trikooperse. naisilla näkyy tuo peräsintreeni olevan tärkeintä ...harmi molella aluokan perseen omaavalla vain akupit

Vierailija
51/91 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesämökillä joskus, kun vetää ruutupaidan päälle ja laittaa Partnerin laulamaan, niin jostain kumman syystä vaimo on raahaamassa sisälle ja riisumassa vaatteita pois. Ilmeisesti siis metsuriseksuaalisuus kiihottaa.

t. m-50

Vierailija
52/91 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompelijalttarella lyhennyttämässä puvunhousuja. Ompelijatar on kaunis n. 55-vuotias nainen. Kauhee stondis, kun hän mittasi lahkeita. Hävetti!!! Hän ei ollut moksiskaan ja oli ihan, kun ei olisi huomannut. Ei varmaan ollut hänelle eka kerta. En ole kehdannut siellä enää käydä :/

Vierailija
53/91 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä, kerran kun kesätyttö (aikuinen) oli työparina ja etsimme työpaikan varastolla arkitoitua mappia. Siinä sitten kurkoteltiin ylähyllylle ja alahyllylle. 

Muistan elävästi vieläkin sen kun hän kumartui ja olin hänen takana... se jumalattoman  kiinteä seksikäs perse ja stringit  siinä vielä vilahti... 

Siinä veri pakeni aivoista penikseen välittömästi... Olin olevinaan tietenkin niinkuin mitään reaktioita olisi tapahtunutkaan.  Terveisiä Hannalle, jos tästä tunnistit itsesi ;-)

Vierailija
54/91 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta vartalosta. Toisesta kauniista naisesta. Olen ihan hetero.

Vierailija
55/91 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaspäivänä kirjaston lukusalissa. Parikymppinen opiskelijanainen teki hommiaan. Oli pukeutunut paksuun villapaitaan. Tuli typsylle kuuma. Riisui tuon villapaitansa.

Levisi niin ihana naisen tuoksu että...

Tuo ihan arkisen näköinen nuori nainen muuttui minulle Maailmakaikkeuden Kuningattareksi.

Vieläkin, vuosien jälkeen, haaveilen miltä tuntuisi elää yhdessä niin hyvältätuoksuvan naisen kanssa.

Vierailija
56/91 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska päivä töissä päättyi ja tympääntyneenä suljin toimiston oven. Kuljin mietteissäni kadulla...kunnes yht'äkkiä tajusin edessä kävelevän rehevän naisen ja se perse oli todella iso...iso ja kiinteä. Hänen housut ei jättänyt mitään arvailujen varaan... Ensimmäinen kerta mun elämässä kun todella iso perse sai mut kiimaan Huoh mahtava tunne

Vierailija
57/91 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppisen puolalaisen rekkamiehen miehinen ominaistuoksu. :P~~

Vierailija
58/91 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä totesi pähkinöitä mutustellessaan ihan neutraalisti että "pistetään pähkinä sun pilluun" ja rupesin valumaan samantien. Ei kuitenkaan sitten pistetty :D

Vierailija
59/91 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin uuden miesystävän luona ja hänen kaverinsa toi imuria. Siinä sitten molemmat tutkailivat tärkeitä kaikenmaailman lisäosia ja vipstaakeleita. Mutta auta armias, kun kone pistettiin käyntiin ja suutin imaisi kiinni lattiaan. Jotenkin se imurin määrätietoisuus ja miehen käsivarret ohjaamassa sitä sai mut aivan sekaisin himosta :D

Vierailija
60/91 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttämisen harjoittelu.. Ostin pari kk sitten sellaisen pumpattavan synnytyksen harjoitteluun tarkoitetun laitteen,ja voin kertoa että en tiedä mitään kiihottavampaa kun samalla kun ponnistelen hyväilen itseäni ja saan orkasmin ihan hetkessä! Synnyttys jännittää kun en tiedä miten kätilöt reakoivat jos saan valtavan orkasmin synnytyssalissa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan