Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset - mikä merkitys peniksen paksuudella on?

Vierailija
29.11.2012 |

Nainen, onko sinusta peniksen paksuudella väliä ja jos on niin miksi? Mikä on sinusta riittävä paksuus tai optimaalinen paksuus, mikä liian ohut? Ja mielellään tarkempia vastauksia kuin "tuntuu paremmalta" tms.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä mitään väliä ole. Useimmiten koko kalu on aivan hyödytön.

Vierailija
2/9 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, onko sinusta peniksen paksuudella väliä ja jos on niin miksi? Mikä on sinusta riittävä paksuus tai optimaalinen paksuus, mikä liian ohut? Ja mielellään tarkempia vastauksia kuin "tuntuu paremmalta" tms.

Paksumpi parempi kuin ohut. Se täyteyden tunne ja sisäänlaitto... nam nam... alkoi heti panettaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksumpi parempi kuin ohut. Se täyteyden tunne ja sisäänlaitto... nam nam... alkoi heti panettaa...

näin ;)...nakki ei vaan tunnu missään...HK:n bleun paksuinen pitää olla :)

Vierailija
4/9 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut liian ohutta. Kaikki ovat tuntuneet hyviltä. Penis ei ratkaise tyydytystä. Esimerkiksi muun hyväilyn taitavuus on tärkeämpää. Ja saan orgasmin helposti ja olen saanut kaikkien miesteni kanssa. Relatkaa siis miehet. :)

Vierailija
5/9 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut liian ohutta. Kaikki ovat tuntuneet hyviltä. Penis ei ratkaise tyydytystä. Esimerkiksi muun hyväilyn taitavuus on tärkeämpää. Ja saan orgasmin helposti ja olen saanut kaikkien miesteni kanssa. Relatkaa siis miehet. :)

Kyllä se paksuus vaan merkitsee,oli minulla eräs mies jolla melko lyhyt kalu,mutta kun siinä oli paksuutta,se pelasti kaiken. Joten jos muistelen yhtä exääni,jolla suht ppitkä mutta ohut kalu,ottaisin mieluimmin tuon lyhyen ja paksun.

Vierailija
6/9 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se siinä kunnon orkuissa vaikuta itsellä ainakaan mikään h-tin nuolemistaito,ym. kunnon orgasmi tulee kunnon kyrvän panosta vasta :)

Kyllä se paksuus vaan merkitsee,oli minulla eräs mies jolla melko lyhyt kalu,mutta kun siinä oli paksuutta,se pelasti kaiken. Joten jos muistelen yhtä exääni,jolla suht ppitkä mutta ohut kalu,ottaisin mieluimmin tuon lyhyen ja paksun.

Vierailija
7/9 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ehkä ole tavannut liian ohutta, mutta et myöskään tarpeeksi paksua, koska sinulla on tuollainen mielipide. Paksu ja isoterskainen on todella nautinnollinen verrattuna tavallisen paksuiseen. Kerran kun kokee niin ei sitä unohda. Tavalliset on no, ihan kivoja. Parempi kuin ei mitään. Itse tykkään yhdynnästä yli kaiken, koska saan yleensä orgasmin. Ymmärrän jos ei ole yhdynnässä ikinä saanut niin penis voi olla melko yhdentekevä.

Vierailija
8/9 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sehän on ihan selvä asia. Täyttää kokonaisuudessaan ja antaa mahtavaa tuntemusta siihen nystyiselle kohdalle.

Vierailija
9/9 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, onneksi mulla on tällä hetkellä tyttöystävä ja meillä useampi sträppi. Makeeta tässä on se, että kovaa melaa saa aina halutessaan ja useampaan kertaan, nam.

Miehet on ihania myös, mutta on ihan mahdotonta tietää ennakkoon kuka kehittää ihan turhasta jonkun kompleksin kestosta tai koosta. Vähän pommi vastata johonkin "haluisitko isompaa" kysymykseen, kun viaton toive leikkiä JOSKUS ja YHDESSÄ jollain lelulla saattaa kääntyä suotta miehen "mä en riitä sulle" voivotteluksi. Siis kun niitä isoja on harvassa, niin ideaalitilanne on se että voi just sen oman rakkaan kumppanin kanssa nauttia seksistä, pitää aikuisillakin olla leluja