Paljasta yllättävin syy mikä sai sinut kiihottuman?
Olet varmaan jossakin joskus ollut tilanteessa/ paikassa, jolloin huomasit yllättäen olevasi kiihottunut... ja vieläpä niin että normistu ei tulisi mieleenkään, että asia/paikka/tilanne/tms voisi aiheuttaa kiihottumista.
Kerro mikä oli tämä tilanne tai paikka ja oletettava syy/yhteys, miksei kiihotuit.
Kerro myös miten tilanne ratkesi. Menikö ohi vai pääsitkö "perille"?
Kommentit (91)
Minua kiihottaa ja, kun mies ajaa autoa, siis kun istun vieressä. Pidän myös kelloista miehen ranteessa. Miehekäs käsi ja miehekäs kello oikeanlaisella miehellä ranteessa saa syttymään
Vieras sperma vaimon pillussa.
Laukesin ilman kosketusta kun nuolin vaimoa vieraan jäljiltä.
Ei sen näin pitäis toimia :/
Karvaiset naisen vapaat, joissa punaista kynsilakkaa.
Tää oli melko outo tilanne... Olin kaverini luona ja mulla oli luentojen jäljiltä selkä ihan jumissa, kysyin sitten, voisiko hän hieroa sitä hetken. Kaveri käski minun mennä mahalleni lattialle. Hän istui sitten takapuoleni päälle ja alkoi hieroa hartioitani ja selkääni pitkin, hitain vedoin. Olin litimärkä, kun lopulta nousin lattialta ylös. Mua kyllä nolotti, mutta kaveri ei tietenkään huomannut mitään :D
Kyseessä on siis naispuolinen ystäväni, jonka olen tuntenut lapsuudesta asti. Mulla ei todellakaan ole sellaisia tunteita häntä kohtaan ja oon ihan hetero, mut toi tilanne vaan oli jostain syystä älyttömän kiihottava.
t. n22
Mua kiihottaa kesäinen niitty, se kesän tuoksu ja lämpö, ja vähät vaatteet. tekis mieli naida siellä niityllä, tai metsäkin kävisi. Valitettavasti mieheni ei ole luontoihminen :(
Tilanne, jossa en osannut odottaa kiihottumista kävi kun olin tatuoitavana. Kaikki meni kivasti ja rennosti ilman seksuaalisia viboja kunnes loppumetreillä tuli järkyttävän huono olo. Joku muu äijä tuli siihen hoivailemaan kun makasin kyljellään telakalla ja seisoi sopivasti haarat mun naaman edessä. Taju meinasi mennä ja oksennus lentää, mutta päässä takoi ajatus, että nyt olis todella miellyttävä asento olla suuhun naitavana. Jälkeenpäin piti ihan miettiä, että toivottavasti en sanonut sitä ääneen, koska jotain höpöjä olin kuulema puhunut. N27
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 09:01"]
Tilanne, jossa en osannut odottaa kiihottumista kävi kun olin tatuoitavana. Kaikki meni kivasti ja rennosti ilman seksuaalisia viboja kunnes loppumetreillä tuli järkyttävän huono olo. Joku muu äijä tuli siihen hoivailemaan kun makasin kyljellään telakalla ja seisoi sopivasti haarat mun naaman edessä. Taju meinasi mennä ja oksennus lentää, mutta päässä takoi ajatus, että nyt olis todella miellyttävä asento olla suuhun naitavana. Jälkeenpäin piti ihan miettiä, että toivottavasti en sanonut sitä ääneen, koska jotain höpöjä olin kuulema puhunut. N27
[/quote]
Oho! :D
Of topic, mutta millaista kuvaa olit hankkimassa? Itsekin harrastan tatuointeja :)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 23:46"]
Mua kiihottaa kesäinen niitty, se kesän tuoksu ja lämpö, ja vähät vaatteet. tekis mieli naida siellä niityllä, tai metsäkin kävisi. Valitettavasti mieheni ei ole luontoihminen :(
[/quote]
Samoin mua. Se keskikesän lämpö saa hormonit hyrräämään. Joskus olen saanut ulkona pillua ja se on kyllä mahtavaa. Parasta takaapäin, kun voi tarkkailla ympäristöä ja tuuli kivasti hyväilee paikkoja.
t. m-50
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 08:42"]
[/quote]
Of topic, mutta millaista kuvaa olit hankkimassa? Itsekin harrastan tatuointeja :)
[/quote]
Kylkitatuointi varmaan...tai sitten reisi? Enpä tiedä, odotellaanpa vastausta!
Nimim. Toinen tatuointeja rakastava <3
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 09:01"]Tilanne, jossa en osannut odottaa kiihottumista kävi kun olin tatuoitavana. Kaikki meni kivasti ja rennosti ilman seksuaalisia viboja kunnes loppumetreillä tuli järkyttävän huono olo. Joku muu äijä tuli siihen hoivailemaan kun makasin kyljellään telakalla ja seisoi sopivasti haarat mun naaman edessä. Taju meinasi mennä ja oksennus lentää, mutta päässä takoi ajatus, että nyt olis todella miellyttävä asento olla suuhun naitavana. Jälkeenpäin piti ihan miettiä, että toivottavasti en sanonut sitä ääneen, koska jotain höpöjä olin kuulema puhunut. N27
[/quote]
Siis ihan sivuhuomautuksena, että toi on kyllä jännä juttu miten toisilla iskee tuo huonovointisuus. Joku autonomisen hermoston reaktio varmaankin. Itselle ei ole koskaan tullut mitään tuntemuksia, ei edes kipua.
N32v
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:04"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 08:42"]
[/quote]
[/quote]
Kylkitatuointi varmaan...tai sitten reisi? Enpä tiedä, odotellaanpa vastausta!
Nimim. Toinen tatuointeja rakastava <3
[/quote]
En nyt välitä kovin tarkkoja ulkonäkökuvaksia palstalle laittaa, mutta värillinen ja old school -tyyppinen sieltä perinteisimmästä päästä, säären koristukseksi. Toistaiseksi ainoa, mutta pari muutakin on päässä kunhan riittäisi rohkeus luottaa ne jonkun toteutettavaksi. N27
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:19"]
Siis ihan sivuhuomautuksena, että toi on kyllä jännä juttu miten toisilla iskee tuo huonovointisuus. Joku autonomisen hermoston reaktio varmaankin. Itselle ei ole koskaan tullut mitään tuntemuksipua. N32v
[/quote]
Ei se mustakaan niin satu, lähinnä vituttaa. Niin kun ne sähkölelut. Mutta tuli joo aika voimakas reaktio kun ei ollut kysymys edes mistään tuntien sessiosta tai kovin isosta kuvastakaan. Saatoin kyllä pidättää aika paljon hengitystä kun teki viimeistelyjä sääriluun tuntumassa. Samana iltana nousi vielä muutaman tunnin kuume mokomasta, mutta onneksi meni ohi eikä ollut merkki tulehduksesta. N27
Työpaikan arkistossa tutkimme piirustuksia yhdessä 35v. naispuolisen arkistonhoitajan kanssa. Levitin käsissäni olevaa piirustusta ja nainen tuli ihan lähelle kumartuen katsomaan piirustusta niin, että hänen rintansa osuivat jatkuvasti käsivarteeni. Asiallisesti keskusteltiin siitä asiakirjasta, mutta jokin osa aivoistani rekisteröi koko ajan sen kosketuksen. Stondishan siitä seurasi ja onneksi oli se iso piirustus siinä peittämässä näkymiä pullottavaan etumukseeni. Jännä, miten pieni kosketuskin voi sähköistää tuolla tavalla ja tuollaisessa tilanteessa.
M 45
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:30"]
Hevosen varusteet! Kuolaimet,suitset,ohjat,stula,ja valjaat! Heti rupeaa kiihottamaan, sekoan kun vaimo somistautuu niihin tai jos puen itse ne päälle.
[/quote]
Siis.. laitat itsellesi satulan? Ihan mielenkiinnosta, MITEN? :D Enkä nyt tarkoita pilkata mitenkään, halunsa kullakin.
Mä kiihotun kun mies ajaa autoa :D Älkää edes kysykö miksi, en tiedä. Jotenkin se on vaan niin maskuliinista. Monesti on jouduttu pysäyttämään jonnekin sivukujalle kun mun himot on jyllänneet valtoimenaan. Nam nam :)
N32
[/quote]kyllä kiihko keinot keksii.
Mua kihelmöi ajatus siitä, että vaimoni jutustelee, tanssii tms. muiden miesten kanssa ollessaan tyttökavereineen esim. lapissa lomalla. Silloin harvoin kun on ollut lomailemassa niin aina on vastakkainen sukupuoli lähestynyt ja jutustelua on syntynyt. Eikä siinä todellakaan ole mitään, koska niinhän teen itsekin. Pidemmälle emme kuitenkaan mene, mutta jokin siinä tuntuu jännälle, että todennäköisesti ainakin miehet saattavat ajatella jotain muutakin kuin kevyttä jutustelua. Ehkä ajattelen, että ilmassa on voinut olla jotain kevyttä väreilyä.
mies vei minut kalastamaan soutuveneellä ,kesä illan lämmössä katselin ihan haltioissani hänen käsiensä liikkeitä miten taitava ja miehekäs hän oli kalastaessaan. soutuvene kun tuli rantaan oli pakko viedä mies vene vajaan panemaan.huhhuh joku noissa miehissä käden taidoissa kiihottaa
Olin töissä ja hain jotain tietoja netistä, kun eteeni avautui tämä kuva:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dana%C3%AB_%28Klimt_painting%29
Tuijotin kuvaa aivan lumoutuneena, ja sitten oli aivan pakko sulkeutua hetkeksi vessaan...
Kröhöm... tää oli aika nolo. Mutta olin poltellut, ja menimme kavereiden kanssa kyläilemään yhdelle kaverille. No, polttelu aiheutti jotain kummallista, aivan mielettömän hyvänolon tunteen. Kunnes hoksasin että olin ajattelematta alkanut sohvalla istuessa supistelemaan lantionpohjalihaksia. Ei vaatinut muuta, laukesin muutaman kerran sohvalla muiden pelatessa pleikkarilla... Kukaan muu ei huomannut koska onnistuin olemaan hiljaa. Naaman punaisuutta selitin kuumuudella ja paksulla vaatetuksella :D Vain poikaystävälle vinkkasin paniikissa viestillä (istui kyllä vieressäni) että mitä ihmettä mä voin tehä ku tuli tämmöne nolo ongelma... Olipahan ikimuistonen ilta... Sain kotiin päästyä myös taivaallista seksiä kun poikaystävä oli käynyt sitten kuumana koko illan :D
Lueskelin vuoden -78 tammikuun Jallua, eteen otti erectoituen. Ihan hetero olen. Ja vuosi oli -83, tosin sen jälkeen olen nähnyt elävän naisenkin ihka alastomana, mutta elävän ensiviehätyksen viehätys oli tietenkin tuon jallu selailun jälkeen himmentynyt. Äänesin viime vaaleissa persuja, miesehdokasta, vaikka olen hetero. Kuunetelen myös ac/dctä, saikohan tämä tekstini naislukioiden mielenkiinnonkiihoittumaan... jännittävää. Loppuun sellainen naurava sulkumerkki ja kaksoispiste. Piste
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:30"]
Hevosen varusteet! Kuolaimet,suitset,ohjat,stula,ja valjaat! Heti rupeaa kiihottamaan, sekoan kun vaimo somistautuu niihin tai jos puen itse ne päälle.
[/quote]
Siis.. laitat itsellesi satulan? Ihan mielenkiinnosta, MITEN? :D Enkä nyt tarkoita pilkata mitenkään, halunsa kullakin.
Mä kiihotun kun mies ajaa autoa :D Älkää edes kysykö miksi, en tiedä. Jotenkin se on vaan niin maskuliinista. Monesti on jouduttu pysäyttämään jonnekin sivukujalle kun mun himot on jyllänneet valtoimenaan. Nam nam :)
N32