Paljasta yllättävin syy mikä sai sinut kiihottuman?
Olet varmaan jossakin joskus ollut tilanteessa/ paikassa, jolloin huomasit yllättäen olevasi kiihottunut... ja vieläpä niin että normistu ei tulisi mieleenkään, että asia/paikka/tilanne/tms voisi aiheuttaa kiihottumista.
Kerro mikä oli tämä tilanne tai paikka ja oletettava syy/yhteys, miksei kiihotuit.
Kerro myös miten tilanne ratkesi. Menikö ohi vai pääsitkö "perille"?
Kommentit (91)
Kiihotun monesti, jos joku harjaa hiuksiani pitkin ja hitain vedoin. Se tuntuu niin taivaalliselta päänahassa ja rentouttaa.
Joskus pumppasin vanhanaikaisella vesipumpulla kaivosta vettä, se edestakainen liike sai ajatukset harhailemaan ja kiihotuin kuvitellessani ne hitaat työnnöt ihan muulla tavoin ;)
Sen kerran kun nyksä alkoi riidan päätteeksi itkemään, niin mulla otti eteen.
En tiedä miksi, ja tuli kyllä aika vaivaantunut olo itsellekin siinä.
Hammaslääkärin tissi poskea vasten kesken hoitotoimenpiteen
Kerro mikä oli tämä tilanne tai paikka ja oletettava syy/yhteys, miksei kiihotuit.
Kerro myös miten tilanne ratkesi. Menikö ohi vai pääsitkö "perille"?
Äsken kauppajonossa. Näin että puolituttu nainen on edessäni tiukat farkut jalassa, niin että tuon parikymppisen tytön pienipyöreä pylly näkyy puoliksi ja oikein ihanasti kiristi haaroja, että sain syödä silmillä sitä kiimapyllyä. Mietin, että kehtaanko ottaa salakuvan. En kehdannut.
Ei mennyt ohi vaan nyt kotona runkkaamassa tuon blondin somekuville. Olisipa hän sängylläni mahallaan ja saisin kunnolla levitellä pakaroita ja nussia lujaa
Itselle yllättäviä tilanteita (olen nainen 40v ja pitänyt itseäni aina heterona)
-erittäin kaunis tyttö jolla viikset.
Sittemmin olen alkanut nauttia naiskauneudesta tietoisesti.
American Horror storyssa on kohtaus jossa mies on kokonaan lateksipuvussa. En todellakaan tiennyt, että pitäisin asiaa kiihottavana.
Lateksi ei oikeastaan kuitenkaan sitten aiheuta kiksejä. Mutta sen yhden kerran, voi pojat.
Sairaanhoitaja otti jotain testiä, verikoetta. Lämpimät kädet pysyivät jostain syystä iholla kauemmin kuin tarvitsi. Yritin olla mahdollisimman helppo asiakas ja puhuin normiasiat ja vähän lisää. En tiedä oliko kyseessä varsinaisesti kiihottuminen, mutta tuntui että tuo käsien lämpö levisi koko kehoon.
Meillä on aamuisin pitkä aamuhali. Mieheni tulee aamuisin alasti pistämään puuron kiehumaan ennen hamppaiden pesua ja olen jo aamupalla. Hän tulee aamupesulta halataa ja se jäykistyy vain puoliksi, en ole huomaavani sitä, mutta minulla kostuu.
N56
Vierailija kirjoitti:
Meillä on aamuisin pitkä aamuhali. Mieheni tulee aamuisin alasti pistämään puuron kiehumaan ennen hamppaiden pesua ja olen jo aamupalla. Hän tulee aamupesulta halataa ja se jäykistyy vain puoliksi, en ole huomaavani sitä, mutta minulla kostuu.
N56
Näinhän se tässä iässä tuppaa jo olemaan. Toisella lähes puoliksi jäykistyy, ja toisella miltei kostuu.
T: nimim. "kokemusta on"
Mulle tapahtui järkyttävän ihana juttu muutama vuosi sitten.
Olimme mieheni kanssa loma reissussa.
Mieheni kysyi voisimmeko lähteä illalla tanssimaan, minusta se oli hyvä idea.
Kun pääsimme sisään ,mieheni sanoi että tilaa juomat,ja lähti veskiin.
Katselin ympärilleni ,kun olkapäähäni keskusteltiin,käänsin katseen.
Voi hitto miten nuori syötävän näköinen mies kysyi lähtisinkö tanssimaan.
Katselin ympärilleni enkä nähnyt miestäni.
Lähdimme tanssimaan,ei se tanssia osannut mutta sillä seisoi kulli. Veti mua ihan kiinni, ja en voinut mitään alkoi valumaan hunaja.
Kun toinen kappale oli tanssittu katsoin hymyillen kaveria silmiin ja sanoin saat hakea tanssimaan.
Mieheni oli tullut pöytään ja tilannut juomat jotka multa oli jääneet tilaamatta.
Sanoin että käyn veskissä.
Kun tulin takaisin, kuiskasin miehelleni että pillu alkoi valuin, mua tanssittaneella miehellä seisoi ja se oli iso.
Tehdään se nyt.
Niin mikä? Kysyin mieheltäni.
No eikö se nuori mies aiheuttanut sun tulvimisen ?
Meinasin lyödä laukulla päähän,mutta sanat vaan lisäsi hunajan valumisen.
Kun mua haettiin tanssimaan sen hymy pojan toimesta tein päätöksen.
Juttelimme ja tein päätöksen.
Kysyin haluaisiko hän kenties lähteä jatkoille.
Askeleet meni sekaisin ja hän pysähtyi.
Melkein pelästyin mutta turhaan hän vaan kysyi että syilleenkö?
Silleen.ja halusin pojan korvaa ja tein kieltäytymisen mahdottomaksi.
Entä toi mies,nuori mies tärisi kiihkosta.
Mitä hänestä ,katsokoon kun annat.
Oikeesti hän kysyi.
Oikeesti,hän ei estä mitään.
Lähdimme mökille.
Hän oli arka ,tarjosin itseäni mutta ei hän uskaltanut.
Menin hänen eteen ja aloin vetämään housuja pois,ja ihan kokonaan.
Ja voi herra Jestas mikä sieltä paljastui.
Tiesin että mun miehen oli pakko nähdä.
Jo se teki minut hulluksi kiimasta.
Se ajatus siitä ,se oli voimakas tunne ja sekoitti pään.
Syylle tuli seuraus.
Kiihotun aina siitä, jos näen, että jollakin toisella miehellä alkaa ottaa eteen, vaikka ihan tahattomastikin. Siinä kohtaa omaa keulimista ei voi estää.
m38
Kävelin kauppakeskuksessa ja siellä mainostettiin erästä näytelmää. Barokkiajan tyyliseen rooliasuun pukeutunut miesnäyttelijä kumarsi ja ojensi minulle mainoksen. Sillä oli siis peruukki, vaaleaksi maalatut kasvot ja pohkeiden ja reisien timmi muoto tuli hyvin esiin. Kiihotuin valtavasti.
Minä jotenkin kiihotun oudolla tavalla jos näen rakastamani miehen itkevän jollekin liikuttavalle asialle.
Tulee sellainen voimakas tunne kun näkee toisen ihmisen niin haavoittuvaisena ja luottavaisena että voi itkeä nähteni. Siitä tulee sellainen sekava tunnemyrsky että haluaa vain halata, suudella ja rakastella.
En ymmärrä käsityksiä että mies ei saisi itkeä, minusta kaikki inhimillinen ja aito on jotenkin sytyttävää.
Menee niukasti off- topic, tai on siinä rajoilla...
Eli siis ei nyt suoranaisesti kiihota, mutta... Olen jo varsin iäkäs, eli keski-ikäinen hyvinkin, mies. Viimeisimmästä seurustelusuhteesta jo puolenkymmentä vuotta, samoin seksistä, samoin kosketuksesta.
Näin ollen jos joutuu "viran puolesta" (hammashoitja, parturi, sairaanhoitaja tms) naisen koskettamaksi, ei se varsinaisesti kiihota, mutta nostaa pintaan puoliksi surumielisen tunteen jostakin jota joskus oli ja mitä mahdollisesti ei koskaan enää saa kokea.
Joo ei. Ei ole ottanut eteen. En ole alkanut stalkkaamaan. En ole lähettänyt dickpickejä. Ihan olen ollut kuin kunnollinen asiakas ainakin, enkä ole edes ajatellut näitä naisia mitenkään seksuaalisessa mielessä. Osa heistä olisi voinut ikänsä puolesta olla lapsiani tai jopa lapsenlapsiani.
Oli vain ohikiitävä tunne kosketuksesta, muisto jostakin joka joskus oli, sekunnin murto-osan mittainen hyvän olon tunne jonka tilanteen taju haihduttaa jonnekin yhä kauemmas ja kauemmas.
Vierailija kirjoitti:
Menee niukasti off- topic, tai on siinä rajoilla...
Eli siis ei nyt suoranaisesti kiihota, mutta... Olen jo varsin iäkäs, eli keski-ikäinen hyvinkin, mies. Viimeisimmästä seurustelusuhteesta jo puolenkymmentä vuotta, samoin seksistä, samoin kosketuksesta.
Näin ollen jos joutuu "viran puolesta" (hammashoitja, parturi, sairaanhoitaja tms) naisen koskettamaksi, ei se varsinaisesti kiihota, mutta nostaa pintaan puoliksi surumielisen tunteen jostakin jota joskus oli ja mitä mahdollisesti ei koskaan enää saa kokea.
Joo ei. Ei ole ottanut eteen. En ole alkanut stalkkaamaan. En ole lähettänyt dickpickejä. Ihan olen ollut kuin kunnollinen asiakas ainakin, enkä ole edes ajatellut näitä naisia mitenkään seksuaalisessa mielessä. Osa heistä olisi voinut ikänsä puolesta olla lapsiani tai jopa lapsenlapsiani.
Oli vain ohikiitävä tunne kosketuksesta, muisto jostakin joka joskus oli, sekunnin murto-osan mittainen hyvän olon tunne jonka tilanteen taju haihduttaa jonnekin yhä kauemmas ja kauemmas.
Hienosti kuvaat ihmisen kosketuksen kaipuuta. Menee tosiaan ohi alkuperäisen kysymyksen, mutta tälle voisi perustaa vaikka oman ketjun.
Olin uimahallin saunassa jokaviikkoisen aamu-uintireissuni yhteydessä. Tavallisesti siellä on silloin vain muutama jokseenkin sama vakiouimari. Tuona aamuna se kuitenkin pöllähti täyteen nuoria atleetteja, luullakseni hollantilainen urheilijaporukka. Tiiviisti reisi reittä varten jouduttiin olemaan. Minulle iski hillitön stondis. En ymmärrä miksi, olenhan täysin hetero. Nolotti pirusti. Onneksi en niihin tyyppeihin jatkossa törmänneet. M35
Näin aikoinaan television opetusohjelmassa kun tehtiin psykologiaan liittyvää tieteellistä koetta ihmiselle. Jostain syystä kalu jäykistyi ja aloin sen jälkeen kuvittelemaan itseni testattavan asemaan.
Vierailija kirjoitti:
Lueskelin vuoden -78 tammikuun Jallua, eteen otti erectoituen. Ihan hetero olen. Ja vuosi oli -83, tosin sen jälkeen olen nähnyt elävän naisenkin ihka alastomana, mutta elävän ensiviehätyksen viehätys oli tietenkin tuon jallu selailun jälkeen himmentynyt. Äänesin viime vaaleissa persuja, miesehdokasta, vaikka olen hetero. Kuunetelen myös ac/dctä, saikohan tämä tekstini naislukioiden mielenkiinnonkiihoittumaan... jännittävää. Loppuun sellainen naurava sulkumerkki ja kaksoispiste. Piste
Laita puhelinnumerosi, t. Riikka. Kiinnostako kulttuuriministerin pesti?
Tomera läimäytys farkkujen verhoamille tai paljaille pakaroille. Sellainen omistajan ote muutenkin saa herumaan. N 34
Vaimon harrastaa ratsastamista, tiukat ratsastushousut ja ratsastussaappaat sekä hikinen nainen ratsastuksen jälkeen on kyllä aika kiihottavaa