Mies jätti kävelemään kylmään
Tänään kaupassa mies loukkaantui minulle, kun mainitsin gluteenittomien leipien olevan kalliita, enkä olisi niitä halunnut ostaa. Mies sitten näytti tästä nyrpeää naamaa minulle ja suutuin miehelle, sillä tänään ollut ihan tarpeeksi rankka päivä muutenkin ja väsyneenä lähdimme kauppaan. Vaihdoimme muutamia suuttuneita lauseita ja autolla mies rupesi rähjäämään minulle ihan toden teolla. Lisäksi painoi kaasua, jolloin hyppäsin autosta pois ja menin läheiseen kauppaan.
Kaupassa oltuani noin puoli tuntia soitin miehen hakemaan, sillä minulla oli päällä vain ohut takki, eikä päässäni ollut pipoa tai mukanani hanskoja. Kotiimme oli noin kolme kilometriä matkaa. Mies sanoi ettei tule hakemaan ja että minun tulisi kävellä. No kävelin sitten kylmissäni kotiin ja mies syytti minua vieläkin siitä, kun en ymmärtänyt häntä kun hän loukkaantui siitä etten olisi välttämättä halunnut ostaa leipäpussia (joka kuitenkin ostettiin). Että semmoista. Kumpi tässä teki mielestänne väärin?
Kommentit (65)
Aina tämä sama satuilija vauhdissa....
Kyllä te keliaakikot ootte hankalia. Aina riitelemässä keskenänne tai nostamassa ryhmäkanteita Rouhialan Mikkoa vastaan. Sössitte kaiken.
Tehkää gluteeniton leipä ite niin tulee paljon halvemmaksi. Kai se mies nyt jotain tuloja saa jostakin? Kela/työttömyyskassa? Mitäs työtä sillä on jatkossa tiedossa? Ei kannata ehkä luottaa mihinkään epämääräiseen selittelyyn, jos tilanne on jo pitkään jatkunut?
Huoh miten lapsellista en tiennyt että jotkut riitelevät tämmöisistö asioista.
Missä päin Suomea on tänään ollut muka niin kylmä ettei tarkene kävellä? Ite kävin lenkillä (+3 ja aurinkoista) ja tuli niin lämmin että nakkasin kesken matkan takin,pipon ja hanskat pois. Kuulostat vähän dramatisoijalta ap.
Aja itse. Älä anna miehelle autosi avaimia.
Leipä on kallista, mutta kinastelu vaikuttaa turhalta. Kolme kiloetria on mielestäni lyhyt matka.
Parisuhteessa elämiseen nyt kuuluu että jos toinen jää työttömäksi niin silloin elätetään. Einminulle tulisi mieleenkään äksyillä miehelle jos hän jäisi työttömäksi. Tuossakin olisi voinut tehdä kompromissin, olisitte ostanut gluteinittomia jauhoja ja leiponeet niistä monet sämpylät.
Miksei se työtön mies käy itse päivällä kaupassa? Miksi työssäköyvän pitää vielä töiden jälkeen lähteä kauppaan? Mies käy kaupassa ja laittaa ruoat valmiiksi, kun kerran on kotona.
Selvä keissi. Miestä alitajuisesti (tai ihan tajuisesti, mutta salaa) hävettää ja ärsyttää se, että nainen tuo leivän pöytään. Siksi defenssiylireagoi tähän symboliseen gluteenittomaan leipään.
Jospa kumpikin kasvaisitte aikuisiksi...
Keliaakikot saa tukea kelalta just noita leipiä varten. Kai te sen saatte, vai meneekö se muuhun?
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 07:28"]
Keliaakikot saa tukea kelalta just noita leipiä varten. Kai te sen saatte, vai meneekö se muuhun?
[/quote]
Työssäkäyvät ei saa tukia kelalta. Kai tällä palstalla on muutama semmoinenkin?
Minusta kuulostaa siltä että ap on kyllästynyt miehen siipeilyyn ja oman navan kaiveluun.
mies taas vaistomaisesti "hyökkää" koska hyökkäys on paras puolustus.
tekeekö mies osansa kotitöistä? Huomioni apn?
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 08:03"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 07:28"]
[/quote]
[/quote]
Keliakiatukeen ei vaikuta työllisyystilanne. Summa tosin on pieni.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 08:03"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 07:28"]
[/quote]
[/quote]
Eikö? miten ihminen voi olla noin tietämätön. Suosittelen lukemaan kelan sivuja,niin et enää toista kertaa tee itsestäsi tyhmää.
Kenenkään ei ole pakko syödä leipää...
Jos ei ole varaa muutaman euron leipään niin ei ole varaa ajella autollakaan huvikseen. Onhan tuo nyt naurettavaa että ap kiukkuaa ettei halua ostaa kallista leipää mutta sitten pitäisi tuhlata kallista bensaa ja hakea kiukutteleva ap joka itse hyppäsi kyydistä. Alkakaa kävellä tai pyöräillä kauppaan niin on varaa gluteenittomaan leipään.
Aika tyhmä ukko sun miehes on!