Jos nainen valehtelee ehkäisystä, voiko hänestä tehdä rikosilmoituksen?
Jos nainen valehtelee miehelle käyttävänsä ehkäisyä, vaikka ei käytä, voiko hänestä tehdä rikosilmoituksen? Asia tuli mieleeni siitä, että opiskelukaverini kertoi nauhoittavansa salaa naisten puheet yhden yön suhteissa. Onko näillä tallennuksilla mitään arvoa? Voiko niitä käyttää naista vastaan, jos nainen valehtelee käyttävänsä ehkäisyä, vaikka ei käytä?
Kommentit (190)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:33"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:30"]
Jos nainen valehtelee miehelle käyttävänsä ehkäisyä, vaikka ei käytä, voiko hänestä tehdä rikosilmoituksen? Asia tuli mieleeni siitä, että opiskelukaverini kertoi nauhoittavansa salaa naisten puheet yhden yön suhteissa. Onko näillä tallennuksilla mitään arvoa? Voiko niitä käyttää naista vastaan, jos nainen valehtelee käyttävänsä ehkäisyä, vaikka ei käytä?
[/quote]
Mikään ehkäisy ei ole 100 % varma. Eli eihän tuo mitään edes todistaisi muutenkaan
[/quote] pilleri kuulemma voi pettää, täytyy muistaa että jos ripuloi ja ei ota toista pilsua oliko se 6 tunnin kuluessa niin ehkäisytehoa ei oo. Kierukka voi moskahtaa vessanpöntöön kovasti äkistäessä. Suomessa syntyvyys alhaista, täällä täytyy tehdä enemmän niitä vauvoja, toki maahanmuuttajat lisääntyy kiitettävästi.
Mitä merkitystä sillä on, että ehkäisykin voi pettää. Jos ehkäisy pettää, niin sitten sen seurauksista kannetaan yhdessä vastuu. Se on ihan eri asia kuin se, että mies tökkii kortsun täyteen reikiä, koska tahtoo isäksi.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:58"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:55"]
Ehkäisystä valehteleminen tai kondomin luvaton poistaminen kesken seksin on moraalisesti arveluttavaa, mutta ei täytä seksuaalirikoksen tunnusmerkkejä.
Jossain vaiheessa vaihdettiin asentoa, niin että mies oli takanani. Siinä hommailun lomassa hän sanoi jotain, mistä en ensin saanut mitään selkoa, joten jouduin kysymään, että mitä oli.
”Niin että, kun en mä nyt meinaa saada tulemaan kumin kanssa, mutta mä lupaan vetää ulos ennen.” Tyyppi oli siis jättänyt kumin pois.
http://tuima.fi/suojaamattomaan-seksiin-huijaaminen-ei-ole-rikos/
[/quote]
Näin siis toimin jatkossa yhden illan hoitojen kanssa, valehtelen tietysti nimeni ja yhteystietoni.
On naisen vika jos ei itse ehkäise. En joudu edes vastuuseen.
Kiitos av vinkeistä!
[/quote] ei kannata asettua vaakatasoon ellei nää nimeä mustaa valkoisella, eli ajokorttia. Eikä sitä yhden illan panoja noteerata kun halutaan todella raskaaksi.
[/quote]
No tuopa se paljon lämmittää, kun kärvistelet sen sukupuolitaudin kanssa. :)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:28"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:15"]Minä lähdin avioliitosta, vieläpä hyvästä sellaisesta, kun nainen jätti ehkäisyn pois väittäen minulle käyttävänsä sitä. Lapsesta tietenkin huolehdin. Se nyt ei ole lapsen vika, että äiti on kusipää. Lapsen ymmärryksen kehityttyä aion myös kertoa lapselle, miksi erosimme ja minkälaista tietä hän on saanut alkunsa. Lapsenkin on syytä tietää, millainen hänen äitinsä on. Osaapahan sitten varoa. [/quote] Pitää todennäköisesti sinua aika idioottina, kun on aikuinen. Mutta sehän sinä oletkin. [/quote] häh, miksi tuon kirjoittaja on se idiootti? Kyllä minäkin lähtisin suhteesta tuon tason petoksen jälkeen. Eri juttu, jos ehkäisy petti. T. N37 [/quote] Siksi, koska hyvä isä ei hylkää lastaan, vaan kantaa vastuunsa. T. M43 [/quote] Ööö eihän se hylännyt... Etkö osaa lukee. Välittää omasta lapsestaan, Vaikka Ei edes halunnut sitä. Äiti halusi lapsen mieheltä salaa. Ihan oikein, ei kai tollasen jälkeen pysyy pitämään luottamusta. Ja Toi on oikeesti Tosi yleistä.
[/quote] lapsi on tullut maailmaan niin se vastahakoinen osapuoli sentään vastuunsa kantaa. Mikäli haluaa olla 100 varma niin miehet teettäkää vasektomia
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:29"]
Mä tiijän ihmisiä jotka parisuhteessaki käyttävät kumia.
[/quote] paljaalta se pitää ja sitäpaitti kumi haissee
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 21:08"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 20:42"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:44"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:41"]Ala käyttämään kortsua, kuten Miehet tekevät, jos eivät halua jälkeläisiä eikä tauteja.[/quote]
Aikuisen miehen siis tulee olla luottamatta naisen puheisiin ja oletettava, että naiset valehtelevat?
[/quote]
Järkevä ihminen ei luota mihinkään yhdenillanjuttuihin, eikä edes uusiin tuttavuuksiin. Sitten kun oikeasti ollaan vakiinnuttu, pitäisi jo voida luottaa.
Ja hei, ei ne aikuiset naisetkaan voi miesten sanaan luottaa, kyllä munkin mies lupasi olla uskollinen, vaan eipä ollutkaan.
[/quote]
Kertapano ja 18 vuoden vastuu lapsesta on hiukan eri kaliiberin juttuja.
[/quote]
Niin, eikö miehen siis kannattaisi tajuta, että kertapanossa ei kannata ottaa riskiä 18 vuoden vastuusta? Vai viittasitko mieheeni kertapanolla? Missä mä olen sanonut, että hänen pettämisensä oli kertapano?
Ja fiksut ihmiset valitsee seuransa järkevästi. Jos otat sen just ja just lähäri-koulutuksen läpäisseen pubiruusun vailla mitään muita tulevaisuudensuunnitelmia kuin äitiys, niin sitä sä sitten saat.
Toki jos ei rahkeet muunlaiseen seuraan riitä, niin sitten kannattaa ihan hirveän tarkasti itse pitää ehkäisystä huolta.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 21:53"]
"Minusta se on rinnastettavissa petokseen. Jos nainen sanoo käyttävänsä ehkäisyä, mutta ei käytäkään, se on huijausta. Voidaan tietysti sanoa, että miksei mies varmuuden vuoksi käyttänyt kondomia, mutta kyllähän ihmissuhteet perustuvat yleisesti ottaen luottamukselle. Minusta on vastuullista kysyä seksikumppaniltaan, käyttääkö tämä ehkäisyä, ja myönteiseen vastaukseen on voitava luottaa."
Keijo Markova, Väestöliiton psykologi
http://www.city.fi/suhteet/juupas+eipas+vauva/1969
[/quote]
Mitähän tästäkin vastauksesta on hyötyä? Totta kai lähtökohtaisesti AINA pitäisi voida luottaa itselle läheisen ihmisen rehllisyyteen. Valitettavasti maailma ja ihmiset eivät vaan aina toimi niin.
Eikä tällaisessa kysymyksessä voida lähteä toimimaan niin, että nainen jotenkin "saatettaisiin edesvastuuseen", koska lainsäätäjä lähtee aina lapsen edusta. Ja miten voitaisiin todistaa, että nainen on huijannut, eikä mies vain ole muuttanut mieltään lisääntymisen suhteen?
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 22:51"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 19:49"]
Ehkäisystä valehteleminen tai kondomin luvaton poistaminen kesken seksin on moraalisesti arveluttavaa, mutta ei täytä seksuaalirikoksen tunnusmerkkejä.
Jossain vaiheessa vaihdettiin asentoa, niin että mies oli takanani. Siinä hommailun lomassa hän sanoi jotain, mistä en ensin saanut mitään selkoa, joten jouduin kysymään, että mitä oli.
”Niin että, kun en mä nyt meinaa saada tulemaan kumin kanssa, mutta mä lupaan vetää ulos ennen.” Tyyppi oli siis jättänyt kumin pois.
[/quote]
Näin siis toimin jatkossa yhden illan hoitojen kanssa, valehtelen tietysti nimeni ja yhteystietoni.
Kiitos av vinkeistä!
[/quote] ei kannata asettua vaakatasoon ellei nää nimeä mustaa valkoisella, eli ajokorttia. Eikä sitä yhden illan panoja noteerata kun halutaan todella raskaaksi.
[/quote]
No tuopa se paljon lämmittää, kun kärvistelet sen sukupuolitaudin kanssa. :)
[/quote] en puhu itsestäni, noin niinku yleisesti ottaen, kumit käyttöön te joille käy yhden yön panot
[/quote]
Et puhu itsestäsi kun kirjoitat: "Näin siis toimin jatkossa yhden illan hoitojen kanssa, valehtelen tietysti nimeni ja yhteystietoni."
Eli kenestä siis puhut? Onko sinulla jokin multipersoonadiagnoosi vai oletko muuten vain vähän yksinkertainen?
[/quote]
Kiitos av vinkeistä!