Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos nainen valehtelee ehkäisystä, voiko hänestä tehdä rikosilmoituksen?

Vierailija
18.03.2015 |

Jos nainen valehtelee miehelle käyttävänsä ehkäisyä, vaikka ei käytä, voiko hänestä tehdä rikosilmoituksen? Asia tuli mieleeni siitä, että opiskelukaverini kertoi nauhoittavansa salaa naisten puheet yhden yön suhteissa. Onko näillä tallennuksilla mitään arvoa? Voiko niitä käyttää naista vastaan, jos nainen valehtelee käyttävänsä ehkäisyä, vaikka ei käytä?

Kommentit (190)

Vierailija
101/190 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:10"]

Eli suomalaisnaiseen ei voi koskea ilman ydinlaskeuman kestävää suojapukua koskea, edes parisuhteessa.

Hienoa naiset, näin pisteenne nousevat meidän miesten silmissä kohisten.

[/quote]

Ei kuule kiinnosta sun pistelasku, käytä sitä kumia vaan :)

Vierailija
102/190 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:09"]Joo, en minäkään valehtelua hyväksy noinkin tärkeässä asiassa mutta peräänkuulutan miestenkin vastuuta.[/quote]

Jos mies ja NAINEN tahtovat panna ilman kortsua ja nainen kertoo käyttävänsä ehkäisyä, niin onko se pelkästään miehen moka, että nainen tulee raskaaksi? Naisellako ei ole vastuuta?

Tämän ketjun kirjoituksissa naiset antavat ymmärtää, että naisiin ei tule luottaa. Siis jos mies ja nainen neuvottelevat ehkäisystä ja nainen kertoo käyttävänsä ehkäisyä, niin miehen ei tule tätä uskoa, koska nainen on potentiaalinen valehtelija.
[/quote]
Tämän ketjun kirjoittajat sanovat, että kortsua pitää käyttää aina pannessaan vierasta. Oli sitten mies tai nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/190 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:09"]Joo, en minäkään valehtelua hyväksy noinkin tärkeässä asiassa mutta peräänkuulutan miestenkin vastuuta.[/quote]

Jos mies ja NAINEN tahtovat panna ilman kortsua ja nainen kertoo käyttävänsä ehkäisyä, niin onko se pelkästään miehen moka, että nainen tulee raskaaksi? Naisellako ei ole vastuuta?

Tämän ketjun kirjoituksissa naiset antavat ymmärtää, että naisiin ei tule luottaa. Siis jos mies ja nainen neuvottelevat ehkäisystä ja nainen kertoo käyttävänsä ehkäisyä, niin miehen ei tule tätä uskoa, koska nainen on potentiaalinen valehtelija.
[/quote]

Ei tietenkään tule luottaa, mikäli mahdollinen raskaus olisi katastrofi. Mikään ehkäisykään kun ei ole täysin varma, paitsi sterilisaatio.

Parisuhteessahan voi käyttää vaikka ehkäisypuikkoja kortsun sijasta, eiköhän niitä vielä jossain myydä.

Vierailija
104/190 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähdin avioliitosta, vieläpä hyvästä sellaisesta, kun nainen jätti ehkäisyn pois väittäen minulle käyttävänsä sitä. Lapsesta tietenkin huolehdin. Se nyt ei ole lapsen vika, että äiti on kusipää.

Lapsen ymmärryksen kehityttyä aion myös kertoa lapselle, miksi erosimme ja minkälaista tietä hän on saanut alkunsa. Lapsenkin on syytä tietää, millainen hänen äitinsä on. Osaapahan sitten varoa. 

Vierailija
105/190 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:14"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:10"]Eli suomalaisnaiseen ei voi koskea ilman ydinlaskeuman kestävää suojapukua koskea, edes parisuhteessa.

[/quote]

Suomimies on ainoa, jolle kondomin käyttö on näin vaikeaa. Olen seurustellut britin, saksalaisen ja suomimiehen kanssa, ja kondomi oli ylivoimainen vaikeinta suomimiehelle. Hassu juttu.
[/quote]

suomalaiset on laiskoja ja välinpitämättömiä kumin käyttäjiä. Mä oon huomannu saman

Vierailija
106/190 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea! Lopeta suomalaisten naisten paneminen ilman kortsua ja matkusta vaikka Thaimaahan panemaan naisia. Katsotaan sitten vuoden päästä kannattiko luottaa heidän sanaansa.

Vierailija
107/190 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:45"]

Taas on "pilleritpetti"-mammat ja niiden puolustelijat vauhdissa. Mikä oikeuttaa mielestänne moisen toiminnan?

Ei, vastaus ei ole vasektomia eikä kondomi.

Vaan puolustuksenne valehtelevan naisen käytökselle, kiitos.

[/quote]

Alapeukkuja 17,

VASTAUKSIA NOLLA! =)

Vierailija
108/190 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se kumin käyttö ole ihan yhtä lailla naisen kuin miehenkin vastuulla? Seksikohtaaminen on vuorovaikutusta, jossa sovitaan säännöistä. Jso tahdotaan panna ilman kumia ja otetaan siihen liittyvä riski, niin ei se nyt voi olla pelkästään miehen vastuulla, jos siitä yhdessä sovitaan.

Vierailija
109/190 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ehkäisykeino ei ole tietääkseni 100%:n varma (paitsi kai sterilisaatio?), ei edes pillerit. Kortsukin voi hajota. Valehtelu on asia erikseen, mutta kannattaa varautua seuraaksiin aina, kun seksiä harrastaa.

Vierailija
110/190 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:15"]Minä lähdin avioliitosta, vieläpä hyvästä sellaisesta, kun nainen jätti ehkäisyn pois väittäen minulle käyttävänsä sitä. Lapsesta tietenkin huolehdin. Se nyt ei ole lapsen vika, että äiti on kusipää.

Lapsen ymmärryksen kehityttyä aion myös kertoa lapselle, miksi erosimme ja minkälaista tietä hän on saanut alkunsa. Lapsenkin on syytä tietää, millainen hänen äitinsä on. Osaapahan sitten varoa. 
[/quote]

Pitää todennäköisesti sinua aika idioottina, kun on aikuinen. Mutta sehän sinä oletkin.

Vierailija
111/190 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:17"]Mikään ehkäisykeino ei ole tietääkseni 100%:n [/quote]

Se nyt on moraalisesti ihan eri asia, jos ehkäisy pettää kuin se, että tahallaan valehtelee. Ero on sama kuin murhassa ja kuolemantuottamuksessa. Toinen on harkittu teko, toinen vahinko.

Vierailija
112/190 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli suomalaisnaiseen ei voi koskea ilman ydinlaskeuman kestävää suojapukua koskea, edes parisuhteessa.

[/quote]

Äläpäs taas yleistä. Sovittiin miehen kanssa, että siirryn syömään pillereitä ja jokaisen olen sovitusti syönyt.

Vierailija
113/190 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valehtelen naisille aina nimeni ja ikäni. Panen paljaalla jos nainen antaa, jos ei anna niin käytän kortsua johon olen tökännyt pari reikää. 

Vierailija
114/190 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:17"]

Mikään ehkäisykeino ei ole tietääkseni 100%:n varma (paitsi kai sterilisaatio?), ei edes pillerit. Kortsukin voi hajota. Valehtelu on asia erikseen, mutta kannattaa varautua seuraaksiin aina, kun seksiä harrastaa.

[/quote]

JA LAPSI ON PAKKO PITÄÄ, YHDEN YÖN PANOILLEKIN?

Vierailija
115/190 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ai sä oot niin pikkuinen että käytät sitä kortsua kokovartalopukuna :)

Vierailija
116/190 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:18"]Pitää todennäköisesti sinua aika idioottina, kun on aikuinen. Mutta sehän sinä oletkin.[/quote]

Jos äiti on niin narsistinen, että toteuttaa omat tarpeensa miehen kustannuksella lapsen muodossa, niin lapsenkin on hyvä tietää näistä narsistisista piirteistä. Sellainen narsismi kun tapaa tulemaan esiin muissakin tilanteissa. 

Vierailija
117/190 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:20"]

Mä valehtelen naisille aina nimeni ja ikäni. Panen paljaalla jos nainen antaa, jos ei anna niin käytän kortsua johon olen tökännyt pari reikää. 

[/quote]

Ihanaa! On vain naisen omaa vikaa, jos luottaa miehen sanaan, eikä huolehdi ehkäisystään itse!

Naisille ihan oikein kun aukoo haarojaan ilman 100% ehkäisystä huolehtimista!

Itse tempaisen aina hupun pois kesken aktin! On naisen oma vika kun haaransa aukoo!

Vierailija
118/190 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:15"]Minä lähdin avioliitosta, vieläpä hyvästä sellaisesta, kun nainen jätti ehkäisyn pois väittäen minulle käyttävänsä sitä. Lapsesta tietenkin huolehdin. Se nyt ei ole lapsen vika, että äiti on kusipää.

[/quote]

Pitää todennäköisesti sinua aika idioottina, kun on aikuinen. Mutta sehän sinä oletkin.
[/quote]

häh, miksi tuon kirjoittaja on se idiootti? Kyllä minäkin lähtisin suhteesta tuon tason petoksen jälkeen. Eri juttu, jos ehkäisy petti. T. N37

Vierailija
119/190 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:21"]

[/quote]

Ai sä oot niin pikkuinen että käytät sitä kortsua kokovartalopukuna :)

[/quote]

En koske valehteleviin suomilutkiin, naiseni on itävaltalainen.

Vierailija
120/190 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:21"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:18"]Pitää todennäköisesti sinua aika idioottina, kun on aikuinen. Mutta sehän sinä oletkin.[/quote]

Jos äiti on niin narsistinen, että toteuttaa omat tarpeensa miehen kustannuksella lapsen muodossa, niin lapsenkin on hyvä tietää näistä narsistisista piirteistä. Sellainen narsismi kun tapaa tulemaan esiin muissakin tilanteissa. 
[/quote]

Lapsensa hylkäävä isäkin on yhtä lailla sitten narsisti. Ei kykene ajattelemaan edes omaa lastansa, tärkeintä on, että itsellä on kivaa ja siihenhän ei mikään vaippojen vaihto lukeudu. Eipä menetä lapsi mitään sellaisessa "isässä", parempi että pysyisi poissa kokonaan.