Jos nainen valehtelee ehkäisystä, voiko hänestä tehdä rikosilmoituksen?
Jos nainen valehtelee miehelle käyttävänsä ehkäisyä, vaikka ei käytä, voiko hänestä tehdä rikosilmoituksen? Asia tuli mieleeni siitä, että opiskelukaverini kertoi nauhoittavansa salaa naisten puheet yhden yön suhteissa. Onko näillä tallennuksilla mitään arvoa? Voiko niitä käyttää naista vastaan, jos nainen valehtelee käyttävänsä ehkäisyä, vaikka ei käytä?
Kommentit (190)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 19:53"]
Mitä merkitystä sillä on, että ehkäisykin voi pettää. Jos ehkäisy pettää, niin sitten sen seurauksista kannetaan yhdessä vastuu. Se on ihan eri asia kuin se, että mies tökkii kortsun täyteen reikiä, koska tahtoo isäksi.
[/quote] nainen vooi halutessaan tehdä abortin
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:39"]Minä annoin alapeukkua ihan sen takia, että lapsen niskaan ei koskaan kaadeta moisia asioita.[/quote]
Eihän mies lasta ole hylännyt vaan vaimonsa, johon ei voi enää luottaa. Jos minä en tahtoisi lasta, käyttäisimme ehkäisynä kortsua ja mies tökkisi kortsuun reikiä ja jäisi siitä kiinni, niin kyllä minäkin lähtisin. Avioliitto perustuu luottamukseen.
[/quote]
Pointti oli varmaan se, että lapselle on äärimmäisen vahingollista, että hänen vanhempansa puhuu pahaa toisesta vanhemmasta. Se, että joku luulee, että tämä voisi olla hyvä idea, viittaa siihen että ko henkilöllä ei todellakaan ole kokemusta lapsen hoitamisesta ja hänellä tuskin mitään lapsia on (ainakaan toivottavasti). *
Tämä ei liity siihen, että on mielestäni täysin ymmärrettävää jättää ehkäisyasioissa huijaava puoliso.
* jos toinen vanhemmista on oikeasti mt-ongelmainen ja lapsi ihmettelee hänen käytöstään, on ok sanoa esim. "Äidillä on sellainen sairaus, että hänen on vaikea pitää lupauksiaan. Se on väärin, lupaukset pitäisi aina pitää". Tämä lähtee lapsen tarpeesta ja on ihan eri asia kuin alkaa spontaanisti selittää että äiti on narsisti ja ei oikeasti välitä kenestäkään. Vaikka se olisi tottakin, sitä ei todellakaan kuulu tehdä.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 19:53"]
Mitä merkitystä sillä on, että ehkäisykin voi pettää. Jos ehkäisy pettää, niin sitten sen seurauksista kannetaan yhdessä vastuu. Se on ihan eri asia kuin se, että mies tökkii kortsun täyteen reikiä, koska tahtoo isäksi.
[/quote] nainen vooi halutessaan tehdä abortin
[/quote]
Ja mies voi halutessaan poistattaa umpisuolensa ja toisen pallinsa, kenties kikkelinsäkin. (No ok, ei ehkä Suomessa voi, ainakaan laillisesti. Mutta eikö oliskin kiva jos voisi. :) )
Tiedän ainakin yhden pariskunnan jossa mies ei olisi halunnut lapsia mutta nainen halusi niin jätti salaa ehkäisypillerit pois ja nyt juoksee mukuloita talo täynnä!petoksen tai erehdyttämisen piikkiin mun mielestä menee!
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 20:16"]
Tiedän ainakin yhden pariskunnan jossa mies ei olisi halunnut lapsia mutta nainen halusi niin jätti salaa ehkäisypillerit pois ja nyt juoksee mukuloita talo täynnä!petoksen tai erehdyttämisen piikkiin mun mielestä menee!
[/quote]
Saiko se kerralla kutoset vai miten niitä siellä talo täynnä juoksee? Yhden kerran voisi vielä petoksena tajuta, mutta pitää olla aika tyhmä mies jos kerta toisensa jälkeen samaan retkuun menee.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:47"]
Miehille vinkki. Valehdelkaa yhden yön panoillenne nimenne ja yhtystietoja ette anna.
[/quote]
Työni puolesta minulle kertyy läjäpäin ihmisten käyntikortteja. Juuri näitä tilanteita varten pidän niitä aina muutaman takin taskussa
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 20:21"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:47"]
Miehille vinkki. Valehdelkaa yhden yön panoillenne nimenne ja yhtystietoja ette anna.
[/quote]
Joo. Jonkun randomin käyntikortti on tutkitusti paras suoja sukupuolitauteja vastaan.
Työni puolesta minulle kertyy läjäpäin ihmisten käyntikortteja. Juuri näitä tilanteita varten pidän niitä aina muutaman takin taskussa
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 19:51"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:33"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:30"]
Jos nainen valehtelee miehelle käyttävänsä ehkäisyä, vaikka ei käytä, voiko hänestä tehdä rikosilmoituksen? Asia tuli mieleeni siitä, että opiskelukaverini kertoi nauhoittavansa salaa naisten puheet yhden yön suhteissa. Onko näillä tallennuksilla mitään arvoa? Voiko niitä käyttää naista vastaan, jos nainen valehtelee käyttävänsä ehkäisyä, vaikka ei käytä?
[/quote]
Mikään ehkäisy ei ole 100 % varma. Eli eihän tuo mitään edes todistaisi muutenkaan
[/quote] pilleri kuulemma voi pettää, täytyy muistaa että jos ripuloi ja ei ota toista pilsua oliko se 6 tunnin kuluessa niin ehkäisytehoa ei oo. Kierukka voi moskahtaa vessanpöntöön kovasti äkistäessä. Suomessa syntyvyys alhaista, täällä täytyy tehdä enemmän niitä vauvoja, toki maahanmuuttajat lisääntyy kiitettävästi.
Juu me tarvitaankin enemmän niitä vauvoja joista tulee joskus veronmaksajia kun käyvät työssä!Somalien ja mustalaisten muksuista tulee samanlaisia kun vanhemmistaan eli kuluttavat vaan etuuksia eivätkä tuota euroakaan käymällä töissä verorahoja valtiolle joista tuet maksetaan!Ja tästä tulee lähvivuosina ongelma kun suurin osa porukasta vaan ottaa ja pieni osa kansasta joka viittii vielä käydä töissä verotetaan näännyksiin että saadaan kaikki pummien tuet maksettua!
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 20:19"]
[/quote]
Saiko se kerralla kutoset vai miten niitä siellä talo täynnä juoksee? Yhden kerran voisi vielä petoksena tajuta, mutta pitää olla aika tyhmä mies jos kerta toisensa jälkeen samaan retkuun menee.
Ilmeisesti alistui kohtaloonsa ensimmäisen jälkeen!Ja ei ole kyllä mikään ruudinkeksijä jätkä!
[/quote]Ei kannata paneskella ihmisiä joihin ei luota. Aloita siitä.
Älä ala mihinkään tallennuksiiin, päädyt vielä itse sinne poliisille vastaamaan salakuvauksista.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 20:28"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 20:19"]
[/quote]
Ilmeisesti alistui kohtaloonsa ensimmäisen jälkeen!Ja ei ole kyllä mikään ruudinkeksijä jätkä!
[/quote]
Oletko sama huutomerkkihemmo kuin tuolla toisessa ketjussa? Jos olet, liikut kyllä HYVIN erikoisissa piireissä. :)
Onneksi nykyään suomalaismiehien sperma on sen verran huonolaatuista, ettei nyt aloittaja ihan heti ole isäksi tulossa.
Parempi olla harrastamatta seksiä ollenkaan, sanon minä.
Mun käy sääliksi tota lasta, valehteleva narsistiäiti ja kostoa havitteleva narsisti-isä. :( Onkohan raukalla yhtään normaalia, täyspäistä aikuista elämässään...
[/quote]
Voi ei, kuulostaa ihan höpö höpöltä :D Miten todistat, ettei nainen käyttänyt ehkäisyä; jos se esim. vaan petti? Mutta tutkintapyynnönhän voi aina tehdä.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:44"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:41"]Ala käyttämään kortsua, kuten Miehet tekevät, jos eivät halua jälkeläisiä eikä tauteja.[/quote]
Aikuisen miehen siis tulee olla luottamatta naisen puheisiin ja oletettava, että naiset valehtelevat?
[/quote]
Järkevä ihminen ei luota mihinkään yhdenillanjuttuihin, eikä edes uusiin tuttavuuksiin. Sitten kun oikeasti ollaan vakiinnuttu, pitäisi jo voida luottaa.
Ja hei, ei ne aikuiset naisetkaan voi miesten sanaan luottaa, kyllä munkin mies lupasi olla uskollinen, vaan eipä ollutkaan.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 20:42"]
Mun käy sääliksi tota lasta, valehteleva narsistiäiti ja kostoa havitteleva narsisti-isä. :( Onkohan raukalla yhtään normaalia, täyspäistä aikuista elämässään...
[/quote]
No äläpä muuta sano. Sääliksi käy lapsiraukkaa =(
Kuinka monta aloitusta jaksat samasta aiheesta tehdä?
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:40"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:35"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:54"]
Vastuu ehkäisystä kuuluu molemmille.
[/quote]
Se ehkäisee joka ei halua lasta.
t.mies
[/quote]
Näin.
Meillä kumpikaan ei halua lapsia joten minulla on kierukka ja miehellä kortsu. Näin kumpikin kantaa vastuunsa ehkäisystä.
[/quote]
Tirsk :) Kannattaisi vielä steriloida ja katsoa varmat päivät ja hankkia pessaari.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 19:34"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 19:32"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 19:17"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 19:13"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:57"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:53"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:41"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:39"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:15"]
Minä lähdin avioliitosta, vieläpä hyvästä sellaisesta, kun nainen jätti ehkäisyn pois väittäen minulle käyttävänsä sitä. Lapsesta tietenkin huolehdin. Se nyt ei ole lapsen vika, että äiti on kusipää.
Lapsen ymmärryksen kehityttyä aion myös kertoa lapselle, miksi erosimme ja minkälaista tietä hän on saanut alkunsa. Lapsenkin on syytä tietää, millainen hänen äitinsä on. Osaapahan sitten varoa.
[/quote]
Minä annoin alapeukkua ihan sen takia, että lapsen niskaan ei koskaan kaadeta moisia asioita.
[/quote]
Koska äitimyytti ja nainen on aina uhri?
[/quote]
Ei vaan koska tuollainen ei ole lapselle kuuluva asia.
Pikkusiskoni on "unohtunut pilleri" ja isäni on todellakin tehnyt sen useampaan kertaan selväksi siskolleni. Siskoni totesi minulle juuri äskettäin että hän olisi mieluummin ollut tietämätön asiasta. Välejä äitiin se ei pilannut mutta isään kylläkin koska nyt siskoni miettii, pitääkö isä hänestä oikeasti vai onko hän vain velvollisuudesta huolehtinut hänestä.
[/quote]
Niin, äitisi unohti, "unohti" vai tarkoituksella unohti. Äitisi olisi pitänyt huolehtia ehkäisystä.
Isänne vika ei ole petollinen äitinne.
[/quote]
Tahallaan unohti. Toki tämä on vain isäni versio asiasta. Voihan olla, että hän on se, joka valehtee.
Pointtina on kuitenkin se, että liika rehellisyys ei ole lapsellekaan aina hyvästä. Mitä siskoni tekee tiedolla, että äitini on mahdollisesti ollut petollinen isääni kohtaa? Ei mitään vaan päinvastoin. Hän sai paljon mielipahaa siitä asiasta ja se on väistämättä ajanut isää ja siskoa erilleen koska sisko ei voi olla varma, mitä isä hänestä loppujen lopuksi ajattelee. Onko kaikki ollut rakkautta vai velvollisuutta.
Muutenkin vähän hämmentää tämän ketjun asenne siitä, että on ok että isä haukkuu lapsille heidän äitiään. Sitä ei hyväksytä äideiltäkään eron yhteydessä/jälkeen, miksi sitä pitäisi hyväksyä isältäkään? Aikuiset hoitakoot omat kaunansa keskenään ja jättäkööt lapset ulkopuolelle siitä.
[/quote]
Luemmeko samaa palstaa? Yhmammat kilpaa haukkuu eksmiehiään ja suunnittelevat koko ajan jotain miehen pään menoksi. Nyt muutama mies on sinun mielestäsi kamalia?
Äitisi oli siis tarinan roisto, ei edelleenkään isäsi. Miksi siskosi ei olisi saanut kuulla totuutta?
Äitimyytin takia? Pahoja naisia ei saa mainita? Vain miesten pahuus on selviö.
[/quote]
Mitä siskoni tekee sillä tiedolla? Ei yhtään mitään.
Isäni olisi vain kannattanut pitää suunsa kiinni ja selvittää asiat äitini kanssa eikä kaataa kaikkea lapsen niskaan joka edelleen on täysin syytön koko tapahtumaan.
En todellakaan hyväksy äitini tekoa mutta en hyväksy myöskään sitä, että isäni kertoi asiasta siskolleni.
[/quote]
Äitisi olisi saanut toki haukkua isänne, jos se olisi tehnyt jotain väärää? Eikö?
Miksi naisten petollisuudesta ja pahuudesta ei saisi mielestäsi puhua?
[/quote]
Vittu sä olet tyhmä jankuttaja. Meidän ero tuli, koska mieheni petti. Koska olen Nainen ( enkä tuollainen vitun katkera vässykkämies kuten sinä), pidän todellakin lapset erossa meidän eron syystä, ja olen ex-miehen kanssa niin hyvissä väleissä kuin mahdollista, KOSKA LAPSET OVAT TÄYSIN ULKOPUOLISIA JA SYYTTÖMIÄ VANHEMPIENSA SOTKUIHIN.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:18"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:15"]Minä lähdin avioliitosta, vieläpä hyvästä sellaisesta, kun nainen jätti ehkäisyn pois väittäen minulle käyttävänsä sitä. Lapsesta tietenkin huolehdin. Se nyt ei ole lapsen vika, että äiti on kusipää. Lapsen ymmärryksen kehityttyä aion myös kertoa lapselle, miksi erosimme ja minkälaista tietä hän on saanut alkunsa. Lapsenkin on syytä tietää, millainen hänen äitinsä on. Osaapahan sitten varoa. [/quote] Pitää todennäköisesti sinua aika idioottina, kun on aikuinen. Mutta sehän sinä oletkin.
[/quote] lastasi ei olisi ellei vaimo ollut niin viisas että halusi hänelle elämän,