Nyt se ukko sitten yllätti totaalisesti
Taannoin mieheni hinkui, että saisi panna minua anaaliin. Ajatus ei minua sytyttänyt ollenkaan ja muistin erään kaverin joskus kertoneen et niillä vonkaus loppu ku kaveri sanoi et ok jos saa ensin panna miestä tasapuolisuudennimissä. Tämän saman sanoin sitt ukolle ja se meni ihan hiljaseks ja lopetti asiasta puhumisen siihen.
Kerkesin jo huokaista kunnes eilen mies kertoi et suostuu vaatimukseen ja alkoi netistä katsella semmoisia vyötärölle sidottavia strap on dildoja. Nyt sitten meinaa et viikonloppuna käydään yhdessä semmoinen ostamassa ja sitten saisin häntä panna anaaliin ensin. Nyt tässä pohdin et onko mitään perääntymis mahiksia?
Kommentit (105)
:'D no hän haluaa ihan tosissaan!
hahahahaaa :D anteeksi.. ojasta allikkoon, vai sanoisinko anaaliin! mukavaa viikonloppua!
Hahaha! Tämähän olikin hauska juttu! Kai sinä nyt voit kuitenkin kertoa miehelle mistä nyt tuulee, jos kerran ajatus puistattaa :)
Olisiko nyt aika sanoa se että koitit sillä ehdotuksella shokeerata miehen järkeväksi ja takaisin maan pinnalle ja että et todellakaan anna sen panna sua kakkoseen nyt tai jatkossa.
Lupaus on lupaus ja siitä on pidettävä kiinni. Mutta älä vielä luovuta. Osta mahd iso strap-on, jotta perspano ei onnistu niin sun ei tartte sit ottaa penistä anaaliin. Mutta sovitusta ei kyllä muuten saa luistaa.
Terv mies
Ostakaa sitten vähintään sen kokoinen kuin miehesi kalu on juhlakunnossa!
Mitatkaa, silmämääräiseen arvioon ei voi luottaa.
Ostatte hevosen kyrvän kokoisen dildon niin eiköhän mene miehellä pupu pöksyyn.
Minä olen pannut yhtä miestä anaaliin ja se oli ihan hauskaa. :) mutta älä suostu antamaan anaalia jos miehelläsi on todella iso kulli. Nykyisellä miehelläni on jättikulli ja ei kyllä puhettakaan, että hänet saisi mahtumaan anaaliin saati että haluaisin sitä (olen kyllä muutaman kerran anaaliseksiä harrastanut) :X
Mä en ymmärrä miksi olet edes mennyt lupaamaan moista. Mä olen mun miehelle sanonut, että jos joskus haluaa kakkoseen, niin silloin joutuu eroamaan musta ja hakemaan naisen, joka suostuu moiseen paskahommaan.
Kannattaa ehdottomasti suostua :) Hankinnassa kantsii olla tarkkoja ettei osta liian pientä (mikä ei tunnu miltään) eikä liian suurta (ettei tapahdu vahinkoja). Nyt vaan rohkesti eteenpäin ja kerrohan sitten miten kävi :)
Niin ja se viel jäi sanomatta et ÄLÄ lähetä miestä yksin ostoksille vaan mene mukaan et tulee ostettua sinulle sopiva ja tukeva malli. Myynnissä on myös semmosia rimpuloita joilla ei tee mitää. Liikkeissä antavat kyllä sovittaa kunhan pyydät.
nro 13
Ihana :D
Kokeilkaa nyt, ei siinä mitään menetä.
Muista sitten survaista kuivana sisään.
Miehillehän se on nautinnollisempaa kun niillä g-piste sijaitsee peräsuolessa.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 14:45"]
Ihana :D Kokeilkaa nyt, ei siinä mitään menetä.
[/quote]
Kyllä siinä ainakin mies menettää neitsyytensä
No mikset anna panna anaaliin? Oletko koskaan edes kokeillut? Minusta se on ihanaa! Ei tietty päivittäin mutta muutaman kerran kuussa yleensä parin viinilasin jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 14:59"]
No mikset anna panna anaaliin? Oletko koskaan edes kokeillut? Minusta se on ihanaa! Ei tietty päivittäin mutta muutaman kerran kuussa yleensä parin viinilasin jälkeen.
[/quote]sanos muuta!
Pakotatko myös ottamaan joltain toiselta mieheltä suihin ennenkuin itse otat häneltä?
:O kokemus sinänsä panna miestä anaaliin. Suostu ihmeessä, voihan olla saatte ihan uutta puhtia makkariin :)