Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mielipiteenne asiallisena kiitos

Vierailija
18.03.2015 |

Ravintolaillan päätteeksi nainen ja mies päätyy samaan sänkyyn, nainen kertoo ehkäisyn olevan 100% varmuudella kunnossa! Tyhmää, mutta mies luottaa tilanteessa, myös siihen, ettei tautejakaan ole. Muutaman kk jälkeen nainen on onkinut miehen tiedot ja ilmoittaa raskaudesta! Mies ei luonnollisestikkaan ilahdu uutisesta! Nainen kiristää raskaudella kaikin tavoin, millä vaan pystyy! Lapsi syntyy, mutta isän tuntee ei! Päinvastoin! Suomen lakihan ei suojele miestä, ainoastaan äitiä ja lasta! Kertokaa, onko mielestänne tämän petoksen tehnyt nainen ollut reilu lastaan tai tätä miestä, joka tahtomattaan joutui isäksi, kohtaan?

Kommentit (122)

Vierailija
101/122 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:21"]

Ja kerrottakoon totuus! Minä ap olen nainen jonka ystävä teki näin eräälle miehelle! En siis minä! Eli en ole selkärangaton tyhmä sika joka väistää vastuunsa! En myöskään hyväksy naisena tätä tapaa hankkia enempää huonosti voivia lapsia!

[/quote]

sanoitko sille ystävällesi mielipiteesi? miten perusteli tekoaan?

Vierailija
102/122 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietenkin nyt tämä lapsi kyselee isää, miksi muilla lapsilla on isä? Äiti syyllistää kun mies ei alkanutkaan parisuhteeseen, mutta ei anna miehen tavata/ pitää lasta eli kostaa sitä kautta! Mitä luulette, kuka kärsii ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/122 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:21"]

Ja kerrottakoon totuus! Minä ap olen nainen jonka ystävä teki näin eräälle miehelle! En siis minä! Eli en ole selkärangaton tyhmä sika joka väistää vastuunsa! En myöskään hyväksy naisena tätä tapaa hankkia enempää huonosti voivia lapsia!

[/quote]

sanoitko sille ystävällesi mielipiteesi? miten perusteli tekoaan?
[/quote] kerroin, siitä meni tosin ystävyys jäähylle! Juuri siitä syystä että hänen niin kuin monen muun mielestä vastuu on miehen, hän on pelkkä uhri!

Vierailija
104/122 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:29"]

Ja tietenkin nyt tämä lapsi kyselee isää, miksi muilla lapsilla on isä? Äiti syyllistää kun mies ei alkanutkaan parisuhteeseen, mutta ei anna miehen tavata/ pitää lasta eli kostaa sitä kautta! Mitä luulette, kuka kärsii ?

[/quote]

Mies ja lapsi. Ja nainen valittaa palstalla toisaalla sikamiestä, joka ei kanna vastuutaan.

Palstalla on kymmenittäin, ellei  sadoittain juttuja "vahinkoraskauksista". Siksi pysynkin ikisinkkuna,

palsta on murentanut uskoni suomalaisiin naisiin täysin.

Vierailija
105/122 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:32"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:21"] Ja kerrottakoon totuus! Minä ap olen nainen jonka ystävä teki näin eräälle miehelle! En siis minä! Eli en ole selkärangaton tyhmä sika joka väistää vastuunsa! En myöskään hyväksy naisena tätä tapaa hankkia enempää huonosti voivia lapsia! [/quote]   sanoitko sille ystävällesi mielipiteesi? miten perusteli tekoaan? [/quote] kerroin, siitä meni tosin ystävyys jäähylle! Juuri siitä syystä että hänen niin kuin monen muun mielestä vastuu on miehen, hän on pelkkä uhri!

[/quote]

minkäikäinen nainen? entä lapsi? onko isä yhteydessä lapseen ollenkaan?

törkeää toimintaa tältä "naiselta".

Vierailija
106/122 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska mies ei halua tavata tätä naista ei lapsikaan saa tavata isää! Äiti saa päättää kaikista lasta koskevista asioista! Että kertokaa nyt onko reilua isää ja lasta kohtaan?

Vierailija
107/122 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mikään teini, jolla voisi selittää käytöstä

Vierailija
108/122 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:29"]

[/quote]

Mies ja lapsi. Ja nainen valittaa palstalla toisaalla sikamiestä, joka ei kanna vastuutaan.

Palstalla on kymmenittäin, ellei  sadoittain juttuja "vahinkoraskauksista". Siksi pysynkin ikisinkkuna,

[/quote] on niitä hyviäkin mutta kannattaa joo olla aina luottamatta jos ei ole valmis mihinkään vakavampaan! Naiset todellakin käyttävät raskautta hyväkseen miehen saamisessa! Voihan se joskus onnistua, mutta silti keino on väärä jollei isä lasta halua

Vierailija
109/122 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei ole tai tee reilusti sen enempää miestä kuin syntymätöntä lasta kohtaa.

Vierailija
110/122 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisessä maailmassa kenenkään ei pitäisi joutua vasten tahtoaan vanhemmaksi. Jos nainen huijaa miehen isäksi/ valehtelee miehelle ehkäisystä, vastuu mahdollisesta raskaudesta on mielestäni ainoastaan naisella. En vaan voi sietää tuollaista käytöstä keneltäkään, sietääkin kärsiä seuraukset yksinään.

Mielestäni on epäreilua miehiä kohtaan, että valinnan lapsesta tekee aina loppujen lopuksi nainen. Toki vastuun pitääkin olla naisella, jokainen päättää omasta vartalostaan jne., mutta se on sitten miehelle voivoi jos ei itse haluakaan lasta vaikka nainen toisin päättää. Ja sama toisin päin, jos mies toivoisi lasta mutta nainen päätyisi aborttiin.

Onneksi olen itse nainen ja valinta tulee aina olemaan minun, mutta silti käy vähän sääliksi monien miesten kohtalot.

Vierailija
111/122 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:39"]

Ja koska mies ei halua tavata tätä naista ei lapsikaan saa tavata isää! Äiti saa päättää kaikista lasta koskevista asioista! Että kertokaa nyt onko reilua isää ja lasta kohtaan?

[/quote]

Paljastit itsesi surkeaksi provoksi. Jos mies maksaa elareita, isyyden täytyy olla tunnustettu, ja tapaamisoikeuden voi saada vaikka oikeudessa jos ei muuten.

Vierailija
112/122 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:35"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:29"]

[/quote]

[/quote]

Luojalle kiitos tästä! Äläkä vain sitä siementäsikään kenellekään lompakkoloiselle jakele, niin ei pääse geenit kiertoon.

Vierailija
113/122 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on vain biologinen ja fyysinen fakta, että vauva kehittyy naisen kehossa. Tämän takia TIETENKIN naisella tulee olemaan aina enemmän vaikutusvaltaa päättäessä jääkö se sikiö sinne naisen kehoon kehittymään vai ei. Monet täysijärkiset miehet ymmärtävät tämän asian ja sen, ettei tuo asia ikinä voi muuttua. Ehkä sinunkin olisi aika?

Ja miehellä on aivan yhtä suuri mahdollisuus ehkäistä se epätoivottu raskaus. Tämäkin asia opetetaan jo ala-asteella. Jokainen fiksu ihminen, mies ja nainen, hoitaa oman ehkäisynsä eikä ota typeriä riskejä.

Vierailija
114/122 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Suurimpana epäoikeudenmukaisuutena pidän juuri sitä, että nainen saa päättää, mutta mies ei vahinkoraskaudessa! Ja sitä että mies syyllistetään niin voimakkaasti ja ehdottomasti, niin kun tässäkin ketjussa taas jälleen kerran saa huomata

Vierailija
115/122 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:25"]Se nyt on vain biologinen ja fyysinen fakta, että vauva kehittyy naisen kehossa. Tämän takia TIETENKIN naisella tulee olemaan aina enemmän vaikutusvaltaa päättäessä jääkö se sikiö sinne naisen kehoon kehittymään vai ei. Monet täysijärkiset miehet ymmärtävät tämän asian ja sen, ettei tuo asia ikinä voi muuttua. Ehkä sinunkin olisi aika?

Ja miehellä on aivan yhtä suuri mahdollisuus ehkäistä se epätoivottu raskaus. Tämäkin asia opetetaan jo ala-asteella. Jokainen fiksu ihminen, mies ja nainen, hoitaa oman ehkäisynsä eikä ota typeriä riskejä.
[/quote] niin en kysellyt mitään ohjeita tai jälkiviisautta vaan sitä onko se reilua Miksi naiset sitten ruikuttaa surkeaa yh- elämää ja rahattomuutta vapauden menetyksen ohella kun kerran saavat itse päättää?

Vierailija
116/122 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai miksi nämä lapset itkevät isän perään ja äiti myrkyttää mieltä ettei isä välitä!

Vierailija
117/122 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää toimintaa naiselta, jos tietoisesti valehtili miehelle. Jos ehkäisy (eli pillerit/kierukka) petti tilanne toinen, eli silloin kummatkin kantavat vastuun tapahtuneesta.

Olen nainen ja mielestäni ei ole missään mielessä oikein kusettaa miestä. Mies kyllä otti harkitun riskin sp-tautien suhteen, mutta ei raskauden. Eli pitäiskö tässä tehdä jothopäätös, että naisen sanaan ei vain voi luottaa?

Vierailija
118/122 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:39"]

[/quote]

Paljastit itsesi surkeaksi provoksi. Jos mies maksaa elareita, isyyden täytyy olla tunnustettu, ja tapaamisoikeuden voi saada vaikka oikeudessa jos ei muuten.
[/quote] kuka sanoo ettei olisi tunnustettu tai ei maksaisi elareita? Miksi pitäisi lähteä tappelemaan tapaamisoikeudesta? Oli kyse siitä että äiti saa päättää huoltajana! Ei varmaankaan isää niin paljoa kiinnosta että viitsii käräjille lähteä lapsesta mitä ei ole koskaan edes toivonut! Äiti ei nyt vaan toimi lapsen edun mukaan varsin ihan omista itsekkäistä tarpeistaan!!!!!!

Vierailija
119/122 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä edes mahdollisuutta olla tunnustamatta?

Vierailija
120/122 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 18:25"]Se nyt on vain biologinen ja fyysinen fakta, että vauva kehittyy naisen kehossa. Tämän takia TIETENKIN naisella tulee olemaan aina enemmän vaikutusvaltaa päättäessä jääkö se sikiö sinne naisen kehoon kehittymään vai ei. Monet täysijärkiset miehet ymmärtävät tämän asian ja sen, ettei tuo asia ikinä voi muuttua. Ehkä sinunkin olisi aika?

[/quote] ei miehellä ole mitään mahdollisuutta estää ei-toivottua raskautta! Ainoastaan mahdollisuus pyrkiä ehkäisemään raskasksi tulemisen mahdollisuus. Sekään ei ole satavarmaa eli miehen pitää kieltäytyä kokonaan, naisen ei, koska hänellä on takaportti auki