Kuinkahan paha pysyvä arpi mulle jää naamaan? :( Mies löi
niin että mun alahampaat tuli kirjaimellisesti ihosta läpi, se on nyt tikattu mut minusta jälki on tosi röpelöistä ja huonoa, n. viiden sentin mittainen ruma haava, ja harvaan parsittu :( Voikohan sitä parannella enää jälkikäteen mitenkään, siis ommella vaik uusiks yksityisellä? Itkettää ja harmittaa kun tuntuu että naama on nyt ihan pilalla, tuskin tuota mikään meikkikään peittää ja oon vasta 22v :(
Kommentit (154)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:25"]
Poliisille ilmo, miehelle korvausvaatimus ja maksaa sun naaman korjauksen plastiikkakirurgilla.
[/quote]
Just näin.
Plastiikkakirurgi voi jälkikäteen tehdä arpikorjauksia, mutta ei nekään ihmeisiin pysty valitettavasti. :(
Tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:30"]
Mitä vittua?! Saatanan jätkä! Kai sä nyt dumppaat sen pellolle? Vai tuunko ajaa sen vittuun sieltä? M21
[/quote]
Poika on tainnut laittaa aamumuroihin ekstra-annoksen sokeria, kun tuolla tavalla netissä uhoaa :D
Raivostui silmittömästi, kaatoi mut lattialle ja löi nyrkillä suoraan naamaan. Suuttui kun sanoin että jätän sen ja muutan pois, sen takia kun miehestä on tullu ihan sairaalloisen mustasukkainen etenkin kännissä, juo nykyään tosi usein ja sillon on väkivaltainen. Ei aiemmin mitään näin pahaa oo tapahtunu mutta tönimistä ja hiuksista repimistä ja pari kertaa on heittäny mut portaita alas ja päin seinää. Ja pahinta melkeen ollu uhkailut, jos oon vaikka ulkona kavereiden kanssa niin tekstaa että tuut heti kotiin jos haluat että koirat on vielä elossa jne.
Ei oo mitään pysyviä jälkiä ennen jääny enkä ole tehny ilmoituksia ennen mutta nyt aion tehdä, en oo vielä tehny ja olen koirien kanssa nyt kaverilla evakossa kun mies ei suostu lähtemään mihinkään enkä uskalla mennä kotiin. Ollaan asuttu melkeen puoli vuotta yhessä ja tilanne on koko ajan pahentunu, sitä ennen seurusteltiin yli vuosi eikä ollu sillon vielä väkivaltainen, kännissä korkeintaan ylitunteellinen ja joskus itsetuhoinen.
Jos ja kun teen rikosilmoituksen niin miten voin todistaa että mies teki sen, kun sanoi että kieltää kaiken ja sanoo että olen kompuroinu itse kännissä jos meen "itkemään poliisille". Todistajia ei ole. Ja tottakai suren (myös) mun ulkonäköä, miettikääpä vähättelijät omalle kohdalle..! AP
Eikö lääkäri kysynyt vammojen synnystä mitään? Jos kysyi, mitä vastasit? Eikö lääkäri siinä vaiheessa kehottanut tekemään rikosilmoitusta?
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:45"]Raivostui silmittömästi, kaatoi mut lattialle ja löi nyrkillä suoraan naamaan. Suuttui kun sanoin että jätän sen ja muutan pois, sen takia kun miehestä on tullu ihan sairaalloisen mustasukkainen etenkin kännissä, juo nykyään tosi usein ja sillon on väkivaltainen. Ei aiemmin mitään näin pahaa oo tapahtunu mutta tönimistä ja hiuksista repimistä ja pari kertaa on heittäny mut portaita alas ja päin seinää. Ja pahinta melkeen ollu uhkailut, jos oon vaikka ulkona kavereiden kanssa niin tekstaa että tuut heti kotiin jos haluat että koirat on vielä elossa jne.
Ei oo mitään pysyviä jälkiä ennen jääny enkä ole tehny ilmoituksia ennen mutta nyt aion tehdä, en oo vielä tehny ja olen koirien kanssa nyt kaverilla evakossa kun mies ei suostu lähtemään mihinkään enkä uskalla mennä kotiin. Ollaan asuttu melkeen puoli vuotta yhessä ja tilanne on koko ajan pahentunu, sitä ennen seurusteltiin yli vuosi eikä ollu sillon vielä väkivaltainen, kännissä korkeintaan ylitunteellinen ja joskus itsetuhoinen.
Jos ja kun teen rikosilmoituksen niin miten voin todistaa että mies teki sen, kun sanoi että kieltää kaiken ja sanoo että olen kompuroinu itse kännissä jos meen "itkemään poliisille". Todistajia ei ole. Ja tottakai suren (myös) mun ulkonäköä, miettikääpä vähättelijät omalle kohdalle..! AP
[/quote]
Kaverisi voi toimia todistajana jos tarvitsee. Miehen sanat ei paljoa auta. Rikosilmoitus ja oikeuteen haet korvaukset ulkonäkösi pilaamisesta ja niillä rahoilla plastiikkakirurgille. Uskomaton mies, jätä s samantein. Hulluhan se on vai haluatko päästä vielä hengestäsi joskus? Ei ole normaalia toimintaa nähnytkään. Pahenee vaan.
Vanhoja haavoja ei voi ommella uudestaan.
Mies pahoinpitelee ja sä olet huolissasi siitä mille näytät??
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:48"]
Eikö lääkäri kysynyt vammojen synnystä mitään? Jos kysyi, mitä vastasit? Eikö lääkäri siinä vaiheessa kehottanut tekemään rikosilmoitusta?
[/quote]
Sanoin että kännitapaturma, ei lääkäri kysellyt sen enempää enkä vaan uskaltanut sanoa muuta siinä vaiheessa koska mies oli mukana ja vieressä, tuppautui väkisin mukaan "huolehtivana saattajana" kun soitin taksin päivystykseen, molemmilla oli promilleja veressä kun tuo tapahtui. AP
Menet poliisille lääkärinlausunnon kanssa. Kerrot rehellisesti kaiken. Poliisin apua voi pyytää myös omien tavaroiden tyhjentämiseen asunnosta, jos on olemassa riski että mies käy uudelleen kimppuusi. Jos on olemassa mitään uhkaavia tekstiviestejä/sähköposteja tms niin näytät kaikki poliisille. Hommaat äkkiä itsellesi uuden asunnon, tai menet vaikka turvakotiin jos on olemassa riski että mies vainoaa. Älä ole enää ikinä miehen kanssa kahden kesken, aina joku mukana, mielellään joku mieshenkilö tai sitten vaikkapa poliisi. Hae lähestymiskieltoa.
Jos jäät tuon miehen luokse, niin tilanne vaan pahenee. Mies on kipeästi ammattiavun tarpeessa, myös sinun kannattaa hakea ammattiapua että pääset tuosta tilanteesta yli. Onneksi tuollaisia mulkeroita on vain hyvin pieni prosentti ihmisistä, nyt hoidat vaan itsesi kuntoon.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:54"]
[/quote]
trolollloollllooooo.
Sanoin että kännitapaturma, ei lääkäri kysellyt sen enempää enkä vaan uskaltanut sanoa muuta siinä vaiheessa koska mies oli mukana ja vieressä, tuppautui väkisin mukaan "huolehtivana saattajana" kun soitin taksin päivystykseen, molemmilla oli promilleja veressä kun tuo tapahtui. AP
[/quote]
Poliisille vaan ja lääkäriin uudelleen. Eikä se ole mikään uskon asia, ihan varmasti lääkärikin näkee että puhut totta. Näki varmaan myös sen että valehtelit. Ja äkkiä eroon kokonaan tuollaisesta!!
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:53"]
[/quote]
No totta helvetissä olen huolissani jos mun naama on loppuelämän ajan nyt pysyvästi "pilalla", ja jatkuva muisto siitä kusipäästä loistaa muistutuksena joka kerta kun peiliin katson!! Mikä sua vaivaa? Haluaisitko ite nuorena naisena isoja rumia arpia naamaas? Tottakai se miehen väkivaltaisuus on MYÖS ongelma ja siksihän minä sitä olin jättämässäkin, ja just siks sain tän helvetin vamman! Misä sun empatia ja inhimillisyys on??! AP
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:59"]
[/quote]
No totta helvetissä olen huolissani jos mun naama on loppuelämän ajan nyt pysyvästi "pilalla", ja jatkuva muisto siitä kusipäästä loistaa muistutuksena joka kerta kun peiliin katson!! Mikä sua vaivaa? Haluaisitko ite nuorena naisena isoja rumia arpia naamaas? Tottakai se miehen väkivaltaisuus on MYÖS ongelma ja siksihän minä sitä olin jättämässäkin, ja just siks sain tän helvetin vamman! Misä sun empatia ja inhimillisyys on??! AP
[/quote]
Kuva tai en usko. Miesvihaaloitus, selkeästi.
Poliisille vaan.. Sanot että ukkosi painosti sinut kertomaan väärän syyn lääkärille, ja ehkä lääkäri voi vahvistaa että ukko oli mukana lääkärissä.
Ei kai tästä kovin montaa päivää ole?
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:01"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:59"]
[/quote]
[/quote]
Kuva tai en usko. Miesvihaaloitus, selkeästi.
[/quote]
Lopeta nyt jo toi vitun lässyttäminen miesvihasta. Että mä vihaan tollasii kusipää mulkkui niinku sä. Taidat itekkin joku naistenhakkaaja? Mene vittuun täältä sönköttämästä. M21
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:54"]
[/quote]
[/quote]
Kerro poliisille, että mies oli koko ajan seurassa, niin et voinut puhua lääkärille vapaasti. Itse asiassa kannattaisi uudelleen mennä lääkäriin ja selittää koko tilanne uusiksi, jotta lääkärin papereissa näkyy asioiden todellinen laita. Tiedän tapauksen, jossa lääkärin lausuntoon on jälkikäteen lisätty asioita kun uhri ei ole voinut puhua ensin vapaasti. Ja väkivallan tekijä murtui poliisin kuulusteluissa. Tietenkin jos sattuu olemaan pahanlaatuinen narsisti tai psykopaatti, niin sitten ei välttämättä edes poliisin kuulusteluissa puhu totta, mutta sitä suuremmalla syyllä sinun on tuosta sekopäästä lopullisesti päästävä!
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:40"]
Mitä vittua?! Saatanan jätkä! Kai sä nyt dumppaat sen pellolle? Vai tuunko ajaa sen vittuun sieltä? M21
[/quote]
Poika on tainnut laittaa aamumuroihin ekstra-annoksen sokeria, kun tuolla tavalla netissä uhoaa :D
[/quote]
Juu.. Ei kannattaisi lähteä sokkona sotaan kun ei tiedä että mikä on vastassa. Saattaa meinaan tulla pojullakin hampaat nahasta läpi jos pala onkin isompi kun pystyy puremaan... 21v pojun tapauksessa useimmiten näin on..
Niin kauan näitä uhoajia riittää kun ollaan menossa vetään turpaan. Ketään ei löydy silloin kun ollaan menossa ottaan turpaan. Ongelma on vain kun ei tiedä miten hommassa käy, siksi kannattaisi olla hiljaa. Ei ainakaan hakkauttaa itseään asian puolesta joka ei edes ole oma.
Mies77
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:05"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:40"]
[/quote]
[/quote]
Juu.. Ei kannattaisi lähteä sokkona sotaan kun ei tiedä että mikä on vastassa. Saattaa meinaan tulla pojullakin hampaat nahasta läpi jos pala onkin isompi kun pystyy puremaan... 21v pojun tapauksessa useimmiten näin on..
Niin kauan näitä uhoajia riittää kun ollaan menossa vetään turpaan. Ketään ei löydy silloin kun ollaan menossa ottaan turpaan. Ongelma on vain kun ei tiedä miten hommassa käy, siksi kannattaisi olla hiljaa. Ei ainakaan hakkauttaa itseään asian puolesta joka ei edes ole oma.
Mies77
[/quote]
Niin maailma ois varmaan paljon parempi paikka, kun kaikki ajattelis samal taval ku sä?
Varmaan sillä oli tarkoituskin pilata ulkonäköäsi, jos kerran vielä on sairaalloisen mustis. Mun hullu mustis eksä yritti eron yhteydessä heittää kiehuvaa vettä naamalleni, jotta "kukaan ei erehdy sua huoraa enää edes katsomaan" - noin sanoi. Onneksi ei osunut, ja ehdin juosta naapuriin turvaan. Poliisin kans sit hain kamani asunnosta.