Kuinkahan paha pysyvä arpi mulle jää naamaan? :( Mies löi
niin että mun alahampaat tuli kirjaimellisesti ihosta läpi, se on nyt tikattu mut minusta jälki on tosi röpelöistä ja huonoa, n. viiden sentin mittainen ruma haava, ja harvaan parsittu :( Voikohan sitä parannella enää jälkikäteen mitenkään, siis ommella vaik uusiks yksityisellä? Itkettää ja harmittaa kun tuntuu että naama on nyt ihan pilalla, tuskin tuota mikään meikkikään peittää ja oon vasta 22v :(
Kommentit (154)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 13:22"]Hetkinen hei... sä valehtelit lääkärille et kännissä kaaduit ja nyt perut sanat ja meet poliisille?
Eli siis voiko tollasen jälkeen suo kukaan ottaa tosissaan jos valehtelit?!
Ja sori mut sun arpi on pieni murhe.. monilla on vakavempiakin kun sun pikku arpi. . . Jos sun kohdalle tulee halvaus että puolet naamasta roikkuu tai joudut onnettomuuteen jossa sulle rakennetaan uus muoto titaanilevyillä. . Sitten saisit sympatiat. Mä en oikein enää usko sun puheita. Sähän ja osaat hyvin valehdella! Entä jos tämäkin stoori on valhetta? Olet vain joku avopotilas joka kaipaa huomiota?
[/quote]
Vitun idiootti. Ap valehteli koska se kusipää oli lääkärissä mukana. No eihän toi oo mitään jos saa vaikka halvauksen, sähän voisit vaikka menettää kummatki jalat ja kädet! Hieno logiikka sulla. Sureehan syöpäpotilaat hiusten menetystäkin, käytkö niillekkin sanoo että älä valita, vois olla huonomminkin!
[/quote]
Valheella on aina lyhyet jäljet. Miksi nyt pitää saada apua kun sitä oli jo aikasemmin mahdollista saada. Raukkamaista. Märttyyri..
[/quote]
Just. Raukkamista kun hakee apua? Ja ap sai sitä apua jo, joten mee sä vaikka hyppäämään kaivoon ap:n eksän kanssa. Teidänkaltaisia ihmisiä ei tämä maailma kaipaa.
Mä en myöskaan usko tota juttua. Joku siinä vaan mättää ja pahasti.
Ja tiedän monen monta ikävä kyllä ketkä on ottanut osumaa mieheltä mut ero on ollu ne ei epäröinyt avata suuta. Ne sano uhan suoraan.
Ja vaikutat hyvin nuorelta.. ja jis ei kumpoania tunne niin hyvin.. ja vasta puol vuotta asunu yhdessä olis jo putänyt hälytyskellojen soittaa monesti..
tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 13:22"]Hetkinen hei... sä valehtelit lääkärille et kännissä kaaduit ja nyt perut sanat ja meet poliisille?
Eli siis voiko tollasen jälkeen suo kukaan ottaa tosissaan jos valehtelit?!
Ja sori mut sun arpi on pieni murhe.. monilla on vakavempiakin kun sun pikku arpi. . . Jos sun kohdalle tulee halvaus että puolet naamasta roikkuu tai joudut onnettomuuteen jossa sulle rakennetaan uus muoto titaanilevyillä. . Sitten saisit sympatiat. Mä en oikein enää usko sun puheita. Sähän ja osaat hyvin valehdella! Entä jos tämäkin stoori on valhetta? Olet vain joku avopotilas joka kaipaa huomiota?
[/quote]
Vitun idiootti. Ap valehteli koska se kusipää oli lääkärissä mukana. No eihän toi oo mitään jos saa vaikka halvauksen, sähän voisit vaikka menettää kummatki jalat ja kädet! Hieno logiikka sulla. Sureehan syöpäpotilaat hiusten menetystäkin, käytkö niillekkin sanoo että älä valita, vois olla huonomminkin!
[/quote]
Valheella on aina lyhyet jäljet. Miksi nyt pitää saada apua kun sitä oli jo aikasemmin mahdollista saada. Raukkamaista. Märttyyri..
[/quote]
Just. Raukkamista kun hakee apua? Ja ap sai sitä apua jo, joten mee sä vaikka hyppäämään kaivoon ap:n eksän kanssa. Teidänkaltaisia ihmisiä ei tämä maailma kaipaa.
[/quote]
pyhyyyy
Neljä sivua provosta :Dd
uskotte mitä vaaan!!
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 13:53"]"Hetkinen hei... sä valehtelit lääkärille et kännissä kaaduit ja nyt perut sanat ja meet poliisille? Eli siis voiko tollasen jälkeen suo kukaan ottaa tosissaan jos valehtelit?! Ja sori mut sun arpi on pieni murhe.. monilla on vakavempiakin kun sun pikku arpi. . . Jos sun kohdalle tulee halvaus että puolet naamasta roikkuu tai joudut onnettomuuteen jossa sulle rakennetaan uus muoto titaanilevyillä. . Sitten saisit sympatiat. Mä en oikein enää usko sun puheita. Sähän ja osaat hyvin valehdella! Entä jos tämäkin stoori on valhetta? Olet vain joku avopotilas joka kaipaa huomiota?"
Voi pyhä yksinkertaisuus. Todellisuus on toinen, sillä suurin osa väkivallan uhreista ei kerro lääkärille totuutta, oman pelon ja tekijän uhkauksien vuoksi. Miesuhrien kohdalla tilanne on vielä vaikeampi, sillä he eivät hakeudu edes lääkäriin, kun vasta sitten kun oma henki on lähtemässä ja usein syynä on häpeäntunne ja miehuuden alentuminen, vaikka näin ei suinkiaan pitäisi olla. Mutta se on se ihmismieli.
Enkä pitäisi sitä valehteluna, vaan totuuden kertomatta jättämisenä, joka on ihmiseltä inhimillistä, jos on kokenut kovia. Usein ihmismieli kuvittelee näin vain suojelevansa itseään, vaikka se ei sitä ole.
Puskasta on helppo huudella, kun aurinko paistaa ja kevättä on rinnassa ja vähätellä toisen kärsimyksiä ja tuskaa.
[/quote]
[/quote]
Niin. Mäkin jouduin menemään kerran mustalla silmällä äitiysneuvolaan, no se terkka kyseli kyllä aika ympäripyöreästi, että kai teillä on kotona kaikki hyvin ja sain sen vakuuttuneeksi, että meillä on vain henkistä väkivaltaa vaikka se tietää mun miehen puukotustuomiosta.
Jospa jätetään nuo mielisairaat provot kommentoimatta.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 13:31"]Kauheeta. Munkin mies lyö, mut ei oo koskaan, kun pelkkiä mustelmia ja/tai verta nenästä tullu. N21 Koita jaksaa ja jätä se psyko.
[/quote]
Hei jätä säkin se psykopaatti. Oikeasti elämä on liian lyhyt tuollaisessa paskassa elämiseen.
[/quote]
En vaan pysty elämään ilman sitä, enkä halua. Toisaalta en kyllä uskaltaiskaan jättää sitä. Mut ei se oo mua koskaan täysillä lyönyt ja ei lyö kun joskus vain on aina pahoillaan. Sit se rakastaa mua ja minä sitä ja yleensä meillä on oikeasti ihanaa ja paljon hellyyttä.
"Hetkinen hei... sä valehtelit lääkärille et kännissä kaaduit ja nyt perut sanat ja meet poliisille? Eli siis voiko tollasen jälkeen suo kukaan ottaa tosissaan jos valehtelit?! Ja sori mut sun arpi on pieni murhe.. monilla on vakavempiakin kun sun pikku arpi. . . Jos sun kohdalle tulee halvaus että puolet naamasta roikkuu tai joudut onnettomuuteen jossa sulle rakennetaan uus muoto titaanilevyillä. . Sitten saisit sympatiat. Mä en oikein enää usko sun puheita. Sähän ja osaat hyvin valehdella! Entä jos tämäkin stoori on valhetta? Olet vain joku avopotilas joka kaipaa huomiota? [/quote]
Vitun idiootti. Ap valehteli koska se kusipää oli lääkärissä mukana. No eihän toi oo mitään jos saa vaikka halvauksen, sähän voisit vaikka menettää kummatki jalat ja kädet! Hieno logiikka sulla. Sureehan syöpäpotilaat hiusten menetystäkin, käytkö niillekkin sanoo että älä valita, vois olla huonomminkin! [/quote]
Valheella on aina lyhyet jäljet. Miksi nyt pitää saada apua kun sitä oli jo aikasemmin mahdollista saada. Raukkamaista. Märttyyri.."
Valheella on tosiaan lyhyet jäljet... Niin kuin tässä tapauksessa, kun lääkäri tiesi, etteivät vammat tulleet tapaturmaisesti, vaan ap. oli väkivallan uhri. Ap. kertoi lääkärin muistaneet tapauksen ja arvelleen näin olevan mitä ap. oli myöhemmin kertonut (ehkä lääkäri miett rikosilmoituksen tekemistä, vaikka ap. ei olisi ollut yhteydessä).
Luulen, ap. potilastiedoissa olevan ap. oma kertomus, mutta myös lääkärin näkemys tapahtumista, sillä lääkärit näkevät vammojen laadusta, missä olosuhteissa vammat ovat syntyneet, vaikka potilas kertoisi toista ja myös se tieto kirjataan potilastietohin.
Koita pärjätä ap! Sä oot taistelija! Älä luovuta. Nyt otat uuden askeleen elämässä eteenpäin ja jätät kaiken ton paskan.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 13:31"]Kauheeta. Munkin mies lyö, mut ei oo koskaan, kun pelkkiä mustelmia ja/tai verta nenästä tullu. N21 Koita jaksaa ja jätä se psyko.
[/quote]
Hei jätä säkin se psykopaatti. Oikeasti elämä on liian lyhyt tuollaisessa paskassa elämiseen.
[/quote]
En vaan pysty elämään ilman sitä, enkä halua. Toisaalta en kyllä uskaltaiskaan jättää sitä. Mut ei se oo mua koskaan täysillä lyönyt ja ei lyö kun joskus vain on aina pahoillaan. Sit se rakastaa mua ja minä sitä ja yleensä meillä on oikeasti ihanaa ja paljon hellyyttä.
[/quote]
Ei se sua rakasta jos se lyö. Hae apua vaikka jostain turvakodista niin saat apua myös käytännön asioissa. Tää on niin surullista.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 14:52"]
Jos oot huolissasi naamastasi niin lähet pois sieltä kämpästä, turha täällä on vinkua, että voiko haavaa ommella uudelleen tampio.
Ja oikeinko monestikin pahoinpidelly vai etkä pidä pahoinpitelynä jos luutuaa sulla lattiaa tai tiputtaa portaita alas.
Kohta jonmpikumpi tuikkaa puukolla ja sitten itketään. että ei mulla ollu tarkotus tappaa.
Miksi tuommoset vajakit hakeutuu kimppaan?
Hanki itsetunto.
quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:59"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:53"]
Vanhoja haavoja ei voi ommella uudestaan.
Mies pahoinpitelee ja sä olet huolissasi siitä mille näytät??
[/quote]
No totta helvetissä olen huolissani jos mun naama on loppuelämän ajan nyt pysyvästi "pilalla", ja jatkuva muisto siitä kusipäästä loistaa muistutuksena joka kerta kun peiliin katson!! Mikä sua vaivaa? Haluaisitko ite nuorena naisena isoja rumia arpia naamaas? Tottakai se miehen väkivaltaisuus on MYÖS ongelma ja siksihän minä sitä olin jättämässäkin, ja just siks sain tän helvetin vamman! Misä sun empatia ja inhimillisyys on??! AP
[/quote]
[/quote]
Ja voisitko sä tampio vaikka lukea aloituksen uudelleen. Ap on jättänyt miehen ja on evakossa kaverin luona, sekä tehnyt rikosilmoituksen. Millä tavalla ap on vajakki jos mies hakkaa sen jälkeen kun ap sanoi että haluaa eron? Mua oksettaa se miten hirveitä ihmisiä täällä on. Ja toivon että jokaikinen teistä paskapäistä saa kunnolla turpaan joku päivä.
Ei saakeli toi AP on kyllä joku WT lähiöroska akka...
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 16:26"]
Ei saakeli toi AP on kyllä joku WT lähiöroska akka...
[/quote]
Osaa sentään kirjoittaa toisin kuin sinä WT LÄHIÖROSKA JONNE ;)
"Mutta moehet on yleensä vahvempia ja agressiivisempia, kun naiset (meillä ainakin näin) joten miehen lyömiseen ei nainen välttämättä uskalla vastata lyömällä ja kyllä se niin on että mies lyö kovempaa enemmällä lihasmassalla."
Kyllä naisetkin osaa, siinä missä miehetkin, mutta naisten tekemä perheväkivalta on jostakin syystä vaiettu asia ja vasta viime aikoina siitä on puhuttu, kun miehet ovat uskaltaneet tulla julkisuuteen.
Naisen väkivallan kohteena on usein lapset, eikä sekään ole poikkeuksellista, että se on oma mies. Myös kotona tehtävästä hoivatyössä esim. omiin sairaisiin vanhempiin.
Empatiakyvyttömiä hirviöitä täällä. Thyi!
Ap:lle voimia selvitä raskaassa tilanteessa. Toivon todella että pääset eroon siitä ihmisestä.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 16:43"]
"Mutta moehet on yleensä vahvempia ja agressiivisempia, kun naiset (meillä ainakin näin) joten miehen lyömiseen ei nainen välttämättä uskalla vastata lyömällä ja kyllä se niin on että mies lyö kovempaa enemmällä lihasmassalla."
Kyllä naisetkin osaa, siinä missä miehetkin, mutta naisten tekemä perheväkivalta on jostakin syystä vaiettu asia ja vasta viime aikoina siitä on puhuttu, kun miehet ovat uskaltaneet tulla julkisuuteen.
Naisen väkivallan kohteena on usein lapset, eikä sekään ole poikkeuksellista, että se on oma mies. Myös kotona tehtävästä hoivatyössä esim. omiin sairaisiin vanhempiin.
[/quote]Ei ehkä iihan oikee paikka tälle^^
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 16:26"]Ei saakeli toi AP on kyllä joku WT lähiöroska akka...
[/quote]
Aijaa? Perustele.
Vuoden elämänkoululaispariskunta 2015.
Ottamatta kantaa väkivaltaan....
mun isällä kaatui pieneä puu päälle ja alahampaat meni huulen läpi. Kyllä siitä valitettavasti ikuiset arvet jäi. Onneksi arvet olivat sen verran huulen alla että huomasi jos näyttämällä näytti.
rip iskä
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:27"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:23"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:14"]
No miten meni noin niinku omasta mielestä? Kannattiko nalkuttaminen? -mies29-
[/quote]
Tämä on jollakin tavalla karmaiseva kommentti! Suurin karmeus siinä on se että kirjoituksessa on monessa tapauksessa paljon tottakin. Toisaalta taas... Oikein puistattaa...
Mies77
[/quote]
Jaa mikä vitun NALKUTTAMINEN? Ap sai turpiin siksi kun halusi jättää luuserimiehen, ja sanoi sen sille. Oikea miesten mies, todellinen sankari, joka käy kimppuun kun nainen ei enää jaksa olla juopon roikkuvan mustasukkaisen luuserin kanssa. Voiko enää paljon säälittävämpää olla?
[/quote]
Nainen on aina uhri. Nainen on aina uhri. Nainen on aina uhri. Nainen on aina uhri.
Nainen on aina uhri. Nainen on aina uhri. Nainen on aina uhri. Nainen on aina uhri.
Ap:n yksipuolinen versio tapahtuneesta, jossa molemmat olleet humalassa. Nainen on aina uhri.
[/quote]
Jos vaivaudut lukemaan muitakin ketjuja niin tulet huomaamaan että nainen ei todellakaan ole aina uhri. Tässä tapauksessa on.
[/quote]
Mutta moehet on yleensä vahvempia ja agressiivisempia, kun naiset (meillä ainakin näin) joten miehen lyömiseen ei nainen välttämättä uskalla vastata lyömällä ja kyllä se niin on että mies lyö kovempaa enemmällä lihasmassalla.