Kuinkahan paha pysyvä arpi mulle jää naamaan? :( Mies löi
niin että mun alahampaat tuli kirjaimellisesti ihosta läpi, se on nyt tikattu mut minusta jälki on tosi röpelöistä ja huonoa, n. viiden sentin mittainen ruma haava, ja harvaan parsittu :( Voikohan sitä parannella enää jälkikäteen mitenkään, siis ommella vaik uusiks yksityisellä? Itkettää ja harmittaa kun tuntuu että naama on nyt ihan pilalla, tuskin tuota mikään meikkikään peittää ja oon vasta 22v :(
Kommentit (154)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:05"]
Poliisille vaan.. Sanot että ukkosi painosti sinut kertomaan väärän syyn lääkärille, ja ehkä lääkäri voi vahvistaa että ukko oli mukana lääkärissä. Ei kai tästä kovin montaa päivää ole?
[/quote]
Ei tästä ole kuin pari päivää, ja muistan sen naamani ommelleen lääkärin nimen, ajattelinkin vähän että soitan sille ja kerron asiasta totuuden jos kehtaan. Kaveri jonka luona nyt majailen patistelee lupas tulla poliisille mun mukaan, osaa todistaa miehen mustasukkaisuudesta yleensä meiän suhteen aikana. Mulla on puhelimessa jotain niitä koiran tappamisuhkailuviestejä tallessa jotka on jääny poistamatta, tästä tapauksesta ei oo mitään viestejä tmv. AP
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:14"]No miten meni noin niinku omasta mielestä? Kannattiko nalkuttaminen? -mies29-
[/quote]
Mikä vittu suakin vaivaa??
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:05"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:01"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:59"] [quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:53"] Vanhoja haavoja ei voi ommella uudestaan. Mies pahoinpitelee ja sä olet huolissasi siitä mille näytät?? [/quote] No totta helvetissä olen huolissani jos mun naama on loppuelämän ajan nyt pysyvästi "pilalla", ja jatkuva muisto siitä kusipäästä loistaa muistutuksena joka kerta kun peiliin katson!! Mikä sua vaivaa? Haluaisitko ite nuorena naisena isoja rumia arpia naamaas? Tottakai se miehen väkivaltaisuus on MYÖS ongelma ja siksihän minä sitä olin jättämässäkin, ja just siks sain tän helvetin vamman! Misä sun empatia ja inhimillisyys on??! AP [/quote] Kuva tai en usko. Miesvihaaloitus, selkeästi. [/quote] Lopeta nyt jo toi vitun lässyttäminen miesvihasta. Että mä vihaan tollasii kusipää mulkkui niinku sä. Taidat itekkin joku naistenhakkaaja? Mene vittuun täältä sönköttämästä. M21
[/quote]
Hohoo. Joko olet todellinen pelle, tai sitten "miehenä" esiintyvä naisasianainen. Koita Jonne edes puhua vähän siivommin?
[/quote]
Joo aivan sama. Ihan sama mitä täällä sanoo ni leimataan jonneks tai uhoojaks. En ymmärrä teitä vässyköitä. No ku emmä.. Emmä ku.. Se on se ja sama onko kyseessä tuttu/puolituttu tai vaikka tuntematon, ni kyllä mun mielestä pitäis auttaa. Maailma pyörii oman navan ympärillä.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:09"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:05"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:40"] [quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:30"] Mitä vittua?! Saatanan jätkä! Kai sä nyt dumppaat sen pellolle? Vai tuunko ajaa sen vittuun sieltä? M21 [/quote] Poika on tainnut laittaa aamumuroihin ekstra-annoksen sokeria, kun tuolla tavalla netissä uhoaa :D [/quote] Juu.. Ei kannattaisi lähteä sokkona sotaan kun ei tiedä että mikä on vastassa. Saattaa meinaan tulla pojullakin hampaat nahasta läpi jos pala onkin isompi kun pystyy puremaan... 21v pojun tapauksessa useimmiten näin on.. Niin kauan näitä uhoajia riittää kun ollaan menossa vetään turpaan. Ketään ei löydy silloin kun ollaan menossa ottaan turpaan. Ongelma on vain kun ei tiedä miten hommassa käy, siksi kannattaisi olla hiljaa. Ei ainakaan hakkauttaa itseään asian puolesta joka ei edes ole oma. Mies77 [/quote] Niin maailma ois varmaan paljon parempi paikka, kun kaikki ajattelis samal taval ku sä?
[/quote]
Jotakuinkin näin.. Niin kauan kuin vapaaehtoisia riittä hakkaamaan ja tappamaan toisten ja milloin minkäkin asian puolesta niin väkivaltaa tulee riittämään. Minun mielestä virkatie on paras tie asioiden hoitamiseen, ei omankäden oikeus. Eikä eteenkään kosto toisen puolesta. En vain usko että väkivallalla ratkaistaan yhtään ongelmaa oikeasti.
Näitä kaheleita vain riittää jotka ovat valmiita hakkaamaan kenet tahansa ja mistä syystä tahansa kunhan väin pääsee hakkaamaan. Mielestäni ketään ei voi mennä hakkaamaan minkään kuulopuheen perusteella oli syytös sitten kuinka raju tahansa. Sellainen on mielettömyyttä ja osoittaa syvää harkintakyvyn puutetta ihmisessä.
Mies77
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:15"]
Poliisille vaan.. Sanot että ukkosi painosti sinut kertomaan väärän syyn lääkärille, ja ehkä lääkäri voi vahvistaa että ukko oli mukana lääkärissä. Ei kai tästä kovin montaa päivää ole?
[/quote]
Ei tästä ole kuin pari päivää, ja muistan sen naamani ommelleen lääkärin nimen, ajattelinkin vähän että soitan sille ja kerron asiasta totuuden jos kehtaan. Kaveri jonka luona nyt majailen patistelee lupas tulla poliisille mun mukaan, osaa todistaa miehen mustasukkaisuudesta yleensä meiän suhteen aikana. Mulla on puhelimessa jotain niitä koiran tappamisuhkailuviestejä tallessa jotka on jääny poistamatta, tästä tapauksesta ei oo mitään viestejä tmv. AP
[/quote]
Ota lääkäriin yhteyttä, pyydä vaikka kaveri avuksi jos muutoin tuntuu hankalalle. Ehdottomasti poliisille nuo koirantappouhkausviestit, hyvä että olet säilyttänyt ne!
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:14"]
No miten meni noin niinku omasta mielestä? Kannattiko nalkuttaminen? -mies29-
[/quote]
Tämä on jollakin tavalla karmaiseva kommentti! Suurin karmeus siinä on se että kirjoituksessa on monessa tapauksessa paljon tottakin. Toisaalta taas... Oikein puistattaa...
Mies77
Tee se rikosilmoitus. Kamasi voit hakea pois vaikka poliisien kanssa. Jos vuokrailmoitus on molempien nimellä, ota yhteyttä isännöitsijään ja irtisano itsesi, jotta et joudu vastuuseen mahdollisista vuokraveloista. Heti asuntohakemus kaupungille, satoon, vvo:hon ym. ja mene sossuun ja turvakotiin. Oma turvallisuus nyt tärkeitän. Osta apteekista silikonihaavavoidetta. Mene yksityiselle ja pyydä lähete plastiikkakirurgille kunnan kautta.
Nimenomaan takasin lääkäriin asap ja kerro totuus. Rikosilmoitus kannattaa tehdä. Toivottavasti myös pääset eroon tästä tyypistä eikä käy niin kuin mulle että poliisit vaan naureskelee, lähestymiskielto ei auta mitään, uhkailu ja ns näkymätön väkivalta jatkuu. Ihmiselle voi tehdä paljon vittumaisia juttuja josta ei jää jälkiä. Sulla on nyt jäljet joten toimi.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:23"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:14"]
No miten meni noin niinku omasta mielestä? Kannattiko nalkuttaminen? -mies29-
[/quote]
Tämä on jollakin tavalla karmaiseva kommentti! Suurin karmeus siinä on se että kirjoituksessa on monessa tapauksessa paljon tottakin. Toisaalta taas... Oikein puistattaa...
Mies77
[/quote]
Jaa mikä vitun NALKUTTAMINEN? Ap sai turpiin siksi kun halusi jättää luuserimiehen, ja sanoi sen sille. Oikea miesten mies, todellinen sankari, joka käy kimppuun kun nainen ei enää jaksa olla juopon roikkuvan mustasukkaisen luuserin kanssa. Voiko enää paljon säälittävämpää olla?
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 13:21"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:40"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:30"]
Mitä vittua?! Saatanan jätkä! Kai sä nyt dumppaat sen pellolle? Vai tuunko ajaa sen vittuun sieltä? M21
[/quote]
Poika on tainnut laittaa aamumuroihin ekstra-annoksen sokeria, kun tuolla tavalla netissä uhoaa :D
[/quote]
Juu.. Ei kannattaisi lähteä sokkona sotaan kun ei tiedä että mikä on vastassa. Saattaa meinaan tulla pojullakin hampaat nahasta läpi jos pala onkin isompi kun pystyy puremaan... 21v pojun tapauksessa useimmiten näin on..
Niin kauan näitä uhoajia riittää kun ollaan menossa vetään turpaan. Ketään ei löydy silloin kun ollaan menossa ottaan turpaan. Ongelma on vain kun ei tiedä miten hommassa käy, siksi kannattaisi olla hiljaa. Ei ainakaan hakkauttaa itseään asian puolesta joka ei edes ole oma.
Mies77
[/quote]
No melko montaa naisten hakkaajaa käsitelleenä voin kertoa että niistä suurin osa on todellisia mikkihiiriä kun MIES hieman ravistelee.
[/quote]
Pitäisiköhän sinusta tehdä oikein patsas hienon elämäntyösi johdosta! Kirjoitetaan alle "MIES joka ravistelee"
Mies joka rehentelee väkivallanteoilla, noooh en viitsi sanoa enempää... Mikkihiiret hakkaa naisia ja toiset mikkihiiret hakkaa mikkihiiriä.. Voi voi..
Ap, miten menee? Kävitkö poliisin juttusilla?
Onneksi olkoon ap, että olet päässyt noin sairaasta ihmisestä eroon! Tuosta omaisuuden tuhoamisesta kannattaa tosiaan olla ihan ensimmäisenä poliisiin yhteydessä. Onhan sinulla kotivakuutus kunnossa? Kun saat asunnon, niin kirppareilta ja tutuilta huonekalut, pyydä ihan rohkeasti apua uuden elämän aloittamiseen. Ota kaikki tuki ja apu vastaan mitä vaan saat. Hae kriisiapua myös.
Väkivaltaan ei auta väkivalta, vaikka se oliskin nopea keino, kun viha lyö ylitse.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 13:31"]
Kauheeta. Munkin mies lyö, mut ei oo koskaan, kun pelkkiä mustelmia ja/tai verta nenästä tullu. N21 Koita jaksaa ja jätä se psyko.
[/quote]
Miksi sinä et jätä omaasi?
Älä ny mitään rikosilmoitusta rupee tekee. Näin pitkään ootte yhess olleet ja vain pientä tönimistä ja repimistä ollut aiemmin. Tää on vissiin ollut vain harmittava ylilyönti. Kyllä se naama siitä paranee, arvet jää, mut ei kai se sun miestäs haittaa että rumenet jos hän itse kerta lyönnillään arvet aiheutti. Tsemiä teille ja onnee!!
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:42"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:06"]Oon tehny pahoinpitelystä rikosilmoituksen. En tiedä mitä siitä seuraa kun mies ei aio tunnustaa. Eilen ootti uus järkytys, lähes pahempi jos voi olla. Kaverini oli mieheen tekstiviestein yhteydessä voiko häipyä siks aikaa kun haetaan mun kamat kotoa, vai pitääkö ne hakea poliisin kans. Mies vastas sille ihan asiallisesti ajankohdan jolloin voidaan tulla hakee ja lupas olla poissa sieltä. Varalta otettiin viel toinen kaveri mukaan ja mentiin kolmisin, ei se tosiaan ollu kotona mutta ei siellä ollu mun kamojakaan, tai oli, kaikki paskana ja tuhottu. Vaatteet, verhot, vuodevaatteet ym tekstiilit revitty ja sotkettu johonkin maaliin ja muihin mönjiin, astiat, korut, kosmetiikat ja koriste-esineet rikottu ja sotkettu, kirjat, mun valokuva-albumit ja kaikki opiskelumatskuni revitty ja poltettu, läppäri, ompelukone ja kamera hajotettu, vähät huonekalut jotka MINÄ omistin (melkein kaikki irtaimisto oli miehen) palasina. Lysähdin vaan järkytyksestä itkemään ja oksentamaan siihen lattialle. Koko mun "elämä" mitä siitä vaatimattomasti oli materian muodossa, on hävitetty. Mullei ole enää mitään. Paitsi henki ja koirat ja vaatteet päällä ja kännykkä ja lompakko ja käsilaukku. Ja hammasharja, jonka ostin matkalla kun lähdin evakkoon. En tienny, että voi näin häväistyksi ja riistetyksi ihminen ittensä tuntea, oon ihan hajalla ja samalla turta, ja kyyneleetki varmaan kohta loppu :(. AP [/quote] ihan oikein..sulle
[/quote]
Hihihii, siellä on selkeesti nyt joku torjuttu juoppo mustasukkainen impotentti-jonne vastaamassa ;) Kirpaseeko pahastikin, kun naiset ei haluu sua? Vaikka kuinka hakkaat niitä pelotteeksi jättää, ne ei silti haluu olla sun kaa? Otan osaa, on sulla varmasti vaikea elämä. Oletko ollut päälääkäriin yhteydessä? Vois vähän auttaa. Reppana parka, säälittää, otan osaa.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 22:54"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:53"] Vanhoja haavoja ei voi ommella uudestaan. Mies pahoinpitelee ja sä olet huolissasi siitä mille näytät?? [/quote] No totta helvetissä olen huolissani jos mun naama on loppuelämän ajan nyt pysyvästi "pilalla", ja jatkuva muisto siitä kusipäästä loistaa muistutuksena joka kerta kun peiliin katson!! Mikä sua vaivaa? Haluaisitko ite nuorena naisena isoja rumia arpia naamaas? Tottakai se miehen väkivaltaisuus on MYÖS ongelma ja siksihän minä sitä olin jättämässäkin, ja just siks sain tän helvetin vamman! Misä sun empatia ja inhimillisyys on??! AP [/quote] Sun naama on pilalla yhen arven takia? Voin sanoo että ei todellakaan oo. Aluks tottakai voi tuntuu että arpi loistaa kilometrien päähän eikä ihmiset tai sä itekkään nää muuta ku sen "ison ruman arven". Mulla itelläni on ollu pienestä asti samoilla paikkeilla isohko arpi. Koulussa siit on aina tultu kyselemään et "mikä sul on tossa", ja sitä on sit joutunu selittämään tai jotenki yrittäny vaa selviytyy tilanteest pois kuittaamalla asian jotenki lyhyesti. Silti, mua on pidetty kauniina (siis jotkut ihmiset, tuntemattomatkin tulleet sanomaan). On ollu ja on edelleen kausia jolloin pidän itseeni tajuttoman rumana mm. just arven takia. Mut siihen ei saa jäädä vellomaan ja kieriskelmään et voi voi kun on tällanen, naama ihan pilalla. Kun se paranee, kyllä sen voi saada taitavalla meikkauksella hyvin piiloonkin. Ite en oo kokeillu edes meikata omaa arpeeni piiloon oikeestaan, tietysti onhan se eri asia saada totutella sellaseen arpeen koko elämä (oon alle 25v.) kuin saada sellanen pahoinpitelyn kautta nuorena. Noh, ite oon joskus miettiny et miltä sitä näyttäiskään ilman koko arpea. Ehkä parempi etten tiedäkkää niin sitä ei osaa surra ihan yhtä paljon. Mut tosiaan, kaunis säkin oot varmasti silti.
[/quote]
Tarkoitit varmasti ihan hyvää vastauksellasi, mutta silti se oli mielestäni todella ajattelematon, mitätöivä ja jopa asiaankuulumaton tähän ketjuun. Ap on kokenut vakavan loppuelämään vaikuttavan trauman, jossa se ulkonäöllinen haitta on lopulta vain pienessä sivuosassa.
[/quote]
En ottanut kantaa traumaattisimpaan osaan tapahtumia, kun on sanomattakin selvää, että ap on kokenut kauheita, ja hänellä on asian tiimoilta varmasti isompiakin huolia kuin pelkkä esteettinen haitta. Otin kantaa siihen, mitä ap itsekin useammassa kommentissa mietti; siihen siis, kuinka paha pysyvä arpi jää. Pääpointti ei ollut tässä jutussa keskittyä siihen, että mies löi, ainakaan jos aloitusviestiä ja otsikkoa katsoo yhtään. Ja mitätöivältä ei ollut todellakaan tarkoitus vaikuttaa.
Kamalaa. Exäs kuulostaa muuten ihan siltä Laajasalon murhaajalta, mies oli uhkaillut avokkinsa koirien tappamisella ennen kuin pisti kylmäksi naapurin vanhan naisen..
Itse ollut samankaltaisessa tilanteessa kuin sinä mutta romaani siitä tulisi jos alkaisin kirjoittaa.. Siitä voit olla varma kuitenkin että kaikki järjestyy ja sä pärjäät. Olet sankari jo siksi että selvisit hengissä tuosta suhteesta!
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:01"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:59"] [quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:53"] Vanhoja haavoja ei voi ommella uudestaan. Mies pahoinpitelee ja sä olet huolissasi siitä mille näytät?? [/quote] No totta helvetissä olen huolissani jos mun naama on loppuelämän ajan nyt pysyvästi "pilalla", ja jatkuva muisto siitä kusipäästä loistaa muistutuksena joka kerta kun peiliin katson!! Mikä sua vaivaa? Haluaisitko ite nuorena naisena isoja rumia arpia naamaas? Tottakai se miehen väkivaltaisuus on MYÖS ongelma ja siksihän minä sitä olin jättämässäkin, ja just siks sain tän helvetin vamman! Misä sun empatia ja inhimillisyys on??! AP [/quote] Kuva tai en usko. Miesvihaaloitus, selkeästi. [/quote] Lopeta nyt jo toi vitun lässyttäminen miesvihasta. Että mä vihaan tollasii kusipää mulkkui niinku sä. Taidat itekkin joku naistenhakkaaja? Mene vittuun täältä sönköttämästä. M21
[/quote]
Hohoo. Joko olet todellinen pelle, tai sitten "miehenä" esiintyvä naisasianainen. Koita Jonne edes puhua vähän siivommin?