Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkahan paha pysyvä arpi mulle jää naamaan? :( Mies löi

Vierailija
18.03.2015 |

niin että mun alahampaat tuli kirjaimellisesti ihosta läpi, se on nyt tikattu mut minusta jälki on tosi röpelöistä ja huonoa, n. viiden sentin mittainen ruma haava, ja harvaan parsittu :( Voikohan sitä parannella enää jälkikäteen mitenkään, siis ommella vaik uusiks yksityisellä? Itkettää ja harmittaa kun tuntuu että naama on nyt ihan pilalla, tuskin tuota mikään meikkikään peittää ja oon vasta 22v :(

Kommentit (154)

Vierailija
141/154 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 13:31"]Kauheeta. Munkin mies lyö, mut ei oo koskaan, kun pelkkiä mustelmia ja/tai verta nenästä tullu. N21 Koita jaksaa ja jätä se psyko.
[/quote]

Hei jätä säkin se psykopaatti. Oikeasti elämä on liian lyhyt tuollaisessa paskassa elämiseen.
[/quote]

En vaan pysty elämään ilman sitä, enkä halua. Toisaalta en kyllä uskaltaiskaan jättää sitä. Mut ei se oo mua koskaan täysillä lyönyt ja ei lyö kun joskus vain on aina pahoillaan. Sit se rakastaa mua ja minä sitä ja yleensä meillä on oikeasti ihanaa ja paljon hellyyttä.
[/quote]
Ei se sua rakasta jos se lyö. Hae apua vaikka jostain turvakodista niin saat apua myös käytännön asioissa. Tää on niin surullista.
[/quote]

Ei mulla ole ympärillä muita ihmisiä, ei ystäviä ei mitään. Enkä pysty elämään ilman tätä miestä.

Vierailija
142/154 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten onnistuit ärsyttämään miehesi noin pahasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/154 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 13:25"]

WT aloitus. Juopot tappelee humalassa. Et varmaan ärsyttänyt tai provosoinut miestä ollenkaan?

[/quote]Vaikka miten ärsyttäisi toista, oikeuttaako se pahoinpitelyyn?? Mun pomo ärsyttää mua joka päivä, mutta en mä sitä ole pahoinpidellyt kertaakaan. Jos toinen ärsyttää, lähtee vaan kävelemään pois.

Vierailija
144/154 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 13:10"]

En tiedä missä höpöhöpömaailmassa jotkut kommentoijat elävät, mutta valitettavan monet miehet, naiset tai lapset joutuvat elämään väkivallan uhassa, omassa kodissaan. Väkivaltaa tapahtuu, kaikkialla ja jatkuvasti. Ei todellakaan auta kenenkään uhrin tilannetta, että vähätellään ja huudellaan provoa. Saati että syyllistetään uhria. Väkivalta ei ole koskaan oikein ja joka ikisellä ihmisellä on oikeus fyysiseen koskemattomuuteen. Luulisi tämänkin asian olevan itsestäänselvyys kaikille, mutta ilmeisesti ei ole. 

[/quote]

Mitä minä olen nähnyt niin toisinaan yksi tehokas tapa lisätä riskiä väkivallan kohteeksi joutumisesta riidan aikana on haukkua toista osapuolta joka sattuu olemaan se hullumpi osapuoli. Pitäisi omastakin raivosta huolimatta pyrkiä puhumaan ongelmasta tai ratkaisemaan riita rakentavalla keskustelulla ilman haukkumasanojen käyttöä toista osapuolta kohtaan, vaikeaa tämä tietysti on vihaisena mutta useimmiten toimiva keino välttyä turpaan saamiselta jos jompikumpi ei hiljene tai poistu paikalta. jos toinen käskee olemaan hiljaa riidan aikana niin voi olla aiheelista hiljentyä koska komento hiljenemiseen saattaa olla viimeinen varoittava sana, ennen kuin toinen ryhtyy fyysisen väkivaltaan koska toisinaan hiljeneminen voi saada toisen osapuolen rauhoittumaan. Riippuu tietysti tapauksesta.
[/quote]

On varmaan noitakin tapauksia, mutta esim.meillä mies saattaa lyödä, jos mainitsen mistä tahansa aiheesta josta ei halua keskustella vaikka olisi tärkeäkin.

Vierailija
145/154 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 22:28"]

Miten onnistuit ärsyttämään miehesi noin pahasti?

[/quote]

Johan minä kerroin alussa. Sillä kun sanoin jättäväni sen ja muuttavani pois, kun yhteenmuuton jälkeen se tuli vaan hullummaksi ja hullummaksi, joi liikaa ja sairaalloisen mustasukkainen, uhkaili koirieni henkeäni ja mua heitteli ja tukisteli ilman mitään oikeaa syytä. AP

Vierailija
146/154 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu ap?

Vierailija
147/154 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:23"]

niin että mun alahampaat tuli kirjaimellisesti ihosta läpi, se on nyt tikattu mut minusta jälki on tosi röpelöistä ja huonoa, n. viiden sentin mittainen ruma haava, ja harvaan parsittu :( Voikohan sitä parannella enää jälkikäteen mitenkään, siis ommella vaik uusiks yksityisellä? Itkettää ja harmittaa kun tuntuu että naama on nyt ihan pilalla, tuskin tuota mikään meikkikään peittää ja oon vasta 22v :(

[/quote]

jo 22 oot

Vierailija
148/154 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:30"]

Mitä vittua?! Saatanan jätkä! Kai sä nyt dumppaat sen pellolle? Vai tuunko ajaa sen vittuun sieltä? M21

[/quote]

et sinä 21 vuotias kakara ketään ulos aja korkeintaan sinut ajaa joku 40 kymppinen niskapersotteella ikkunasta  heivaa 

Vierailija
149/154 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pahoillani. Rikosilmoitus ehdottomasti ja KAIKKI tieto miehen aggressiivisuudesta poliisille.

Plastiikkakirurgit pystyvät tekemään suuria muutoksia, joten uskon, että saat kasvosi kuntoon.

Idioottivastaajalle tiedoksi: miesviha-aloitus -sanassa on väliviiva. Jo kyseisen sanan kirjoittaminen kertoo heikosta älykkyysosamäärästäsi. 

Ap, parempaa vointia ja pikaista parenemista. 

Vierailija
150/154 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju alkanut maaliskuussa...mitenhän ap:lla menee nyt?

Vierailija
151/154 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap.. Olen samanikäinen ja viime vuonna olin vastaavassa tilanteessa, hieman ehkä lievempänä. Minua ei tarvinnut tikata, vaikka alahuuleni oli todella hurjan näköinen ja pitkään. Kyllä me nuoret pystytään korjaamaan itsemme uskomattoman hyvin! "Onneksi" mun eksä häpäisi tavarani ainoastaan heittämällä ne rappukäytävään ja ainoastaan astiat hajosivat.. Erosta on vasta pari kuukautta ja mä voin nyt niin hyvin! Koira ja ystävät ovat tukena ja lohduttaa, onneksi on sinullakin. Pahin on sinullakin toivottavasti jo ohi..

Vierailija
152/154 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:53"]

Vanhoja haavoja ei voi ommella uudestaan.

Mies pahoinpitelee ja sä olet huolissasi siitä mille näytät?? 

[/quote]

No totta helvetissä olen huolissani jos mun naama on loppuelämän ajan nyt pysyvästi "pilalla", ja jatkuva muisto siitä kusipäästä loistaa muistutuksena joka kerta kun peiliin katson!! Mikä sua vaivaa? Haluaisitko ite nuorena naisena isoja rumia arpia naamaas? Tottakai se miehen väkivaltaisuus on MYÖS ongelma ja siksihän minä sitä olin jättämässäkin, ja just siks sain tän helvetin vamman! Misä sun empatia ja inhimillisyys on??! AP
[/quote]

Sun naama on pilalla yhen arven takia? Voin sanoo että ei todellakaan oo. Aluks tottakai voi tuntuu että arpi loistaa kilometrien päähän eikä ihmiset tai sä itekkään nää muuta ku sen "ison ruman arven". Mulla itelläni on ollu pienestä asti samoilla paikkeilla isohko arpi. Koulussa siit on aina tultu kyselemään et "mikä sul on tossa", ja sitä on sit joutunu selittämään tai jotenki yrittäny vaa selviytyy tilanteest pois kuittaamalla asian jotenki lyhyesti.
Silti, mua on pidetty kauniina (siis jotkut ihmiset, tuntemattomatkin tulleet sanomaan). On ollu ja on edelleen kausia jolloin pidän itseeni tajuttoman rumana mm. just arven takia. Mut siihen ei saa jäädä vellomaan ja kieriskelmään et voi voi kun on tällanen, naama ihan pilalla. Kun se paranee, kyllä sen voi saada taitavalla meikkauksella hyvin piiloonkin. Ite en oo kokeillu edes meikata omaa arpeeni piiloon oikeestaan, tietysti onhan se eri asia saada totutella sellaseen arpeen koko elämä (oon alle 25v.) kuin saada sellanen pahoinpitelyn kautta nuorena.

Noh, ite oon joskus miettiny et miltä sitä näyttäiskään ilman koko arpea. Ehkä parempi etten tiedäkkää niin sitä ei osaa surra ihan yhtä paljon.

Mut tosiaan, kaunis säkin oot varmasti silti.

Vierailija
153/154 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 22:50"]

Voi ap.. Olen samanikäinen ja viime vuonna olin vastaavassa tilanteessa, hieman ehkä lievempänä. Minua ei tarvinnut tikata, vaikka alahuuleni oli todella hurjan näköinen ja pitkään. Kyllä me nuoret pystytään korjaamaan itsemme uskomattoman hyvin! "Onneksi" mun eksä häpäisi tavarani ainoastaan heittämällä ne rappukäytävään ja ainoastaan astiat hajosivat.. Erosta on vasta pari kuukautta ja mä voin nyt niin hyvin! Koira ja ystävät ovat tukena ja lohduttaa, onneksi on sinullakin. Pahin on sinullakin toivottavasti jo ohi..

[/quote]

Kiitos kun kirjoitit ja hienoa, että sinä voit nyt hyvin <3 Antaa ehkä jotain pientä toivoa, vaikka itse oon niin romuna nyt etten ikinä ennen. Miten pääsit miehestä eroon, pitikö hankkia lähestymiskielto ja jos asuitte yhdessä, miten pian ja mitä kautta sait oman kämpän? AP

Vierailija
154/154 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 22:54"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:53"] Vanhoja haavoja ei voi ommella uudestaan.   Mies pahoinpitelee ja sä olet huolissasi siitä mille näytät??  [/quote]   No totta helvetissä olen huolissani jos mun naama on loppuelämän ajan nyt pysyvästi "pilalla", ja jatkuva muisto siitä kusipäästä loistaa muistutuksena joka kerta kun peiliin katson!! Mikä sua vaivaa? Haluaisitko ite nuorena naisena isoja rumia arpia naamaas? Tottakai se miehen väkivaltaisuus on MYÖS ongelma ja siksihän minä sitä olin jättämässäkin, ja just siks sain tän helvetin vamman! Misä sun empatia ja inhimillisyys on??! AP [/quote] Sun naama on pilalla yhen arven takia? Voin sanoo että ei todellakaan oo. Aluks tottakai voi tuntuu että arpi loistaa kilometrien päähän eikä ihmiset tai sä itekkään nää muuta ku sen "ison ruman arven". Mulla itelläni on ollu pienestä asti samoilla paikkeilla isohko arpi. Koulussa siit on aina tultu kyselemään et "mikä sul on tossa", ja sitä on sit joutunu selittämään tai jotenki yrittäny vaa selviytyy tilanteest pois kuittaamalla asian jotenki lyhyesti. Silti, mua on pidetty kauniina (siis jotkut ihmiset, tuntemattomatkin tulleet sanomaan). On ollu ja on edelleen kausia jolloin pidän itseeni tajuttoman rumana mm. just arven takia. Mut siihen ei saa jäädä vellomaan ja kieriskelmään et voi voi kun on tällanen, naama ihan pilalla. Kun se paranee, kyllä sen voi saada taitavalla meikkauksella hyvin piiloonkin. Ite en oo kokeillu edes meikata omaa arpeeni piiloon oikeestaan, tietysti onhan se eri asia saada totutella sellaseen arpeen koko elämä (oon alle 25v.) kuin saada sellanen pahoinpitelyn kautta nuorena. Noh, ite oon joskus miettiny et miltä sitä näyttäiskään ilman koko arpea. Ehkä parempi etten tiedäkkää niin sitä ei osaa surra ihan yhtä paljon. Mut tosiaan, kaunis säkin oot varmasti silti.

[/quote]

Tarkoitit varmasti ihan hyvää vastauksellasi, mutta silti se oli mielestäni todella ajattelematon, mitätöivä ja jopa asiaankuulumaton tähän ketjuun. Ap on kokenut vakavan loppuelämään vaikuttavan trauman, jossa se ulkonäöllinen haitta on lopulta vain pienessä sivuosassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme