Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkahan paha pysyvä arpi mulle jää naamaan? :( Mies löi

Vierailija
18.03.2015 |

niin että mun alahampaat tuli kirjaimellisesti ihosta läpi, se on nyt tikattu mut minusta jälki on tosi röpelöistä ja huonoa, n. viiden sentin mittainen ruma haava, ja harvaan parsittu :( Voikohan sitä parannella enää jälkikäteen mitenkään, siis ommella vaik uusiks yksityisellä? Itkettää ja harmittaa kun tuntuu että naama on nyt ihan pilalla, tuskin tuota mikään meikkikään peittää ja oon vasta 22v :(

Kommentit (154)

Vierailija
61/154 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 17:28"]sälittävä ämmä tuo ap turhaa sä siitä rumasta kasvoista välität
[/quote]

Minkälainen ihminen sä oikein olet?

Vierailija
62/154 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:30"]

Mitä vittua?! Saatanan jätkä! Kai sä nyt dumppaat sen pellolle? Vai tuunko ajaa sen vittuun sieltä? M21

[/quote]

Kaikkihan me täällä internetissä kovia tyyppejä ollaan.

Kuvassa sinä ja kaverisi:

http://i.imgur.com/AK59a.jpg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/154 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 13:00"]Ap, älä välitä noista hulluista tässä ketjussa. Täällä on jotku mt-potilaiden kokoontumisajot taas, kukaan normaali ihminen ei syytä uhria. Onneksi oot saanut hyviäkin neuvoja jo. Voimia!
[/quote]

Eikä kaikki mt-ongelmaisetkaan syytä...

t. Mt-ongelmainen

Vierailija
64/154 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko asia edennyt? Todella paljon voimia sinulle!

Vierailija
65/154 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 13:10"]

En tiedä missä höpöhöpömaailmassa jotkut kommentoijat elävät, mutta valitettavan monet miehet, naiset tai lapset joutuvat elämään väkivallan uhassa, omassa kodissaan. Väkivaltaa tapahtuu, kaikkialla ja jatkuvasti. Ei todellakaan auta kenenkään uhrin tilannetta, että vähätellään ja huudellaan provoa. Saati että syyllistetään uhria. Väkivalta ei ole koskaan oikein ja joka ikisellä ihmisellä on oikeus fyysiseen koskemattomuuteen. Luulisi tämänkin asian olevan itsestäänselvyys kaikille, mutta ilmeisesti ei ole. 

[/quote]

Mitä minä olen nähnyt niin toisinaan yksi tehokas tapa lisätä riskiä väkivallan kohteeksi joutumisesta riidan aikana on haukkua toista osapuolta joka sattuu olemaan se hullumpi osapuoli. Pitäisi omastakin raivosta huolimatta pyrkiä puhumaan ongelmasta tai ratkaisemaan riita rakentavalla keskustelulla ilman haukkumasanojen käyttöä toista osapuolta kohtaan, vaikeaa tämä tietysti on vihaisena mutta useimmiten toimiva keino välttyä turpaan saamiselta jos jompikumpi ei hiljene tai poistu paikalta. jos toinen käskee olemaan hiljaa riidan aikana niin voi olla aiheelista hiljentyä koska komento hiljenemiseen saattaa olla viimeinen varoittava sana, ennen kuin toinen ryhtyy fyysisen väkivaltaan koska toisinaan hiljeneminen voi saada toisen osapuolen rauhoittumaan. Riippuu tietysti tapauksesta.

Vierailija
66/154 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko ylläpito poistaa nuo trolliviestit tästä ketjusta? Alan kohta kannattaa sitä rekisteröitymispakkoa.

Ap, miten menee? Älä missään nimessä mene yksin hakemaan tavaroitasi kotoa!!

Vierailija
67/154 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vieläkö olet elossa? Vai karkoittiko nuo trollaajat pois tältä palstalta... :(

Vierailija
68/154 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu mikä hullu äijä. Veikkaanpa, ettei ap ollut sen ensimmäinen eikä taatusti viimeinen uhri.

Vierailija
69/154 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 21:55"]No on ne lääkärit sen verran lukeneet ja nähneet että osaavat päätellä syyn vamman laadusta. Ota yhteys samaan lääkäriin uudestaan ja tee se rikosilm., seuraavaksi lähtee ehkä jo henki jos vielä sen miehen kans olet tekemisissä. Hae myös lähestymiskielto. Kerrot kaikki poliisille etkä mieti uskotaanko sua vai ei. Tod. näk. uskovat, harva kännissä teloo hampaitaan ulos leuasta ja ovat niin paljon väkivaltaa nähneet että ei heillä ole syytä epäillä sanojasi. Lääkäri ehkä tajusikin syyn mutta älysi olla hiljaa koska mies oli mukana. Tavarasi saat poliisn kanssa ulos asunnosta mutta toimi nopeasti. 
[/quote]

Kannattaisiko lukea ketju ennen kuin tulee turhia neuvomaan?

Vierailija
70/154 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita ap jaksaa hoitaa tämä asia loppuun asti. Jos et tee mitään, vaikka mies on hajottanut koko omaisuutesi, niin hän pääsee tilanteesta voittajana ja kuvittelee, ettei kukaan voi hänelle mitään, että hän voi kohdella naisia ihan miten haluaa. Ymmärrän, että henkinen ja fyysinen väkivalta ja alistaminen on tehnyt tuhoa itsetunnollesi, mutta sun olisi nyt jaksettava taistella vielä asia loppuun. Todennäköisesti hän löytää pian itselleen uuden uhrin, jolle käy samoin. Tuollainen kusipää on saatava vastuuseen!!

Ihmettelen myös vähän ap:n ystäviä, jotka eivät oikein tunnu tajuavan, miten tuollaisessa tilanteessa pitäisi toimia, vaikka eivät ole yhtä shokin sokaisemia kuin ap. Tuntuu etteivät hekään oikein tajua, että asia pitäisi viedä eteenpäin eikä ole todellakaan ok tuhota toisen omaisuus tuolla tavalla? Olette ilmeisesti aika nuoria? Jos minun ystävälleni kävisi jotain tuollaista, niin tarjoutuisin kyllä auttamaan ap:tä rikosilmoituksen teossa, soittaisin vaikka poliisille hänen puolestaan ja maanittelisin tulemaan sinne poliisiasemalle kanssani mahdollisimman pian. Pyydä ap rohkeasti ystäviltäsi apua rikosilmoituksen tekemisessä ja poliisille ilmoittamisessa, jos et itse jaksa. On tosi väärin, jos nyt vaan alistut etkä vaadi sinulle kuuluvia korvauksia, ja kusipää mies pääsee kuin koira veräjästä.

Vierailija
71/154 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:23"]

niin että mun alahampaat tuli kirjaimellisesti ihosta läpi, se on nyt tikattu mut minusta jälki on tosi röpelöistä ja huonoa, n. viiden sentin mittainen ruma haava, ja harvaan parsittu :( Voikohan sitä parannella enää jälkikäteen mitenkään, siis ommella vaik uusiks yksityisellä? Itkettää ja harmittaa kun tuntuu että naama on nyt ihan pilalla, tuskin tuota mikään meikkikään peittää ja oon vasta 22v :(

[/quote]

Kyllä se ajan saatossa aika hyvin katoaa ainakin miehillä, jotka höyläävät naamaa sähköpartakoneella. :) Mulla on enää muisto vain, tosin vamman sain ihan itse askarrellessani.

Korvaukspäätöstä (tuomiota) et tule saamaan pitkään aikaan, koska sitä ennen pitää selvitä mitä PYSYVIÄ haittoja sulle jää. Ja toinen asia on sitten saatko koskaan sinulle maksettavaksi tuomittua korvausta. Sen kyllä voi onneksi laittaa maksutta ulosottoon.

Vierailija
72/154 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 13:25"]

WT aloitus. Juopot tappelee humalassa. Et varmaan ärsyttänyt tai provosoinut miestä ollenkaan?

[/quote]Vaikka miten ärsyttäisi toista, oikeuttaako se pahoinpitelyyn?? Mun pomo ärsyttää mua joka päivä, mutta en mä sitä ole pahoinpidellyt kertaakaan. Jos toinen ärsyttää, lähtee vaan kävelemään pois.
[/quote]
Minä sain lopputilin kun sanoin ärsyttävälle pomolle että mennään pihalle selvittelemään asiat kerralla kuntoon.

Vierailija
73/154 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:23"]

[/quote]

Kyllä se ajan saatossa aika hyvin katoaa ainakin miehillä, jotka höyläävät naamaa sähköpartakoneella. :) Mulla on enää muisto vain, tosin vamman sain ihan itse askarrellessani.

Korvaukspäätöstä (tuomiota) et tule saamaan pitkään aikaan, koska sitä ennen pitää selvitä mitä PYSYVIÄ haittoja sulle jää. Ja toinen asia on sitten saatko koskaan sinulle maksettavaksi tuomittua korvausta. Sen kyllä voi onneksi laittaa maksutta ulosottoon.
[/quote]
Valtionkonttori maksaa uhrille korvaukset kun tuomioistuin on ne vahvistanut ja valtio perii ne syylliseltä.

Vierailija
74/154 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tilanne??

Vierailija
75/154 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jätit sen ihmispaskan?

Vierailija
76/154 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisille ilmo, miehelle korvausvaatimus ja maksaa sun naaman korjauksen plastiikkakirurgilla.

Vierailija
77/154 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts sattuiko ja miten tapahtui?

Vierailija
78/154 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että arvesta tulee siisti, mutta näkyyhän se aina, alkuun punertavana ja loplta vaaleampana kuin oma ihonväri on, eikä rusketu.

Olethan tehnyt rikosilmoituksen? Ja erottukin on jo?

Vierailija
79/154 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä enää voi uudelleen ommella. Arpea voi sitten yrittää pienentää aikanaan.
Kai teit rikosilmoituksen?

Vierailija
80/154 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts sattuiko ja miten tapahtui?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä