Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selitän lapsille ettei mummo heitä halua nähdä?

Vierailija
18.03.2015 |

Tilanne on se että anoppi katkaisi meihin välit kokonaan. Syy on hänen tyttönsä tekemä mustamaalaaminen minua ja meidän lapsia kohtaan, vuosien painostamisen tulos on nyt tämä. Asiat joista meitä syytetään on sellaisia että voisin näyttää toteen aivan helposti ettei tälläistä ole tapahtunut ja kertoa myös toki muutenkin oman version väitetyistä tapahtumista. Mutta anoppi ei vastaa puhelimeen eikä edes tervehdi jos törmätään jossain. Ei myöskään miehen puheluihin vastaa. mies on yritäänyt käydä puhumassa mutta kuten sanoin, vuosien mustamaalaminen on tehnyt tehtävänsä.

Joku kysyy kuitenkin että miksi käly mustamaalaa. Sen kun tietäisin. Sen tiedän että alkoi mennä hankalaksi jos meidän lapset halusivat olla mummon luona, tuli hyvin varhaisessa vaiheessa selväksi että mummo on varattu vain hänen lapsilleen.

Lapset on ihmeissään. Serkut puhuu mummolasta jne ja meidän lapset ihmettelee miksi he eivät näe mummoa. Tekisi mieli sanoa kuten asia on, pienin ei ymmärrä vielä mutta koululaiset saattaisi jos ymmärtää mutta eihän minulla ole vastaustakaan!

Tilanne on hyvin outo. En osaa edes mielessäni käsitellä asiaa koska puheyhteyttä ei ole niin en edes tiedä mistä tämä käytös johtuu. Sen tiedän että kälyllä on kaikki sormensa ja varpaansakkin pelissä mutta mitä kamalaa me ollaankaan sitten tehty että tähän on tultu.

Näemme joka päivä mummolan, se on ihan tuossa lähellä. Edes lapsille mummo ei puhu mitään. Itku pääsi nytkin kun muistan lapsen ilmeen kun juoksi mummon luo tervehtimään ja toinen ei olut näkevinään. Miten joku voi olla noin julma omalle lapsenlapselleen tai edes ventovieraalle lapselle.

Mitä minä sanon lapsille? Auttakaa :(

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:30"]

Ei kyse ole minun omista tulkinnoista, meillä on kälyn kanssa yhteisiä tuttuja ja mun suvun kanssa ollaan tekemisissä. Hän on jopa itse kertonut minulle mikä häntä meissä ärsyttää. En osannut ottaa todesta kun syyt on sellaisia kuin kesäloma jne. En ole osannut ottaa todesta noit juttuja mitä olen kuullut kun onhan ne olleet niin omituisia ja täysin mahdottomakin tapahtuneeksi. Ne jutut liittyy meihin jokaisiin, milloin kukakin meistä on ollut kohteena, jopa meidän alle 3 vuotias lapsikin!

ap.

[/quote]

Kyllä sinä aika lailla omia tulkintojasi teet, jos keksit, että mummi ei halua olla tekemisissä kanssasi, koska käly sanoo jotain. Enkä ymmärrä koko asiaa, jossa syntipukkina on käly ja riidoissa olet anopin kanssa. Ärsytät kälyä, OK, mutta mitä faktaa sinulla on siitä, että kälyn takia mummi käänsi selkänsäö teille. Siis jotain muuta kuin kuulopuheita.

Ei mitään. Koko juttu on omassa päässäsi. Jätä anoppi rauhaan, hänellä on kivat lapsenlapset, joiden kanssa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi