Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekis niin mieli ees halata naista.

Vierailija
17.03.2015 |

Sori, oli pakko vaikka kirjottaa, kait sekin vähän auttaa.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:46"]Yhen sanan takiako päättelet, että ap on täys sika?
[/quote]

No pannahan se oikeasti haluaisi. Mutta puutteessa kelpaa halauskin.
[/quote]
Halaamisessa on kyllä jotain enemmän kuin panemisessa. Puiden halausta jotkut harrastaa

Vierailija
22/56 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä halaan ihmisiä aika helposti, siis jos he ovat halukkaita tähän. On multa kysyttykin baarissa että saako mua halata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaa joulupukkia!

Vierailija
24/56 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se ihana miestä halata. Oltaisiin hetki yhdessä eikä olisi kiirettä, juteltaisiin leppoisasti, tuotettaisiin hyvää mieltä toisillemme. Jos se olisi molemminpuoleinen, lämmin halaus ja se ei olisi alkusoittoa koko illan kestävälle jankutukselle ja ruinaamiselle, sisältäen mm. lauseita "ei se kauan kestäis, nopeasti vaan", "älä nyt viitti kun jo halattiinkin" "haluut kuitenkin", "sä kiusaat mua tahallaan". Eikä kipeää perseen tai rintojen kourimista, ei edes kyyläämistä.

Tehtäisiin vaikka ruokaa yhdessä tai katseltaisiin leffaa. Käsi ei kesken leffan menisi mun hameen alle, alkaen kouria haaroista kipeästi. Hikisiä haisevia sukukalleuksia ei vedettäisi housuista nähtäville eikä etenkään tuotaisi mun kasvojeni eteen odottavasti. Ei puoliväkisin tyrkytettäisi seksiä koko ajan kunnes mä antaisin periksi että pääsen olemaan rauhassa, vaikka seksiä ei tee tippaakaan mieli.

Mitä reppanampi mies, sitä useammin se löytää laukeamisen jälkeen sisäisen Henry Laasasensa, ja rupeaa toteuttamaan pelimiesfantasioitaan. Niitten mukaan naista pitää loukata ja kiusata mahdollisimman paljon että se tulee miehestä riippuvaiseksi, joten alkaa tulla kommenttia "oletko huomannut että sulla on selluliittiä reisissä", "toi yöpuku on varmaan tarkoitettu mallinmitoissa oleville", "hih älä leikistä suutu, oletkos mustis". Voi tulla luentoa miten mies ei ketä tahansa naista kelpuutakaan, ehkä jopa listaa ketkä hälle kelpaisi.

Siinä vaiheessa kun tämmöinen hellyydenkipeä on saatu ulos asunnosta niin sanon että pitäkää tunkkinne. En mä sitä halausta niin paljon tarvitse että olisin valmis tuohon hintaan ostamaan.

Tämän stoorin inspiroi ap:n otsikossa käyttämä sana "ees". Kyseinen sana on aina tullut suusta näiltä jotka käyttää läheisyyttä keinona päästä pukille, vähät väliä kenen kanssa. Jos ei tunnu tutulta niin kantsii ehkä vaihtaa strategiaa. Ole vaikka kiva ja kohtelias ja puhu suoraan.

Vierailija
25/56 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua saa tulla halaamaan. Oma mies ei jaksa niin paljon kun mun hellyydenkaipuu on. Oon raskaana. :)

Vierailija
26/56 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhen sanan takiako päättelet, että ap on täys sika?

Vierailija
27/56 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:46"]Yhen sanan takiako päättelet, että ap on täys sika?
[/quote]

Vierailija
28/56 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:46"]Yhen sanan takiako päättelet, että ap on täys sika?
[/quote]

[/quote]

Niin, en osaa sanoa. Olen itsekin läheisyydenkipeä, mutta en ole puutteessa.

Vierailija
29/56 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu halaamaan mua! Munkin tekee mieli halia 3

Vierailija
30/56 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:52"]Tuu halaamaan mua! Munkin tekee mieli halia 3
[/quote]

<3*

Vierailija
31/56 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:43"]

Olisihan se ihana miestä halata. Oltaisiin hetki yhdessä eikä olisi kiirettä, juteltaisiin leppoisasti, tuotettaisiin hyvää mieltä toisillemme. Jos se olisi molemminpuoleinen, lämmin halaus ja se ei olisi alkusoittoa koko illan kestävälle jankutukselle ja ruinaamiselle, sisältäen mm. lauseita "ei se kauan kestäis, nopeasti vaan", "älä nyt viitti kun jo halattiinkin" "haluut kuitenkin", "sä kiusaat mua tahallaan". Eikä kipeää perseen tai rintojen kourimista, ei edes kyyläämistä.

Tehtäisiin vaikka ruokaa yhdessä tai katseltaisiin leffaa. Käsi ei kesken leffan menisi mun hameen alle, alkaen kouria haaroista kipeästi. Hikisiä haisevia sukukalleuksia ei vedettäisi housuista nähtäville eikä etenkään tuotaisi mun kasvojeni eteen odottavasti. Ei puoliväkisin tyrkytettäisi seksiä koko ajan kunnes mä antaisin periksi että pääsen olemaan rauhassa, vaikka seksiä ei tee tippaakaan mieli.

Mitä reppanampi mies, sitä useammin se löytää laukeamisen jälkeen sisäisen Henry Laasasensa, ja rupeaa toteuttamaan pelimiesfantasioitaan. Niitten mukaan naista pitää loukata ja kiusata mahdollisimman paljon että se tulee miehestä riippuvaiseksi, joten alkaa tulla kommenttia "oletko huomannut että sulla on selluliittiä reisissä", "toi yöpuku on varmaan tarkoitettu mallinmitoissa oleville", "hih älä leikistä suutu, oletkos mustis". Voi tulla luentoa miten mies ei ketä tahansa naista kelpuutakaan, ehkä jopa listaa ketkä hälle kelpaisi.

Siinä vaiheessa kun tämmöinen hellyydenkipeä on saatu ulos asunnosta niin sanon että pitäkää tunkkinne. En mä sitä halausta niin paljon tarvitse että olisin valmis tuohon hintaan ostamaan.

Tämän stoorin inspiroi ap:n otsikossa käyttämä sana "ees". Kyseinen sana on aina tullut suusta näiltä jotka käyttää läheisyyttä keinona päästä pukille, vähät väliä kenen kanssa. Jos ei tunnu tutulta niin kantsii ehkä vaihtaa strategiaa. Ole vaikka kiva ja kohtelias ja puhu suoraan.

[/quote]

Kannattaisi liikkua välillä muuallakin kuin niissä maahanmuuttajaporukoissa.

Vierailija
32/56 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:04"]

Ymmärrän. Naisen halaaminen on varmasti miehelle ihanaa, tuntea naisen tuoksu, rinnat, vatsa ja ehkä lantiokin vasten itseään, kädet ympärillään :). Sori, ei ole tarkoitus kääntää veistä haavassa, toivon, että löydät halattavan naisen <3.

[/quote]Onko naisellekin ihanaa tuntea miehen tuoksu, rinta/rinnat, vatsa ja ehkä lantiokin itseään vasten?

-Mies 29v-

Vierailija
33/56 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:45"]

Mua saa tulla halaamaan. Oma mies ei jaksa niin paljon kun mun hellyydenkaipuu on. Oon raskaana. :)

[/quote]

Kuka nyt varattua haluaisi tulla halaamaan. Voi saada vielä turpaansa.

Vierailija
34/56 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:55"]

Ymmärrän. Naisen halaaminen on varmasti miehelle ihanaa, tuntea naisen tuoksu, rinnat, vatsa ja ehkä lantiokin vasten itseään, kädet ympärillään :). Sori, ei ole tarkoitus kääntää veistä haavassa, toivon, että löydät halattavan naisen <3.

[/quote]Onko naisellekin ihanaa tuntea miehen tuoksu, rinta/rinnat, vatsa ja ehkä lantiokin itseään vasten?

-Mies 29v-

[/quote]

No totta kai on, mitä sä oikein kuvittelet?

Vierailija
35/56 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, hanki kissa=problem solved. Halauksia tulee säännöllisesti vaikka et haluaisikaan.

Vierailija
36/56 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaamisesta miehen kanssa minäkin haaveilen. Oma mies ei ole halannut minua vuosiin spontaanisti, seksin yhteydessäkään ei haleja juuri tule. Kaipaan sitä, että pääsisin miehen käsivarsien suojaan ihan kunnolla ja pitemmäksi aikaa. Se mitä halauksen jälkeen tapahtuu, on jo eri asia, halaus sellaisenaan olisi ihana saada. Myös tieto tulevista halauksista saisi mielen mukavaksi. N40

Vierailija
37/56 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:02"]

Höh, hanki kissa=problem solved. Halauksia tulee säännöllisesti vaikka et haluaisikaan.

[/quote]

Olen nähnyt myös halaavan koiran

Vierailija
38/56 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:55"]

-Mies 29v-

[/quote]

On, silloin kun tykkää miehestä. Myös käsivarret tuntuvat hyvälle. Ja leuanalus. Ja vatsa. Ja tuoksu. -Nainen 35v-

Vierailija
39/56 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän nousee kiima perkele.

Vierailija
40/56 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, mutta nuo puolukkapillut haluavat kaikkea muuta. No tämä Ilmarinen jatkaa luomistyötään ja yrittää keksiä ratkaisun teihin luotuihin ihmisiin. Puolukkapilluja en enää kelpuuta metafyysisten seurausten pelossa, haluan ei luodun/loitsitun naisen. Onko sellaista? No, menen puujumalieni kanssa miettimään ratkaisua tähän ongelmaan. Noitani eivät koe olevansa luotuja, mutta ovat sitä siitä huolimatta. Rakkaus on Jumala ja minä haluaisin olla pieni ihminen, joka ei tiedä mitään ja voi valita kumppaninsa ihmisten parista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme