Tekis niin mieli ees halata naista.
Sori, oli pakko vaikka kirjottaa, kait sekin vähän auttaa.
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:39"]
Tässähän nousee kiima perkele.
[/quote]Ihana! :) t. halipulainen nainen
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:55"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:04"]
Ymmärrän. Naisen halaaminen on varmasti miehelle ihanaa, tuntea naisen tuoksu, rinnat, vatsa ja ehkä lantiokin vasten itseään, kädet ympärillään :). Sori, ei ole tarkoitus kääntää veistä haavassa, toivon, että löydät halattavan naisen <3.
[/quote]Onko naisellekin ihanaa tuntea miehen tuoksu, rinta/rinnat, vatsa ja ehkä lantiokin itseään vasten?
Ei mulle ole sillä tavalla..(oon siis tuon viestin kirjoittaja). Ihanaa miehen halaamisessa on se, että tuntee sen miehen voiman ja kuinka mies pitää lujasti mutta hellästi kiinni. Tuntee olevansa turvassa. Tosin en perusta muiden kuin oman miehen halaamisesta ja häntä olen halannut jo niin kauan, etten osaa ajatella nauttisinko jonkun vieraan miehen halaamisesta, siis ellei mulla olisi tuota omaa rakasta miestä. Kun en miehen "puutteessa" ole millään tavalla, niin ei minusta nyt miehen halaaminen tunnu mitenkään erityiseltä. Mutta yleensäkin halaaminen tuntuu ihan kivalta, olipa halattava mies tai nainen.
-Mies 29v-
[/quote]
Nää sunnuntaiaamut on jotenkin pahimipia. Pariskunnan brunsseilee tai söpöstelee jossain, perheillä on omat juttunsa... Ja mää istun täällä itsekseni ja mietin että onko tätä yksinäisyyttä tosiaan vielä 50-60 vuotta jäljellä.
Yliarvostettua touhua halailut ja muu hempeily.
Äiti Amma saapuu varmaan taas Suomen vierailulle halailemaan.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:00"]Yliarvostettua touhua halailut ja muu hempeily.
[/quote]
Näitä ne naiset just kaipaa. Ja me miehet myös.
Mä voin halata sua :) Asun vaan niin jumalan selän takana että eipä paljon lämmitä.
N18
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:02"]Äiti Amma saapuu varmaan taas Suomen vierailulle halailemaan.
[/quote]
.... se haisee
Ymmärrän. Naisen halaaminen on varmasti miehelle ihanaa, tuntea naisen tuoksu, rinnat, vatsa ja ehkä lantiokin vasten itseään, kädet ympärillään :). Sori, ei ole tarkoitus kääntää veistä haavassa, toivon, että löydät halattavan naisen <3.
Mulla on joskus raitiovaunussa tai bussissa sellanen olo että haluaisin vaan nojata vieressä istuvan olkapäähän tai kaivautua kainaloon, ei väliä onko mies vai nainen, vanha tai nuori, kunhan ei oo ällöttävä. Niin kipeetä yksinäisyys joskus on, hellyyttä ja kosketusta tarvitsee jokainen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Yhen sanan takiako päättelet, että ap on täys sika?
Mullakin pisti heti silmään tuo "ees" ja arvelin että ruinaukseksi menis heti jos häntä erehtyis halaamaan 🤭 Nämä oppii kokemuksesta.
Tällä hetkellä "ees"'voisi tarkoittaa maskisuojausta. En menis halaan just nyt ketään. Ajatuskin tuntuu kamalalta. Sitten kun viirukset on menneet nenojaan, halaillaan sitten.
Se on ehkä ajatuksena parempi kuin tosielämässä.
Itse halasin toissa kesänä kerran. Sitä ennen olin halannut ehkä vuonna 2004. Olihan se mukavaa, että toinen halusi halata ja mukava tuntea toisen lämpö sekä kosketus. En silti oikein siinä hetkessä osannut arvostaa, koska jännitti liikaa ja en oikein tiennyt miten halataan oikein.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:43"]
Olisihan se ihana miestä halata. Oltaisiin hetki yhdessä eikä olisi kiirettä, juteltaisiin leppoisasti, tuotettaisiin hyvää mieltä toisillemme. Jos se olisi molemminpuoleinen, lämmin halaus ja se ei olisi alkusoittoa koko illan kestävälle jankutukselle ja ruinaamiselle, sisältäen mm. lauseita "ei se kauan kestäis, nopeasti vaan", "älä nyt viitti kun jo halattiinkin" "haluut kuitenkin", "sä kiusaat mua tahallaan". Eikä kipeää perseen tai rintojen kourimista, ei edes kyyläämistä.
Tehtäisiin vaikka ruokaa yhdessä tai katseltaisiin leffaa. Käsi ei kesken leffan menisi mun hameen alle, alkaen kouria haaroista kipeästi. Hikisiä haisevia sukukalleuksia ei vedettäisi housuista nähtäville eikä etenkään tuotaisi mun kasvojeni eteen odottavasti. Ei puoliväkisin tyrkytettäisi seksiä koko ajan kunnes mä antaisin periksi että pääsen olemaan rauhassa, vaikka seksiä ei tee tippaakaan mieli.
Mitä reppanampi mies, sitä useammin se löytää laukeamisen jälkeen sisäisen Henry Laasasensa, ja rupeaa toteuttamaan pelimiesfantasioitaan. Niitten mukaan naista pitää loukata ja kiusata mahdollisimman paljon että se tulee miehestä riippuvaiseksi, joten alkaa tulla kommenttia "oletko huomannut että sulla on selluliittiä reisissä", "toi yöpuku on varmaan tarkoitettu mallinmitoissa oleville", "hih älä leikistä suutu, oletkos mustis". Voi tulla luentoa miten mies ei ketä tahansa naista kelpuutakaan, ehkä jopa listaa ketkä hälle kelpaisi.
Siinä vaiheessa kun tämmöinen hellyydenkipeä on saatu ulos asunnosta niin sanon että pitäkää tunkkinne. En mä sitä halausta niin paljon tarvitse että olisin valmis tuohon hintaan ostamaan.
Tämän stoorin inspiroi ap:n otsikossa käyttämä sana "ees". Kyseinen sana on aina tullut suusta näiltä jotka käyttää läheisyyttä keinona päästä pukille, vähät väliä kenen kanssa. Jos ei tunnu tutulta niin kantsii ehkä vaihtaa strategiaa. Ole vaikka kiva ja kohtelias ja puhu suoraan.
[/quote]
Olipas aika synkkä näkemys miehistä, onks sulla oikeesti menny aina noin?
Minä olen tavannut ihania ja lämpöisiä naisia, sitten myös kylmiä ja kovia. Tarkkana saa olla jos yhden sanan perusteella pystyy joku ihmisen lokeroimaan noin kuin sinä, vaatii jo sellaisen luonteen, että tuskin kemiamme niin kohtaisivat että toisiamme halaisimme. Myönnän että voin olla väärässä, koska emmehän ole edes jutelleet.
Mulla on ollu ero ja yh elämää nyt jonkin aikaa takana. Oon kyllä saanut sekä halauksia, suudelmia ja seksiä, enempikin toki kelpaisi:)
Mutta kyllä halauksia ja hellyyttä kaipaan useammin kuin seksiä. Halauksia, suudelmia ja seksiä, tasan tässä järjestyksessä.
Ja helpotti se ees vähän oloo kun kirjotin sen mitä kaipaan;) Vaikka kyllä kova tarve olis vieläkin.
Kiitos monille tosi makeille kommenteille:) Aina on toivoa...