Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekis niin mieli ees halata naista.

Vierailija
17.03.2015 |

Sori, oli pakko vaikka kirjottaa, kait sekin vähän auttaa.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ja vastasin eilen tähän ketjuun ja halaaminen pääsi uneenikin. Unessa halasin jotain miestä, mutta en tätä toista osapuolta sen tarkempaa nähnyt. Mukava kun edes unissa saa halata... :-/

Vierailija
2/56 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut niin pitkään yksinäinen, sinkku ja ilman minkäänlaista kosketusta toiselta ihmiseltä vuosikausiin. En ole pitänyt kädestä, en halannut, en edes muista milloin viimeksi.

Tänään ystäväni kosketti selkään ja se tunne oli yksi ihanimmista asioista maailmassa. Kuin olisi ollut aistiyliherkkä ja pienikin hipaisu tuntui niin vahvalta ja voimakkaalta.

Miten sitä voikin kaivata niin yksinkertaista asiaa kuin olla lähellä jotakuta. Ei edes mitään seksuaalista.

Sitä halaa sitten tyynyä iltaisin ja toivoisi, että edes joskus vieressä olisi oikea ihminen, eikä vain mielikuvituksen tuottama harha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut niin pitkään yksinäinen, sinkku ja ilman minkäänlaista kosketusta toiselta ihmiseltä vuosikausiin. En ole pitänyt kädestä, en halannut, en edes muista milloin viimeksi.

Tänään ystäväni kosketti selkään ja se tunne oli yksi ihanimmista asioista maailmassa. Kuin olisi ollut aistiyliherkkä ja pienikin hipaisu tuntui niin vahvalta ja voimakkaalta.

Miten sitä voikin kaivata niin yksinkertaista asiaa kuin olla lähellä jotakuta. Ei edes mitään seksuaalista.

Sitä halaa sitten tyynyä iltaisin ja toivoisi, että edes joskus vieressä olisi oikea ihminen, eikä vain mielikuvituksen tuottama harha.

Vierailija
4/56 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, tuli kaksi kertaa viesti. En edes tiedä miten.

Vierailija
5/56 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset eivät herranjumala halaile ikinä. Tämä on karu totuus! Tilastollisesti. Tehty tutkimuksia! Idiootit!

Vierailija
6/56 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Free hugs! Anybody...?

Vierailija
7/56 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:20"]

[/quote]

Oletko mies vai nainen, minkä ikäinen?

Vierailija
8/56 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:35"]

[/quote]

Oletko mies vai nainen, minkä ikäinen?

[/quote]

Nainen, 30-vuotias. Eron jälkeen en ole tapaillut ketään.

Vierailija
9/56 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin halaaja. Ihan tervehdyshalaaja. En ketään pakota haliin, mutta annan mielelläni. Jos tarjoavat kättä, tervehdin käsipäivää.

Omia kultapieniä täällä halailen tuon tuosta.

Halisin sinuakin! ((virtuaalihali))

T. Muhkeamuija

Vierailija
10/56 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tämä osui näin yön pimeinä tunteina vähän liiankin hyvin maaliinsa.

Jos sukulaisia ei lasketa, olen elämäni noin 30:n elinvuoden aikana halannut alle kymmenen kertaa. En tiedä johtuuko se alhaisesta halausfrekvenssistä tai mistä, mutta olen huomannut että jokainen halauskerta on antanut lisää voimaa, elämänhalua ja silmätkin ovat kirkastuneet. On kuin jatkuvan sateen keskelle olisi auennut aukko auringonpaisteelle. Tuntea toisen läheisyys kaiken sen arkisen yksinäisyyden tilalla ja olla kuin tuo monelle maailman luonnollisin asia onkin yhtäkkiä sinulle kuin taikajuoma Asterixille.

Vierailija
11/56 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaw <3 Toivottavasti saatte kaikki paljon haleja.

Vierailija
12/56 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:43"]

Olisihan se ihana miestä halata. Oltaisiin hetki yhdessä eikä olisi kiirettä, juteltaisiin leppoisasti, tuotettaisiin hyvää mieltä toisillemme. Jos se olisi molemminpuoleinen, lämmin halaus ja se ei olisi alkusoittoa koko illan kestävälle jankutukselle ja ruinaamiselle, sisältäen mm. lauseita "ei se kauan kestäis, nopeasti vaan", "älä nyt viitti kun jo halattiinkin" "haluut kuitenkin", "sä kiusaat mua tahallaan". Eikä kipeää perseen tai rintojen kourimista, ei edes kyyläämistä.

Tehtäisiin vaikka ruokaa yhdessä tai katseltaisiin leffaa. Käsi ei kesken leffan menisi mun hameen alle, alkaen kouria haaroista kipeästi. Hikisiä haisevia sukukalleuksia ei vedettäisi housuista nähtäville eikä etenkään tuotaisi mun kasvojeni eteen odottavasti. Ei puoliväkisin tyrkytettäisi seksiä koko ajan kunnes mä antaisin periksi että pääsen olemaan rauhassa, vaikka seksiä ei tee tippaakaan mieli.

Mitä reppanampi mies, sitä useammin se löytää laukeamisen jälkeen sisäisen Henry Laasasensa, ja rupeaa toteuttamaan pelimiesfantasioitaan. Niitten mukaan naista pitää loukata ja kiusata mahdollisimman paljon että se tulee miehestä riippuvaiseksi, joten alkaa tulla kommenttia "oletko huomannut että sulla on selluliittiä reisissä", "toi yöpuku on varmaan tarkoitettu mallinmitoissa oleville", "hih älä leikistä suutu, oletkos mustis". Voi tulla luentoa miten mies ei ketä tahansa naista kelpuutakaan, ehkä jopa listaa ketkä hälle kelpaisi.

Siinä vaiheessa kun tämmöinen hellyydenkipeä on saatu ulos asunnosta niin sanon että pitäkää tunkkinne. En mä sitä halausta niin paljon tarvitse että olisin valmis tuohon hintaan ostamaan.

Tämän stoorin inspiroi ap:n otsikossa käyttämä sana "ees". Kyseinen sana on aina tullut suusta näiltä jotka käyttää läheisyyttä keinona päästä pukille, vähät väliä kenen kanssa. Jos ei tunnu tutulta niin kantsii ehkä vaihtaa strategiaa. Ole vaikka kiva ja kohtelias ja puhu suoraan.

[/quote]

Kannattaisi liikkua välillä muuallakin kuin niissä maahanmuuttajaporukoissa.

[/quote]

Huoh. Tosi omaperäistä. Maahanmuuttajakortti saatiin tähänkin sitten vedettyä mukaan. Onko nyt hyvä mieli mitä?

Vierailija
13/56 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:46"]Yhen sanan takiako päättelet, että ap on täys sika?
[/quote]

No pannahan se oikeasti haluaisi. Mutta puutteessa kelpaa halauskin.
[/quote][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:46"]Yhen sanan takiako päättelet, että ap on täys sika?
[/quote]

No pannahan se oikeasti haluaisi. Mutta puutteessa kelpaa halauskin.
[/quote]
Mistä miesvihasi kumpuaa? Oletko hakenut apua?

Vierailija
14/56 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lapset halaa!

Vierailija
15/56 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on mukava tuntea miehen lämpö ja rinnan alla sykkivä sydän. Ja ehkä eniten pidän niistä lämpimistä ja lempeistä käsistä ympärilläni.

Vierailija
16/56 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/56 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:12"]Mulla on joskus raitiovaunussa tai bussissa sellanen olo että haluaisin vaan nojata vieressä istuvan olkapäähän tai kaivautua kainaloon, ei väliä onko mies vai nainen, vanha tai nuori, kunhan ei oo ällöttävä. Niin kipeetä yksinäisyys joskus on, hellyyttä ja kosketusta tarvitsee jokainen ihminen.
[/quote]

En ole yksinäinen, mutta kerran vieressäni istui ihana voimakkaan näköinen mies. Leikin nukkuvaa ja nojailin häneen. Antoi minun nojailla ihan rauhassa. :) Jäin pois aikaisemmin ja hymyiltiin toisillemme.

Vierailija
18/56 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halipulaiset menkää kadulle ja kaulaan lappu free hugs / ilmaisia haleja. Näitä on tehty ennenkin eikä koskaan varmasti liikaa :)

Vierailija
19/56 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen työkaverini halasi yllättäen n. kuukausi sitten. Olen vieläkin jossain endorfiinimyrskyssä siitä.

T. Nainen 32, ei ikinä poikaystävää.

Vierailija
20/56 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän