Aion pussata yhtä miestä huomenna, jos se katsoo mua
Kommentit (30)
Ei ollut sitä katsetta tänään. Too bad, so sad.
Okei, annan vinkin, sinisilmäiset voi relata.
Hihii! Teepä niin ap! :) Kerro sit, miten kävi.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:59"]Katsooko useinkin?
[/quote]ai määki voin pussata. Mut sillä on siniset silmät ;-)
Jännitys tiivistyy... vieläkö pitäisi huomennakin sinne eksyä?
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 19:59"]Katsooko useinkin?
[/quote]ai määki voin pussata. Mut sillä on siniset silmät ;-)
[/quote]
Eikö sulla ole myös?
et saatanan kurppa mua pussaa ainakaan!
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:03"]et saatanan kurppa mua pussaa ainakaan!
[/quote]no en tietenkään sua! Ikinä!
Etkä mun miestä tai olet entinen sen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 22:02"]Etkä mun miestä tai olet entinen sen jälkeen.
[/quote]
Tai sit sä oot?
Ihmeessä pussaa. Ite tein niin. Kyllä hän kovasti ilahtui. Tosin kyllä hän yllättyikin. En tiedä mikä minuun meni. Naimisissa olevaan naiseen. Siitä 2 viikkoa ja jätin mieheni.
Pitää katsoo huomenna kaikkia naisia, ehkä AP sattuu vastaan.
Oletan että ap on nainen ja pussattava on mies. Jos tilanne olis toistapäin kyseessä olis seksuaalinen häirintä. Suosittelen eka kyselemään mitä mies oikeasti haluaa. Spontaanius on kivaa jos arvaus osuu oikeaan ja erittäin ikävää jos ei osunutkaan oikeaan.
Onks tää mies joku työkaveri, varattu ja miks ei ole tehnyt jo aloitetta, jos kerta on katsellut?
Harmi etten ite voi toteuttaa samaa haavetta. :(
Tilanteet on monimutkaiset ja mutkistuis liikaa jos menisin suutelemaan sitä miestä jota haluaisin suudella. :(
Joudun siis olemaan ilman tätä kokemusta. Ainakin toistaseks. Ehkäpä lopun elämäänikin.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 22:12"]Harmi etten ite voi toteuttaa samaa haavetta. :(
Tilanteet on monimutkaiset ja mutkistuis liikaa jos menisin suutelemaan sitä miestä jota haluaisin suudella. :(
Joudun siis olemaan ilman tätä kokemusta. Ainakin toistaseks. Ehkäpä lopun elämäänikin.
[/quote]
Voi harmi! :(
Millainen tilanne sinulla sitten on meneillään, eikö sitä tilannetta voi selvittää millään tavalla?
En vieläkään tiedä olisiko pitänyt käydä siellä... :)