Taas tuli bongattua naapuruston mummo tiirailemasta asuntooni
Ikkunani antavat kerrostalomme takaiseen pusikkoon ja mattojen tamppaustelineen tasanteelle. Tämä mummo käy siellä pissattamassa puudeliaan ja tykkää samalla kyttäillä sisälle asuntooni. Itse en kehtaisi, mutta tällä mummolla ei näköjään ole käytöstapoja. Seuraavan kerran pitää muistaa vilkuttaa hänelle, josko mummo sitten tajuaisi hävetä.
Kommentit (11)
ala- ja yläpeukkujen jakaumasta päätellen av onkin naapureitaan kyyläävien mummojen palsta? Olen suoraansanottuna yllättynyt...
Tyypillinen utelias mummo. Oma vuokraemäntäni on samanlainen, asuvat samassa pihapiirissä, mutta eri rakennuksessa. Lähes joka kerta kun menen ulos, ilmestyy naama ikkunaan. Aloin moikkaaman aina kun katsoi, meni piiiiiitkääääääääään ennen kuin tajusi, vitun kyttä!
Kirjoita iso juliste, johon kissankorkuisilla kirjaimilla :
Älä kuseta koiraa matontamppaustelineen eteen.
Mikä ihme aloittajan ongelma on? Etkö osaa vetää verhoja kiinni jos ahdistaa että joku saattaa sisälle nähdä? Itsekin saatan ajatuksissani katsella ympärilleni koiran nuuhkutussessioiden päättymistä odotellessani, jos naapureilla on valaistu asunto, verhot auki ja vaikka jotain jänniä koristeita ikkunassa roikkumassa niin tuleepa niitäkin ihmeteltyä. Katseleminen ei tietääkseni ole laitonta, kuvaaminen taas taitaa olla.
Miten olisi joku terapia vainoharhaisuuteen tai vaikka ne verhot?
Minua huvittaisi tuollainen mummo, alkaisin asetella ikkunan eteen erilaisia "näyttelyitä" kyylääjää varten, esim. hirviönaamareita tai seksileluja. Hm, tuohon jouluvaloja varten väsättyyn pajukehikkoon saisi aika pienellä vaivalla jonkinlaisen ufo-variksenpelättimen... Ikävä kyllä meidän ikkunan takana on vain parkkipaikka. :D
eipä oo sillä kaikki riisit kulhossa
Meillä naapurin vähän sekomummo käy kyttäämässä taskulampun kanssa meidän autoja ym. Ja kerran oli autokatoksesta jääkaapista hävinnyt 1kpl oluttölkkejä yön aikana.
Onneksi on ihan harmiton.
Vilkuta vaan, tuskin sillä on mitään merkitystä mummolle. Vilkuttaa ehkä takas.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 13:59"]
Vilkuta vaan, tuskin sillä on mitään merkitystä mummolle. Vilkuttaa ehkä takas.
[/quote]
Pikemminkin valittaa juoruämmäkavereilleen että nyt se outo hiippari seuraa häntä ja huitoo jotain ikkunastaan aina kun hän on koiraansa kusettamassa.
Kuule, minua ei pätkääkään kiinnosta sinun säälittävä pikkuelämäsi. Anteeksi, jos satun katsomaan pyhään asuntoosi päin. Olenkin monesti ihmetellyt mikä kyylä olet, kun aina kurkit verhojen raosta ihan kuin mummo ja puudeli olisivat ihmeellisintä mitä olet koskaan nähnyt.
onko sinulla muitakin vainoharhaisuuden merkkejä?