Lue keskustelun säännöt.
rv 41+ sikiön syke?
17.03.2015 |
Paljon on normaali sikiön syke laskettuna aikana? Olen juuri käyrillä ja syke heittelee 120-155 välillä.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No hyvä, syke nousi 117-168 välillä.
Vauva ei oikein liiku tai en jostain syystä tunne niitä ainakaan. Tuossa käyrällä olo aika myllersi kerran ja muutaman kerran ojenteli raajoja mutta alle 10 krt kumminkin
Soita kelloa ja kysy hoitajalta.