Seiska: Pekka Haaviston koronalle altistunut alaikäinen kertoo ryypänneensä ja pulikoineensa porealtaassa vihreiden puoluejohdon kanssa
Siis apua! Ei löydy sanoja. Eka Sanna Marinin biletyskohu, ja nyt sitten tämä!
Pekka oli lähtenyt lauantaina vähän viihteelle... Menee pikkuhiljaa usko koko Suomen johtajiin jos rehellisiä nyt ollaan.
https://www.seiska.fi/kotimaa/seiska-paljastaa-pekka-haaviston-koronall…
Kommentit (740)
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos teini on keksinyt omasta päästään tai ainakin värittänyt juttua melkoisesti?
No ihan ensin: miksi olisi?
Mistä teini olisi tiennyt että siellä on tarjottu skumppaa ja kenen toimesta.
Yhteissaunominenkin on kiistaton, yhdellä pukuhuoneella.
Hiprakassa menny röökille muiden kanssa? Et pidä uskottavana?
Vierailija kirjoitti:
Mtv3:lla luki, että Alametsä oli anniskelualueella olleelle seurueelle ostanut kuohuviinipullon. Kuulostaa vähän kyllä nyt siltä että se on anniskelualueen järjestyksenvalvoja, joka ei ole ollut hereillä. Vai tulisiko itsellenne anniskelualueella mieleen alkaa kysellä pöytäseurueelta henkkareita ennen kuin tarjoatte heille juomia?
Jos joku näyttää alle 30-vuotiaalta niin se lienee velvollisuus jos haluaa säilyttää luvat.
Mikä hiton "Pekka Haaviston korona"? :D Siis valoja päälle, Haavisto jäi karanteeniin heti kun sai tietää tartunnastaan. Ei kait se nyt enää ole "hänen koronaansa" jos joku muu vastuuttomasti levittelee sitä eteenpäin. Vai aletaanko kutsua kaikkia muitakin koronatartuntoja jonkun oireettoman tartuttajan nimellä?
Jännä tapaus toi Powerpimppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mtv3:lla luki, että Alametsä oli anniskelualueella olleelle seurueelle ostanut kuohuviinipullon. Kuulostaa vähän kyllä nyt siltä että se on anniskelualueen järjestyksenvalvoja, joka ei ole ollut hereillä. Vai tulisiko itsellenne anniskelualueella mieleen alkaa kysellä pöytäseurueelta henkkareita ennen kuin tarjoatte heille juomia?
Jos joku näyttää alle 30-vuotiaalta niin se lienee velvollisuus jos haluaa säilyttää luvat.
Et tainnut ymmärtää pointtia. Yleensä kun on anniskelualue, paperit kysytään jo sille alueelle tullessa. Ei kukaan nyt alueen sisällä enää rupea omalta pöytäseurueeltaan mitään kyselemään. Valvonta pettänyt siis, mutta jo aikaisemmassa vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Seiskahan on ihan potentiaalinen lehti. Olen lukenut viikon sisällä seiskaa enemmän kuin koko aikaisemman elämäni aikana yhteensä.
Olen lukenut sitä jo ties kuinka monta vuotta. On niitä ainoita aviiseja tässä maassa, jotka totuuden uskaltavat kertoa. Kannatan mielipiteen vapautta ja lehdistön vapautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos teini on keksinyt omasta päästään tai ainakin värittänyt juttua melkoisesti?
Oikeastiko et kekai yhtään syytä, miksi teini liioittelisi biletyskokemuksiaan julkkisten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailij kirjoitti:
Teinityttö on ihan itse halunnut tehdä asiat, joista kirjoitti, joten turha syyllistää ketään ainakaan dokaamisesta, tupakoinnista, saunomisesta yms
Se on ALAIKÄINEN.
Aivan käsittämätöntä sekoilua, epstein-kohu ei vieläkään ole edes loppunut ja vihreät ajaa täysillä samaan ansaan. Kuvaa hyvin heidän ylimielisyyttään.
Voisiko se olla heidän normaalia toimintamalli. Muutama johtohahmo (naiset) metsästää hyväuskoisia lapsia miesten leluiksi. Toki nuo naiset saavat itsekin siinä samalla.
Kyllä tämä nyt on ihan sun päässä. Taitaa sulle olla toimintamalli?
Noinhan sitä varmaan Epsteinistakin sanottiin 10 vuotta sitten.
Heti, jos joku noista sanoo mitään ton suuntaistakaan, niin sit saat heittää tollasta. Mistään tuollaisesta ei ole merkkejä, jolloin sun ähinä on vain ja ainoastaan sun mielesi tuotetta.
Olisi tärkeää tunnistaa lasten hyväksikäyttö heti eikä 20 vuoden jälkeen. Uhrit ovat liian häpeissään vaikutusvaltaisten antaessa heille "huomiota"
Ja muutenkin, luulisi että nykyään ihmiset osaavat varoa.
#PoliticsToo
#DeGrönaToo
Eli haluat kieltää nuorten poliittisen ohjauksen vain siksi, että sen avulla on mahdollisuus hyväksikäytölle? Vai vain illanvietot?
Ai poliittiseksi ohjaukseksiko lapsen känniin juottamista ja sekasaunaan pakottamista sanotaan vihreillä? Luoja. Juu ja kannabis vapaaksi voivat ohjailla lisää lapsia.
Mistä sä kekdit nää juottamiset ja pakottamiset? Tämä ihan itse nautti olostaan ja leveili asialla.
Ehkä ei tämän kohdalla ole kovasti tarvinnut pakottaa tai suostutella, mutta aikuiset on vastuussa jos joku alaikäinen sekoilee tai ei. Hormoonitoiminta on suurempaa kuin aivotoiminta.
Kertomus vaikuttaa mielestäni kyllä siltä että likka on ehkä liiotellut? Siinä myös syy että pitäis vähän katsoa minkä ikäisiä bileissä pyörii.
Kuka on se vihreiden Maxwell joka järjestää alaikäisiä paikalle seksibileisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tainnut ymmärtää pointtia. Yleensä kun on anniskelualue, paperit kysytään jo sille alueelle tullessa. Ei kukaan nyt alueen sisällä enää rupea omalta pöytäseurueeltaan mitään kyselemään. Valvonta pettänyt siis, mutta jo aikaisemmassa vaiheessa.
Olisi syytä kysellä kun tiedossa oli puoluejohdolla että lapsiakin on paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Listan viimeinen kohtakin paljastaa, että se on kirjoitettu kieli poskessa. "Saa Pekka Haavistolta korona". Eli siis altistu koronalle...
Kyllä voin hyvinkin uskoa että saunassa on käyty, röökiä polteltu ja skumpallakin kilistetty (miten alaikäinen on päässyt anniskelualueelle??). Mutta joku "seitsemän lasia skumppaa" kuulostaa juuri sen kaltaiselta liioittelulta, mitä olisin itse voinut tuon ikäisenä päästellä.
En aio puolustella ketään jos käy ilmi että vihreät on tässä mokanneet. Mutta en myöskään arvosta seiskatasoista "journalismia" jossa kohu saadaan väännettyä jo pelkkien juorujen perusteella.
Alaikäinen alastomana porealtaassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Listan viimeinen kohtakin paljastaa, että se on kirjoitettu kieli poskessa. "Saa Pekka Haavistolta korona". Eli siis altistu koronalle...
Kyllä voin hyvinkin uskoa että saunassa on käyty, röökiä polteltu ja skumpallakin kilistetty (miten alaikäinen on päässyt anniskelualueelle??). Mutta joku "seitsemän lasia skumppaa" kuulostaa juuri sen kaltaiselta liioittelulta, mitä olisin itse voinut tuon ikäisenä päästellä.En aio puolustella ketään jos käy ilmi että vihreät on tässä mokanneet. Mutta en myöskään arvosta seiskatasoista "journalismia" jossa kohu saadaan väännettyä jo pelkkien juorujen perusteella.
Minusta on hieman häiritsevää että somejulkaisut poistatettiin. Se että ainoa joka uskaltaa uutisoida asiasta on joku paskajulkaisu tekee asiasta entistä epämiellyttävämmän.
Vierailija kirjoitti:
Alaikäinen alastomana porealtaassa
Nauruyrtti saa ihmiset tekemään vaikka mitä mitä sitten aamulla katuu.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on se vihreiden Maxwell joka järjestää alaikäisiä paikalle seksibileisiin?
Olisiko Powerpimpin esihenkilö?
Oletteko kuulleet, että elokapinallisilla on ensi yönä bileet poliisitalon putkassa? Onkohan siellä alaikäisiä?
Minä se olin. Nimeni on Joni, olen 15-vuotias ja olin vihreiden johdon juhlissa jossa minulle annettiin skumppaa ja pyydettiin riisumaan vaatteet ja mennä porealtaaseen puoluejohdon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minä se olin. Nimeni on Joni, olen 15-vuotias ja olin vihreiden johdon juhlissa jossa minulle annettiin skumppaa ja pyydettiin riisumaan vaatteet ja mennä porealtaaseen puoluejohdon kanssa.
Siis tyttö nimeltä Joni, ajattelin ihan poikaa nimeltä Päivi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko et kekai yhtään syytä, miksi teini liioittelisi biletyskokemuksiaan julkkisten kanssa?
Julkkiksena olisin #metoo #epstein aikana varovainen kuinka biletän lasten kanssa jotka eivät ole sukulaisia