Olen rokottamaton ja elämä tuntuu ahdistavalta
Rokotus ei ole vaihtoehto. Olen perheenäiti ja lasten takia haluan jaksaa tämän kaiken läpi kunnialla. Nyt kuitenkin tuntuu, että voimat loppuu tähän vihamieliseen ilmapiiriin ja sadistiseen yhteiskuntaan. Joka päivä mietin, miten tämä on voinut mennä näin pahaksi?
Pakkorokotuksella uhkaillaan, eli loppuelämän ajan kerran vuodessa piikki, niinkö? Miksi ottaisin edes ekaa kun jo nyt tiedän että vasta kolmas toimii - hetken aikaa.
Alan kohta tukkia terveydnehoitoa kaiken muun kuin koronan takia, minua ahdistaa ja tiedän etten takuulla ole ainoa.
Kommentit (1382)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tiettyjen omistajien alaisuuksista häviää tietyt sanat/sanomiset ja muut. Eli sensuurit käy. Jos ei olisi mitään salattavaa niin se jos mikä kertoo kun sensuureiden takia poistavat monia monia, mukamas "propagandaa" ja muuta "valetta". Ennen sentään pystytty keskustelemaan vaikla mistä EIKÄ niitä sensuurit edes käynyt poistamassa. Jos = salattavaa silloin sensuurit poistavat. Jos EI OLE salattavaa silloin eivät kukaan poista. Käyttäkää hyvät ihmiset omaa päättelykykyä jos sellaista omistatte edes. Vai onko teidät niin aivopestyjä että uskotte kaiken mitä lukee/sanotaan niistä "tutuista" lähteistä. Suosittelen kaikkia katsomaan myös muualtakin kuin iltalehti, sanomat, hesari jne. Vastauksia kyllä löytyy kun haluaa tietää enemmän. Jos on niin kapekatseinen ja elää pienessä kuplassaan ja luottavat täysin mitä ne "luotettavat" tahot sanovat, teillä ei ole silloin edes varaa puhua mistään muusta. Katsokaa, tutkikaa, vertailkaa ja käyttäkää omia aivojanne siihen.
JSN. oon kuuluvat mediat on sitoutuneet vain todenmukaisiin uutisointeihin, ei valheiden levitykseen. Siksipä niitä vaihtoehtoisia totuuksia ja valheitanne ei yksikään alusta julkaise. Samasta syystä ne huuhaat poistuu myöskin tältä alustalta.
Eikä ole huuhaata se, että vakavia rokotehaittoja ei ole ilmaantunut. Tämän tietää ylilääkäri Asko Järvinen ja johtavilla lääkäreillä on varmasti tiedot ja viimeisimmät tiedot koronasta. Myös maailmalta.
Ei ole näyttöä vakavista rokotehatoista.
1 todennettu kuolema AZ ROKOTTEEN EHKÄ AIHEUTTAMA
Olen rokottamaton ja nyt kokenut sen, kun käännytetään joulumyyjäisten ym. ovelta takaisin pakkaseen. Vaikka olenkin veroja maksava rehellinen terve kansalainen, näen jo riskit kuinka syrjäytyneisyys/mielenterveyden ongelmat tulevat kasvamaan entisestään ja siten rikollisuus ym lisääntyvät myös.
Ihmistä kohdellaan yhtäkkiä kuin ruttoa tai rikollista, vaikka aina olet kaikkesi tehnyt, jotta maailma olisi parempi kaikille. Paitsi tällä erää ja tässä on kiitos eletystä elämästä. Oma valinta, tiedän.
Mutta jos olisin tämän hetkisen tilanteen tiennyt keväällä 2020, en olisi lakannut elämästä 1,5 vuodeksi suojellakseni muita, koska nyt en enää tiedä milloin saan elämäni takaisin ja pääsen esim. niihin perhanan joulumyyjäisiin käymään.
AP tuntuu olevan niitä, jotka eivät mitään anna, vaan vaativat kaiken yhteiskunnalta.
Kuorma eli loinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herätys. Hoitajat ja käytännössä kaikki sairaaloissa ja vanhustenhoitokodeissa yms sote-alalla työskentelevät tuhannet ja tuhannet ottaa esim influenssapiikin joka vuosi. Lasten parissa työskentelevät ottaa hinkuyskärokotteen säännöllisesti. Mikä niissä on ongelma, taidat itse tehdä omasta elämästä vaikeaa. Näytät huonoa esimerkkiä lapsillesi, vai onko niitäkään rokotettu?
Näitä ei voi verrata vanhoihin rokotteisiin, koska eivät ole perinteisellä/vanhalla tutulla tekniikalla tehty. KUKAAN ihminen ei voi 100% luvata etteikö niillä vois olla jotain yllättäviä seurauksia.
Ja älä väitä ettei kukaan niistä ole saanut mitään sivuvaikutuksia. Tiedän 4 hlöä joille on tullut ainakin Pfizerista ja astra zenecasta. Suurin osa lähipiiristä ok, mutta 2 noista on sukulaisia. Näiden 4 lisäksi isälläni on terveys mennyt huonoon suuntaan 3.piikin jälkeen, mikä on lisännyt mun ahdistusta mrna-rokotteita kohtaan.
Mulla ei ole mitään vastaan perinteisiä rokotteita, esim. influenssapiikinkin olen ottanut aiemmin. Mutta nää mrna:t herättää mulla liikaa huolta.
Eniten kyllä hämmästyttää ihmisten asenteet!
Oletko seurannut mediasta minkälaisia vaikutuuksia on vakavalla koronataudilla? Rokotettukin voi saada tartunnan lievän muodon joka hoituu kotikonstein. Rokottamattoman pahimman laatuinen korona on todella vaikeasti hoidettava josta harva toipuu ennalleen. Tehohoito maksaa omakotitalon verran yhteiskunnalle. Ärsyttää lukea näitä sankaritarinoita joissa kerrotaan miten kauan on hoidettu teholla ja miten kuukausienkaan päästä ei ole vielä työkykyinen. Sankarit ovat pääsääntöisesti rokottamattomia.
Tehohoidossa on ollut yhtensä joku 69 kahdesti rokotettua ihmistä. Juuri tällä viikolla kerrottiin lehdissä. Joten ei se aina kotikonstein hoidu.
Vierailija kirjoitti:
Olen rokottamaton ja nyt kokenut sen, kun käännytetään joulumyyjäisten ym. ovelta takaisin pakkaseen. Vaikka olenkin veroja maksava rehellinen terve kansalainen, näen jo riskit kuinka syrjäytyneisyys/mielenterveyden ongelmat tulevat kasvamaan entisestään ja siten rikollisuus ym lisääntyvät myös.
Ihmistä kohdellaan yhtäkkiä kuin ruttoa tai rikollista, vaikka aina olet kaikkesi tehnyt, jotta maailma olisi parempi kaikille. Paitsi tällä erää ja tässä on kiitos eletystä elämästä. Oma valinta, tiedän.
Mutta jos olisin tämän hetkisen tilanteen tiennyt keväällä 2020, en olisi lakannut elämästä 1,5 vuodeksi suojellakseni muita, koska nyt en enää tiedä milloin saan elämäni takaisin ja pääsen esim. niihin perhanan joulumyyjäisiin käymään.
Te rokottamattomat ja koronapassin vastustajat juuri viette elämän muilta. Hyppyytätte muuta yhteiskuntaa naurettavilla foliohattuteorioillanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ongelmaa. Ahdistukseesi on ratkaisu: Rokote.
Sitten ahdistaa kun meni painostuksen alla tekemään jotain mitä ei halunnut tehdä.
Kymmeniä vuosia käytössä olleet rokotetyypit ovat eri asia kuin ehdollisella myyntiluvalla vuoden verran käytössä ollut mrna-tyyppinen rokote.
Minkälaiseen asiantuntemukseen perustuvat nämä väitteesi rokotusten turvallisuudesta? Koulutukseesiko?
Apuhoitaja = infektiotautien ja geenitekniikan huippuosaaja
Vierailija kirjoitti:
AP tuntuu olevan niitä, jotka eivät mitään anna, vaan vaativat kaiken yhteiskunnalta.
Kuorma eli loinen.
En tiedä minkälainen ihminen haukkuu toisia ihmisiä loisiksi, mutta näköjään rokotetut tykkäävät paljon nimitellä ja jaotella muita ihmisiä ja jopa toivoa ihmisten kuolemaa. Tuleeko rokotteen mukana jotain mikä tekee ihmisestä noin julman vai onko se aina ollut luonteenpiirteenne?
Siksi en halua rokotetta, koska en halua muuttua muita syrjiväksi ja haukkuvaksi ihmiseksi. En jaottele ihmisiä nyt enkä jatkossakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te rokottamattomat ja koronapassin vastustajat juuri viette elämän muilta. Hyppyytätte muuta yhteiskuntaa naurettavilla foliohattuteorioillanne.
Mihin teoriaan minä muka uskon? En ymmärrä miten minä pidän teitä panttivankeina, koska teillähän on oikeus matkustaa, syödä ravintolassa, käydä elokuvateatterissa ja juhlia aamuun asti yökerhoissa. Sillä välin minä pidän kotonani huolen siitä, että en levitä tautia muihin tai kanna sitä mukanani ulkomailta tänne.
Kannatat siis pakkorokottamista (väsynyt huomio: rokotetut levittävät tautia) tai vaihtoehtona rokottamattomien eristämistä. Huomaa, että jotenkin historian on toistettava itseään. Tarpeeksi kauan aikaa kun menee niin tulee taantuma tässäkin, aiemmin kauhistellussa asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Olet vaaraksi muille ihmislle kun levität koronaa. Toivottvasti sinut suljetaan keskitysleirille lopuksi elämääsi.
Kannatat siis pakkorokottamista (väsynyt huomio: rokotetut levittävät tautia) tai vaihtoehtona rokottamattomien eristämistä. Huomaa, että jotenkin historian on toistettava itseään. Tarpeeksi kauan aikaa kun menee niin tulee taantuma tässäkin, aiemmin kauhistellussa asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin teoriaan minä muka uskon? En ymmärrä miten minä pidän teitä panttivankeina, koska teillähän on oikeus matkustaa, syödä ravintolassa, käydä elokuvateatterissa ja juhlia aamuun asti yökerhoissa. Sillä välin minä pidän kotonani huolen siitä, että en levitä tautia muihin tai kanna sitä mukanani ulkomailta tänne.
Se kun rokotetut saavat passin avulla mennä minne huvittaa ja ne joilla ei ole niin EIVÄT saa kulkea misä haluaa. Eikö ne piikit toimi tarpeeksi hyvin vaikka vapaassa saa mennä? Eikö se passi olekaan hyvä? Mielenkiinstoista logiikkaa missä ei ole päätä eikä häntää... More piikkejä vaan jos pysyisitte hiljaa piikitetyt! 😂
Vierailija kirjoitti:
Minä en erityisesti ole pelännyt itse sairastavani koronaa. Sen sijaan alusta asti olen pelännyt, että tartuttanut muita.
En ole kuvitellut yhtään hetkiä, että rokote lopettaisi taudin. Koska suuri osa köyhien maiden väestöä on kokonaan rokottamatta, tämä ei olisi edes mahdollista nykymenolla.
En ole liioin hetkeä ajatellut, että kukaan on luvannut minulle yhtään mitään. Elämme keskellä globaalia pandemian. Kaikki on koko ajan epävarmaa, minkä normaali aikuinen kyllä kestää ja ymmärtää. Maski ja käsienpesu on aika pikkujuttuja minulle.
Rokottamattomien kykyä olla ymmärtämättä, miksi jokaisen on silti ehdottoman tärkeä hakea rokote, en vain ymmärrä. Asia on selitetty niin monta kertaa. Jos ei vieläkään ole asiaa ymmärtänyt, on vain yksinkertaisesti hieman tyhmempi yksilö. Tämä on ollut minulle se suurin järkytys. Miten tässäkin koulutuksen luvatussa maassa on niin monta aikuista ihmistä, jotka eivät kykene ymmärtämään isoa kuvaa ja tajuamaan, mitä tarkoittaa tehohoidon kapasiteetti. Täytyy olla numerotaidoton ja kyvytön tajuamaan syy- seuraussuhteita, jos ei ymmärrä tätä.
Lisäksi itse en vain tykkää sairastaa vakavasti. Mieluummin otan taudin lievempänä, sitten kun se kohdalle osuu.
Kaksi vuotta on menty koronan ehdoilla. Jatkosta ei tosiaan tiedetä. Minulle on ollut myös aivan ehdoton valinta ottaa rokotukset/lisää, mitä asiantuntijat suosittelevat; on järkyttävä ajatuskin. että olisin laistanut rokotteet ja tartuttanut muita. En todella ymmärrä, miksi aikuiset!!! ihmiset eivät rokotuta itseään. Aivan turha enää jankata salaliitoista ja "kiinan pisteystyksistä" jne. yhtään mitään. Me olemme Suomessa eikä yhteiskuntamme kiinalaiseksi muutu. Että aikuinen selittää, "että mä oon nuori enkä mä koronaa saa, enkä missään käy...". Rokottamattomien minä-itte meininki on täysin vastuutonta. En ole yleensä pakkojen kannattaja, mutta nyt kannatan pakkorokotuksia. Meillä on pandemia, ei yksilön vitsaus.
Vierailija kirjoitti:
U.S.lentäjien kuolemat lisääntyneet 1700%
2019: 1
2020: 6
2021: 109 (syyskuuhun asti)
Tällä ei tietenkään ole mitään tekemistä..piikeillä..This data comes from a ALPA - Airline pilots association’s trade magazine. It’s data sourced from their 69,000 members.) https://t.co/CsNzJuBbzL https://t.co/73c4l9Kzsx
Ja luulet että joku uskoo vielä tätä ? Miksi se iskisi pilotteihin sen kummemmin kuin muihinkaan ? Ja vastaavasti, jos muissa ammattiryhmissä olisi vastaavia nousuja, silloin Amerikoissa olisi kymmeniä miljoonia kuolleita normaalien lisäksi ?
Valehdellakin saa ja joskus jopa kannattaa, mutta ei kannata ihan kaikkea sontaa papukaijana toistaa !
Niin, olihan se ihan IntterWebissä joten tottahan se on ;)
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/tv/CXYNU6mjGp3/?utm_medium=copy_link
Kuunnelkaa järjen ääntä.
Oli aika rasittavaa kuunnella v*ttua ja s*atanaa....
Oli joku kaveri sanonut että foliohattujen äo on yli 150 - sehän on tietenkin totta koska sen oli joku kaveri sanonut. NOT.
Ja muutenkin samoilla linjoilla - ei jatkoon
Vierailija kirjoitti:
Olet patogeeni mikä pitää hävittää maan päältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kun rokotetut saavat passin avulla mennä minne huvittaa ja ne joilla ei ole niin EIVÄT saa kulkea misä haluaa. Eikö ne piikit toimi tarpeeksi hyvin vaikka vapaassa saa mennä? Eikö se passi olekaan hyvä? Mielenkiinstoista logiikkaa missä ei ole päätä eikä häntää... More piikkejä vaan jos pysyisitte hiljaa piikitetyt! 😂
Korona on uusi virus ihmiskunnan historiassa. Keinoja hillitä sen leviämistä yritetään kaikin keinoin. Kenties joudumme lockdowniin, jolloin passista ei ole apua. Kukaan ei koronaa ole halunnut eikä "more piikkejä...."-. Olen rokotettu. mutta en tarvitse enempää "ollakseni hiljaa". Otan lisää rokotteita, jos niin suositellaan. Piikki sinällään ei todellakaan ole nyt itse tarkoitus. Tarkoitus on taistella koronavirusta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en erityisesti ole pelännyt itse sairastavani koronaa. Sen sijaan alusta asti olen pelännyt, että tartuttanut muita.
En ole kuvitellut yhtään hetkiä, että rokote lopettaisi taudin. Koska suuri osa köyhien maiden väestöä on kokonaan rokottamatta, tämä ei olisi edes mahdollista nykymenolla.
En ole liioin hetkeä ajatellut, että kukaan on luvannut minulle yhtään mitään. Elämme keskellä globaalia pandemian. Kaikki on koko ajan epävarmaa, minkä normaali aikuinen kyllä kestää ja ymmärtää. Maski ja käsienpesu on aika pikkujuttuja minulle.
Rokottamattomien kykyä olla ymmärtämättä, miksi jokaisen on silti ehdottoman tärkeä hakea rokote, en vain ymmärrä. Asia on selitetty niin monta kertaa. Jos ei vieläkään ole asiaa ymmärtänyt, on vain yksinkertaisesti hieman tyhmempi yksilö. Tämä on ollut minulle se suurin järkytys. Miten tässäkin koulutuksen luvatussa maassa on niin monta aikuista ihmistä, jotka eivät kykene ymmärtämään isoa kuvaa ja tajuamaan, mitä tarkoittaa tehohoidon kapasiteetti. Täytyy olla numerotaidoton ja kyvytön tajuamaan syy- seuraussuhteita, jos ei ymmärrä tätä.
Lisäksi itse en vain tykkää sairastaa vakavasti. Mieluummin otan taudin lievempänä, sitten kun se kohdalle osuu.
Kaksi vuotta on menty koronan ehdoilla. Jatkosta ei tosiaan tiedetä. Minulle on ollut myös aivan ehdoton valinta ottaa rokotukset/lisää, mitä asiantuntijat suosittelevat; on järkyttävä ajatuskin. että olisin laistanut rokotteet ja tartuttanut muita. En todella ymmärrä, miksi aikuiset!!! ihmiset eivät rokotuta itseään. Aivan turha enää jankata salaliitoista ja "kiinan pisteystyksistä" jne. yhtään mitään. Me olemme Suomessa eikä yhteiskuntamme kiinalaiseksi muutu. Että aikuinen selittää, "että mä oon nuori enkä mä koronaa saa, enkä missään käy...". Rokottamattomien minä-itte meininki on täysin vastuutonta. En ole yleensä pakkojen kannattaja, mutta nyt kannatan pakkorokotuksia. Meillä on pandemia, ei yksilön vitsaus.
Nykyinen rokotetaso ei riitä mihinkään. Pitää päästä väestötasolla ainakin 90% yli kun nyt ollaan vasta vähän yli 70%. Toki nyt on tullut tietoa rokotteen suojan hiipumisesta mutta esimerkiksi tuhkarokko vaatii 95% tason jotta se ei leviä. Korona leviää samalla tavalla herkästi aerosolina eli lasten rokottaminen on väistämättä edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tiettyjen omistajien alaisuuksista häviää tietyt sanat/sanomiset ja muut. Eli sensuurit käy. Jos ei olisi mitään salattavaa niin se jos mikä kertoo kun sensuureiden takia poistavat monia monia, mukamas "propagandaa" ja muuta "valetta". Ennen sentään pystytty keskustelemaan vaikla mistä EIKÄ niitä sensuurit edes käynyt poistamassa. Jos = salattavaa silloin sensuurit poistavat. Jos EI OLE salattavaa silloin eivät kukaan poista. Käyttäkää hyvät ihmiset omaa päättelykykyä jos sellaista omistatte edes. Vai onko teidät niin aivopestyjä että uskotte kaiken mitä lukee/sanotaan niistä "tutuista" lähteistä. Suosittelen kaikkia katsomaan myös muualtakin kuin iltalehti, sanomat, hesari jne. Vastauksia kyllä löytyy kun haluaa tietää enemmän. Jos on niin kapekatseinen ja elää pienessä kuplassaan ja luottavat täysin mitä ne "luotettavat" tahot sanovat, teillä ei ole silloin edes varaa puhua mistään muusta. Katsokaa, tutkikaa, vertailkaa ja käyttäkää omia aivojanne siihen.
JSN. oon kuuluvat mediat on sitoutuneet vain todenmukaisiin uutisointeihin, ei valheiden levitykseen. Siksipä niitä vaihtoehtoisia totuuksia ja valheitanne ei yksikään alusta julkaise. Samasta syystä ne huuhaat poistuu myöskin tältä alustalta.
Eikä ole huuhaata se, että vakavia rokotehaittoja ei ole ilmaantunut. Tämän tietää ylilääkäri Asko Järvinen ja johtavilla lääkäreillä on varmasti tiedot ja viimeisimmät tiedot koronasta. Myös maailmalta.
Ei ole näyttöä vakavista rokotehatoista.1 todennettu kuolema AZ ROKOTTEEN EHKÄ AIHEUTTAMA
Sekö on huomattava? Maailmalla on annettu n 4 miljardia yhden annoksen rokotetta. Melkein 3,5 miljardia on saanut koko sarjan.
Kaikkea pitää peilata annettuihin rokoteannoksiin.
Jos on muutama kuolintapaus yhteisvaikutuksena muiden tekijöiden kanssa niin se on sama kuin pisara valtameressä.
Minua rokottamattomana ei ahdista vihamielinen, syyllistävä ja vastakkainasettelua lietsova ilmapiiri ja keskustelu. En ole somessa enkä liiemmin lue lehtien korona-aiheisia kolumneja ja mielipidepalstoja. Omassa tuttavapiirissänikään ei ole syyllistäjiä.
Ainoastaan uutiset koskien pakkorokottamista meillä ja maailmalla ovat huolestuttavia. Samoin kaavailut koronapassin käytön laajentamisesta mm. julkisiin kulkuvälineisiin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Oletko seurannut mediasta minkälaisia vaikutuuksia on vakavalla koronataudilla? Rokotettukin voi saada tartunnan lievän muodon joka hoituu kotikonstein. Rokottamattoman pahimman laatuinen korona on todella vaikeasti hoidettava josta harva toipuu ennalleen. Tehohoito maksaa omakotitalon verran yhteiskunnalle. Ärsyttää lukea näitä sankaritarinoita joissa kerrotaan miten kauan on hoidettu teholla ja miten kuukausienkaan päästä ei ole vielä työkykyinen. Sankarit ovat pääsääntöisesti rokottamattomia.