Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rokottamaton ja elämä tuntuu ahdistavalta

Vierailija
10.12.2021 |

Rokotus ei ole vaihtoehto. Olen perheenäiti ja lasten takia haluan jaksaa tämän kaiken läpi kunnialla. Nyt kuitenkin tuntuu, että voimat loppuu tähän vihamieliseen ilmapiiriin ja sadistiseen yhteiskuntaan. Joka päivä mietin, miten tämä on voinut mennä näin pahaksi?

Pakkorokotuksella uhkaillaan, eli loppuelämän ajan kerran vuodessa piikki, niinkö? Miksi ottaisin edes ekaa kun jo nyt tiedän että vasta kolmas toimii - hetken aikaa.

Alan kohta tukkia terveydnehoitoa kaiken muun kuin koronan takia, minua ahdistaa ja tiedän etten takuulla ole ainoa.

Kommentit (1382)

Vierailija
781/1382 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en erityisesti ole pelännyt itse sairastavani koronaa. Sen sijaan alusta asti olen pelännyt, että tartuttanut muita.

En ole kuvitellut yhtään hetkiä, että rokote lopettaisi taudin. Koska suuri osa köyhien maiden väestöä on kokonaan rokottamatta, tämä ei olisi edes mahdollista nykymenolla.

En ole liioin hetkeä ajatellut, että kukaan on luvannut minulle yhtään mitään. Elämme keskellä globaalia pandemian. Kaikki on koko ajan epävarmaa, minkä normaali aikuinen kyllä kestää ja ymmärtää. Maski ja käsienpesu on aika pikkujuttuja minulle.

Rokottamattomien kykyä olla ymmärtämättä, miksi jokaisen on silti ehdottoman tärkeä hakea rokote, en vain ymmärrä. Asia on selitetty niin monta kertaa. Jos ei vieläkään ole asiaa ymmärtänyt, on vain yksinkertaisesti hieman tyhmempi yksilö. Tämä on ollut minulle se suurin järkytys. Miten tässäkin koulutuksen luvatussa maassa on niin monta aikuista ihmistä, jotka eivät kykene ymmärtämään isoa kuvaa ja tajuamaan, mitä tarkoittaa tehohoidon kapasiteetti. Täytyy olla numerotaidoton ja kyvytön tajuamaan syy- seuraussuhteita, jos ei ymmärrä tätä.

Lisäksi itse en vain tykkää sairastaa vakavasti. Mieluummin otan taudin lievempänä, sitten kun se kohdalle osuu.

Kaksi vuotta on menty koronan ehdoilla. Jatkosta ei tosiaan tiedetä. Minulle on ollut myös aivan ehdoton valinta ottaa rokotukset/lisää, mitä asiantuntijat suosittelevat; on järkyttävä ajatuskin. että olisin laistanut rokotteet ja tartuttanut muita. En todella ymmärrä, miksi aikuiset!!! ihmiset eivät rokotuta itseään. Aivan turha enää jankata salaliitoista ja "kiinan pisteystyksistä" jne. yhtään mitään. Me olemme Suomessa eikä yhteiskuntamme kiinalaiseksi muutu. Että aikuinen selittää, "että mä oon nuori enkä mä koronaa saa, enkä missään käy...". Rokottamattomien minä-itte meininki on täysin vastuutonta. En ole yleensä pakkojen kannattaja, mutta nyt kannatan pakkorokotuksia. Meillä on pandemia, ei yksilön vitsaus.

Nykyinen rokotetaso ei riitä mihinkään. Pitää päästä väestötasolla ainakin 90% yli kun nyt ollaan vasta vähän yli 70%. Toki nyt on tullut tietoa rokotteen suojan hiipumisesta mutta esimerkiksi tuhkarokko vaatii 95% tason jotta se ei leviä. Korona leviää samalla tavalla herkästi aerosolina eli lasten rokottaminen on väistämättä edessä.

Entäs lasten sairastaminen? Lievästi? Omikron vaikuttaa tällä hetkellä entistäkin lievemmältä.

Vierailija
782/1382 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Howard Jeffrey Bender | December 11, 2021 at 6:13 pm | Reply

All the coronaviruses and all their variants have different protein spikes, with Delta having one that’s more efficient at getting around the vaccines. Perhaps Omicron will, too. But the real problem is in the virus itself, not its protein shell, and why the most dangerous (MERS, SARS, and Covid-19) are so infectious. My independent research has found multiple one-in-a-million nucleotide sequence matches between all the coronaviruses and the human genome. Those sequences are the same as some of the loops of human tRNA. Using those loops and their amino acid code matches, viruses may be able to fool the nucleus membrane in cells to allow the virus to enter and associate with the human DNA, creating more opportunities for further infection. Our immune system may be compromised and may no longer be able to stop the virus and other diseases from attacking organs throughout the body. Vaccines that attack the virus protein shells while ignoring their contents are doomed to failure from the Darwin effect, but recognizing these loops suggests a possible approach to successful coronavirus vaccines. Only the infection process is considered in my work, not the innate virulence of the virus. For more info, check out this YouTube, Coronavirus – Using Your DNA Against You. https://www.youtube.com/watch?v=8dOIzD6ch8s

https://scitechdaily.com/covid-omicron-variant-may-have-significant-cap…

"My independent research" Siis oikeastiko käytät luotettavana lähteenä jotain random miestä jolla on 180 tilaajaa youtubessa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/1382 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki te jotka olette passien kannalla, jotka otatte sitä varten yli 8kpl piikkejä reippaasti. Kannatatte fasismia. Se on 100% varma. Ette edes ajattele kuin itseänne. Teille muiden hyvinvointi ei ole se tärkein. Terveisin. 1x piikki haittavaikutuksia siitä. Lisää en saa, jolloin en saa edes passiani vihreälle. Tätäkä te tosissanne haluatte? Miksi? Haluatte vain että te ainoastaan te selviätte, muilla ei niin väliä.

En ole passien kannalla enkä niitä vastaan. Mutta kun nyt sellainen on käytösssä, niin tietysti käytän. Miksi puhut kahdeksasta piikistä? Miksi puhut fasismista? Miten fasismi liittyy koronarokotteeseen?

Vierailija
784/1382 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

All the coronaviruses and all their variants have different protein spikes, with Delta having one that’s more efficient at getting around the vaccines. Perhaps Omicron will, too. But the real problem is in the virus itself, not its protein shell, and why the most dangerous (MERS, SARS, and Covid-19) are so infectious. My independent research has found multiple one-in-a-million nucleotide sequence matches between all the coronaviruses and the human genome. Those sequences are the same as some of the loops of human tRNA. Using those loops and their amino acid code matches, viruses may be able to fool the nucleus membrane in cells to allow the virus to enter and associate with the human DNA, creating more opportunities for further infection. Our immune system may be compromised and may no longer be able to stop the virus and other diseases from attacking organs throughout the body. Vaccines that attack the virus protein shells while ignoring their contents are doomed to failure from the Darwin effect, but recognizing these loops suggests a possible approach to successful coronavirus vaccines. Only the infection process is considered in my work, not the innate virulence of the virus. For more info, check out this YouTube, Coronavirus – Using Your DNA Against You. https://www.youtube.com/watch?v=8dOIzD6ch8s

"My independent research" Siis oikeastiko käytät luotettavana lähteenä jotain random miestä jolla on 180 tilaajaa youtubessa? 

Se kuka tässä on random niin sinä. Emme tunne sinua, eikä me tiedetä kuka sinä olet.

Vierailija
785/1382 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen rokottamaton ja nyt kokenut sen, kun käännytetään joulumyyjäisten ym. ovelta takaisin pakkaseen. Vaikka olenkin veroja maksava rehellinen terve kansalainen, näen jo riskit kuinka syrjäytyneisyys/mielenterveyden ongelmat tulevat kasvamaan entisestään ja siten rikollisuus ym lisääntyvät myös.

Ihmistä kohdellaan yhtäkkiä kuin ruttoa tai rikollista, vaikka aina olet kaikkesi tehnyt, jotta maailma olisi parempi kaikille. Paitsi tällä erää ja tässä on kiitos eletystä elämästä. Oma valinta, tiedän.

Mutta jos olisin tämän hetkisen tilanteen tiennyt keväällä 2020, en olisi lakannut elämästä 1,5 vuodeksi suojellakseni muita, koska nyt en enää tiedä milloin saan elämäni takaisin ja pääsen esim. niihin perhanan joulumyyjäisiin käymään.

Olettaen, että et vedä mutantti-salaliitto-mikrosiruja kehiin, miksi et ole rokotettu? Olisi mielenkiintoista kuulla jonkun-ei-hörhön rokottamattoman syy.

Pitkään pohdin otanko vai en ja nyt kun on tullut ilmi, että rokote antaa suojan vain 3 kk ajaksi ja vasta 3. rokote suojaa uusimmalta variantilta, niin enhän enää ehdi hyötymään rokotteista. Todennäköisesti sairastan koronan tänä talvena lukujen ollessa ennätyskorkeina, mutta kolmannen rokotteen saisin vasta vuoden tai yli päästä. Eli ei auta kuin kohdata pian tauti ja se tulee millaisena tulee. Olen henkisesti yrittänyt varautua työkyvyttömyyteen tai kuolemaan. Olen 30v hoikka liikunnallinen nainen, joten ajattelin pitkään ettei korona minua teholle vie. Nyt on liian myöhäistä.

Vierailija
786/1382 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Most of the 43 COVID-19 cases caused by the Omicron variant identified in the United States so far were in people who were fully vaccinated, and a third of them had received a booster dose, according to a US report published on Friday.

The US Centers for Disease Control and Prevention (CDC) said that of the 43 cases attributed to the Omicron variant, 34 people had been fully vaccinated. Fourteen of them had also received a booster, although five of those cases occurred less than 14 days after the additional shot before full protection kicks in.

JerusalemPost.com (https://www.jpost.com/health-and-wellness/coronavirus/most-reported-us-…)

Vierailija
787/1382 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin rokotuksen, koska en voisi elää sen tiedon kanssa että sairastun ja vien joltain sairaalapaikan. Ja sitten rokottamattomat vielä syyttävät minua. Ei tunnu kivalta.

Vierailija
788/1382 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kuka tässä on random niin sinä. Emme tunne sinua, eikä me tiedetä kuka sinä olet.

Kyllä, tämä on totta, hyvä että ymmärrät. En olekaan kertomassa sinulle että sinun pitää uskoa minua, minulla on faktat. Kehotan uskomaan oikeita asiantuntijoita, lääkäreitä ja tilastoja. Useimmiten jos suurempi osa asiantuntijoista sanoo jotain, he ovat oikeassa. Ne yksittäiset oman tien kulkijat eivät yleensä ole se luotettavin lähde.

Vierailija
789/1382 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP tuntuu olevan niitä, jotka eivät mitään anna, vaan vaativat kaiken yhteiskunnalta.

Kuorma eli loinen.

En tiedä minkälainen ihminen haukkuu toisia ihmisiä loisiksi, mutta näköjään rokotetut tykkäävät paljon nimitellä ja jaotella muita ihmisiä ja jopa toivoa ihmisten kuolemaa. Tuleeko rokotteen mukana jotain mikä tekee ihmisestä noin julman vai onko se aina ollut luonteenpiirteenne?

Siksi en halua rokotetta, koska en halua muuttua muita syrjiväksi ja haukkuvaksi ihmiseksi. En jaottele ihmisiä nyt enkä jatkossakaan.

Kumma, kun pieni rokottamattomien vähemmistö pitää niin valtavaa ääntä. Kyllä meitä rokotettujakin on todella törkeästi parjattu; olemme milloin fasisteja, saa......n kätyreitä, vakoilijoita, tappajia, sikoja, simpansseja, lampaita.

Vierailija
790/1382 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että rokotevastaiset " luulotautiset" ovat sairaita henkisesti. Ei terve ihminen voi uskoa sellaista mitä pahimmat hörhöt uskovat.

Suomessa on tosi paljon skitsofreenikkoja? Siitä saattaa olla kyse. Juuri skitsoilla on taipumus luulla ja kuvittaa kaikenlaista. Eihän kaikilla skitsoilla ole mitään diagnoosia.

On myös seurausta peruskoulun ja kattavan yleissivistyksen rapautumisesta. Kun ei ymmärretä enää kokonaisuuksia on alttiimpi tulla hönäytetyksi irrallisilla faktoilla.

Vierailija
791/1382 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu jää historiaan samanlaisena kuin 80-luvulla koettu hölmöläiskotiäitien kampanja kolmoisrokotetta vastaan. Väittivät aiheuttavan autismia. Aina näitä tulee ja menee.

Vierailija
792/1382 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä otin rokotuksen, koska en voisi elää sen tiedon kanssa että sairastun ja vien joltain sairaalapaikan. Ja sitten rokottamattomat vielä syyttävät minua. Ei tunnu kivalta.

Itse olen rokottamaton, suvussani on paljon sydänsairauksia ja kaikki lähisuvustani ovat sairastaneet syöpää ja tämän lisäksi ajan pitkää matkaa hirviä vilisevällä tiellä huonoissa sääolosuhteissa.

Silti ajan autoa huonossa säässä riskeistä huolimatta ja teen välillä epäterveellisiä asioita riskeistä huolimatta. Tähän päivään mennessä en ole kertaakaan joutunut sairaalaan, mutta eiköhän se päivä koita. En silti oleta saapuvani sieltä hengissä takaisin. Ja näin ajattelin jo aikana ennen koronaa. On lääkärien päätös, että kuka saa hoitoa ja kuka ei. Ei meidän palstalaisten.

Vierailija
793/1382 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ajatukseni on se jos otan ne piikit itseeni ja jotain pahempaa tulee, tulen syyttämään ikuisesti itseäni kun sitä ainetta en ikinä saa pois kehostani. Mielummin annan henkeni ilman piikkiä mennä kuin piikin kanssa. Samoin jos sairastun vakavasti kuolen mielummin kotona rauhassa, kuin menisin sairaalaan. En muutenkaan tykkää sairaaloissa olosta. 5pv kerran olin se oli jo liikaa minulle. Kotona olosta pidän kaikista eniten. Jos kuolema korjaa ni se korjaa, tämä on elämää. Synnyttään, eletään ja kuollaan. Mutta lähipiirissäni en yhtään alle 30v tiedä jotka edes olisivat saaneet tätä tautia, eivät ole kaikki edes ottaneet tuota piikkiä. Kuulun itsekin alle 30v joukkoon. Muutenkin itselläni huono ääreisverenkierto mitä ei tosin ole tutkittu, mutta tiedostan itse sen. Jos otan voi käydä huonosti, sitä en halua. Muutamilta henkilöitä olen kuullut että piikin oton jälkeen tullut rytmihäiriöitä ja muuta vastaavaa. Siksi olen myös päätynyt vahvasti että en halua ottaa suurempaa riskiä ja alkaa pelleillä terveydelläni.

Miten on mahdollista, että minä (suht) nuori kolmekymppinen helsinkiläinen en tunne yhtäkään vakavia sivuoireita saanutta? Tuttavapiirini on todella laaja ja lähes tulkoon kaikki ovat ottaneet rokotteet.

Vierailija
794/1382 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvuuttaja78 kirjoitti:

*Pian haittavaikutukset selviää ja pettureista tuleekin sankareita*

Hyvät fantasiat siellä 🤣🤣🤣

Vierailija
795/1382 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ajatukseni on se jos otan ne piikit itseeni ja jotain pahempaa tulee, tulen syyttämään ikuisesti itseäni kun sitä ainetta en ikinä saa pois kehostani. Mielummin annan henkeni ilman piikkiä mennä kuin piikin kanssa. Samoin jos sairastun vakavasti kuolen mielummin kotona rauhassa, kuin menisin sairaalaan. En muutenkaan tykkää sairaaloissa olosta. 5pv kerran olin se oli jo liikaa minulle. Kotona olosta pidän kaikista eniten. Jos kuolema korjaa ni se korjaa, tämä on elämää. Synnyttään, eletään ja kuollaan. Mutta lähipiirissäni en yhtään alle 30v tiedä jotka edes olisivat saaneet tätä tautia, eivät ole kaikki edes ottaneet tuota piikkiä. Kuulun itsekin alle 30v joukkoon. Muutenkin itselläni huono ääreisverenkierto mitä ei tosin ole tutkittu, mutta tiedostan itse sen. Jos otan voi käydä huonosti, sitä en halua. Muutamilta henkilöitä olen kuullut että piikin oton jälkeen tullut rytmihäiriöitä ja muuta vastaavaa. Siksi olen myös päätynyt vahvasti että en halua ottaa suurempaa riskiä ja alkaa pelleillä terveydelläni.

Miten on mahdollista, että minä (suht) nuori kolmekymppinen helsinkiläinen en tunne yhtäkään vakavia sivuoireita saanutta? Tuttavapiirini on todella laaja ja lähes tulkoon kaikki ovat ottaneet rokotteet.

Sinulla on käynyt hyvä tuuri onneksi. Itse asun kehä kolmosen ulkopuolella, on myös laaja tuttavapiiri.

Vierailija
796/1382 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen rokottamaton ja nyt kokenut sen, kun käännytetään joulumyyjäisten ym. ovelta takaisin pakkaseen. Vaikka olenkin veroja maksava rehellinen terve kansalainen, näen jo riskit kuinka syrjäytyneisyys/mielenterveyden ongelmat tulevat kasvamaan entisestään ja siten rikollisuus ym lisääntyvät myös.

Ihmistä kohdellaan yhtäkkiä kuin ruttoa tai rikollista, vaikka aina olet kaikkesi tehnyt, jotta maailma olisi parempi kaikille. Paitsi tällä erää ja tässä on kiitos eletystä elämästä. Oma valinta, tiedän.

Mutta jos olisin tämän hetkisen tilanteen tiennyt keväällä 2020, en olisi lakannut elämästä 1,5 vuodeksi suojellakseni muita, koska nyt en enää tiedä milloin saan elämäni takaisin ja pääsen esim. niihin perhanan joulumyyjäisiin käymään.

Te rokottamattomat ja koronapassin vastustajat juuri viette elämän muilta. Hyppyytätte muuta yhteiskuntaa naurettavilla foliohattuteorioillanne.

Mihin teoriaan minä muka uskon? En ymmärrä miten minä pidän teitä panttivankeina, koska teillähän on oikeus matkustaa, syödä ravintolassa, käydä elokuvateatterissa ja juhlia aamuun asti yökerhoissa. Sillä välin minä pidän kotonani huolen siitä, että en levitä tautia muihin tai kanna sitä mukanani ulkomailta tänne.

Se kun rokotetut saavat passin avulla mennä minne huvittaa ja ne joilla ei ole niin EIVÄT saa kulkea misä haluaa. Eikö ne piikit toimi tarpeeksi hyvin vaikka vapaassa saa mennä? Eikö se passi olekaan hyvä? Mielenkiinstoista logiikkaa missä ei ole päätä eikä häntää... More piikkejä vaan jos pysyisitte hiljaa piikitetyt! 😂

No iso HALOO....missä niitä passeja oikeasti on kysytty muualla kuin kapakoissa...muuallahan saatte esteettä hillua ja levittää tartuntoja samaan malliin kuin koko ajan olette tehneetkin.

Vierailija
797/1382 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen samalla tavalla. Tehtyä ei saa tekemättömäksi, mikäli jotain haittavaikutusta tms. vuosien päästä todetaan. Narkolepsiaan sairastuneiden haastattelut olivat surullista luettavaa ja kuinka paljon he ja heidän läheisensä toivovat ettei olisi ikinä rokotetta ottanut? Pois sitä ei saa. Ehkä siksi osa rokotetuista suhtautuukin niin aggressiivisesti meihin rokottamattomiin, koska he haluaisivat kaikkien olevan terveydellisesti samalla viivalla, jos jotain pahaa ilmeneekin rokotteesta? Kuolen jos kuolen koronaan. Jonain päivänä täältä kuitenkin lähdetään.

Vierailija
798/1382 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te rokottamattomat ja koronapassin vastustajat juuri viette elämän muilta. Hyppyytätte muuta yhteiskuntaa naurettavilla foliohattuteorioillanne.

Mihin teoriaan minä muka uskon? En ymmärrä miten minä pidän teitä panttivankeina, koska teillähän on oikeus matkustaa, syödä ravintolassa, käydä elokuvateatterissa ja juhlia aamuun asti yökerhoissa. Sillä välin minä pidän kotonani huolen siitä, että en levitä tautia muihin tai kanna sitä mukanani ulkomailta tänne.

Se kun rokotetut saavat passin avulla mennä minne huvittaa ja ne joilla ei ole niin EIVÄT saa kulkea misä haluaa. Eikö ne piikit toimi tarpeeksi hyvin vaikka vapaassa saa mennä? Eikö se passi olekaan hyvä? Mielenkiinstoista logiikkaa missä ei ole päätä eikä häntää... More piikkejä vaan jos pysyisitte hiljaa piikitetyt! 😂

No iso HALOO....missä niitä passeja oikeasti on kysytty muualla kuin kapakoissa...muuallahan saatte esteettä hillua ja levittää tartuntoja samaan malliin kuin koko ajan olette tehneetkin.

Pirkanmaalla vähän joka paikassa kysytään passit. En puhu kapakoista.

Vierailija
799/1382 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rokotettu mutta en suostu enää hoitamaan rokottamattomia. Se on oma oikeuteni ja haluan näin varmistaa että en saa vahingossakaan tartuntaa.

Vierailija
800/1382 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamaton on ihmispeto jonka Karhuryhmä saisi lopettaa aivan vapaasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän