Olen rokottamaton ja elämä tuntuu ahdistavalta
Rokotus ei ole vaihtoehto. Olen perheenäiti ja lasten takia haluan jaksaa tämän kaiken läpi kunnialla. Nyt kuitenkin tuntuu, että voimat loppuu tähän vihamieliseen ilmapiiriin ja sadistiseen yhteiskuntaan. Joka päivä mietin, miten tämä on voinut mennä näin pahaksi?
Pakkorokotuksella uhkaillaan, eli loppuelämän ajan kerran vuodessa piikki, niinkö? Miksi ottaisin edes ekaa kun jo nyt tiedän että vasta kolmas toimii - hetken aikaa.
Alan kohta tukkia terveydnehoitoa kaiken muun kuin koronan takia, minua ahdistaa ja tiedän etten takuulla ole ainoa.
Kommentit (1382)
Ymmärrän hyvin, että ahdistaa. En ymmärrä silti, miksi rokotetta ei voi ottaa. Mikä siinä on, että ne tehosterokotteiden hakemiset on joku ongelma. Rampattiin me hakemassa punkkirokotettakin lapsille kolme kertaa. Itse itselle aiheutettu vaiva, joten siksi ei vakava. Heti saat hoidettua kun haluat.
Minä en erityisesti ole pelännyt itse sairastavani koronaa. Sen sijaan alusta asti olen pelännyt, että tartuttanut muita.
En ole kuvitellut yhtään hetkiä, että rokote lopettaisi taudin. Koska suuri osa köyhien maiden väestöä on kokonaan rokottamatta, tämä ei olisi edes mahdollista nykymenolla.
En ole liioin hetkeä ajatellut, että kukaan on luvannut minulle yhtään mitään. Elämme keskellä globaalia pandemian. Kaikki on koko ajan epävarmaa, minkä normaali aikuinen kyllä kestää ja ymmärtää. Maski ja käsienpesu on aika pikkujuttuja minulle.
Rokottamattomien kykyä olla ymmärtämättä, miksi jokaisen on silti ehdottoman tärkeä hakea rokote, en vain ymmärrä. Asia on selitetty niin monta kertaa. Jos ei vieläkään ole asiaa ymmärtänyt, on vain yksinkertaisesti hieman tyhmempi yksilö. Tämä on ollut minulle se suurin järkytys. Miten tässäkin koulutuksen luvatussa maassa on niin monta aikuista ihmistä, jotka eivät kykene ymmärtämään isoa kuvaa ja tajuamaan, mitä tarkoittaa tehohoidon kapasiteetti. Täytyy olla numerotaidoton ja kyvytön tajuamaan syy- seuraussuhteita, jos ei ymmärrä tätä.
Lisäksi itse en vain tykkää sairastaa vakavasti. Mieluummin otan taudin lievempänä, sitten kun se kohdalle osuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en erityisesti ole pelännyt itse sairastavani koronaa. Sen sijaan alusta asti olen pelännyt, että tartuttanut muita.
En ole kuvitellut yhtään hetkiä, että rokote lopettaisi taudin. Koska suuri osa köyhien maiden väestöä on kokonaan rokottamatta, tämä ei olisi edes mahdollista nykymenolla.
En ole liioin hetkeä ajatellut, että kukaan on luvannut minulle yhtään mitään. Elämme keskellä globaalia pandemian. Kaikki on koko ajan epävarmaa, minkä normaali aikuinen kyllä kestää ja ymmärtää. Maski ja käsienpesu on aika pikkujuttuja minulle.
Rokottamattomien kykyä olla ymmärtämättä, miksi jokaisen on silti ehdottoman tärkeä hakea rokote, en vain ymmärrä. Asia on selitetty niin monta kertaa. Jos ei vieläkään ole asiaa ymmärtänyt, on vain yksinkertaisesti hieman tyhmempi yksilö. Tämä on ollut minulle se suurin järkytys. Miten tässäkin koulutuksen luvatussa maassa on niin monta aikuista ihmistä, jotka eivät kykene ymmärtämään isoa kuvaa ja tajuamaan, mitä tarkoittaa tehohoidon kapasiteetti. Täytyy olla numerotaidoton ja kyvytön tajuamaan syy- seuraussuhteita, jos ei ymmärrä tätä.
Lisäksi itse en vain tykkää sairastaa vakavasti. Mieluummin otan taudin lievempänä, sitten kun se kohdalle osuu.
Ja uskot vielä tuohon silmät sokeana huh huh älä syötä paskaa🤣. Niin turvallisia... 😂😂😂😂😂😂😂 Anna mun kaikkeni kestää miten hypnoosissa te ootte, ettekä älyä. No kukin tyylillään. 😂
En puhunut mistään turvallisuudesta. Jos luet viestini, en puhu mistään silmät soikeana uskosta. Normaali aikuinen kestää kriisin aiheuttamaa epävarmuutta, ymmärtää, että asiat eivät ole joko tai-muotoa, ja pystyy arvioimaan riskejä ilman ylilyöntejä. Jos yhtään ymmärtää tilastoja, voi aivan omin silmin arvioida, miksi rokotteita suositellaan niin voimakkaasti, vaikka niihinkin liittyy pieniä riskejä. Kaikkeen liittyy. Ei ole mitään täysin riskitöntä asiaa.
Jos tiettyjen omistajien alaisuuksista häviää tietyt sanat/sanomiset ja muut. Eli sensuurit käy. Jos ei olisi mitään salattavaa niin se jos mikä kertoo kun sensuureiden takia poistavat monia monia, mukamas "propagandaa" ja muuta "valetta". Ennen sentään pystytty keskustelemaan vaikla mistä EIKÄ niitä sensuurit edes käynyt poistamassa. Jos = salattavaa silloin sensuurit poistavat. Jos EI OLE salattavaa silloin eivät kukaan poista. Käyttäkää hyvät ihmiset omaa päättelykykyä jos sellaista omistatte edes. Vai onko teidät niin aivopestyjä että uskotte kaiken mitä lukee/sanotaan niistä "tutuista" lähteistä. Suosittelen kaikkia katsomaan myös muualtakin kuin iltalehti, sanomat, hesari jne. Vastauksia kyllä löytyy kun haluaa tietää enemmän. Jos on niin kapekatseinen ja elää pienessä kuplassaan ja luottavat täysin mitä ne "luotettavat" tahot sanovat, teillä ei ole silloin edes varaa puhua mistään muusta. Katsokaa, tutkikaa, vertailkaa ja käyttäkää omia aivojanne siihen.
Japani lisää varoituksen sydänlihastulehduksesta "rokotteisiin" – vaatii tietoisen suostumuksen
Japani ilmoittaa, että julkinen ja yksityinen sektori eivät voi syrjiä niitä, jotka kieltäytyvät kokeellisista mRNA-geeniterapiainjektioista.
Japani merkitsee nyt Covid-rokotteita varoittaakseen vaarallisista ja mahdollisesti tappavista sivuvaikutuksista, kuten sydänlihastulehduksesta. Lisäksi maa vahvistaa uudelleen sitoutumisensa haittatapahtumien raportointivaatimuksiin varmistaakseen, että kaikki mahdolliset sivuvaikutukset dokumentoidaan.
Nämä Japanin terveysviranomaisen pyrkimykset ovat jyrkässä ristiriidassa muiden maiden petollisten toimenpiteiden kanssa pakottaakseen kansalaisia ottamaan pistoksen, vähättelemään sivuvaikutuksia ja estämään asianmukaista haittatapahtumien ilmoittamista.
Lisäksi Japani korostaa tietoista suostumusta ja kehon autonomiaa. Koronaviruspandemiaan asti käsitettä "tietoinen suostumus" pidettiin lännessä terveydenhuollon ammattilaisille pyhänä.
Japani on erityisen huolestunut sydänlihastulehduksen riskeistä nuorilla miehillä, jotka ovat saaneet Pfizerin tai Modernan geeniterapiahoitoa. Maa noudattaa tiukkaa lakisääteistä ilmoitusvelvollisuutta sivuvaikutuksista, jotka on tapahduttava 28 päivän kuluessa injektioista.
https://rairfoundation.com/alert-japan-places-myocarditis-warning-on-va…
Vierailija kirjoitti:
Oppia ikä kaikki sanotaan. Korona vei 50v yksinhuoltajaisän kuoleman portille. Kolme kuukautta sairaalassa josta osasta ei mitään muistia.
https://www.kaleva.fi/korona-vei-yksinhuoltajaisan-kuoleman-porteille-r…
Lue Ap tuo Kalevan juttu. Tosikertomus hyväkuntoisesta 50v miehestä, jolla ei ollut rokotusta ja päätyi tehohoitoon koronan vuoksi.
Tuon jutun luin tämän päivän Kalevasta ja kiitin itseäni ja sukuani sillä kaikki olemme ottaneet rokotteet. Eikä kellään suurempia haittoja. Ainoa pieni arkuus olkavarressa ja sekin vain osalla.
Tunnen noin sata ihmistä lähipiiristä ja kaikki ovat rokotettuja. Ei haittoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppia ikä kaikki sanotaan. Korona vei 50v yksinhuoltajaisän kuoleman portille. Kolme kuukautta sairaalassa josta osasta ei mitään muistia.
Lue Ap tuo Kalevan juttu. Tosikertomus hyväkuntoisesta 50v miehestä, jolla ei ollut rokotusta ja päätyi tehohoitoon koronan vuoksi.
Tuon jutun luin tämän päivän Kalevasta ja kiitin itseäni ja sukuani sillä kaikki olemme ottaneet rokotteet. Eikä kellään suurempia haittoja. Ainoa pieni arkuus olkavarressa ja sekin vain osalla.
Tunnen noin sata ihmistä lähipiiristä ja kaikki ovat rokotettuja. Ei haittoja.Mistä tiedät ettei ole maksettu uutinen? Oletko kysynyt kyseiseltä henkilöltä suoraan? Oletko käynyt teholla katsomassa onko todellisuudessa piikkihaitoista kärsiviä vai niitä jotka eivät ole yhden yhtäkään ottanut?
Miten niin maksettu? Nyt olet ulalla ja harvoissasi.
Jutussa on tarkat tiedot ja nimet kaikista myös perheenjäsenistä jotka saivat myös tartunnat, mutta eivät päätyneet tehohoitoon.
Tehohoidon potilaiden keski- ikä on koko epidemian ajalta 57v joten ei suinkaan kaikki ole iäkkäitä ja eläkeläisiä. Tuosta on tuore tieto tehon lääkäriltä iltiksessä.
Ihminen on kummallinen, tai osa on. Ihminen luulee, ettei jokin paha koske minua, en joudu autokolariin, en sairastu vaikka tiedän riskit jne..,
Millä nimityksellä tuollaista kutsutaan? Minä sanon, että se suurta tyhmyyttä ei muuta.
NEW - Manchester United defender Victor Lindelof taken off in match with Norwich after pointing to his chest in worrying scenes.
MORE - Manager Ralf Rangnick said after the game: "He was struggling to breathe and had pains on his chest. They did all the tests and he seems to be OK."
"Video poistettu. Miksi pitää sensuroida jalkapallopelin tapahtumat? Lisääntyneet sydänongelmat ovat vakava asia eikä niitä pitäisi yrittää lakaista maton alle."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen noin sata ihmistä lähipiiristä ja kaikki ovat rokotettuja. Ei haittoja.Mistä tiedät ettei ole maksettu uutinen? Oletko kysynyt kyseiseltä henkilöltä suoraan? Oletko käynyt teholla katsomassa onko todellisuudessa piikkihaitoista kärsiviä vai niitä jotka eivät ole yhden yhtäkään ottanut?
Jutussa on tarkat tiedot ja nimet kaikista myös perheenjäsenistä jotka saivat myös tartunnat, mutta eivät päätyneet tehohoitoon.
Tehohoidon potilaiden keski- ikä on koko epidemian ajalta 57v joten ei suinkaan kaikki ole iäkkäitä ja eläkeläisiä. Tuosta on tuore tieto tehon lääkäriltä iltiksessä.
Ihminen on kummallinen, tai osa on. Ihminen luulee, ettei jokin paha koske minua, en joudu autokolariin, en sairastu vaikka tiedän riskit jne..,
Millä nimityksellä tuollaista kutsutaan? Minä sanon, että se suurta tyhmyyttä ei muuta.
Luit kyllä oikein. Älä sinä vähättele lukemaasi. Oletko lääkäri, hoitaja? Itse olen monilta ystävä hoitaja/lääkäreiltä kuullut aivan toista. Sinun tyhmyys on melko isoa jos et ymmärrä maailman menoa. Mene teholle ja käy kysymässä potilailta suoraan miten on.
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomia kuuluukin ahdistaa! Mitäs ovat niin tyhmiä
Juuri noin. Todella kuuluukin ahdistua. Menkää rokottamattomat tekemään nyt jouluostoksia ja älkää vain pitäkö mitään maskiakaan naamalla, sillä ettehän sairastu uskonne vuoksi.
Ahdistus lisii ja alkaa muuttua oikeaksi fysiologiseksi ahdistukseksi mutta muistakaa sekin, että pysytte sitten kotona ja harrastatte vain itsehoitoa. Höyryhengitystä. Eihän sitä muuta voi vaatia. Varokaa kuormittamasta sairaanhoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä nimityksellä tuollaista kutsutaan? Minä sanon, että se suurta tyhmyyttä ei muuta.Luit kyllä oikein. Älä sinä vähättele lukemaasi. Oletko lääkäri, hoitaja? Itse olen monilta ystävä hoitaja/lääkäreiltä kuullut aivan toista. Sinun tyhmyys on melko isoa jos et ymmärrä maailman menoa. Mene teholle ja käy kysymässä potilailta suoraan miten on.
Olen erikoissairaanhoitaja ja tiedän faktat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites luulet, että maailma nyt makaisi, jos kukaan ei sitä rokotetta olisi ottanut. Mikä olisi tilanne sairaanhoidossa nyt?
Se ei tule ikinä menemään paksuun kalloosi, mutta: parempi. Kaikin tavoin parempi.
Tälle vastaukselle haluaisin nyt todellakin perusteluita. Kun kuitenkin jo tämä koronan lyhyt historia on näyttänyt millaista jälkeä tulee, kun tauti leviää hallitsemattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Jos tiettyjen omistajien alaisuuksista häviää tietyt sanat/sanomiset ja muut. Eli sensuurit käy. Jos ei olisi mitään salattavaa niin se jos mikä kertoo kun sensuureiden takia poistavat monia monia, mukamas "propagandaa" ja muuta "valetta". Ennen sentään pystytty keskustelemaan vaikla mistä EIKÄ niitä sensuurit edes käynyt poistamassa. Jos = salattavaa silloin sensuurit poistavat. Jos EI OLE salattavaa silloin eivät kukaan poista. Käyttäkää hyvät ihmiset omaa päättelykykyä jos sellaista omistatte edes. Vai onko teidät niin aivopestyjä että uskotte kaiken mitä lukee/sanotaan niistä "tutuista" lähteistä. Suosittelen kaikkia katsomaan myös muualtakin kuin iltalehti, sanomat, hesari jne. Vastauksia kyllä löytyy kun haluaa tietää enemmän. Jos on niin kapekatseinen ja elää pienessä kuplassaan ja luottavat täysin mitä ne "luotettavat" tahot sanovat, teillä ei ole silloin edes varaa puhua mistään muusta. Katsokaa, tutkikaa, vertailkaa ja käyttäkää omia aivojanne siihen.
JSN. oon kuuluvat mediat on sitoutuneet vain todenmukaisiin uutisointeihin, ei valheiden levitykseen. Siksipä niitä vaihtoehtoisia totuuksia ja valheitanne ei yksikään alusta julkaise. Samasta syystä ne huuhaat poistuu myöskin tältä alustalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä nimityksellä tuollaista kutsutaan? Minä sanon, että se suurta tyhmyyttä ei muuta.Luit kyllä oikein. Älä sinä vähättele lukemaasi. Oletko lääkäri, hoitaja? Itse olen monilta ystävä hoitaja/lääkäreiltä kuullut aivan toista. Sinun tyhmyys on melko isoa jos et ymmärrä maailman menoa. Mene teholle ja käy kysymässä potilailta suoraan miten on.
Jo tuo, 'mene teholle kysymään potilailta' osoittaa millä tasolla liikut. Sinne ei niin vaan mennä, ei edes hoitajat ilman erikois suojausta. Ja toisekseen, yksikään teholla oleva potilas ei pysty vastaamaan mihinkään kesymyksiin, ennen kuin on viittä vaille valmis siirtymään normi osastolle.
Tässä sulle alkeet, ettet enempää nolaa itteäs
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen erikoissairaanhoitaja ja tiedän faktat.
Kerro nimesi? Mistä voin myös tietää että olet juuri se mitä väität? Anonyymejä kun täällä ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomia kuuluukin ahdistaa! Mitäs ovat niin tyhmiä
Juuri noin. Todella kuuluukin ahdistua. Menkää rokottamattomat tekemään nyt jouluostoksia ja älkää vain pitäkö mitään maskiakaan naamalla, sillä ettehän sairastu uskonne vuoksi.
Ahdistus lisii ja alkaa muuttua oikeaksi fysiologiseksi ahdistukseksi mutta muistakaa sekin, että pysytte sitten kotona ja harrastatte vain itsehoitoa. Höyryhengitystä. Eihän sitä muuta voi vaatia. Varokaa kuormittamasta sairaanhoitoa.
Minä en ole rokotevastainen (olen kahdesti rokotettu), koronapassi vastainen kylläkin. Mielestäni vallitsevassa tilanteessa on ihmisen itsensä päätettävissä, ottaako rokotteen vai ei. Koronapassille ei mielestäni ole mitään järkevää selitystä.
Haluaisinkin kysyä teiltä, jotka tunnutte suorastaan inhoavan rokottamattomia, että miksi? Miksi teillä on noin raivokkaan inhoava mielipide rokottamattomista?
Entä miksi teitä ei tunnu lainkaan suututtavan se, että rokotteiden lupaukset ovat pitäneet vain pieneltä osin? Me rokotetut voimme yhä sairastua, tartuttaa ja kuolla. Ensimmäisen rokotteen luvattiin alunperin antavan melkein täydellisen suojan kaikkea tuota vastaan. Rokotteen huonon toimivuuden vuoksi emme pysty vieläkään elämään normaalisti. Syy ei todellakaan ole rokottamattomien.
Vain asiallisia vastauksia, kiitos.
Ihmettelen, miksi rokotevastaiset pyörivät näillä foorumeilla? Sen kun pysytte uskossanne ja juotte hopeavettä ja pysytte kotona kun sairastutte.
Miksi pitää päivystää täällä ? He, jotka ovat päättäneet toimia toisin pysyvät myös omassa ratkaisussaan, ei heitä voi käännyttää.
Teistä sen sijaan moni kääntyy sen jälkeen kun tauti on iskenyt ja saa puolen vuoden päästä rokotteen.
Siinä on vastausta mikä pätee. Eli omakohtainen kokemus muuttaa mielen tai läheisen sairastuminen. Pieni minimaalinen osa jää jäljelle loppupelissä, jotka eivät ota rokotetta. Heistäkin joku menehtyy tautiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JSN. oon kuuluvat mediat on sitoutuneet vain todenmukaisiin uutisointeihin, ei valheiden levitykseen. Siksipä niitä vaihtoehtoisia totuuksia ja valheitanne ei yksikään alusta julkaise. Samasta syystä ne huuhaat poistuu myöskin tältä alustalta.
Eikä ole huuhaata se, että vakavia rokotehaittoja ei ole ilmaantunut. Tämän tietää ylilääkäri Asko Järvinen ja johtavilla lääkäreillä on varmasti tiedot ja viimeisimmät tiedot koronasta. Myös maailmalta.
Ei ole näyttöä vakavista rokotehatoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ongelmaa. Ahdistukseesi on ratkaisu: Rokote.
Sitten ahdistaa kun meni painostuksen alla tekemään jotain mitä ei halunnut tehdä.
Kymmeniä vuosia käytössä olleet rokotetyypit ovat eri asia kuin ehdollisella myyntiluvalla vuoden verran käytössä ollut mrna-tyyppinen rokote.
Minkälaiseen asiantuntemukseen perustuvat nämä väitteesi rokotusten turvallisuudesta? Koulutukseesiko?
Se on tutkittu ja seurattu turvallisuuden suhteen ennen sen myyntiluvan saamista ja sen jälkeen seurantatutkimuksia jatkettu kun se on ollut käytössä ja jatketaan edelleen, käytön myötä tieto rokotuksen tehosta ja tehon kestosta tarkentuu, siksihän suosituksia ja käyttötapoja voidaan koko ajan tarkentaa. Ellei olisi jatkettu seurantaa ja tutkimista niin eihän näitä suosituksia voitaisi tarkentaa ja muuttaa käytön myötä. Lisäksi on huomioitava, että virus muuntuu ja on muuntunut koko ajan ja muuntuu edelleen, siksi rokotetta pitää päivittää ja tehosteannoksien antoa muuttaa ja kiihdyttää. Meneillään on kilpajuoksu rokotteen päivittämisen ja sen valmistamisen ja antamisen välillä ja viruksen muuntumisen välillä. Meinasitko, että kun rokote on otettu käyttöön ja se on myyntiluvan saanut niin sen tehon seuranta ja seuranta sen osalta tuleeko siitä jotain haittoja voidaan lopettaa kokonaan? Miksipä niitä haittavaikutusilmoituksia tehtäisiin, elleivät ne johtaisi mihinkään? Ne liityvät osaltaan rokotteen tutkimiseen ja seurantatutkimuksiin. Tietysti pitää kataoa mitä haittoja on ilmoitettu, onko samoja useita ja minkälainen ajallinen yhteys niillä on rokotteeseen jne., pitää vielä saada tilastollisesti ja muutenkin selville että haitta johtuu juuri rokotteesta, eihän se vielä todista, että haitta on rokotteesta juuri tullut, että pelkkä ajallinen yhteys sillä on rokotteen ottoon, voihan se haitta johtua vaikka mistä ja sattumalta ilmennyt rokotteen jälkeen, kaikenlaisia oireita ilmenee ihmisillä ilman mitään rokotteitakin, joten jos ilmoitetaan jotain yksittäisiä haittoja joita ei systemaattisemmin ilmene tilastollisesti niin voidaan päätellä että ei todennäköisesti liity rokotteeseen ja jos tilastollisesti ja ajallisesti alkaa ilmetä uutta haittaa niin sitäkin pitää vielä selvitellä lisää ja tarkemmin johtuuko se nyt rokotteesta sitten ja jos niin miten eli löytyykö jokin selittävä mekanismi tälle. Tutkimus ja seuranta jatkuu edelleen ja rokotteita keehitetään ja päivitetään jatkuvasti, käyttöä muutetaan tilanteen vaatimalla tavalla jatkuvasti ja hyvä niin.