Olen rokottamaton ja elämä tuntuu ahdistavalta
Rokotus ei ole vaihtoehto. Olen perheenäiti ja lasten takia haluan jaksaa tämän kaiken läpi kunnialla. Nyt kuitenkin tuntuu, että voimat loppuu tähän vihamieliseen ilmapiiriin ja sadistiseen yhteiskuntaan. Joka päivä mietin, miten tämä on voinut mennä näin pahaksi?
Pakkorokotuksella uhkaillaan, eli loppuelämän ajan kerran vuodessa piikki, niinkö? Miksi ottaisin edes ekaa kun jo nyt tiedän että vasta kolmas toimii - hetken aikaa.
Alan kohta tukkia terveydnehoitoa kaiken muun kuin koronan takia, minua ahdistaa ja tiedän etten takuulla ole ainoa.
Kommentit (1382)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku saa palkkaa näiden samojen videoiden spämmäämisestä tänne. Kyllä nyt rokottamattomia viedään kuin pässiä narussa. Huomaa, ettei täällä käydyllä keskustelulla ole enää mitään tekemistä rokotehaittojen kanssa, vaan osalle rokottamattomuus on osa identiteetin rakennusta. Kerrankin kuuluu johonkin porukkaan ja on jotain minkä vuoksi "taistella". Suuri osa ei varmastikaan ole tälläisiä, mutta osa on.
Kyllä se on valitettavasti toisin päin 🐑💉💉💉 otetaan lisää buusteria niin päästään hengestämme lopullisesti pois. Kiitetään isoja herroja tästä kiitos ja kumarrus.
Äitisi kellarista huutelet.
Isäsi sanoi että sinä huutelet sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pakkorokotuksella uhkaillaan, eli loppuelämän ajan kerran vuodessa piikki, niinkö? Miksi ottaisin edes ekaa kun jo nyt tiedän että vasta kolmas toimii - hetken aikaa.
Alan kohta tukkia terveydnehoitoa kaiken muun kuin koronan takia, minua ahdistaa ja tiedän etten takuulla ole ainoa."
No jo on elämä raskasta jos kolme piikkiä on mahdoton ottaa (pelottaako pistäminen? Apteekista saa Emla-nimistä puudutusvoidetta pistoskammoisille. Sitä käytetään yleisesti sairaanhoidossa, lähinnä kyllä lapsille). Jos kolmen piikin takia ahdistaa noin kovasti niin syyt ovat kyllä paljon svemmällä. Kyllä sinä kohta alat tukkiakin terveydenhoitoa noin epäkypsillä ja itsekkäillä argumenteilla. Ota ne rokotukset ja lopeta joutava ja myötähäpeää aiheuttava valituksesi. Minä minä minä-ajattelu on todella narsistista tässä pandemian tilanteessa. Meidän kaikkien pitäisi suojata KANSSAIHMISIÄMME,vastuu kuuluu myös sinulle.
Kerro sitten tarkkaan mitä tämä uusi geeniterapiapiikki sisältää? Voitko sanoa sen varmaksi? Entä pitkälle ajalle mitkä haitat? Entä ne tällä hetkellä jotka niistä piikkihaitoista kärsii, voitko taata ettei juuri minulle joka menisi ottamaan niin käy niin? Kerro toki kun kova pakottaminen muita vaikka et edes tiedä mitä ne on. Siksi kysyn koska tämä ei ole sama asia kuin ne rokotteet joita on jo monet kymmenet vuodet testattu ihmisiin. Onko tämä asia vaikea ymmärtää? Vai miksi niin kauhea haloo toisen piikki asioista.
Älykkäitä yhdistää monesti se, että ymmärtää miten vähän ymmärtää. Moni rokotekriittinen ei suostu myöntämään, että on olemassa tietoa mitä hän ei ehkä itse ymmärrä, eikä hän siksi pysty luotettavasti arvioimaan ympärillään olevaa informaatiota ja on siksi ehkä helpommin johdateltavissa tälläisissä tilanteissa. Moni rokotettu kuitenkin ymmärtää, ettei ymmärrä kaikkea ja on siksi parempi luottaa asiantuntijoihin. Olen itsekin hyvin pienen erikoistuneen alan asiantuntija (myös maisteri ko aihetta tutkivalta alalta) ja törmään jatkuvasti tilanteisiin, missä asiasta tietämätön vänkää erikoisalaani kuuluvasta aiheesta argumenttia X, hyväksymättä ollenkaan vasta-argumentteja sekä ymmärtämättä niitä taustalla päteviä mekanismeja, mitkä tekevät hänen argumenteistaan yhtä tyhjän kanssa. Tälläisille ihmisille ei luonnollisestikaan kannata vängätä vastaan, vaan antaa olla. Kun tälläistä on kohdannut tarpeeksi paljon, olen itsekin tullut siihen lopputulokseen, että ehkä rokotteidenkin kohdalla on mahdollisuus samanlaiseen asetelmaan, ja olen pohdinnan jälkeen ottanut molemmat rokotteet. Minulla ei kuitenkaan ole tarvetta kiistää rokotehaittojen olemassaoloa. Ymmärrän kuitenkin, että rokotteen hyödyt ylittävät sen haitat ja se riittää minulle. Olisi naiivia uskoa, että voisin itse uskottavasti edes muodostaa asiasta omaa kantaa enkä pitäisi itseäni silloin älykkäänä.
Rokotehaittoja on niin minimaalisen vähän kun niitä vertaa koronan aiheuttamiin haittoihin. En ole tavannut yhtään rokotehaittaa saanutta vaikka työskentelenkin sairaanhoitajana yliopistosairaalassa. Ei myöskään tuttavapiirissäni ole ilmennyt pientä käsivarren jomotusta voimakkaampaa reaktiota. Olen aina luottanut lääketieteeseen ja nähnyt miten se auttaa sairaita ihmisiä. En ole korona-asiantuntuja niinkuin monet rokotevastaiset itseään pitävät. Mistä tämä asiantuntemus on peräisin?Jos en luottaisi tässä asiassa nykyiseen lääketieteen oppeihin niin miten sitten muissa? En pidä itseäni erityisälykkäänä mutta olen kuitenkin muodostanut oman kantani.
Kaikki olemme piikillä käyneet eikä kukaan ole mitään rokote haittoja saanut. Se on ilmeisesti joku pieni promille jonka elimistö ei kestä rokotteita. Minä kun olen juoppo niin elimistö on tottunut myrkkyihin niin ei joku korona rokete tunnu yhtään mitään. Tulen enemmin kuolemaan viinaan kuin johonkin muihin tauteihin. Joka rokotteen jälkeen lähdin viinakauppaan hakemaan satsin kossua. En juo muuta kuin kirkkaita kossua ja vodkaa. Värilliset viinat ja kaljan olen jättänyt ajat jo sitten kun niistä tulee krapula.
Minä ihmettelen niitä jotka pelkää korona rokotteita niin että miksi ja missä pumpulissa ne oikein elävät ja uskaltaako ne syödäkkään ihan mitä tahansa kuoleman pelossaan. Pelkäävätkö he ihan tosissaan kuolemaa niin paljon että lukevat huuhaa juttuja perustellaakseen toimintaansa.
Melkein kaikki tuntemani rokotteen ottajat ovat saaneet jonkin asteisia haittoja rokotteesta. Yhteistä kaikille haittoja saaneille oli se, että kukaan heistä ei ole ilmoittanut asiasta viralliselle taholle. Taitaa olla maan tapa.
No on sulla ihme tuttuja kun minä en tunne ketään joka olisi mitää haittoja saanut. Minä, mieheni ja kaikki suurin osa lähiomaisista ovat rokotteet ottaneet. Jotain pari hihhulia ei ole ottanut rokotteita hoitoalan koulutuksen käyneitä jotka ovat työttöminä kun ei kiinnosta se raskas työ ja luulivat että se olisi helppoa duunia vähällä koulutuksella kun ei kiinnostanut muun opiskeleminen kunhan sai jonkun ammatin. Ne lukevat näitä huuhaa uskomuksia rokotteista kun on aikaa työttömänä. Heidän äitinsä koittaa pakottaa ne rokotuksiin mutta ei ole vielä onnistunut. Meille ja kenelläkkään tuntemistani ei ole mitään haittoja tullut rokotteista. Luulotautisia ihmisiä riittää AIVAN TAATUSTI niin että jokaiselle luulotautiselle tulee ihan varmasti oireita rokotteesta.
Taidat olla todella raskasta seuraa…
Pääasia ettei kukaan rokottamaton kiinnostu seurastani. Jos tänne tulisi sota niin ihmettelen kuinka jotkut pakenisivat niin kuin nyt rokotteista. Ei mitään vastuuta oteta omasta elämästään eikä muidenkaan. Kyllä pandemiassa jokaisen kansalaisvelvollisuus on ottaa rokotteet. Hävettää ne ihmiset joilla ei ole mitään lääketieteellistä estettä ottaa rokotteita.
Olen aina luullut suomalaisia fiksuiksi. Väärin. Jos oikeasti hälytyskellot ei ala soimaan näistä kaikista toimista... Fiksuus on kaukana. Terveen ja fiksun ihmisen ajatusmaailma pitäisi jo herättää monia kysymyksiä, mutta ei. Sana "rokote" tekevät suomalaisista aivan pellejä. Juoksevat pää kolmantena jalkana ottamaan käteen ilman sen kummempia ajatuksia. Jos oikeasti olisi >>tutkittu "rokote" ei siitä näin paljoon veivattaisi syvempään helvettiin ja kiristettäiai toimia. Huomioikaa YKSI piti riittää, KAKSI piti riittää, tämä KOLMAS ei sekään riitä... Sitten toinen 6kk välein piti riittää, mut hei nyt jo 3kk puhuttu piikitys väli. 80% rokotekattavuudessa piti kaikki aueta mut hei ei sekään riitä. Mitä enemmän rokotekattavuutta on lisätty, sitä enemmän tartuntojakin. Viime vuonna ennen piikkejä oli paljon rauhallisempi koko tauti, ei edes ylittänyt pandemian tasoja. Passi nyt on aivan paska ollut alusta asti. Ei ole terveydellisistä syistä passi. Vaikka oletkin piikitettynä tartutat ja sairastut samalla tavalla kuin rokottamattomatkin. Ei näille toimille ole mitään tieteellisiä näyttöjä miksi tarvitsee kiristää. Vai onko jollakn näyttää 99-100% näyttöjä? Haluan nähdä ja moni muu. Kukaan ei viranomaisista edes suostu näyttämään vaan keksitään kaikenmaailman selityksiä muiden selityksien päälle. HALOO IHMISET VALOJA PÄÄLLE NYT! HERÄTKÄÄ!!
Valtaosa teholla on rokottamattomia. Mitäs muuta näyttöä tarvitset edelleen?
Tilastolähde?
Vierailija kirjoitti:
Montako foliojuttua mennyt jo toteen? Tietääkö kukaan?
Kaikki
Long covidia sairastava alle 30v kuoli juuri buusteriin briteissä.
Koronan sairastaneille ei piikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pakkorokotuksella uhkaillaan, eli loppuelämän ajan kerran vuodessa piikki, niinkö? Miksi ottaisin edes ekaa kun jo nyt tiedän että vasta kolmas toimii - hetken aikaa.
Alan kohta tukkia terveydnehoitoa kaiken muun kuin koronan takia, minua ahdistaa ja tiedän etten takuulla ole ainoa."
No jo on elämä raskasta jos kolme piikkiä on mahdoton ottaa (pelottaako pistäminen? Apteekista saa Emla-nimistä puudutusvoidetta pistoskammoisille. Sitä käytetään yleisesti sairaanhoidossa, lähinnä kyllä lapsille). Jos kolmen piikin takia ahdistaa noin kovasti niin syyt ovat kyllä paljon svemmällä. Kyllä sinä kohta alat tukkiakin terveydenhoitoa noin epäkypsillä ja itsekkäillä argumenteilla. Ota ne rokotukset ja lopeta joutava ja myötähäpeää aiheuttava valituksesi. Minä minä minä-ajattelu on todella narsistista tässä pandemian tilanteessa. Meidän kaikkien pitäisi suojata KANSSAIHMISIÄMME,vastuu kuuluu myös sinulle.
Kerro sitten tarkkaan mitä tämä uusi geeniterapiapiikki sisältää? Voitko sanoa sen varmaksi? Entä pitkälle ajalle mitkä haitat? Entä ne tällä hetkellä jotka niistä piikkihaitoista kärsii, voitko taata ettei juuri minulle joka menisi ottamaan niin käy niin? Kerro toki kun kova pakottaminen muita vaikka et edes tiedä mitä ne on. Siksi kysyn koska tämä ei ole sama asia kuin ne rokotteet joita on jo monet kymmenet vuodet testattu ihmisiin. Onko tämä asia vaikea ymmärtää? Vai miksi niin kauhea haloo toisen piikki asioista.
Älykkäitä yhdistää monesti se, että ymmärtää miten vähän ymmärtää. Moni rokotekriittinen ei suostu myöntämään, että on olemassa tietoa mitä hän ei ehkä itse ymmärrä, eikä hän siksi pysty luotettavasti arvioimaan ympärillään olevaa informaatiota ja on siksi ehkä helpommin johdateltavissa tälläisissä tilanteissa. Moni rokotettu kuitenkin ymmärtää, ettei ymmärrä kaikkea ja on siksi parempi luottaa asiantuntijoihin. Olen itsekin hyvin pienen erikoistuneen alan asiantuntija (myös maisteri ko aihetta tutkivalta alalta) ja törmään jatkuvasti tilanteisiin, missä asiasta tietämätön vänkää erikoisalaani kuuluvasta aiheesta argumenttia X, hyväksymättä ollenkaan vasta-argumentteja sekä ymmärtämättä niitä taustalla päteviä mekanismeja, mitkä tekevät hänen argumenteistaan yhtä tyhjän kanssa. Tälläisille ihmisille ei luonnollisestikaan kannata vängätä vastaan, vaan antaa olla. Kun tälläistä on kohdannut tarpeeksi paljon, olen itsekin tullut siihen lopputulokseen, että ehkä rokotteidenkin kohdalla on mahdollisuus samanlaiseen asetelmaan, ja olen pohdinnan jälkeen ottanut molemmat rokotteet. Minulla ei kuitenkaan ole tarvetta kiistää rokotehaittojen olemassaoloa. Ymmärrän kuitenkin, että rokotteen hyödyt ylittävät sen haitat ja se riittää minulle. Olisi naiivia uskoa, että voisin itse uskottavasti edes muodostaa asiasta omaa kantaa enkä pitäisi itseäni silloin älykkäänä.
Rokotehaittoja on niin minimaalisen vähän kun niitä vertaa koronan aiheuttamiin haittoihin. En ole tavannut yhtään rokotehaittaa saanutta vaikka työskentelenkin sairaanhoitajana yliopistosairaalassa. Ei myöskään tuttavapiirissäni ole ilmennyt pientä käsivarren jomotusta voimakkaampaa reaktiota. Olen aina luottanut lääketieteeseen ja nähnyt miten se auttaa sairaita ihmisiä. En ole korona-asiantuntuja niinkuin monet rokotevastaiset itseään pitävät. Mistä tämä asiantuntemus on peräisin?Jos en luottaisi tässä asiassa nykyiseen lääketieteen oppeihin niin miten sitten muissa? En pidä itseäni erityisälykkäänä mutta olen kuitenkin muodostanut oman kantani.
Kaikki olemme piikillä käyneet eikä kukaan ole mitään rokote haittoja saanut. Se on ilmeisesti joku pieni promille jonka elimistö ei kestä rokotteita. Minä kun olen juoppo niin elimistö on tottunut myrkkyihin niin ei joku korona rokete tunnu yhtään mitään. Tulen enemmin kuolemaan viinaan kuin johonkin muihin tauteihin. Joka rokotteen jälkeen lähdin viinakauppaan hakemaan satsin kossua. En juo muuta kuin kirkkaita kossua ja vodkaa. Värilliset viinat ja kaljan olen jättänyt ajat jo sitten kun niistä tulee krapula.
Minä ihmettelen niitä jotka pelkää korona rokotteita niin että miksi ja missä pumpulissa ne oikein elävät ja uskaltaako ne syödäkkään ihan mitä tahansa kuoleman pelossaan. Pelkäävätkö he ihan tosissaan kuolemaa niin paljon että lukevat huuhaa juttuja perustellaakseen toimintaansa.
Melkein kaikki tuntemani rokotteen ottajat ovat saaneet jonkin asteisia haittoja rokotteesta. Yhteistä kaikille haittoja saaneille oli se, että kukaan heistä ei ole ilmoittanut asiasta viralliselle taholle. Taitaa olla maan tapa.
No on sulla ihme tuttuja kun minä en tunne ketään joka olisi mitää haittoja saanut. Minä, mieheni ja kaikki suurin osa lähiomaisista ovat rokotteet ottaneet. Jotain pari hihhulia ei ole ottanut rokotteita hoitoalan koulutuksen käyneitä jotka ovat työttöminä kun ei kiinnosta se raskas työ ja luulivat että se olisi helppoa duunia vähällä koulutuksella kun ei kiinnostanut muun opiskeleminen kunhan sai jonkun ammatin. Ne lukevat näitä huuhaa uskomuksia rokotteista kun on aikaa työttömänä. Heidän äitinsä koittaa pakottaa ne rokotuksiin mutta ei ole vielä onnistunut. Meille ja kenelläkkään tuntemistani ei ole mitään haittoja tullut rokotteista. Luulotautisia ihmisiä riittää AIVAN TAATUSTI niin että jokaiselle luulotautiselle tulee ihan varmasti oireita rokotteesta.
Taidat olla todella raskasta seuraa…
Pääasia ettei kukaan rokottamaton kiinnostu seurastani. Jos tänne tulisi sota niin ihmettelen kuinka jotkut pakenisivat niin kuin nyt rokotteista. Ei mitään vastuuta oteta omasta elämästään eikä muidenkaan. Kyllä pandemiassa jokaisen kansalaisvelvollisuus on ottaa rokotteet. Hävettää ne ihmiset joilla ei ole mitään lääketieteellistä estettä ottaa rokotteita.
Olen aina luullut suomalaisia fiksuiksi. Väärin. Jos oikeasti hälytyskellot ei ala soimaan näistä kaikista toimista... Fiksuus on kaukana. Terveen ja fiksun ihmisen ajatusmaailma pitäisi jo herättää monia kysymyksiä, mutta ei. Sana "rokote" tekevät suomalaisista aivan pellejä. Juoksevat pää kolmantena jalkana ottamaan käteen ilman sen kummempia ajatuksia. Jos oikeasti olisi >>tutkittu "rokote" ei siitä näin paljoon veivattaisi syvempään helvettiin ja kiristettäiai toimia. Huomioikaa YKSI piti riittää, KAKSI piti riittää, tämä KOLMAS ei sekään riitä... Sitten toinen 6kk välein piti riittää, mut hei nyt jo 3kk puhuttu piikitys väli. 80% rokotekattavuudessa piti kaikki aueta mut hei ei sekään riitä. Mitä enemmän rokotekattavuutta on lisätty, sitä enemmän tartuntojakin. Viime vuonna ennen piikkejä oli paljon rauhallisempi koko tauti, ei edes ylittänyt pandemian tasoja. Passi nyt on aivan paska ollut alusta asti. Ei ole terveydellisistä syistä passi. Vaikka oletkin piikitettynä tartutat ja sairastut samalla tavalla kuin rokottamattomatkin. Ei näille toimille ole mitään tieteellisiä näyttöjä miksi tarvitsee kiristää. Vai onko jollakn näyttää 99-100% näyttöjä? Haluan nähdä ja moni muu. Kukaan ei viranomaisista edes suostu näyttämään vaan keksitään kaikenmaailman selityksiä muiden selityksien päälle. HALOO IHMISET VALOJA PÄÄLLE NYT! HERÄTKÄÄ!!
Valtaosa teholla on rokottamattomia. Mitäs muuta näyttöä tarvitset edelleen?
Tilastolähde?
Koko pandemian ajan koronakuolemien kuukausiennätys Suomessa ylittynee tässä kuussa selvästi
Suomessa joulukuussa 2021 jo 93 koronakuolemaa 10 päivässä.
Tällä vauhdilla joulukuussa koronaruumiita tulee ennätykselliset 250-300, kun koko pandemian ajan ennätyskuussa (huhtikuu 2020) koronaan kuoli Suomessa 197 ihmistä. Kuolleisuudessa toisiksi suurin luku oli viime kuussa marraskuu 2021 177 koronakuolemalla.
1. joulukuuta 13 koronakuolemaa, joulukuussa 13 koronakuolemaa, yht. 1341
2. joulukuuta 8 koronakuolemaa, joulukuussa 21 koronakuolemaa, yht. 1349
3. joulukuuta 4 koronakuolemaa, joulukuussa 25 koronakuolemaa, yht. 1353
6. joulukuuta 23 koronakuolemaa, joulukuussa 48 koronkuolemaa, yht. 1376
7. joululuuta 1 koronakuolema, joulukuussa 49 koronakuolemaa, yht. 1377
8. joulukuuta 11 koronakuolemaa, joulukuussa 60 koronakuolemaa, yht. 1388
9. joulukuuta 11 koronakuolemaa, joulukuussa 71 koronakuolemaa, yht. 1399
10. joulukuuta 22 koronakuolemaa, joulukuussa 93 koronkuolemaa, yht. 1421
Luotettavat lähteet:
covid suomi - Google Search
Tilastot - Kuolemat - 2 viikkoa
https://www.google.com/search?client=firefox-b-e&q=covid+suomi
https://www.koronatilastot.fi/fi/
Väliin hallinnon mainos:
"Minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy
Tule mukanani lupa tartuttaa passilla juhlimaan
Tää on paikka, jossa kansa viihtyy
Tänään tunnelmasta kunnolla kiinni saan"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei rokotus ole vaihtoehto?
Vastaus omin sanoin kiitos
Saan niin pahoja reaktioita jo pelkistä lääkkeistä, että en uskalla. Uskon että rokote olisi minulle pahempi kuin itse sairaus.
Jo nyt on selvää että vaaditaan vähintään kolme rokotetta, joiden teho kestää aina pari kuukautta eteenpäin. En halua lähteä siihen mukaan. En tiedä mitä se tekee elimistölle ja haluan pysyä terveenä näin luonnollisesti. Pidän itsestäni muutenkin tosi hyvää huolta.
Jos tulee ns. vanhanmallinen rokote lupaan harkita. Tätä en.
Uniikki herkkä lumihuitale lupaa harkita, jos. Mutta lieneekö uniikilla, herkällä lumihuitaleella mitään, millä harkita? Minä ja minun ruumiini ja minun ainutkertainen elämä, muista viis.
Toisaalta: ei näitä kyllä kaipaamaan jää. Sen sijaan pelottaa vain pienen maan kapasiteettia kun nämä uniikit, herkät lumihuitaleet tukkii kaiken. Eihän niitä voi jättää hoitamatta, koska vastuuttomina tyhjäpäinä levittäisivät tahallaan tautia. Ehkä jossain vaiheessa täytyy tehdä kuten tehtiin spitaalisten ja tuberkuloosin kanssa: amerikoissakin ne vei tautia levittävät pakkohoitoon jonnekin kaukaisille saarille perustettuihin hoitoloihin. Siellä sai uniikit, herkät lumihuitaleet elää luonnollista elämäänsä virusten ja bakteeriensa kanssa.
Itävallassa rokottamattomat joutuvat nyt vuodeksi vankilaan ja joutuvat maksamaan vankilakulunsa. Siis muhraajat ja raaiskaajat istuvat tuominsa veronmaksajien kustannuksella, mutta rokottamaton joutuu itse maksamaan. Miettikääpä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Long covidia sairastava alle 30v kuoli juuri buusteriin briteissä.
Koronan sairastaneille ei piikkejä.
Kaikille piikkiä! Et saa passiasi vihreälle jos ei ole tarvittavia määriä piikkejä! Me kuollaan kaikki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten selität tämän:
Aikuisista yli 99 % täysrokotettuja, mutta korona ryöpsähti silti – Gibraltarin tapaus ihmetyttää, mutta nyt ”tehosterokote todella toimii”
2.12.202108:00ROKOTTEETYHTEISKUNTAKORONAVIRUSTERVEYSPOLITIIKKA
Pienen Gibraltarin koronatilanne nousee tällä hetkellä toistuvasti esiin rokotekeskusteluissa, koska maa on täysin rokotettu mutta tartunnat lähtivät silti eksponentiaaliseen kasvuun.Tai tämän:
Tästä on vaikea panna paremmaksi – irlantilaisen kaupungin rokotekattavuus 99,5 prosenttia
VIIHDEUUTISET 11.11.2021, 18:00 · TERHI PIIROINEN
Jaa Facebookissa
Twiittaa
Irlannissa sijaitsevassa Waterfordin kaupungissa on 99,5 prosentin rokotekattavuus. Luku on maailman parasta kärkeä. Valitettavasti myös koronavirustartuntojen määrä on korkeampi kuin muualla Irlannissa. Syytä tähän ei tiedetä.Prof O'Neill says that without the wide take-up of vaccinations, the public health situation in Ireland would be far worse than the current worrying scenario.
"Without the vaccines, Ireland would be in a full lockdown now", he argues, "because Delta is so transmissible, the hospitals would be full of COVID patients and all of the evidence supports that."
https://www.google.fi/amp/s/news.sky.com/story/amp/covid-19-irelands-co…
Mitäs jos lukisit jutuista myös sen,mikä ei tue omia pakkomielteitäis? Irlantihullu
Kerran mainitaan Irlanti ja heti ollaan leimaamassa irlantihulluksi…anna mun kaikki kestää 🤣
Kuule irlantihullu = israelhullu. Joka pirun päivä tää sama spämmäysinfo ja sä väität, että ihan kerran vain mainitsit? Höpöhöpö
Vierailija kirjoitti:
Montako foliojuttua mennyt jo toteen? Tietääkö kukaan?
Koronan kanssa? Onhan noita, kuten koronapassi, rokotuspakko, yli yksi piikkiä, rokote ilman steriloivaa immuniteettia...
Vierailija kirjoitti:
Itävallassa rokottamattomat joutuvat nyt vuodeksi vankilaan ja joutuvat maksamaan vankilakulunsa. Siis muhraajat ja raaiskaajat istuvat tuominsa veronmaksajien kustannuksella, mutta rokottamaton joutuu itse maksamaan. Miettikääpä sitä.
Miten ne vankilapaikat riittää, kun paikat tuhansissa, rokottamattomia vähän enemmän? Suhteellisuuden taju tietenkin poissa, mutta jos tämä on tottelevaisuuskoe, epälooginen muuttuu loogiseksi. No, siellä tulee sisällissota ihan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten selität tämän:
Aikuisista yli 99 % täysrokotettuja, mutta korona ryöpsähti silti – Gibraltarin tapaus ihmetyttää, mutta nyt ”tehosterokote todella toimii”
2.12.202108:00ROKOTTEETYHTEISKUNTAKORONAVIRUSTERVEYSPOLITIIKKA
Pienen Gibraltarin koronatilanne nousee tällä hetkellä toistuvasti esiin rokotekeskusteluissa, koska maa on täysin rokotettu mutta tartunnat lähtivät silti eksponentiaaliseen kasvuun.Tai tämän:
Tästä on vaikea panna paremmaksi – irlantilaisen kaupungin rokotekattavuus 99,5 prosenttia
VIIHDEUUTISET 11.11.2021, 18:00 · TERHI PIIROINEN
Jaa Facebookissa
Twiittaa
Irlannissa sijaitsevassa Waterfordin kaupungissa on 99,5 prosentin rokotekattavuus. Luku on maailman parasta kärkeä. Valitettavasti myös koronavirustartuntojen määrä on korkeampi kuin muualla Irlannissa. Syytä tähän ei tiedetä.Prof O'Neill says that without the wide take-up of vaccinations, the public health situation in Ireland would be far worse than the current worrying scenario.
"Without the vaccines, Ireland would be in a full lockdown now", he argues, "because Delta is so transmissible, the hospitals would be full of COVID patients and all of the evidence supports that."
https://www.google.fi/amp/s/news.sky.com/story/amp/covid-19-irelands-co…
Mitäs jos lukisit jutuista myös sen,mikä ei tue omia pakkomielteitäis? Irlantihullu
Kerran mainitaan Irlanti ja heti ollaan leimaamassa irlantihulluksi…anna mun kaikki kestää 🤣
Kuule irlantihullu = israelhullu. Joka pirun päivä tää sama spämmäysinfo ja sä väität, että ihan kerran vain mainitsit? Höpöhöpö
Hmmm, jos oikein muistan niin olen käynyt täällä kommentoimassa viimeksi joskus 5-6 vuotta sitten. Aiheena oli jokin lapseni ikäkauteen liittyvä asia. Lukijavieraanakin käyn vain muutamia kertoja vuodessa. Tämä sen takia, että minun elämäni ei ole vauvapalstalla.
Pitäisikö sinunkin hankkia elämä tämän palstan ulkopuolelta, koska kuulostaa todella huolestuttavalta, että luulet tunnistavasi minut täältä joka pirun päivä 🥺
Voin kertoa, että vaikka lopulta olen ottanut jo useamman rokotuksen, ei se tuska helpottanut yhtään. Yhä on voimassa maskisuositukset ja samaa varovaisuutta pitää noudattaa, koska korona ei rokotepasseja kysele.
Rokotehaitat
Sikapiikki (2009-2010) vs koronapiikki (2021-)
Ilmoitusten kokonaismäärä:
Sp. 971 - kp. 5686 (n.14900 käsittelemätöntä)
Ei-vakavat ilmoitukset:
Sp. 718 - kp. 1654 (n.14900 käsittelemätöntä)
Vakavat ilmoitukset (ml. Kuolemantapaukset.):
Sp. 253 - kp. 4032
Kuolematapauksia haittailmoituksissa:
Sp. 2 - kp. 132
Kuolemantapausten osuus käsitellyistä haittailmoituksista:
Sp. 0,21% - kp. 2,32%
Taudin syyksi ilmoitetut kuolemantapaukset:
Sp. 44 - kp. 1331
Haittailmoitusten kuolemantapausten osuus vs. Tautiin kuolleet:
Sp. 4,55% - kp. 9,92%
Rokotettuja ihmisiä:
Sp. 2 761 326 - kp. 4 277 583
Lukemat perustuvat Fimealta ja THL:ltä 29.11.2021 saatavilla olevaan tietoon.
Vierailija kirjoitti:
Tieteen konsensus on, että mRNA-tekniikasta ei ole olemassa tutkittua pitkää aikaväliä koskevaa tietoa tehon ja turvallisuuden suhteen. Ketään ei voida velvoittaa pelaamaan venäläistä rulettia tutkimattomilla hoidoilla.
mRNA-rokotteita on tutkittu nyt enemmän kuin mitään muuta lääkehoitoa tai rokotetta, eikä merkittäviä haittoja ole todettu, äärimmäisen harvinaisena haittavaikutuksena sydänlihastulehdus, joka paranee ajastaan itsestään pelkällä levolla. Tehosta ja tehon kestosta on kertynyt jo paljon tutkimusdataa siitäkin, sen perusteella rokotteen vahvisteen suosituksia epidemiatilanteen pohjalta on voitu jo antaa ja esim. koronapassin voimassaoloaikaa on voitu pohtia ja päättää. mRNA:n käyttäytyminen pistoksen jälkeen elimistössä tiedetään tarkasti. Kyseistä rokotetekniikkaa on kehitelty jo 90-luvulta saakka, turvallisuuden kanssa ei ole ilmennyt vuosikymmenien aikana ongelmia, ongelmana on ollut aiemmin saada rokotuksen myötä riittävä vaste vain, THL:n sivuilta löytyy asiasta tarkempaa tietoa kiinnostuneille. Naurettavaa puhua tutkimattomista hoidoista kun kyseessä on kaikkein eniten tutkittu yksittäinen lääkehoito / rokote. Eikä ketään siltikään velvoiteta mihinkään, mutta koronapassi on edellytys nyt niille tilanteille, joissa rokotus on erityisen tarpeen terveyden suojelemiseksi kuten nyt vaikka käynti ravintolassa, missä on paljon ihmisiä pienehkössä tilassa melko lähellä toisiaan ja vastaavat tilanteet tai matkustelu ja suurin osa ulkomaista vaatii rokotteet ja todistuksen rokotuksista ja sen ohella vielä negatiivisen testituloksen kuten vaikka useat Aasian maat, mutta matkustaminen ei ole pakollista kuten ei ravintolassa käyminen kotimaassakaan ja näin ollen mitään vaatimusta rokottautumisesta ei kukaan ole Suomessa esittänyt, rokotepakko on tosin monissa Euroopan maissa olemassa eli maissa joissa tautitilanne on erityisen hankala ja tauti haittaa kansakuntaa jo niin, että asiaa ei voida jättää kansalaisten oman heikkotasoisen tiedon hankinnan, huhuihin uskomisen ja some-vaikuttamisen varaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitää miettiä todennäköisyyksiä? Ok. Otetaan rulettipöytä, jonka kiekkoon on tehty tilaa muutamalle tuhannelle slotille. Laitetaan sitten muutama herne niihin ja sovitaan, että herne tarkoittaa koronakuolemaa. Rokotteella voidaan sitten ottaa osa herneistä pois. Onko ero niin merkittävä, että kannattaa riskeerata mitään rokotteista tulevaa haittaa?
Ei kai kukaan ole sanonut että ainoa haitta koronainfektiosta olisi kuolema tai että se olisi jotenkin ainoa lopputulema taudin osalta jolla olisi mitään merkitystä? Entä voimakasoireinen hengitystieinfektio 1-2 viikoksi korkealla kuumeella ja voimakkaasti sairaalla kivuliaalla olotilalla, yleistilan lasku, vähintään viikon tyyökyvyttömyys, mutta pitkän koronan kyseessä ollessa jopa 3 kuukauden työkyvyttömyys ja yleisoireet kuten väsymys ja voimattomuus jopa 6kk ajan, hengitysvaikeudet niin, että tarvitsee tehohoitoa ja hengityskonetta, pysyvät keuhkovauriot jne.? Pelkkä pitkä korona 3-6kk oireilla on jo monelle todella suuri haitta, yrittäjälle 3kk työkyvyttömyys voi aiheuttaa pysyvää haittaa yritykselle, kansantaloudellisesti satojen tuhansien työikäisten 1-2 viikonkin sairaslomat alkavat haitata taloutta ja kansakuntaa, puhumattakaan tehohoidosta ja sen aiheuttamista pitkäaikaisista psyykkisistä haitoista ja päälle vielä sitten heikompien eli vanhusten ja perussairaiden ennenaikaiset kuolemat tukehtumalla hengitysteiden ja keuhkojen tulehdusnesteisiin.
Äitisi kellarista huutelet.