Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rokottamaton ja elämä tuntuu ahdistavalta

Vierailija
10.12.2021 |

Rokotus ei ole vaihtoehto. Olen perheenäiti ja lasten takia haluan jaksaa tämän kaiken läpi kunnialla. Nyt kuitenkin tuntuu, että voimat loppuu tähän vihamieliseen ilmapiiriin ja sadistiseen yhteiskuntaan. Joka päivä mietin, miten tämä on voinut mennä näin pahaksi?

Pakkorokotuksella uhkaillaan, eli loppuelämän ajan kerran vuodessa piikki, niinkö? Miksi ottaisin edes ekaa kun jo nyt tiedän että vasta kolmas toimii - hetken aikaa.

Alan kohta tukkia terveydnehoitoa kaiken muun kuin koronan takia, minua ahdistaa ja tiedän etten takuulla ole ainoa.

Kommentit (1382)

Vierailija
661/1382 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pakkorokotuksella uhkaillaan, eli loppuelämän ajan kerran vuodessa piikki, niinkö? Miksi ottaisin edes ekaa kun jo nyt tiedän että vasta kolmas toimii - hetken aikaa.

Alan kohta tukkia terveydnehoitoa kaiken muun kuin koronan takia, minua ahdistaa ja tiedän etten takuulla ole ainoa."

No jo on elämä raskasta jos kolme piikkiä on mahdoton ottaa (pelottaako pistäminen? Apteekista saa Emla-nimistä puudutusvoidetta pistoskammoisille. Sitä käytetään yleisesti sairaanhoidossa, lähinnä kyllä lapsille). Jos kolmen piikin takia ahdistaa noin kovasti niin syyt ovat kyllä paljon svemmällä. Kyllä sinä kohta alat tukkiakin terveydenhoitoa noin epäkypsillä ja itsekkäillä argumenteilla. Ota ne rokotukset ja lopeta joutava ja myötähäpeää aiheuttava valituksesi. Minä minä minä-ajattelu on todella narsistista tässä pandemian tilanteessa. Meidän kaikkien pitäisi suojata KANSSAIHMISIÄMME,vastuu kuuluu  myös sinulle. 

Kerro sitten tarkkaan mitä tämä uusi geeniterapiapiikki sisältää? Voitko sanoa sen varmaksi? Entä pitkälle ajalle mitkä haitat? Entä ne tällä hetkellä jotka niistä piikkihaitoista kärsii, voitko taata ettei juuri minulle joka menisi ottamaan niin käy niin? Kerro toki kun kova pakottaminen muita vaikka et edes tiedä mitä ne on. Siksi kysyn koska tämä ei ole sama asia kuin ne rokotteet joita on jo monet kymmenet vuodet testattu ihmisiin. Onko tämä asia vaikea ymmärtää? Vai miksi niin kauhea haloo toisen piikki asioista.

Älykkäitä yhdistää monesti se, että ymmärtää miten vähän ymmärtää. Moni rokotekriittinen ei suostu myöntämään, että on olemassa tietoa mitä hän ei ehkä itse ymmärrä, eikä hän siksi pysty luotettavasti arvioimaan ympärillään olevaa informaatiota ja on siksi ehkä helpommin johdateltavissa tälläisissä tilanteissa. Moni rokotettu kuitenkin ymmärtää, ettei ymmärrä kaikkea ja on siksi parempi luottaa asiantuntijoihin. Olen itsekin hyvin pienen erikoistuneen alan asiantuntija (myös maisteri ko aihetta tutkivalta alalta) ja törmään jatkuvasti tilanteisiin, missä asiasta tietämätön vänkää erikoisalaani kuuluvasta aiheesta argumenttia X, hyväksymättä ollenkaan vasta-argumentteja sekä ymmärtämättä niitä taustalla päteviä mekanismeja, mitkä tekevät hänen argumenteistaan yhtä tyhjän kanssa. Tälläisille ihmisille ei luonnollisestikaan kannata vängätä vastaan, vaan antaa olla. Kun tälläistä on kohdannut tarpeeksi paljon, olen itsekin tullut siihen lopputulokseen, että ehkä rokotteidenkin kohdalla on mahdollisuus samanlaiseen asetelmaan, ja olen pohdinnan jälkeen ottanut molemmat rokotteet. Minulla ei kuitenkaan ole tarvetta kiistää rokotehaittojen olemassaoloa. Ymmärrän kuitenkin, että rokotteen hyödyt ylittävät sen haitat ja se riittää minulle. Olisi naiivia uskoa, että voisin itse uskottavasti edes muodostaa asiasta omaa kantaa enkä pitäisi itseäni silloin älykkäänä.

Rokotehaittoja on niin minimaalisen vähän kun niitä vertaa koronan aiheuttamiin haittoihin. En ole tavannut yhtään rokotehaittaa saanutta vaikka työskentelenkin sairaanhoitajana yliopistosairaalassa. Ei myöskään tuttavapiirissäni ole ilmennyt pientä käsivarren jomotusta voimakkaampaa reaktiota. Olen aina luottanut lääketieteeseen ja nähnyt miten se auttaa sairaita ihmisiä. En ole korona-asiantuntuja niinkuin monet rokotevastaiset itseään pitävät. Mistä tämä asiantuntemus on peräisin?Jos en luottaisi tässä asiassa nykyiseen lääketieteen oppeihin  niin miten sitten muissa? En pidä itseäni erityisälykkäänä mutta olen kuitenkin muodostanut oman kantani.

Kaikki olemme piikillä käyneet eikä kukaan ole mitään rokote haittoja saanut. Se on ilmeisesti joku pieni promille jonka elimistö ei kestä rokotteita. Minä kun olen juoppo niin elimistö on tottunut myrkkyihin niin ei joku korona rokete tunnu yhtään mitään. Tulen enemmin kuolemaan viinaan kuin johonkin muihin tauteihin. Joka rokotteen jälkeen lähdin viinakauppaan hakemaan satsin kossua. En juo muuta kuin kirkkaita kossua ja vodkaa. Värilliset viinat ja kaljan olen jättänyt ajat jo sitten kun niistä tulee krapula. 

Minä ihmettelen niitä jotka pelkää korona rokotteita niin että miksi ja missä pumpulissa ne oikein elävät ja uskaltaako ne syödäkkään ihan mitä tahansa kuoleman pelossaan. Pelkäävätkö he ihan tosissaan kuolemaa niin paljon että lukevat huuhaa juttuja perustellaakseen  toimintaansa. 

Melkein kaikki tuntemani rokotteen ottajat ovat saaneet jonkin asteisia haittoja rokotteesta. Yhteistä kaikille haittoja saaneille oli se, että kukaan heistä ei ole ilmoittanut asiasta viralliselle taholle. Taitaa olla maan tapa.

No on sulla ihme tuttuja kun minä en tunne ketään joka olisi mitää haittoja saanut. Minä, mieheni ja kaikki suurin osa lähiomaisista ovat rokotteet ottaneet. Jotain pari hihhulia ei ole ottanut rokotteita hoitoalan koulutuksen käyneitä jotka ovat työttöminä kun ei kiinnosta se raskas työ ja luulivat että se olisi helppoa duunia vähällä koulutuksella kun ei kiinnostanut muun opiskeleminen kunhan sai jonkun ammatin.  Ne lukevat näitä huuhaa uskomuksia rokotteista kun on aikaa työttömänä. Heidän äitinsä koittaa pakottaa ne rokotuksiin mutta ei ole vielä onnistunut. Meille ja kenelläkkään tuntemistani ei ole mitään haittoja tullut rokotteista. Luulotautisia ihmisiä riittää AIVAN TAATUSTI niin että jokaiselle luulotautiselle tulee ihan varmasti oireita rokotteesta. 

Taidat olla todella raskasta seuraa…

Pääasia ettei kukaan rokottamaton kiinnostu seurastani. Jos tänne tulisi sota niin ihmettelen kuinka jotkut pakenisivat niin kuin nyt rokotteista. Ei mitään vastuuta oteta omasta elämästään eikä muidenkaan. Kyllä pandemiassa jokaisen kansalaisvelvollisuus on ottaa rokotteet. Hävettää ne ihmiset joilla ei ole mitään lääketieteellistä estettä ottaa rokotteita. 

Olen aina luullut suomalaisia fiksuiksi. Väärin. Jos oikeasti hälytyskellot ei ala soimaan näistä kaikista toimista... Fiksuus on kaukana. Terveen ja fiksun ihmisen ajatusmaailma pitäisi jo herättää monia kysymyksiä, mutta ei. Sana "rokote" tekevät suomalaisista aivan pellejä. Juoksevat pää kolmantena jalkana ottamaan käteen ilman sen kummempia ajatuksia. Jos oikeasti olisi >>tutkittu "rokote" ei siitä näin paljoon veivattaisi syvempään helvettiin ja kiristettäiai toimia. Huomioikaa YKSI piti riittää, KAKSI piti riittää, tämä KOLMAS ei sekään riitä... Sitten toinen 6kk välein piti riittää, mut hei nyt jo 3kk puhuttu piikitys väli. 80% rokotekattavuudessa piti kaikki aueta mut hei ei sekään riitä. Mitä enemmän rokotekattavuutta on lisätty, sitä enemmän tartuntojakin. Viime vuonna ennen piikkejä oli paljon rauhallisempi koko tauti, ei edes ylittänyt pandemian tasoja. Passi nyt on aivan paska ollut alusta asti. Ei ole terveydellisistä syistä passi. Vaikka oletkin piikitettynä tartutat ja sairastut samalla tavalla kuin rokottamattomatkin. Ei näille toimille ole mitään tieteellisiä näyttöjä miksi tarvitsee kiristää. Vai onko jollakn näyttää 99-100% näyttöjä? Haluan nähdä ja moni muu. Kukaan ei viranomaisista edes suostu näyttämään vaan keksitään kaikenmaailman selityksiä muiden selityksien päälle. HALOO IHMISET VALOJA PÄÄLLE NYT! HERÄTKÄÄ!!

Valtaosa teholla on rokottamattomia. Mitäs muuta näyttöä tarvitset edelleen?

Vierailija
662/1382 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei aloittaja. Älä ahdistu. Suomeen ei tule koskaan rokotepakkoa. Omaa rokotepassiani en ole koskaan käyttänyt, koska tässä koronatilanteessa ei kukaan järkevä mene ihmisjoukkoihin. Minuakin ahdistaa tämä kaikki viha, mutta se on vain suurimmaksi osaksi täällä netissä. Ihmisiä me vielä olemme ja toisia tavatessamme voimme puhua muustakin kuin jostain rokotuksista. Rauhaa toivoisin minäkin maan päälle tämän kaiken typerän riitelyn sijalle. Mutta pian vielä nauramme tälläkin sodalle. Pysy kotona perheesi kanssa ja pysy terveenä. T: Yksi rokotettu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1382 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua miten täälläkin jaetaan "pimitettynä salaliittotietona" faktoja mitkä on ihan avoimesti mainittu THL:n omilla nettisivuilla. Voitte käydä katsomassa täältä: https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajanko…;

Hyvin avoimesti esimerkiksi kerrotaan, että vaikka mRNA-rokotetta on kehitetty jo 90-luvulta, on se nyt vasta ensimmäistä kertaa käytössä. Ei siis ole kehitetty pandemian aikana, vaan peruspalikoita tutkittu jo 30 vuotta. Lisäksi vastataan myös hyvin selkeästi kysymykseen siitä, voiko rokote vaikuttaa sen saaneen henkilön DNA:han. Hyvin monet asiat selitetään avoimesti ja helposti ymmärrettävällä kielellä! :)

https://banned.video/watch?id=61a6c4f8433996761dc0dc53

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/34696485/

SARS-CoV-2 Spike Impairs DNA Damage Repair and Inhibits V(D)J Recombination In Vitro

Hui Jiang et al. Viruses. 2021.

Katsoisit nämä. Jos edes ymmärrät englantia. Tule uusiksi puhumaan kun olet nuo katsonut. Siinä myös selkokieltä englanniksi.

Miksi et luota viranomaistietoon? Osaan englantia, mutta en avaa varsin epäilyttäviltä vaikuttavia linkkejä, "banned.video" just joo. Ehkä syystä? Lue sinä ensiksi Pfizerin 110-sivuinen haittavaikutusraportti ja kommentoi vasta sitten.

Vierailija
664/1382 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei rokotus ole vaihtoehto?

Vastaus omin sanoin kiitos

Saan niin pahoja reaktioita jo pelkistä lääkkeistä, että en uskalla. Uskon että rokote olisi minulle pahempi kuin itse sairaus.

Jo nyt on selvää että vaaditaan vähintään kolme rokotetta, joiden teho kestää aina pari kuukautta eteenpäin. En halua lähteä siihen mukaan. En tiedä mitä se tekee elimistölle ja haluan pysyä terveenä näin luonnollisesti. Pidän itsestäni muutenkin tosi hyvää huolta.

Jos tulee ns. vanhanmallinen rokote lupaan harkita. Tätä en.

No pelkää sitten kotona sekä rokotetta että koronaa. Sinä et itse pysty siihen vaikuttamaan, millaisena koronataudin saat. Voi olla oireeton tai lieväoireinen tai voit joutua sairaalaan, teholle, vammautua tai kuolla. Pysy nyt ainakin kotona, että suojaat itseäsi ja yhteiskuntaa itseltäsi.

Vierailija
665/1382 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua miten täälläkin jaetaan "pimitettynä salaliittotietona" faktoja mitkä on ihan avoimesti mainittu THL:n omilla nettisivuilla. Voitte käydä katsomassa täältä: https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajanko…;

Hyvin avoimesti esimerkiksi kerrotaan, että vaikka mRNA-rokotetta on kehitetty jo 90-luvulta, on se nyt vasta ensimmäistä kertaa käytössä. Ei siis ole kehitetty pandemian aikana, vaan peruspalikoita tutkittu jo 30 vuotta. Lisäksi vastataan myös hyvin selkeästi kysymykseen siitä, voiko rokote vaikuttaa sen saaneen henkilön DNA:han. Hyvin monet asiat selitetään avoimesti ja helposti ymmärrettävällä kielellä! :)

SARS-CoV-2 Spike Impairs DNA Damage Repair and Inhibits V(D)J Recombination In Vitro

Katsoisit nämä. Jos edes ymmärrät englantia. Tule uusiksi puhumaan kun olet nuo katsonut. Siinä myös selkokieltä englanniksi.

Miksi et luota viranomaistietoon? Osaan englantia, mutta en avaa varsin epäilyttäviltä vaikuttavia linkkejä, "banned.video" just joo. Ehkä syystä? Lue sinä ensiksi Pfizerin 110-sivuinen haittavaikutusraportti ja kommentoi vasta sitten.

"Ihmisten tuntuu olevan vaikea mieltää,että vallanpitäjät ovat pahoja vaikka se historian valossa on pikemminkin sääntö kuin poikkeus .Valta vetää psykopaatteja puoleensa kuin se kuuluisa hunaja karhua."

Thl ja muut viranomaiset ovat ennenkin puhuneet paskaa. Tyhmät ihmiset uskovat sinisilmäisesti kaiken mitä syötetään. Suosittelen katsomaan ja lakkaa inisemästä jos et edes suostu katsomaan kyseisiä video pätkiä. Vai pelkäätkö jotain?

Sanoin jo, en halua avata epäilyttävältä vaikuttavia linkkejä. Minua kiinnostaa hyvin paljon myös rokotekriittisten mielipiteet, sillä olen itsekin hyvin kriittinen ihminen ja minulle on tärkeää muodostaa oma mielipiteeni asioista. En kuitenkaan jaksa änkyröidä änkyröimisen ilosta, ja tähän asti en ole saanut vielä yhtään niin hyvää argumenttia rokottaumattomien joukosta, että olisin vakuuttunut rokottautumisen olleen virhe. Puhutaan lampaista, rotista ja tyhmistä ihmisistä. Ei kuunnella vastapuolen argumentteja, olkiukkoillaan ja jankutetaan samoja teesejä mitkä on jo todettu vääriksi. Yritetään myös luoda hysteriaa vetoamalla suomalaisten alemmuuskompleksiin näyttäytyä tyhmänä ulkomaailmalle. 

Vierailija
666/1382 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pakkorokotuksella uhkaillaan, eli loppuelämän ajan kerran vuodessa piikki, niinkö? Miksi ottaisin edes ekaa kun jo nyt tiedän että vasta kolmas toimii - hetken aikaa.

Alan kohta tukkia terveydnehoitoa kaiken muun kuin koronan takia, minua ahdistaa ja tiedän etten takuulla ole ainoa."

No jo on elämä raskasta jos kolme piikkiä on mahdoton ottaa (pelottaako pistäminen? Apteekista saa Emla-nimistä puudutusvoidetta pistoskammoisille. Sitä käytetään yleisesti sairaanhoidossa, lähinnä kyllä lapsille). Jos kolmen piikin takia ahdistaa noin kovasti niin syyt ovat kyllä paljon svemmällä. Kyllä sinä kohta alat tukkiakin terveydenhoitoa noin epäkypsillä ja itsekkäillä argumenteilla. Ota ne rokotukset ja lopeta joutava ja myötähäpeää aiheuttava valituksesi. Minä minä minä-ajattelu on todella narsistista tässä pandemian tilanteessa. Meidän kaikkien pitäisi suojata KANSSAIHMISIÄMME,vastuu kuuluu  myös sinulle. 

Kerro sitten tarkkaan mitä tämä uusi geeniterapiapiikki sisältää? Voitko sanoa sen varmaksi? Entä pitkälle ajalle mitkä haitat? Entä ne tällä hetkellä jotka niistä piikkihaitoista kärsii, voitko taata ettei juuri minulle joka menisi ottamaan niin käy niin? Kerro toki kun kova pakottaminen muita vaikka et edes tiedä mitä ne on. Siksi kysyn koska tämä ei ole sama asia kuin ne rokotteet joita on jo monet kymmenet vuodet testattu ihmisiin. Onko tämä asia vaikea ymmärtää? Vai miksi niin kauhea haloo toisen piikki asioista.

Älykkäitä yhdistää monesti se, että ymmärtää miten vähän ymmärtää. Moni rokotekriittinen ei suostu myöntämään, että on olemassa tietoa mitä hän ei ehkä itse ymmärrä, eikä hän siksi pysty luotettavasti arvioimaan ympärillään olevaa informaatiota ja on siksi ehkä helpommin johdateltavissa tälläisissä tilanteissa. Moni rokotettu kuitenkin ymmärtää, ettei ymmärrä kaikkea ja on siksi parempi luottaa asiantuntijoihin. Olen itsekin hyvin pienen erikoistuneen alan asiantuntija (myös maisteri ko aihetta tutkivalta alalta) ja törmään jatkuvasti tilanteisiin, missä asiasta tietämätön vänkää erikoisalaani kuuluvasta aiheesta argumenttia X, hyväksymättä ollenkaan vasta-argumentteja sekä ymmärtämättä niitä taustalla päteviä mekanismeja, mitkä tekevät hänen argumenteistaan yhtä tyhjän kanssa. Tälläisille ihmisille ei luonnollisestikaan kannata vängätä vastaan, vaan antaa olla. Kun tälläistä on kohdannut tarpeeksi paljon, olen itsekin tullut siihen lopputulokseen, että ehkä rokotteidenkin kohdalla on mahdollisuus samanlaiseen asetelmaan, ja olen pohdinnan jälkeen ottanut molemmat rokotteet. Minulla ei kuitenkaan ole tarvetta kiistää rokotehaittojen olemassaoloa. Ymmärrän kuitenkin, että rokotteen hyödyt ylittävät sen haitat ja se riittää minulle. Olisi naiivia uskoa, että voisin itse uskottavasti edes muodostaa asiasta omaa kantaa enkä pitäisi itseäni silloin älykkäänä.

Rokotehaittoja on niin minimaalisen vähän kun niitä vertaa koronan aiheuttamiin haittoihin. En ole tavannut yhtään rokotehaittaa saanutta vaikka työskentelenkin sairaanhoitajana yliopistosairaalassa. Ei myöskään tuttavapiirissäni ole ilmennyt pientä käsivarren jomotusta voimakkaampaa reaktiota. Olen aina luottanut lääketieteeseen ja nähnyt miten se auttaa sairaita ihmisiä. En ole korona-asiantuntuja niinkuin monet rokotevastaiset itseään pitävät. Mistä tämä asiantuntemus on peräisin?Jos en luottaisi tässä asiassa nykyiseen lääketieteen oppeihin  niin miten sitten muissa? En pidä itseäni erityisälykkäänä mutta olen kuitenkin muodostanut oman kantani.

Kaikki olemme piikillä käyneet eikä kukaan ole mitään rokote haittoja saanut. Se on ilmeisesti joku pieni promille jonka elimistö ei kestä rokotteita. Minä kun olen juoppo niin elimistö on tottunut myrkkyihin niin ei joku korona rokete tunnu yhtään mitään. Tulen enemmin kuolemaan viinaan kuin johonkin muihin tauteihin. Joka rokotteen jälkeen lähdin viinakauppaan hakemaan satsin kossua. En juo muuta kuin kirkkaita kossua ja vodkaa. Värilliset viinat ja kaljan olen jättänyt ajat jo sitten kun niistä tulee krapula. 

Minä ihmettelen niitä jotka pelkää korona rokotteita niin että miksi ja missä pumpulissa ne oikein elävät ja uskaltaako ne syödäkkään ihan mitä tahansa kuoleman pelossaan. Pelkäävätkö he ihan tosissaan kuolemaa niin paljon että lukevat huuhaa juttuja perustellaakseen  toimintaansa. 

Melkein kaikki tuntemani rokotteen ottajat ovat saaneet jonkin asteisia haittoja rokotteesta. Yhteistä kaikille haittoja saaneille oli se, että kukaan heistä ei ole ilmoittanut asiasta viralliselle taholle. Taitaa olla maan tapa.

No on sulla ihme tuttuja kun minä en tunne ketään joka olisi mitää haittoja saanut. Minä, mieheni ja kaikki suurin osa lähiomaisista ovat rokotteet ottaneet. Jotain pari hihhulia ei ole ottanut rokotteita hoitoalan koulutuksen käyneitä jotka ovat työttöminä kun ei kiinnosta se raskas työ ja luulivat että se olisi helppoa duunia vähällä koulutuksella kun ei kiinnostanut muun opiskeleminen kunhan sai jonkun ammatin.  Ne lukevat näitä huuhaa uskomuksia rokotteista kun on aikaa työttömänä. Heidän äitinsä koittaa pakottaa ne rokotuksiin mutta ei ole vielä onnistunut. Meille ja kenelläkkään tuntemistani ei ole mitään haittoja tullut rokotteista. Luulotautisia ihmisiä riittää AIVAN TAATUSTI niin että jokaiselle luulotautiselle tulee ihan varmasti oireita rokotteesta. 

Minä pistän vielä paremmaksi. Asun tavallisessa senioritalossa jossa asuu n 70 ihmistä iältään tällä hetkellä 63 - 97v. Kaikki ovat ottaneet rokotteet yhtään koronatapausta ei ole ollut, eikä kukaan ole kertonut muista haittavaikutuksista kuin pistoskohdan kipeytymisestä. Sekin vain osalla. Osa on saanut kaikki kolme rokotetta ja loputkin saa pian. Itse saan sen 20.12. Oma lukunsa on sukulaiset ja muut tutut ja ystävät ja hekin ovat ottaneet rokotteet, eikä haittoja.

Vierailija
667/1382 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ihmisten tuntuu olevan vaikea mieltää,että vallanpitäjät ovat pahoja vaikka se historian valossa on pikemminkin sääntö kuin poikkeus .Valta vetää psykopaatteja puoleensa kuin se kuuluisa hunaja karhua."

Thl ja muut viranomaiset ovat ennenkin puhuneet paskaa. Tyhmät ihmiset uskovat sinisilmäisesti kaiken mitä syötetään. Suosittelen katsomaan ja lakkaa inisemästä jos et edes suostu katsomaan kyseisiä video pätkiä. Vai pelkäätkö jotain?

Sanoin jo, en halua avata epäilyttävältä vaikuttavia linkkejä. Minua kiinnostaa hyvin paljon myös rokotekriittisten mielipiteet, sillä olen itsekin hyvin kriittinen ihminen ja minulle on tärkeää muodostaa oma mielipiteeni asioista. En kuitenkaan jaksa änkyröidä änkyröimisen ilosta, ja tähän asti en ole saanut vielä yhtään niin hyvää argumenttia rokottaumattomien joukosta, että olisin vakuuttunut rokottautumisen olleen virhe. Puhutaan lampaista, rotista ja tyhmistä ihmisistä. Ei kuunnella vastapuolen argumentteja, olkiukkoillaan ja jankutetaan samoja teesejä mitkä on jo todettu vääriksi. Yritetään myös luoda hysteriaa vetoamalla suomalaisten alemmuuskompleksiin näyttäytyä tyhmänä ulkomaailmalle. 

Sinua pelottaa jos et voi edes vilkaista sitä videota mikä siellä sivulla on. Oot kyllä yks pelkuri muiden pelkurien joukossa.

Vierailija
668/1382 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku entisellä jätkällä ei tiiä mitenpäin kun saha ahdistaa ja puoltaa.

Vierailija
669/1382 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten selität tämän:

Aikuisista yli 99 % täysrokotettuja, mutta korona ryöpsähti silti – Gibraltarin tapaus ihmetyttää, mutta nyt ”tehosterokote todella toimii”

2.12.202108:00ROKOTTEETYHTEISKUNTAKORONAVIRUSTERVEYSPOLITIIKKA

Pienen Gibraltarin koronatilanne nousee tällä hetkellä toistuvasti esiin rokotekeskusteluissa, koska maa on täysin rokotettu mutta tartunnat lähtivät silti eksponentiaaliseen kasvuun.

Tai tämän:

Tästä on vaikea panna paremmaksi – irlantilaisen kaupungin rokotekattavuus 99,5 prosenttia

VIIHDEUUTISET 11.11.2021, 18:00 · TERHI PIIROINEN

Jaa Facebookissa

Twiittaa

Irlannissa sijaitsevassa Waterfordin kaupungissa on 99,5 prosentin rokotekattavuus. Luku on maailman parasta kärkeä. Valitettavasti myös koronavirustartuntojen määrä on korkeampi kuin muualla Irlannissa. Syytä tähän ei tiedetä.

Prof O'Neill says that without the wide take-up of vaccinations, the public health situation in Ireland would be far worse than the current worrying scenario.

"Without the vaccines, Ireland would be in a full lockdown now", he argues, "because Delta is so transmissible, the hospitals would be full of COVID patients and all of the evidence supports that."

https://www.google.fi/amp/s/news.sky.com/story/amp/covid-19-irelands-co…

Mitäs jos lukisit jutuista myös sen,mikä ei tue omia pakkomielteitäis? Irlantihullu

Korrelaatio ei tarkoita kausaliteettia. Viruksen kehityskulussa se aina muuntuu tartuttavammaksi ja vähemmän vaaralliseksi.

Vierailija
670/1382 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinua pelottaa jos et voi edes vilkaista sitä videota mikä siellä sivulla on. Oot kyllä yks pelkuri muiden pelkurien joukossa.

Ala-arvoista käytöstä haukkua pelkuriksi, jos ei halua avata epäilyttäviä linkkejä. Juuri tälläinen kommentointi heikentää myös niiden aidosti huolestuneiden rokotetta pelkäävien ihmisten uskottavuutta.

Vierailija
671/1382 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla todella raskasta seuraa…

Pääasia ettei kukaan rokottamaton kiinnostu seurastani. Jos tänne tulisi sota niin ihmettelen kuinka jotkut pakenisivat niin kuin nyt rokotteista. Ei mitään vastuuta oteta omasta elämästään eikä muidenkaan. Kyllä pandemiassa jokaisen kansalaisvelvollisuus on ottaa rokotteet. Hävettää ne ihmiset joilla ei ole mitään lääketieteellistä estettä ottaa rokotteita. 

Olen aina luullut suomalaisia fiksuiksi. Väärin. Jos oikeasti hälytyskellot ei ala soimaan näistä kaikista toimista... Fiksuus on kaukana. Terveen ja fiksun ihmisen ajatusmaailma pitäisi jo herättää monia kysymyksiä, mutta ei. Sana "rokote" tekevät suomalaisista aivan pellejä. Juoksevat pää kolmantena jalkana ottamaan käteen ilman sen kummempia ajatuksia. Jos oikeasti olisi >>tutkittu "rokote" ei siitä näin paljoon veivattaisi syvempään helvettiin ja kiristettäiai toimia. Huomioikaa YKSI piti riittää, KAKSI piti riittää, tämä KOLMAS ei sekään riitä... Sitten toinen 6kk välein piti riittää, mut hei nyt jo 3kk puhuttu piikitys väli. 80% rokotekattavuudessa piti kaikki aueta mut hei ei sekään riitä. Mitä enemmän rokotekattavuutta on lisätty, sitä enemmän tartuntojakin. Viime vuonna ennen piikkejä oli paljon rauhallisempi koko tauti, ei edes ylittänyt pandemian tasoja. Passi nyt on aivan paska ollut alusta asti. Ei ole terveydellisistä syistä passi. Vaikka oletkin piikitettynä tartutat ja sairastut samalla tavalla kuin rokottamattomatkin. Ei näille toimille ole mitään tieteellisiä näyttöjä miksi tarvitsee kiristää. Vai onko jollakn näyttää 99-100% näyttöjä? Haluan nähdä ja moni muu. Kukaan ei viranomaisista edes suostu näyttämään vaan keksitään kaikenmaailman selityksiä muiden selityksien päälle. HALOO IHMISET VALOJA PÄÄLLE NYT! HERÄTKÄÄ!!

Valtaosa teholla on rokottamattomia. Mitäs muuta näyttöä tarvitset edelleen?

Niin. Koronarokote EI estä syöpää, onnettomuuksia, sydäninfarktia ja aivoverenvuotoja. Niitä potilaita pitää myös hoitaa teholla. Nyt 30-60-vuoytiaat rokottamattomat periaatteen miehet ja naiset koronassaan vievät näiden raasujen tehohoitopaikat 3 viikoksikin kerrallaan. Toivottavasti ymmärtävät edes hävetä jälkeenpäin. Katsotaanpa vain, mikä on ääni kellossa, jos joudutaan alkaa rajaamaan tehohoitoa esim. 60 v täyttäneiltä. Sekin voi olla edessä, jos maskit ja rokotukset eivät maistu.

Vierailija
672/1382 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala-arvoista käytöstä haukkua pelkuriksi, jos ei halua avata epäilyttäviä linkkejä. Juuri tälläinen kommentointi heikentää myös niiden aidosti huolestuneiden rokotetta pelkäävien ihmisten uskottavuutta.

Mitä pelkäät? Jos et yhden kerran avaa. Mikä siinä on vaikeaa. Sinun koneesi ei siitä mene jumiin. Jos sinua oikeasti kiinnostaa avaisit sen jo ja etkä vinkuisi kuin mikäki vinkulelu. 😉

Vierailija
673/1382 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten selität tämän:

Aikuisista yli 99 % täysrokotettuja, mutta korona ryöpsähti silti – Gibraltarin tapaus ihmetyttää, mutta nyt ”tehosterokote todella toimii”

Pienen Gibraltarin koronatilanne nousee tällä hetkellä toistuvasti esiin rokotekeskusteluissa, koska maa on täysin rokotettu mutta tartunnat lähtivät silti eksponentiaaliseen kasvuun.

Tai tämän:

Tästä on vaikea panna paremmaksi – irlantilaisen kaupungin rokotekattavuus 99,5 prosenttia

Jaa Facebookissa

Twiittaa

Irlannissa sijaitsevassa Waterfordin kaupungissa on 99,5 prosentin rokotekattavuus. Luku on maailman parasta kärkeä. Valitettavasti myös koronavirustartuntojen määrä on korkeampi kuin muualla Irlannissa. Syytä tähän ei tiedetä.

Prof O'Neill says that without the wide take-up of vaccinations, the public health situation in Ireland would be far worse than the current worrying scenario.

"Without the vaccines, Ireland would be in a full lockdown now", he argues, "because Delta is so transmissible, the hospitals would be full of COVID patients and all of the evidence supports that."

Mitäs jos lukisit jutuista myös sen,mikä ei tue omia pakkomielteitäis? Irlantihullu

Kerran mainitaan Irlanti ja heti ollaan leimaamassa irlantihulluksi…anna mun kaikki kestää 🤣

Vierailija
674/1382 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku saa palkkaa näiden samojen videoiden spämmäämisestä tänne. Kyllä nyt rokottamattomia viedään kuin pässiä narussa. Huomaa, ettei täällä käydyllä keskustelulla ole enää mitään tekemistä rokotehaittojen kanssa, vaan osalle rokottamattomuus on osa identiteetin rakennusta. Kerrankin kuuluu johonkin porukkaan ja on jotain minkä vuoksi "taistella". Suuri osa ei varmastikaan ole tälläisiä, mutta osa on.

Vierailija
675/1382 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokottamattomat piittaa hevonka paskaa itsestään tai muista ihmisistä. Niiden takia tämä pandemia kestää

seuraavat viisi vuotta. 

Krokotteet eivät estä tartuttamista, vaan ainoastaan vakavien oireiden kehittymisen.

Vierailija
676/1382 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa typerää ulinaa.

Vierailija
677/1382 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvä, että tuntuu. Tai siis sääli tietysti lapsiasi, kun on noin tyhmä äiti. 

Ongelmaasihan siis on tasan yksi, mutta hyvin helppo ratkaisu: Ota se rokotus. 

"Ota rokote tai itke ja ota" = No en varmasti ota saamarin tyranni.

"Rokote tarjolla vapaaehtoisesti" = Otan, jos oman harkinnan jälkeen näen, että se on hyvä ratkaisu.

Valinta täytyy olla oikeusvaltiossa oma! Muuten tämä yhteiskunta muuttuu joksikin aivan muuksi sortoyhteiskunnaksi, jossa suuri osa ihmisistä ei enää näe mitään järkeä pelata yhteisten pelisääntöjen mukaisesti. Jos yhteiskunta alkaa pakottamaan tällä tavalla yksilöä, tulee yksilöstä yhteiskunnan vihollinen. Oikeusvaltiossa kaikkien ihmisten perusoikeuksia tulee kunnioittaa ja rokotepassilla astutaan tämän rajan yli, niin että heilahtaa. Koko yhteiskuntajärjestyksen edellytykset alkavat rapautumaan.

Olen aikalailla samaa mieltä, mutta "itke ja ota" tilannetta täällä ei ole, eikä tule. Pakkorokotus ei tule tapahtumaan. Rokotuspassi kyllä, mutta valinta on silti sinun. Sinulla on oikeuksia, mutta myös vastuita. Pysy kaukana ihmisjoukoista ja pidä maskia, eristäydy parhaasi mukaan. 

Pakko sanoa että pidän lapsellisena tuota uhmaikäisen asennetta. "Voisin ottaa harkintani mukaan mutta nyt kun on pakko, en varmasti ota!" Ei ole normaalia käytöstä aikuiselta ihmiseltä.

Minua taas vaivaa se, että valtio kohtelee tässä asiassa kansalaisia kuin pikkulapsia, joille jaetaan palkintoja ja rajoituksia sen mukaan onko kiltti ja tottelevainen vai ei.

Ja ne "palkinnot" eivät edes ole palkintoja vaan täysin normaaleja arkielämään kuuluvia asioita jotka ovat itsestäänselvyyksiä. Vain kieroutunut päättäjä voi olla sitä mieltä, että mahdollisuus mennä omalla rahalla esim. baariin, ravintolaan tai elokuviin olisi "palkinto".

Kyse on globaalista pandemiasta missä ihmisiä kuolee, jos ei koronaan niin syöpäleikkausjonoihin! On syynsä sille, miksi yhteiskunnan romahtaminen halutaan estää ja tällä hetkellä rokottamattomat seisovat tämän kehityksen edessä ja kuvittelevat olevansa jotain totuuteen heränneitä, vaikka todellisuus ei voisi olla totuudesta kauempana.

Vierailija
678/1382 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten selität tämän:

Tai tämän:

Jaa Facebookissa

Twiittaa

Käytin esimerkkinä nimenomaan Waterfordin kaupunkia, en koko Irlantia. Onko lukemisen ymmärtämisessäsi jotain vikaa? Kenellä mahtaa ne pakkomielteet olla? Hullu.

Vierailija
679/1382 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako foliojuttua mennyt jo toteen? Tietääkö kukaan?

Vierailija
680/1382 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oppia ikä kaikki sanotaan. Korona vei 50v yksinhuoltajaisän kuoleman portille. Kolme kuukautta sairaalassa josta osasta ei mitään muistia.

https://www.kaleva.fi/korona-vei-yksinhuoltajaisan-kuoleman-porteille-r…

Opettava kokemus ja mies oli rokottamaton. Mieli muuttui kun selvisi nipin napin taudista ja nyt yksi rokotus on takana. Lukekaa karmaiseva tosikertomus ja ottakaa opiksi. Jos älyä on ottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi