Olen rokottamaton ja elämä tuntuu ahdistavalta
Rokotus ei ole vaihtoehto. Olen perheenäiti ja lasten takia haluan jaksaa tämän kaiken läpi kunnialla. Nyt kuitenkin tuntuu, että voimat loppuu tähän vihamieliseen ilmapiiriin ja sadistiseen yhteiskuntaan. Joka päivä mietin, miten tämä on voinut mennä näin pahaksi?
Pakkorokotuksella uhkaillaan, eli loppuelämän ajan kerran vuodessa piikki, niinkö? Miksi ottaisin edes ekaa kun jo nyt tiedän että vasta kolmas toimii - hetken aikaa.
Alan kohta tukkia terveydnehoitoa kaiken muun kuin koronan takia, minua ahdistaa ja tiedän etten takuulla ole ainoa.
Kommentit (1382)
Rock, Rauha ja Rakkaus
Usko omaan intuitioon ja elä elämääsi!
Sairaaloista on ottanut usea hoitsu loparit tän plandemian takia.
Omaan kehoon ei tarvi ottaa mitään hoitoja eikä edes leikkauksia jos ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Valtion rölli siis.
Rokotetut me tuntuu olevan paniikissa triplasuojuksistaan huolimatta..
Eikö tämänkin keskustelun aloittanut ahdistunut rokottamaton?
Tämä mulle ei tullut mitään sybdropma rokotteesta on absurdi. Ne joille tulee vaiennetaan ja sensuroidaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotettukin tartuttaa. kirjoitti:
Rokotettukin tartuttaa.
Niin mitä sitten? Se, että rokotettu tartuttaa toiseen rokotettuun flunssaa muistuttavan pikkuyskän ei ole ongelma. Ongelma syntyy silloin, jos rokotettu/rokottamaton tartuttaa koronan rokottamattomaan kuka saakin taudin vakavan muodon sekä joutuu teholle ja kuormittaa siten sairaalahoitoa. Myös tästä syystä päättäjiä eikä ketään muutakaan kiinnosta tuijottaa enää tartuntalukuja, vaan ainut fokus on sairaalakapasiteetissa missä rokottamattomat yliedustavat. En aio vähentää liikkumistani tartuttamisen pelossa, sillä tiedän ettei siitä hyvin suurella todennäköisyydellä seuraa läheisilleni mitään. Jos joku lääketiedekriittinen kuitenkin osuu tielle ja joutuu teholle, on riski hänen itsensä ottama eikä muiden tarvitse häntä enää siitä hyysätä.
Onkos ne tupla tai tripla rokotetut tuosta pikkuyskästä siellä sairaalassa?🤣😂
Mikään sairaala ei ota hoidettavakseen pikkuyskäisiä. Eikä nuhaisia.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ongelmaa. Ahdistukseesi on ratkaisu: Rokote.
Todella helppo ratkaisu. Miksi pitää ahdistua, kun voi helposti poistaa sen ottamalla rokotteen.
Ap:n kohdalla voi hyvinkin käydä toive toteen ja sairastuu koronaan ja tarvitsee vuoden ajan terveydenhoitopalveluja. Ensin sairaalaan, sitten teholle ja sieltä jos selviää hengissä ei ole vielä terve vaan vaivoja riittää jopa vuodeksi eikä voi ennustaa loppuuko sittenkään. Keuhkot eivät voi normalisoitua koskaan pahimmassa tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei rokotus ole vaihtoehto?
Vastaus omin sanoin kiitos
Saan niin pahoja reaktioita jo pelkistä lääkkeistä, että en uskalla. Uskon että rokote olisi minulle pahempi kuin itse sairaus.
Jo nyt on selvää että vaaditaan vähintään kolme rokotetta, joiden teho kestää aina pari kuukautta eteenpäin. En halua lähteä siihen mukaan. En tiedä mitä se tekee elimistölle ja haluan pysyä terveenä näin luonnollisesti. Pidän itsestäni muutenkin tosi hyvää huolta.
Jos tulee ns. vanhanmallinen rokote lupaan harkita. Tätä en.
Juuri näin. Tämä lähetti Rna tekniikkaa käyttävä piikkiproteiinia kuljettava ja monistava injektio on vasta kokeiluvaiheessa. Eläinkokeissa ei ole tutkijoiden seulaa lävistänyt, nyt ns hätätilassa otettiin ilman vastuulupausta käyttöön.
Kristillisten ja perussuomalaisten ehdotus pikatesteistä paljon terveysturvallisempana kertomaan akuutin tilanteen kuin koronarokotepassi, on erinomainen ja tolkun ihmisten puhetta. Minulla voi olla passi ja silti olen saanut joko deltamuunnos- tai omikronmuunnostartunnan ja vien sen tuliaisina työhln, kotiin jne.
Totuus voittaa. Pidä pintasi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä mulle ei tullut mitään sybdropma rokotteesta on absurdi. Ne joille tulee vaiennetaan ja sensuroidaan.
Sybropma onkin perin absurdi juttu.
Vierailija kirjoitti:
Hiljattain julkaistu tutkimus osoitti että mitä alhaisemmat kognitiiviset kyvyt, sitä epäilevämmin suhtautuu koronarokotteeseen. Syynä tähän mm. se että kyseiset henkilöt uskovat helpommin sosiaalisen median perusteettomia väitteitä eivätkä osaa käsitellä tieteellistä tietoa yhtä hyvin kuin kognitiivisilta taidoiltaan vahvemmat henkilöt.
Siitä sitten tekemään omat johtopäätökset.
Minä taas luin tutkimuksen, jossa selvisi, että kaikista eniten rokotteista kieltäytyviä on korkeimmin koulutettujen ryhmässä rokotuksista kieltäytyviä on paljon myös vähiten koulutetuista, eniten rokotemyönteisiä on siinä välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotettukin tartuttaa. kirjoitti:
Rokotettukin tartuttaa.
Niin mitä sitten? Se, että rokotettu tartuttaa toiseen rokotettuun flunssaa muistuttavan pikkuyskän ei ole ongelma. Ongelma syntyy silloin, jos rokotettu/rokottamaton tartuttaa koronan rokottamattomaan kuka saakin taudin vakavan muodon sekä joutuu teholle ja kuormittaa siten sairaalahoitoa. Myös tästä syystä päättäjiä eikä ketään muutakaan kiinnosta tuijottaa enää tartuntalukuja, vaan ainut fokus on sairaalakapasiteetissa missä rokottamattomat yliedustavat. En aio vähentää liikkumistani tartuttamisen pelossa, sillä tiedän ettei siitä hyvin suurella todennäköisyydellä seuraa läheisilleni mitään. Jos joku lääketiedekriittinen kuitenkin osuu tielle ja joutuu teholle, on riski hänen itsensä ottama eikä muiden tarvitse häntä enää siitä hyysätä.
Onkos ne tupla tai tripla rokotetut tuosta pikkuyskästä siellä sairaalassa?🤣😂
Siis luuletko sinä, että esimerkiksi polio- tai hinkuyskärokote suojaa täysin kyseenomaisilta taudeilta?? Jos tartuntapaine on tarpeeksi kova, aina löytyy yksilöitä keiden immuniteetti pettää. Olet tainnut elää aika tynnyrissä, jos et näe kaikkea sairautta ympärilläsi. Kaikki eivät ole perusterveitä ja hyväkuntoisia, vaan näillä ihmisillä se rokotekin saattaa nostaa vastaamaan vasta tavallista immuniteettia juuri sitä tiettyä tautia vastaan mihin rokote on kehitetty. Laitatko noita itkunauruhymiöitä myös viesteihin, missä todetaan että 90% teholle joutuneista on rokottamattomia? Onko se sinusta jotenkin hauskaa??
Kyllä tämä on hauskaa😂. Rokotetut yrittää epätoivoisesti nostaa puheilla rokotteen toimivuutta, vaikka tilastotkin näyttää aivan päin vastaista. Ensimmäinen rokote suojaa todella hyvin vakavaa tautimuotoa vastaan...ja sairaala kutsuu näitä jotka tähän uskoi....no toinen suojaa jo lähes täydellisesti....eikun eipä suojannutkaan🤦....no mutta ei hätää tökätään vielä kolmas, se antaa jo lähes jumalan tason....eikun nämähän nyt vasta sairaita onkin....😂😂😂🤣🤣🤣
Montakos vuotta meinaat tosissan tuohon rokotteeseen luottaa/uskoa? Tauti ei enään ole rokottamattomien pandemia, tämä on jo maailmalla myönnetty. Nyt mietitään kuumeisesti että miksi se nyt näin kääntyi🤭.
Onhan tämän jo fiksummat huomannut ettei rokotuksilla tai koronapasseilla saada muuta kuin korona-linkoja aikaiseksi😅. Mutta valittu linjaus on valittu, eikä sen myöntäminen täydeksi fiaskoksi ole päättäjille helppoa. Tästä lähtisi sellaiset korvausvaateet rokotetuille, ettei sitä vaihtoehtoa haluta koskaan toteutuvaksi🤷.
....niin kyllä tämä on aivan parasta viihdettä seurata. Ja minulla on ainakin hauskaa, kun en rokotetta tarvitse terveeseen kroppaan💪🤟.
Kannattaa pikkaisen tutustua ja pohtia asiaa, niin huomaat että mites tosiasiassa maailmalla ja Suomessa tilanne etenee😉.
Minä en näe rokotteiden ottajia mitenkään pahan, heidän toimesta saadaan hyvää dataa tulevaisuudessa, miten tässä on käynyt. Kannusta kaikkia ottamaan niin monta rokotetta kuin kukin vain haluaa👍.
Ja rokottamattomille, jos haluatte olla ottamatta, niin se on jokaisen oma juttu. Vähemmän tautia levitätte, kun tiedostatte koska on aika niistää nenää kotona.
Ihanaa joulun odotusta KAIKILLE🥰😘!
Vierailija kirjoitti:
On meitä muitakin rokottomattomia perheenäitejä. Olen kuullut suoraa vittyilua sukulaisilta rokottamattomuudestani ja kuullut raivokasta huutoa bussissa kun matkustan ilman maskia. Tiedän sydämestäni tekeväni oikein eikä siinä paljoa muiden vihat paina. Ihmiset on vaan niin peloissaan joten levittävät vihansa ympäristöön eivätkä ota vastuuta omasta terveydestään. Itse ajattelen olevani vastuussa VAIN itsestäni ja omasta terveydestäni, en muiden. Jokainen huolehtii itsestään. Ja sekös ituttaa.
Joten ap, hengitä syvään ja lopeta turha stressaaminen.
Kirjoituksesi perusteella olet todella itsekäs muita ajettelematon minä minä -tyyppi. Jokainen on tietysti elintavoillaan vastuussa omasta terveydestään, mutta pandemian kyseessä ollessa se rokote otetaan paitsi itsensä takia, niin myös suojellaksemme muita. Kiitos rokottamattomien virus pääsee mutatoitumaan ja jyllää ties kuinka monta vuotta. Maskia ei kaikki voi terveydellisistä syistä ottaa, mutta rokotteen lähes kaikki voi.
Ehkä otin, ehkä en kirjoitti:
Se että terveydenhuollossa on täyttä, ei ole uusi tilanne. Hallitus saa siirettyä syyn rokottamattomille, kun avas kerralla, eivät yhtään malttaneet, edes maskisuositusta pitää. Ei ole myöskään varauduttu mitenkään isoon, oikeaan pandemiaan, jos nyt on täyttä hesassa. Kuolinikä keskiarvo on 84 v koronassa. Vaikuttaa influessalta, joka tuli hiukan enemmän,kun kaikki rynni ulos yhtä aikaa.
On se nyt kumma, kun ihmiset luulee että vanhukset on supermiehiä, jotka kuuluu vitriiniin suojaan, ettei saa pöpöjä,vaikka niille jo virtsatulehduskin on vakava paikka, ja saattavat mennä siitä jo ihan sekaisin fyysisin syin, kuin joku nuori menisi 40 kuumeessa.
Oli tänään ihan virallinen uutinen että 84 v keskiarvo koronaan menehtyneillä.
Tauti jonka muunnos aiheuttaa nyt väsymystä, on ihan luonnon mukaista muuntunista. Kolmas rokotekko antaa suojan, hah. Virus muuttuu niin nopeasti, ihmisen vastustuskyky ei luonnonlakien mukaan pysy perässä, eikä niin ole tarkoitus. Siksi viruksiin mihinkään ei ole ikinä pysyvää yhtä rokotetta, ei aiemmin, eikä nyt, vielä ainakaan.
Kukaan ei ole viitannutkaan, että koronavirukseen olisi pysyvä rokote. Virus jää kiertämään ja sitä vastaan otetaan tehosterokotteet. Ihan kuten muissakin viruksissa. Nyt kuitenkin taistellaan päällä olevaa pandemiaa vastaan.
"Kaikille hoitoalan tyypeille tiedoksi: lainoppineet ei suosittele ottamaan itse lopareita. Pyytäkää kirjallisena 1) tieteelliset 100% pitävät todisteet koronaviruksen olemassaolosta, aka eristetty virus, 2) täydellinen ainesosaluettelo vaadittavasta valmisteesta 3) tieteellinen 100% vahva näyttö siitä, että jokaikinen ainesosa on 100% turvallinen ja terveellinen, eikä mitään haitallista tai pahaa voi seurata niistä sinulle, 4) tätä teiltä vaativaa tahoa ottamaan 100% vastuun kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta mitä tästä valmisteesta voi seurata.
=KUKAAN ei voi sinulle näitä asioita toimittaa. Sitten kieltäydyt kohteliaasti, eikä työnantaja voikaan vaatia. Otatte lomautukset vastaan niin pitkään kuin tulee, toiset työtehtävät, ihan mitä tahansa, mutta ei itse otettuja lopareita. Sitten jos/kun jossain vaiheessa irtisanotaan, haastakaa juttu oikeuteen laittomana irtisanomisena ja voittakaa se näihin todisteisiin vedoten.👏❤️"
"Sosiaali- ja terveysministeriön pakkopiikityslakiesityksen mukaan Suomessa on 32 000 täysin rokottamatonta sotetyöntekijää. Vain yhden piikin saaneita on 56 000.
Tajusikohan poliitikot mihin paskaan tallasivat?
Ei tarvitse kummoista laskutaitoa tajutakseen, että tuo porukka kaataa halutessaan koko terveydenhuollon niin että heilahtaa.
Pian on muuten paskat housussa niin ammattiliitoilla, poliitikoilla kuin terveydenhuollon johdollakin."
Piikille siitä vastuuton typerys!
Itse annan jo fyysistä palautetta rokottamattomille. Tänäänkin "vahingossa" vähän törmäsin naapuriin piikittämättömään akkaan.
"Jotenkin suomalaisten sokea usko lääketeollisuuden rehellisyyteen on hämmästyttävää. Korruptoituneempaa tahoa saa etsiä mutta jengi vaan lyö itseensä kaiken mitä Big Pharma tarjoaa."
"Plandemia on alkanut 2015 jo 6 vuotta ennen, kun tietotekniikkayrittäjä Gates “ennakoi” omalla TED kanavallaan tulevan pandemian ja siihen varautumiskeinot puhelinappeineen ja rokotteineen. Depopulaatiointressi "jos teemme hyvää työtä rokotteiden kanssa saadaan 7 biljoonaa vähennettyä"
"Kuinka tyhmänä poliitikot oikein pitävät kansalaisia?
Ensin nämä nuolevat kieli ruskeana Brysselin herrojen perseitä ja sitten vielä kruunaavat sikailunsa aloittamalla rekrytoinnit salaa mm. Turkista. Tarjolla 2300 euroa kuussa ja soitto konsulaattiin riittää. Mahtaa siinä monella lähi- ja sairaanhoitajalla sydän pakahtua kiitollisuudesta kun ensin viedään työ ja toimeentulo pakkorokotuksilla ja samaan aikaan kosiskellaan jo uusia korvikkeita tilalle.
Laitetaan tähän samaan yhteyteen myös totuus kansanedustajan suusta. Miettikää, että nämä Kärnän kaltaiset älykääpiöt saavat leveän leipänsä ihmisten työstään maksamista veroista.
Oletteko muuten huomanneet, että näiden pakkopiikitysten edessä ihan kaikki muut ovat korvattavissa ja poisheitettävissä mutta eivät nämä poliitikot itse jotka tätä hulluutta ajavat?"
Tulevaisuudessa terapiakeskukset ovat täynnä näiden lääketiedevastaisten lapsia, kun käsittelevät ahdistuksen ja häpeän tunteitaan omien vanhempiensa käytöksestä.
Valtion rölli siis.
Rokotetut me tuntuu olevan paniikissa triplasuojuksistaan huolimatta..