Olen rokottamaton ja elämä tuntuu ahdistavalta
Rokotus ei ole vaihtoehto. Olen perheenäiti ja lasten takia haluan jaksaa tämän kaiken läpi kunnialla. Nyt kuitenkin tuntuu, että voimat loppuu tähän vihamieliseen ilmapiiriin ja sadistiseen yhteiskuntaan. Joka päivä mietin, miten tämä on voinut mennä näin pahaksi?
Pakkorokotuksella uhkaillaan, eli loppuelämän ajan kerran vuodessa piikki, niinkö? Miksi ottaisin edes ekaa kun jo nyt tiedän että vasta kolmas toimii - hetken aikaa.
Alan kohta tukkia terveydnehoitoa kaiken muun kuin koronan takia, minua ahdistaa ja tiedän etten takuulla ole ainoa.
Kommentit (1382)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuudessa terapiakeskukset ovat täynnä näiden lääketiedevastaisten lapsia, kun käsittelevät ahdistuksen ja häpeän tunteitaan omien vanhempiensa käytöksestä.
Muistatteko, kun 80-luvulla oli myös näitä hörhöjä ketkä väittivät, että kolmoisrokote (tuhkarokko-, vihurirokko- ja sikotautirokotteet) aiheuttavat autismia? Mitäköhän heidän lapsilleen nykyään kuuluu?
Nuo rokotteet ovat aivan eri asia kuin tämä nykyinen. Uusi tekniikka joka on geeniterapiainjektio. Kannattaisi ottaa paremmin selvää. Teillä tuo sana "rokote" meinaa useasti seota oikean laidan kanssa.
Nykyrokotteet ovat paljon parempia kuin ne 40 vuoden takaiset.
No tuota korttia ei kannata pöytään lyödä, jos haluat korona-rokotteen puolesta puhua. Nuo 40v vanhat toimivat monta kertaa paremmin, tämä on fakta. Kannattaa vain rummuttaa samaa mantraattia, kuin valtamedia....toki sen loppu häämöttää jo, mutta vielä kerkeää.
"Pakkorokotuksella uhkaillaan, eli loppuelämän ajan kerran vuodessa piikki, niinkö? Miksi ottaisin edes ekaa kun jo nyt tiedän että vasta kolmas toimii - hetken aikaa.
Alan kohta tukkia terveydnehoitoa kaiken muun kuin koronan takia, minua ahdistaa ja tiedän etten takuulla ole ainoa."
No jo on elämä raskasta jos kolme piikkiä on mahdoton ottaa (pelottaako pistäminen? Apteekista saa Emla-nimistä puudutusvoidetta pistoskammoisille. Sitä käytetään yleisesti sairaanhoidossa, lähinnä kyllä lapsille). Jos kolmen piikin takia ahdistaa noin kovasti niin syyt ovat kyllä paljon svemmällä. Kyllä sinä kohta alat tukkiakin terveydenhoitoa noin epäkypsillä ja itsekkäillä argumenteilla. Ota ne rokotukset ja lopeta joutava ja myötähäpeää aiheuttava valituksesi. Minä minä minä-ajattelu on todella narsistista tässä pandemian tilanteessa. Meidän kaikkien pitäisi suojata KANSSAIHMISIÄMME,vastuu kuuluu myös sinulle.
Vierailija kirjoitti:
"Pakkorokotuksella uhkaillaan, eli loppuelämän ajan kerran vuodessa piikki, niinkö? Miksi ottaisin edes ekaa kun jo nyt tiedän että vasta kolmas toimii - hetken aikaa.
Alan kohta tukkia terveydnehoitoa kaiken muun kuin koronan takia, minua ahdistaa ja tiedän etten takuulla ole ainoa."
No jo on elämä raskasta jos kolme piikkiä on mahdoton ottaa (pelottaako pistäminen? Apteekista saa Emla-nimistä puudutusvoidetta pistoskammoisille. Sitä käytetään yleisesti sairaanhoidossa, lähinnä kyllä lapsille). Jos kolmen piikin takia ahdistaa noin kovasti niin syyt ovat kyllä paljon svemmällä. Kyllä sinä kohta alat tukkiakin terveydenhoitoa noin epäkypsillä ja itsekkäillä argumenteilla. Ota ne rokotukset ja lopeta joutava ja myötähäpeää aiheuttava valituksesi. Minä minä minä-ajattelu on todella narsistista tässä pandemian tilanteessa. Meidän kaikkien pitäisi suojata KANSSAIHMISIÄMME,vastuu kuuluu myös sinulle.
Kerro sitten tarkkaan mitä tämä uusi geeniterapiapiikki sisältää? Voitko sanoa sen varmaksi? Entä pitkälle ajalle mitkä haitat? Entä ne tällä hetkellä jotka niistä piikkihaitoista kärsii, voitko taata ettei juuri minulle joka menisi ottamaan niin käy niin? Kerro toki kun kova pakottaminen muita vaikka et edes tiedä mitä ne on. Siksi kysyn koska tämä ei ole sama asia kuin ne rokotteet joita on jo monet kymmenet vuodet testattu ihmisiin. Onko tämä asia vaikea ymmärtää? Vai miksi niin kauhea haloo toisen piikki asioista.
Vierailija kirjoitti:
Kanssaihmisiä suojellaan, mutta rokotteella tätä ei pystytä tekemään.
Esim. Se että viina ei kannata juoda, koska se ei ole terveydelle hyvästä. Mutta kaljaa kiskotaan kaksin käsin ja haukutaan viinan juojia....poistuuko ongelma? Ei poistu🤷
2 x rokotettu, sain Koronan. Hoidoksi riitti paketti Nessuja. 65 v. läskiä, verepainetta löytyy. Vältin ruumisarkun.
"jos ainoastaa k-passilaiset saa matkustella... niin kuka helvetti niitä variantteja raahaa tänne?"
Siinä kysymys monille jotka tuputtavat piikkejä😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä asiantuntijat jotka ovat ajettu alas esim Mike Yeadon, Sherri Tenpenny, Robert Hodkinson, David Martin jne. Ovat koko elämänsä ajan tehneet tuota työtä. Yrittäneet varoittaa ja koko ajan sitä tekevät mutta rokoteintoilijat eivät usko kuin thl ja muuta paskaa.
Olet siis akateeminen (vähintään lisensiaatti) sellaiselta alalta jonka tutkinnolla ja työkokemuksella pystyy arvioimaan kyseisten henkilöiden työn laatua ja julkaisuja? Muutenkin sanavalintasi kielivät elämänkoululaisuudesta.
Kertoisitko, mikä tekee peruslääkäristä virusten ja rokotusten erityisasiantuntijan?
Tuo on sama, kun markkinoinnin ekonomi rinnastettaisiin kirjanpidon ammattilaiseen, jolla väitöskirja ja KLT-tutkinto tehtynä.
Kirjanpidon ammattilainen jolla on väitöskirja tehtynä?!? Todella realistisen kuuloista. Tarkoititkohan kuitenkin sitä Alepan kassaa?
Kukaan ei kuitenkaan voi 100% tietää mitään.
https://betterhumans.pub/cognitive-bias-cheat-sheet-55a472476b18
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro sitten tarkkaan mitä tämä uusi geeniterapiapiikki sisältää? Voitko sanoa sen varmaksi? Entä pitkälle ajalle mitkä haitat? Entä ne tällä hetkellä jotka niistä piikkihaitoista kärsii, voitko taata ettei juuri minulle joka menisi ottamaan niin käy niin? Kerro toki kun kova pakottaminen muita vaikka et edes tiedä mitä ne on. Siksi kysyn koska tämä ei ole sama asia kuin ne rokotteet joita on jo monet kymmenet vuodet testattu ihmisiin. Onko tämä asia vaikea ymmärtää? Vai miksi niin kauhea haloo toisen piikki asioista.
Älykkäitä yhdistää monesti se, että ymmärtää miten vähän ymmärtää. Moni rokotekriittinen ei suostu myöntämään, että on olemassa tietoa mitä hän ei ehkä itse ymmärrä, eikä hän siksi pysty luotettavasti arvioimaan ympärillään olevaa informaatiota ja on siksi ehkä helpommin johdateltavissa tälläisissä tilanteissa. Moni rokotettu kuitenkin ymmärtää, ettei ymmärrä kaikkea ja on siksi parempi luottaa asiantuntijoihin. Olen itsekin hyvin pienen erikoistuneen alan asiantuntija (myös maisteri ko aihetta tutkivalta alalta) ja törmään jatkuvasti tilanteisiin, missä asiasta tietämätön vänkää erikoisalaani kuuluvasta aiheesta argumenttia X, hyväksymättä ollenkaan vasta-argumentteja sekä ymmärtämättä niitä taustalla päteviä mekanismeja, mitkä tekevät hänen argumenteistaan yhtä tyhjän kanssa. Tälläisille ihmisille ei luonnollisestikaan kannata vängätä vastaan, vaan antaa olla. Kun tälläistä on kohdannut tarpeeksi paljon, olen itsekin tullut siihen lopputulokseen, että ehkä rokotteidenkin kohdalla on mahdollisuus samanlaiseen asetelmaan, ja olen pohdinnan jälkeen ottanut molemmat rokotteet. Minulla ei kuitenkaan ole tarvetta kiistää rokotehaittojen olemassaoloa. Ymmärrän kuitenkin, että rokotteen hyödyt ylittävät sen haitat ja se riittää minulle. Olisi naiivia uskoa, että voisin itse uskottavasti edes muodostaa asiasta omaa kantaa enkä pitäisi itseäni silloin älykkäänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä asiantuntijat jotka ovat ajettu alas esim Mike Yeadon, Sherri Tenpenny, Robert Hodkinson, David Martin jne. Ovat koko elämänsä ajan tehneet tuota työtä. Yrittäneet varoittaa ja koko ajan sitä tekevät mutta rokoteintoilijat eivät usko kuin thl ja muuta paskaa.
Olet siis akateeminen (vähintään lisensiaatti) sellaiselta alalta jonka tutkinnolla ja työkokemuksella pystyy arvioimaan kyseisten henkilöiden työn laatua ja julkaisuja? Muutenkin sanavalintasi kielivät elämänkoululaisuudesta.
Kertoisitko, mikä tekee peruslääkäristä virusten ja rokotusten erityisasiantuntijan?
Tuo on sama, kun markkinoinnin ekonomi rinnastettaisiin kirjanpidon ammattilaiseen, jolla väitöskirja ja KLT-tutkinto tehtynä.
Kirjanpidon ammattilainen jolla on väitöskirja tehtynä?!? Todella realistisen kuuloista. Tarkoititkohan kuitenkin sitä Alepan kassaa?
Mike Yeadon on pätevöitynyt biotieteiden tutkija, hänellä on tutkinto biokemiasta, toksikologian alalta (myrkkyoppi), tutkimukseen pohjautuva tohtorin tutkinto hengityselinten lääkeaineopissa. Työskennellyt 32 vuotta isoissa lääkeyhtiöissä esim pfizer. 10 vuotta biotekniikan alalla.
Sherri Tenpenny Hän on osteopaattilääkäri. hän aloitti ensiavussa, on ensihoidon sertifikaatti. Työskennellyt 2. Tason traumakeskuksen johtajana lähes 12 vuotta. 1996 vuonna hän avasi oman integroivan praktiikan. Vuonna 2000 hän meni tapaamiseen kansalliseen rokotekeskukseen Washington D.C:hen. Hän on varttunut kiropraktikko-perhessä. Hän aloitti CDC:n (USAn THL) dokumenteista ja vuoden 1998 yleisistä rokotusohjeista. He julkaisivat uusia ohjeita muutaman vuoden välein. Hän tutki niitä vieläkin yli 20vuotta. Hän on tehnyt yli 40000 tuntia itsenäistä tutkimustyötä rokotteisiin liittyvien ongelmien takia.
Robert Hodkinson on patologi. Hän on käynyt amerikan patologien korkeakoulun (FCAP) sekä royal college physicians and surgeons of canadan- jäsen. Lääketitkinto hänellä on cambridgestä, britanniasta. On ollut lukuisissa eri merkittävissä viroissa mm. apulaisprofessorina albertan yliopistossa. Albertan laboratio-lääkäreiden lautakunnan (board of laboratory-physicians) puheenjohtajana. Kanadan patologisen tutkimuslautakunnan (canadian examination board in pathology) puheenjohtajana. Suuren yhteisölaboratorion toimitusjohtajana. Hän on vissiin tällä hetkellä (hallituksen) puheenjohtajana amerikkalaisessa biotekniikka-yrityksessä, joka on erikoistunut DNA sekvensointiin.
Mitkä heidän teesinsä ovat? Helsingin yliopiston ilmakehätieteiden- ja fysiikan osastoltakin osalta löytyy tutkijoita keiden mielestä ilmastonmuutos on huijausta ja he voivat yhdellä A4:lla ja kynällä todistaa plus- ja miinuslaskuilla kaikki aiheeseen liittyvät tosiasiat huijaukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ap, mitä haittavaikutuksia pelkäät saavasi? Ymmärrän, että uusi rokote voi pelottaa. Hieman jännitti itseänikin, vaikka alusta asti olin varma, että sen otan. Rokotetta on kuitenkin jo tässä vaiheessa tutkittu laajalti, ja haittavaikutukset alkavat olla hyvin tiedossa. Pelkäätkö saavasi jotain näistä harvinaisimmista sydänhaitoista vai arvelluttaako nämä yleisimmät haittavaikutuksetkin, kuten päänsärky, väsymys ja lämmönnousu? Ne kuuluvat asiaan ja menevät ohi nopeasti. Itse koronavirus aiheuttaa todennäköisemmin suurempia ja pitkäaikaisempia haittoja kuin rokote tämänhetkisen tiedon mukaan, ja koronaa liikkuu nyt niin paljon, että valittavana on käytännössä joko siihen sairastuminen ilman rokotetta tai rokote. Itse valitsin jälkimmäisen, jolloin on todennäköisempää, että viruksen saa lievänä.
Mä en ole ottanut rokotetta ja sairastin koronan. Oli kuumetta ja lihassärkyä pari päivää. Eli aika vähällä pääsi. En tiedä mitä hyötyä rokotteesta olisi ollut. Olisin sairastanut lievempänä ja kulkenut kylillä levittämässä koronaa? Nyt jäin kotiin sairastamaan enkä tartuttanut ketään. Koronaa pelätään aivan liikaa, suurinosa sairastaa sen kuitenkin lievänä ilman jälkioireita.
Terkut aloittajalle Pietarin tehtaaseen!
Todennäköisesti kuolet ilman rokotetta ja lapsesi jäävät ilman äitiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, mitä haittavaikutuksia pelkäät saavasi? Ymmärrän, että uusi rokote voi pelottaa. Hieman jännitti itseänikin, vaikka alusta asti olin varma, että sen otan. Rokotetta on kuitenkin jo tässä vaiheessa tutkittu laajalti, ja haittavaikutukset alkavat olla hyvin tiedossa. Pelkäätkö saavasi jotain näistä harvinaisimmista sydänhaitoista vai arvelluttaako nämä yleisimmät haittavaikutuksetkin, kuten päänsärky, väsymys ja lämmönnousu? Ne kuuluvat asiaan ja menevät ohi nopeasti. Itse koronavirus aiheuttaa todennäköisemmin suurempia ja pitkäaikaisempia haittoja kuin rokote tämänhetkisen tiedon mukaan, ja koronaa liikkuu nyt niin paljon, että valittavana on käytännössä joko siihen sairastuminen ilman rokotetta tai rokote. Itse valitsin jälkimmäisen, jolloin on todennäköisempää, että viruksen saa lievänä.
Mä en ole ottanut rokotetta ja sairastin koronan. Oli kuumetta ja lihassärkyä pari päivää. Eli aika vähällä pääsi. En tiedä mitä hyötyä rokotteesta olisi ollut. Olisin sairastanut lievempänä ja kulkenut kylillä levittämässä koronaa? Nyt jäin kotiin sairastamaan enkä tartuttanut ketään. Koronaa pelätään aivan liikaa, suurinosa sairastaa sen kuitenkin lievänä ilman jälkioireita.
Hyvä, että sairastit kotona etkä tartuttanut muita. Vaikka suurin osa sairastaakin koronan juuri näin, ei 5,5 miljoonasta suomalaisesta tarvitse kuin prosentin ketkä sairastuvat vakavasti ja se tekee jo 55 000 ihmistä teholla. Tämän takia rokotekattavuus halutaan mahdollisimman ylös, sillä se laskee tehokkaasti teholle joutumisen todennäköisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään muu tässä elämässä ei ole satavarmaa kuin, että kaikki kuolemme enemmin tai myöhemmin. Muusta kukaan ei voi olla satavarma. Onhan se ahdistavaa varmaan.....
Jos joudut rokottamattona teholle, sillä niitähän siellä suurin osa on, mistä voit olla varma paranetko ollenkaan ja mitä ne kokeellista ne siellä suhun tökkää yrittääkseen pelastaa henkesi vai kieltäydytkö sitä ennen kaikesta kokeellisesta hoidosta. Miten voit rokottamattomana ylipäätään olla varma, ettet saaa vakavaa muotoa, vaikka olisit perusterve? Juuri sinä voit olla se, jolla on huono onni ja joka saa sen. Perusterveellekin rokottamattomalle se voi tulla. Mistä voit olla varma, ettet sinä olisi juuri se? Miten voit ylipäätään olla satavarma, että olet perusterve? Sairauksia voi olla piilevänäkin, joista itse ei välttämättä ole vielä tietoinen. Joopa joo, elämässä on lukuisia asioita, joista kukaan ei voi olla satavarma. Mikään lääke tai rokote ei ole satavarma tai sellainen, että joku ei saisi jotain haitta oireita.
Oletko edes muutoin varma, mitä kaikkea aineita suuhusi laitat? Et varmaan käytä kosmetiikkaa tai siivouskemikaaleja, koska et voi olla satavarma, mitä kaikkia kemikaaleja käytät ja mikä on niiden yhteisvaikutus ja miten ne vaikuttaa sinun terveyteesi pitkällä aikavälillä? Oletko varma, että ne kaikki on luotettavasti testattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään muu tässä elämässä ei ole satavarmaa kuin, että kaikki kuolemme enemmin tai myöhemmin. Muusta kukaan ei voi olla satavarma. Onhan se ahdistavaa varmaan.....
Jos joudut rokottamattona teholle, sillä niitähän siellä suurin osa on, mistä voit olla varma paranetko ollenkaan ja mitä ne kokeellista ne siellä suhun tökkää yrittääkseen pelastaa henkesi vai kieltäydytkö sitä ennen kaikesta kokeellisesta hoidosta. Miten voit rokottamattomana ylipäätään olla varma, ettet saaa vakavaa muotoa, vaikka olisit perusterve? Juuri sinä voit olla se, jolla on huono onni ja joka saa sen. Perusterveellekin rokottamattomalle se voi tulla. Mistä voit olla varma, ettet sinä olisi juuri se? Miten voit ylipäätään olla satavarma, että olet perusterve? Sairauksia voi olla piilevänäkin, joista itse ei välttämättä ole vielä tietoinen. Joopa joo, elämässä on lukuisia asioita, joista kukaan ei voi olla satavarma. Mikään lääke tai rokote ei ole satavarma tai sellainen, että joku ei saisi jotain haitta oireita.
Oletko edes muutoin varma, mitä kaikkea aineita suuhusi laitat? Et varmaan käytä kosmetiikkaa tai siivouskemikaaleja, koska et voi olla satavarma, mitä kaikkia kemikaaleja käytät ja mikä on niiden yhteisvaikutus ja miten ne vaikuttaa sinun terveyteesi pitkällä aikavälillä? Oletko varma, että ne kaikki on luotettavasti testattu?
Siivouskemikaalit vasta myrkkyä onkin! Erityisesti kaikki sumutettavat, mutta silti osa lääketiedevastaisista käyttää niitäkin suotta surutta ja altistuu kemikaaleille jopa vuosikymmeniä ihan tyytyväisinä. Joku muu isompi agenda rokotevastaisuudessa on, ja vaikka tavallinen hölmö näihin juttuihin haksahtaisikin, niin jollekin on alunperin maksettu tälläisen rokotevastaisen sisällön levittämisestä. Kukohan tai mikäköhän maa/taho tälläisestä hyötyisi...?
Otat ilman muuta rokotteen. Se on tutkittu, turvallinen, ja estää tehokkaasti vaikean tautimuodon. Aika moni asia on vaarallisempi tässä elämässä kuin tämä rokote.
Miettikääs muuten miksi monet hieman epäilyttävän taustan omaavat hahmot ovat kovin kärkkäästi mukana rokotevastaisen höpinän levittämisessä... Venäjän ymmärtäjät Ano, Viiksi-Ossi, muut venäjämieliset huru-ukot (mm. Bäckman), Venäjän rahoittama "vaihtoehtomedia" (mv jne.) puhumattakaan ulkomaisista hörhöistä joilla on kaikenlaisia agendoja ja tukijoita. Teitä huijataan pahasti, arvon rokotekriittiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mike Yeadon on pätevöitynyt biotieteiden tutkija, hänellä on tutkinto biokemiasta, toksikologian alalta (myrkkyoppi), tutkimukseen pohjautuva tohtorin tutkinto hengityselinten lääkeaineopissa. Työskennellyt 32 vuotta isoissa lääkeyhtiöissä esim pfizer. 10 vuotta biotekniikan alalla.
Sherri Tenpenny Hän on osteopaattilääkäri. hän aloitti ensiavussa, on ensihoidon sertifikaatti. Työskennellyt 2. Tason traumakeskuksen johtajana lähes 12 vuotta. 1996 vuonna hän avasi oman integroivan praktiikan. Vuonna 2000 hän meni tapaamiseen kansalliseen rokotekeskukseen Washington D.C:hen. Hän on varttunut kiropraktikko-perhessä. Hän aloitti CDC:n (USAn THL) dokumenteista ja vuoden 1998 yleisistä rokotusohjeista. He julkaisivat uusia ohjeita muutaman vuoden välein. Hän tutki niitä vieläkin yli 20vuotta. Hän on tehnyt yli 40000 tuntia itsenäistä tutkimustyötä rokotteisiin liittyvien ongelmien takia.
Robert Hodkinson on patologi. Hän on käynyt amerikan patologien korkeakoulun (FCAP) sekä royal college physicians and surgeons of canadan- jäsen. Lääketitkinto hänellä on cambridgestä, britanniasta. On ollut lukuisissa eri merkittävissä viroissa mm. apulaisprofessorina albertan yliopistossa. Albertan laboratio-lääkäreiden lautakunnan (board of laboratory-physicians) puheenjohtajana. Kanadan patologisen tutkimuslautakunnan (canadian examination board in pathology) puheenjohtajana. Suuren yhteisölaboratorion toimitusjohtajana. Hän on vissiin tällä hetkellä (hallituksen) puheenjohtajana amerikkalaisessa biotekniikka-yrityksessä, joka on erikoistunut DNA sekvensointiin.
Mitkä heidän teesinsä ovat? Helsingin yliopiston ilmakehätieteiden- ja fysiikan osastoltakin osalta löytyy tutkijoita keiden mielestä ilmastonmuutos on huijausta ja he voivat yhdellä A4:lla ja kynällä todistaa plus- ja miinuslaskuilla kaikki aiheeseen liittyvät tosiasiat huijaukseksi.
Tiedemaailmaan ei ylipäätään kuulu sellainen periaate, että jokainen koulutuksen saanut voi väittää mitä tahansa ja sitä aletaan pitämään sen hetkisenä totuutena. Kuten todettua, myös fyysikoista löytyy äärimmäisen älykkäitä ihmisiä ketkä kuitenkin kuuluvat samalla ilmastodenialisteihin ja pyrkivät rapauttamaan tiedemaailman uskottavuutta. Monesti parhaana käsillä olevana tietona pidetään vertaisarvioitua tietoa, millä on tiedemaailman mittavin konsensus. Minulle yksittäiset tutkijat ovat yhtä tyhjän kanssa, jos suurin osa kollegoistaan on täysin vastakkaista mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Kiinan sosiaalinen pisteytys järjestelmä hui hitto! Samaa haluavat tännekin, kuvitelkaa,vapaus joka oli ennen itsestään selvyys ja sai tulla ja mennä kenenkään sanomatta asiaan mitenkään on nyt sitten tälläisessä jamassa muutaman vuoden päästä!
Kiina nimenomaa ei halua rokotteen kattavaa käyttöönottoa, sillä länsimainen lockdown sulkee viimeisetkin eurooppalaiset tehtaat ja avittaa siten Kiinan pyrkimyksiä maailman valtiaaksi.
Nykyrokotteet ovat paljon parempia kuin ne 40 vuoden takaiset.