Olen rokottamaton ja elämä tuntuu ahdistavalta
Rokotus ei ole vaihtoehto. Olen perheenäiti ja lasten takia haluan jaksaa tämän kaiken läpi kunnialla. Nyt kuitenkin tuntuu, että voimat loppuu tähän vihamieliseen ilmapiiriin ja sadistiseen yhteiskuntaan. Joka päivä mietin, miten tämä on voinut mennä näin pahaksi?
Pakkorokotuksella uhkaillaan, eli loppuelämän ajan kerran vuodessa piikki, niinkö? Miksi ottaisin edes ekaa kun jo nyt tiedän että vasta kolmas toimii - hetken aikaa.
Alan kohta tukkia terveydnehoitoa kaiken muun kuin koronan takia, minua ahdistaa ja tiedän etten takuulla ole ainoa.
Kommentit (1382)
Vierailija kirjoitti:
Vaatii kyllä rohkeutta avautua tuosta täällä, kun tietää, paljonko täällä on noita rokotehulluja, jotka tulevat heti ahdistelemaan...
Juu, meitä rokotettuja on iso enemmistö. Jos meistä joku yrittää valistaa asinatuntijoiden lisäksi rokotteiden hyödyistä, saamme niskaamme aivan päättömiä salaliittoja, nano-partakoneenteriä, askelten valvontaa, vessassa käymisen kyttäystä passin avulla ja noin. Ja tätä sairasta sontaa suoltaa onneton pieni rokottamattomien vähemmistö.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka puhutte rokotteiden ja passien puolesta, näyttäkää joku maa esimerkkinä missä nämä olisivat parantaneet koronatilannetta? Lukuina ja tilastoina lähteineen.
Nyt meidän kaupungissa uimahalliin ja muihin liikuntapaikkoihin vaaditaan koronapassi. Järjetöntä, kun ylipaino on yksi merkittävimpiä riskejä koronan vakavaan muotoon ja sairaalahoitoon.
Viime vuonna 2020 itsemurhiin kuoli yli 200 ihmistä enemmän kuin koronaan. Koronaan kuoli hieman yli 500. Koronaan kuolleiden Keski-ikä 84, kun keskimääräinen eliniänodote on 82. Itsemurhiin kuolleiden Keski-ikä 45.
Eikö tässä kannattaisi panostaa itsemurhien ehkäisyyn ja ihmisten hyvinvointiin ennemmin? Näillä pelotteluilla, rajoituksilla, pakkorokotuksilla ja mahdollisella elannon menetyksellä itsemurhia ei ainakaan vähennetä.
Juuri oli uutisissa, että itsemurhiin on kuollut nimenomaa vähemmän ihmisiä kuin tavallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka puhutte rokotteiden ja passien puolesta, näyttäkää joku maa esimerkkinä missä nämä olisivat parantaneet koronatilannetta? Lukuina ja tilastoina lähteineen.
Nyt meidän kaupungissa uimahalliin ja muihin liikuntapaikkoihin vaaditaan koronapassi. Järjetöntä, kun ylipaino on yksi merkittävimpiä riskejä koronan vakavaan muotoon ja sairaalahoitoon.
Viime vuonna 2020 itsemurhiin kuoli yli 200 ihmistä enemmän kuin koronaan. Koronaan kuoli hieman yli 500. Koronaan kuolleiden Keski-ikä 84, kun keskimääräinen eliniänodote on 82. Itsemurhiin kuolleiden Keski-ikä 45.
Eikö tässä kannattaisi panostaa itsemurhien ehkäisyyn ja ihmisten hyvinvointiin ennemmin? Näillä pelotteluilla, rajoituksilla, pakkorokotuksilla ja mahdollisella elannon menetyksellä itsemurhia ei ainakaan vähennetä.
Ylipainoon toimii parhaiten se että lakkaa syömästä liikaa. Koronaan sairastuneilla on muuten usein masennusta ja PTSD, että tämä virus kyllä pahentaa mielisairauksia enemmän kuin sinun mielesi pahoittaminen koronapassista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei rokotus ole vaihtoehto?
Vastaus omin sanoin kiitos
Saan niin pahoja reaktioita jo pelkistä lääkkeistä, että en uskalla. Uskon että rokote olisi minulle pahempi kuin itse sairaus.
Jo nyt on selvää että vaaditaan vähintään kolme rokotetta, joiden teho kestää aina pari kuukautta eteenpäin. En halua lähteä siihen mukaan. En tiedä mitä se tekee elimistölle ja haluan pysyä terveenä näin luonnollisesti. Pidän itsestäni muutenkin tosi hyvää huolta.
Jos tulee ns. vanhanmallinen rokote lupaan harkita. Tätä en.
Novavax on tulossa pian, se on vanhanmallinen protein based -rokote. Samanlainen kuin hepatiittirokotteet. Erittäin turvallinen, riskittömämpi kuin mRNA.
Esim. koronaekspertti Dr. Anthony Fauci on sanonut että ei ota mRNA-boosteria vaan odottaa novavaxia:
Tätä lupaavampaa kommenttia ei ole, kun rokote-ekspertitkin hehkuttavat juuri pian hyväksynnän saatavaa Novavaxia näin.
Heti kun tämä tulee saataville niin minäkin otan tämän. Luultavasti 2022 alussa.
Tämä ajaa ihmisiä pelkkään huijaamiseen. Kun yhdellä kaveriporukassa on korona, hän käy muiden kelakorttien kanssa testeissä jotta kaveritkin saisivat nimiinsä positiviisen tuloksen ja koronapassin. Ja rohkeimmat ottavat koronarokotteita itsensä lisäksi myös muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ongelmaa. Ahdistukseesi on ratkaisu: Rokote.
Sitten ahdistaa kun meni painostuksen alla tekemään jotain mitä ei halunnut tehdä.
Kymmeniä vuosia käytössä olleet rokotetyypit ovat eri asia kuin ehdollisella myyntiluvalla vuoden verran käytössä ollut mrna-tyyppinen rokote.
Teet sä sitten niin tai näin, aina ahdistaa poloista. Pysy kämpässäsi, älä kuuntele uutisia, älä lue lehtiä; jos ei ahdistus helpota, lääkäriin pääset -vielä.
Jaoin kaikki shotti annokseni afrikkaan. Elän mielummin vapaana kuin kahleessa. Eiku sori unohdin kysyä täältä että olisiko joku halunnut minun kaikki 8kpl shotteja kehoon + extrat päälle? Kun niin innokkaasti haluavat muiden ottavan niin ajattelin tehdä hyväntekeväisyytttä siksi että ei tarvitse elätä pelossa kun on tarpeeksi monta buusteria kehossa. 😉
0 maskia, 0 testiä ja 0 rokotetta alla. Ei ole nuhat vaivanneet vuosiin. Toisin on piikitetyillä kavereillani jotka kärsii räkätaudeista viikko tolkulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites luulet, että maailma nyt makaisi, jos kukaan ei sitä rokotetta olisi ottanut. Mikä olisi tilanne sairaanhoidossa nyt?
Se ei tule ikinä menemään paksuun kalloosi, mutta: parempi. Kaikin tavoin parempi.
Miksi et mitenkään perustele tätä väitettäsi? Tarot-korteistako katsoit?
Noita= Rokotettu kansalainen. Rokotetut muuttuneet kauheiksi ihmisiksi. Luulevat saavansa päälle päsmäröinnillä rokottamattomat piikille. EI EI onnistu. Turhaa huutelette ja pidätte mölyä.
Mielenkiinnolla odotan mitä haittoja tulee vielä noista kokeellisista rokotteista. Sata varma ettei kaikkia haittoja tiedetä mitä niistä tulee. Itseni suojelen sillä etten rokotteita ota. Päivä se vielä kilahtaa kun keppi rokotettuun kolahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Tällä itsemurhien panostuksella ei saada kenekään omaisuutta kartutettua, niin ei ketään kiinnosta. Mutta rokotukset on ihan toinen juttu....
Minä olen myös rokottamaton, mutta minun elämä ei tunnu ahdistavalta. Se onko minulla passia vai ei, ei vaikuta minun elämään. Mahtaako tulla rokotetuille jossain vaiheessa yllätyksenä, että ei se kolmas, neljäs, viides....piikki vieläkään koronalta suojaa. Ekalla 70% suoja -> toisella yli 90% suoja -> kolmannella saadaan monin kertainen suoja (yli 181%)🤔. Jos väität että suojaa kuten on kerrottu, niin selitätkö miksi on rokotettuja koronan takia sairaalassa? Vai valehdeltiinko teille taas rokotteesta🤭.
Rokotteet kannatavat, juuri oman perheen vuoksi se kannattaa ottaa. Ennen vanhaan aikaan ennen rokotteita lapsia kuoli tauteihin. Nyt ei kannata huuhaa-huhujen vuoksi jättää rokotetta ottamatta.
https://twitter.com/riikka_kevo/status/1469006600627269636
"Lapsia ei tarvitse rokottaa, vain ne jotka aikoo pitää."
Vierailija kirjoitti:
Huomaatte pian miten piikitetyt sairastuu ym.
Ei piikkiä on oikea valinta. Pysyrt terveenä,äläkä,pidä maskia ym. Tajuatte kaikki sen pian. Ei pidä mennä lauman mukana ja pelätä tulevaa. Tämä loppuu ja syylliset joutuu oikeuteen rikoksista ihmisyyttä vastaan. Ei pidä välittää tyhmistä. Se mitä ne sanoo on pahaa ja antakaa mennä ohitse sillä ne ovat kuoppansa kaivaneet.
Älkää antako piikittäjää lapsianne. Järkeä nyt !
Eikö kukaan oikeasti oppinut sikapiikki aikana että virheitä tapahtuu myös tiedepuolella. Enemmän haittaa kuin hyötyä. No oppivat sitten kantapohjan kautta milloin on liian myöhäistä. Jännä tämä ihmisten toimintatapa toimitaan ensin miten sattuu mutta tosi asiat huomataan liian myöhää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei rokotus ole vaihtoehto?
Vastaus omin sanoin kiitos
Saan niin pahoja reaktioita jo pelkistä lääkkeistä, että en uskalla. Uskon että rokote olisi minulle pahempi kuin itse sairaus.
Jo nyt on selvää että vaaditaan vähintään kolme rokotetta, joiden teho kestää aina pari kuukautta eteenpäin. En halua lähteä siihen mukaan. En tiedä mitä se tekee elimistölle ja haluan pysyä terveenä näin luonnollisesti. Pidän itsestäni muutenkin tosi hyvää huolta.
Jos tulee ns. vanhanmallinen rokote lupaan harkita. Tätä en.
Novavax on tulossa pian, se on vanhanmallinen protein based -rokote. Samanlainen kuin hepatiittirokotteet. Erittäin turvallinen, riskittömämpi kuin mRNA.
Esim. koronaekspertti Dr. Anthony Fauci on sanonut että ei ota mRNA-boosteria vaan odottaa novavaxia:
Tätä lupaavampaa kommenttia ei ole, kun rokote-ekspertitkin hehkuttavat juuri pian hyväksynnän saatavaa Novavaxia näin.
Heti kun tämä tulee saataville niin minäkin otan tämän. Luultavasti 2022 alussa.
Maailman johtava rokote-ekspertti Jerome Kim (videolla) sanoo Novavaxin olevan erittäin turvallinen, hänen mukaan huomattavasti riskittömämpi kuin mRNA-rokotteet, joten nämä tulevat menemään kuumille kiville.
Tuo Fauci maininta on 34min kohdalla videossa.
Älkää käyttäkö sitä passia niin meillä voi olla ihan pieni mahdollisuus saada vielä vanhat oikeutemme ja vapautemme takaisin. Meillä tarkoitan ihan kaikkia - rokotettuja ja rokottamattomia. Rokotetullakaan ei ole oikeudet annettu kuin määräajaksi. Miten ne meiltä yhtäkkiä vain vietiin? Kuka antoi luvan ne ottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä itsemurhien panostuksella ei saada kenekään omaisuutta kartutettua, niin ei ketään kiinnosta. Mutta rokotukset on ihan toinen juttu....
Minä olen myös rokottamaton, mutta minun elämä ei tunnu ahdistavalta. Se onko minulla passia vai ei, ei vaikuta minun elämään. Mahtaako tulla rokotetuille jossain vaiheessa yllätyksenä, että ei se kolmas, neljäs, viides....piikki vieläkään koronalta suojaa. Ekalla 70% suoja -> toisella yli 90% suoja -> kolmannella saadaan monin kertainen suoja (yli 181%)🤔. Jos väität että suojaa kuten on kerrottu, niin selitätkö miksi on rokotettuja koronan takia sairaalassa? Vai valehdeltiinko teille taas rokotteesta🤭.
Ei ehkä sinun elämääsi vaikuta, mutta muiden elämään vaikuttaa kun leikkaukset ja muu hoito viivästyy ja estyy teidän pässien takia. Ja sitten vielä noita hilpeitä hymiöitä, oksennusta tulee suuhun. Kirjoita ihmeessä hoitotahto jossa kieltäydyt sairaalahoidosta.
P.S. jos sun pitää kysellä tuollaisia kysymysiä täällä niin se osoittaa että et todellakaan ole ottanut asioista selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatii kyllä rohkeutta avautua tuosta täällä, kun tietää, paljonko täällä on noita rokotehulluja, jotka tulevat heti ahdistelemaan...
haluan vain että muut samassa asemassa olevat tietävät, että eivät ole yksin. Monia ahdistaa, todella paljon. Haluan täältäkäsin vain kertoa, että ei hätää meitä on muitakin ja me vielä selvitään. Tämä maa selviää.
Ap
Kyllä tämä maa selviää, mutta ei teidän vit_ tupäiden ansiosta. Teidän selviämisellä ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Älkää käyttäkö sitä passia niin meillä voi olla ihan pieni mahdollisuus saada vielä vanhat oikeutemme ja vapautemme takaisin. Meillä tarkoitan ihan kaikkia - rokotettuja ja rokottamattomia. Rokotetullakaan ei ole oikeudet annettu kuin määräajaksi. Miten ne meiltä yhtäkkiä vain vietiin? Kuka antoi luvan ne ottaa?
Sulla on elämässäsi myös velvollisuuksia, ei vain oikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, että miehet lähti ennen sotaan yhteiskuntarauhan ja itsenäisyyden turvaamiseksi, vaikka mitään taetta siitä ei ollut. Nykyään ei uskalleta ottaa edes rokotetta, vaikka todennäköisyys siitä saatavalle rajulle sivuoireelle on merkitsevän pieni. Harmi nähdä miten harva suomalainen nykyään enää muistaa vastuitaan rakasta maatamme kohtaan, vaan jo pienestäkin vääryydestä itketään omien oikeuksien perään. On pelkkiä oikeuksia, mutta ei mitään velvollisuuksia.
Ne lähti sotaan Vapauden ja Itsenäisyyden puolesta.
Ja juuri vapauden ja itsenäisyyden koittaa nuo Vapauden Viholliset eli piikkipassifriikit viedä.
Nuo PiikkiPassiFriikit pitäisi karkottaa junalla PKoreaan.Onko vapaus sinusta sitä, että yhteiskunta on loputtomasti lockdownissa ja syöpäsairaat kuolevat leikkausjonoihinsa? Niin sairasta puhetta sinulta, toivottavasti ymmärrät hävetä.
Vapaus on sitä että saa valita T O I M I V A N kotimaisen rokotteen kuten nenäsumute.
Eikä mitään vuotavaa piikkiroskaa pakolla.
Syöpäsairaat kuolee jonoihin, koska Suomen päättäjät arvottaa Af rik an Dik taattoreita ke hitys apuna Miljardilla vuodessa enemmän kuin oman kansan potilaita.
Että siinä vähän Faktoja.
Kyllä oltaisiin osa Venäjää nykyään, jos esi-isät olisivat itkeneet fyysisen koskemattomuuden perään, eikä sinullakaan olisi edes pääsyä tälle sivustolla sananvapauden nojalla jakamaan tänne törkyviestejäsi.