Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rokottamaton ja elämä tuntuu ahdistavalta

Vierailija
10.12.2021 |

Rokotus ei ole vaihtoehto. Olen perheenäiti ja lasten takia haluan jaksaa tämän kaiken läpi kunnialla. Nyt kuitenkin tuntuu, että voimat loppuu tähän vihamieliseen ilmapiiriin ja sadistiseen yhteiskuntaan. Joka päivä mietin, miten tämä on voinut mennä näin pahaksi?

Pakkorokotuksella uhkaillaan, eli loppuelämän ajan kerran vuodessa piikki, niinkö? Miksi ottaisin edes ekaa kun jo nyt tiedän että vasta kolmas toimii - hetken aikaa.

Alan kohta tukkia terveydnehoitoa kaiken muun kuin koronan takia, minua ahdistaa ja tiedän etten takuulla ole ainoa.

Kommentit (1382)

Vierailija
21/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ongelmaa. Ahdistukseesi on ratkaisu: Rokote.

Sitten ahdistaa kun meni painostuksen alla tekemään jotain mitä ei halunnut tehdä.

Kymmeniä vuosia käytössä olleet rokotetyypit ovat eri asia kuin ehdollisella myyntiluvalla vuoden verran käytössä ollut mrna-tyyppinen rokote.

Mikä on se auktoriteetti, jonka ilmoitus koronarokotteen turvallisuudesta saisi sinut ottamaan sen? Epäilen, ettei asialla olisi sinulle mitään merkitystä, koska omaa tutkimusta on näköjään tehty. 

Vierailija
22/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken tän nolouden keskellä nolointa on se, kun kaiken maailman kassamyyjät ja lähärit alkavat leikkiä asiantuntijaa ja arvioimaan, mikä rokote nyt on turvallinen ja mikä ei. :D

Kuvittelevat raukat olevansa fiksumpia kuin lukuisat asiantuntijat ympäri maailman. 

Juuri ne kaikkein tyhmimmät luulevat olevan viisaampia. :D

Fiksu ihminen ymmärtää rajallisuutensa. 

Fiksu ihminen myös ymmärtää että korruptio on realistinen vaihtoehto, aiemminkin isoihin korvauksiin tuomittu lääkeyhtiö ei edusta välttämättä vieläkään mitään rehellisyyden perikuvaa ja myöskin fiksu ihminen muistaa että lukuisat asiantuntijat maailmalta ovat myös antaneet toisenlaisia kannanottoja näiden rokotteiden turvallisuudesta. Tietenkin jos haluaa ajatella että he eivät ole vakavasti otettavia asiantuntijoita koska esittävät eriäviä mielipiteitä niin mikäpäs siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken tän nolouden keskellä nolointa on se, kun kaiken maailman kassamyyjät ja lähärit alkavat leikkiä asiantuntijaa ja arvioimaan, mikä rokote nyt on turvallinen ja mikä ei. :D

Kuvittelevat raukat olevansa fiksumpia kuin lukuisat asiantuntijat ympäri maailman. 

Juuri ne kaikkein tyhmimmät luulevat olevan viisaampia. :D

Fiksu ihminen ymmärtää rajallisuutensa. 

Jotkut meistä tietävät että ne asiantuntijatkin ovat vain ihmisiä ja erehtyväisiä. Varsinkin uusien asioiden edessä. Ja kautta historian asiantuntijoidenkin sanoja on ohjattu rahan ja politiikan kautta, ei toki kaikkien ja siten onkin saatu asioita selville kuten Talidomi tragedia.

Vierailija
24/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei rokotus ole vaihtoehto?

Vastaus omin sanoin kiitos

Saan niin pahoja reaktioita jo pelkistä lääkkeistä, että en uskalla. Uskon että rokote olisi minulle pahempi kuin itse sairaus.

Jo nyt on selvää että vaaditaan vähintään kolme rokotetta, joiden teho kestää aina pari kuukautta eteenpäin. En halua lähteä siihen mukaan. En tiedä mitä se tekee elimistölle ja haluan pysyä terveenä näin luonnollisesti. Pidän itsestäni muutenkin tosi hyvää huolta.

Jos tulee ns. vanhanmallinen rokote lupaan harkita. Tätä en.

Olen sairaana ottanut rokotteen ja ei ole mitään tullut eikä edes kuumetta. Olet täysin väärässä sillä rokote ei ole mikään lääke vaan vakavaa tautia vastaan rokote kuten tuhkarokotteet yms. kulkutauteja vastaan rokotteet. Koronan tulee saamaan kaikki niin ettet pysty luonnollisellisesti pysymään terveenä. Rokottamattomana voi saada sen vaarallisemman muodon. Tästä taudista ei ole mitään muuta ulospääsyä kuin se rokote. Mitä enemmän rokottamattomia niin se tauti jyllää 5 vuotta vähintäänkin tulevaisuudessa. 

Vierailija
25/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites luulet, että maailma nyt makaisi, jos kukaan ei sitä rokotetta olisi ottanut. Mikä olisi tilanne sairaanhoidossa nyt? 

Se ei tule ikinä menemään paksuun kalloosi, mutta: parempi. Kaikin tavoin parempi.

Vierailija
26/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvä, että tuntuu. Tai siis sääli tietysti lapsiasi, kun on noin tyhmä äiti. 

Ongelmaasihan siis on tasan yksi, mutta hyvin helppo ratkaisu: Ota se rokotus. 

Taitaa joku trollailla ajan kuluksi.

Vierailija
27/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko aika vetäytyä tästä rokotettujen yhteiskunnasta? Voitte muiden rokottamattomien kanssa rakentaa oman hiekkalaatikkonne jonnekin, vaikkapa Kainuun syrjäseuduilta luulisi löytyvän tilaa… ai miksi ei?

Ei kyllä Kainuuseen!! Jonnekin pääkaupunkiseudulle.

Vierailija
28/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma asiani rokottamattomuuteeni kirjoitti:

Olen rokottamaton. Ei yhtään häiritse toi rokottamattomiin kohdistuva viha ja kauna. Olen tehnyt oman valinnan ja päätöksen etten rokotetta tule ottamaan. Kenellekään muulle se ei kuulu.

Jaksan ihmetellä tätä yhä uudestaan. Aivan omituinen käsitys. Nyt on pandemia eli maailmanlaajuinen tartuntatauti. Silloin sinun rokottamattomuutesi on nimenomaan kaikkien asia. Miten yksinkertainen pitää olla, ettei tätä käsitä?

Vierailija
29/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä huoli, hengityskoneessa teholla ahistaa sitten oikein kunnolla. Toivotaan, että lapsesi saavat uuden äidin, jolla on aivot päässä.

Hahhah... taas yksi, joka ei osaa lukea tilastoja eikä todennäköisyyksiä, vaan on täysin median ohjailtava aivoton papukaija! ;D 

Vierailija
30/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko aika vetäytyä tästä rokotettujen yhteiskunnasta? Voitte muiden rokottamattomien kanssa rakentaa oman hiekkalaatikkonne jonnekin, vaikkapa Kainuun syrjäseuduilta luulisi löytyvän tilaa… ai miksi ei?

Tai sitten vaan odottaa vuoden pari ja ostaa sinun kämppäsi halvalla kun sinä kasvat heinää honkanummella. Ps. Nämä eivät ole rokotteita, ei sinne päinkään.

Tai sitten näin ei käy ja vainoharhasi on löytänyt jo uuden kohteen…

Vierailija
31/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä huoli, hengityskoneessa teholla ahistaa sitten oikein kunnolla. Toivotaan, että lapsesi saavat uuden äidin, jolla on aivot päässä.

Hahhah... taas yksi, joka ei osaa lukea tilastoja eikä todennäköisyyksiä, vaan on täysin median ohjailtava aivoton papukaija! ;D 

Hmmmh, kuka ei osaa lukea?

Vierailija
32/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan niin pahoja reaktioita jo pelkistä lääkkeistä, että en uskalla. Uskon että rokote olisi minulle pahempi kuin itse sairaus.

Jo nyt on selvää että vaaditaan vähintään kolme rokotetta, joiden teho kestää aina pari kuukautta eteenpäin. En halua lähteä siihen mukaan. En tiedä mitä se tekee elimistölle ja haluan pysyä terveenä näin luonnollisesti. Pidän itsestäni muutenkin tosi hyvää huolta.

Miten se teillä kestää pari kuukautta, kun meillä puoli vuotta?

Vierailija
33/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jotkut meistä tietävät että ne asiantuntijatkin ovat vain ihmisiä ja erehtyväisiä. Varsinkin uusien asioiden edessä. Ja kautta historian asiantuntijoidenkin sanoja on ohjattu rahan ja politiikan kautta, ei toki kaikkien ja siten onkin saatu asioita selville kuten Talidomi tragedia."

Kaikki fiksut tämän tietävät, ja ymmärtävät myös sen, että ainoa vaihtoehto on kuitenkin uskoa asiantuntijoita, koska kyse on riskien minimoimisesta. Riskitöntä tilannetta ei ole valitettavasti olemassakaan tämän tyyppisissä tilanteissa. 

Tyhmät kuitenkin uskovat ennemmin naapurin hörhöä ja kaiken maailman epämääräisiä sivustoja. Jos kaikki olisivat näin tyhmiä, niin kaikki olisi jo kuolleet johonkin. 

Mikä tietysti on sinänsä ihan ok vaihtoehto sekin. 

Vierailija
34/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten vaan odottaa vuoden pari ja ostaa sinun kämppäsi halvalla kun sinä kasvat heinää honkanummella. Ps. Nämä eivät ole rokotteita, ei sinne päinkään.

No jos olet oikeassa niin ei kait sitä ostaa tarvitse? Avaimet käteen periaatteella vaan uuteen kotiin.

Vierailija
35/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rokottamaton eikä mua ahdista yhtään. En myöskään koe että mua olisi kiusattu tai painostettu rokoteasiassa. En toisaalta tee rokottamattomuudestani numeroa enkä jaksa ottaa kantaa hörhöilijöiden juttuihin, olivat ne sitten rokotteen puolesta taikka vastaan. Elän elämääni ja keskityn asioihin, joista nautin. En viitsi pelätä etukäteen asioita mitä ei ole tapahtunut enkä usko tapahtuvankaan.

Vierailija
36/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ongelmaa. Ahdistukseesi on ratkaisu: Rokote.

Sitten ahdistaa kun meni painostuksen alla tekemään jotain mitä ei halunnut tehdä.

Kymmeniä vuosia käytössä olleet rokotetyypit ovat eri asia kuin ehdollisella myyntiluvalla vuoden verran käytössä ollut mrna-tyyppinen rokote.

Mikä on se auktoriteetti, jonka ilmoitus koronarokotteen turvallisuudesta saisi sinut ottamaan sen? Epäilen, ettei asialla olisi sinulle mitään merkitystä, koska omaa tutkimusta on näköjään tehty. 

Ehkä tämä onkin se ongelma. Tässä maassa on ihmisiä jotka eivät tee asioita siksi että joku auktoriteetti sanoo niin. Me sen sijaan kiinnitämme huomiota sanoihin, tekoihin ja muuhun dataan ja niiden yhteissummasta teemme päätöksemme. Ja hyvä että meidänkaltaisia ihmisiä on. Muuten eräs historiallinen saksalainen ideologia olisi käytössä eikä kukaan kyseenalaistaisi mitään. Tai jokin muu vastaava.

Vierailija
37/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuitenkin saanut lapsena ne samat rokotteet mitkä muutkin saivat? Entä oletko ikinä ottanut influenssarokotusta? Minkälaisista lääkkeistä olet saanut reaktioita? 

Voiko olla että huolehdit turhaan, ehkä voisit kysyä lääkäriltä asiasta ja kertoa niistä reaktioista lääkkeisiin, ehkä hän voi kertoa onko todennäköistä että saisit oireita rokotteesta. Itse sain melko villejä hallusinaatioita jostain flunssalääkkeestä pienenä, en ole saanut muista lääkkeistä mitään kuitenkaan ikinä.

Vierailija
38/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni 6v. kaverin täysin perusterve ja alle 40v. äiti makasi teholla. Rokottamaton, tietenkin. Ei tarvinnut rokotetta kun on perusterve, hoikka, hyväkuntoinen. No, ei ole enää kuin riutuneen hoikka. Keuhkot pysyvästi vaurioituneet, ei jaksa edes ulkona käydä. Hyvä kun vessaan saa itsensä hilattua, silloinkin pitää pitää tauko sohvalla. On ollut jo useamman viikon kotona. Miehensä sai myös pahan taudin, mutta ei joutunut osastolle sentään. Hänkin heikossa hapessa edelleen. Ikää en tiedä, arvioisin alle 40v. hänkin.

Tämäkö on lapselle parempi vaihtoehto kuin rokotettu vanhempi? Lapsi oli tuon ajan sukulaisten hoivissa ja edelleen ilmeisen pois tolaltaan, kun ennen reipas lapsi on jatkuvasti itkuinen eskarissa jne.

Vierailija
39/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mediaa ja sosiaalista mediaa ei lasketa, niin missä kaikkialla ihan oikeasti omassa elämässäsi kohtaat vihamielisyyttä, koska et ole ottanut rokotusta? Miten kukaan muu ihminen edes tietää, oletko ottanut rokotteen vai et, jos et ole itse asiasta  heille kertonut? Mulla on rokotteet otettuna (kohta saan jo kolmannen) eikä tähän mennessä kukaan ole edes kysynyt multa, olenko ottanut rokotteen. 

Onko kuitenkin niin, että omassa elämässäsi et sittenkään koe vihamielisyyttä rokottamattomuuttasi kohtaan, mutta ahdistut lukiessasi netistä juttuja tai kuunnellessasi uutisia yms ajankohtaisohjelmia? Jos näin, lopeta median seuraaminen. Jo muutama kuukausi saattaa riittää ja pääset eroon ahdistuksestasi. Tavallaan ymmärrän tällaisen ahdistuksen, koska ahdistuin itsekin ihan hirveästi vuosikymmeniä sitten Jammu Siltavuoren teoista ja tyttäreni oli siihen aikaan pieni. Mitä enemmän luin tai kuuntelin uutisia, sitä enemmän ahdisti. Sitten lopetin uutisten seuraamisen ja ahdistuskin katosi. 

Vierailija
40/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herätys. Hoitajat ja käytännössä kaikki sairaaloissa ja vanhustenhoitokodeissa yms sote-alalla työskentelevät tuhannet ja tuhannet ottaa esim influenssapiikin joka vuosi. Lasten parissa työskentelevät ottaa hinkuyskärokotteen säännöllisesti. Mikä niissä on ongelma, taidat itse tehdä omasta elämästä vaikeaa. Näytät huonoa esimerkkiä lapsillesi, vai onko niitäkään rokotettu?

Näitä ei voi verrata vanhoihin rokotteisiin, koska eivät ole perinteisellä/vanhalla tutulla tekniikalla tehty. KUKAAN ihminen ei voi 100% luvata etteikö niillä vois olla jotain yllättäviä seurauksia.

Ja älä väitä ettei kukaan niistä ole saanut mitään sivuvaikutuksia. Tiedän 4 hlöä joille on tullut ainakin Pfizerista ja astra zenecasta. Suurin osa lähipiiristä ok, mutta 2 noista on sukulaisia. Näiden 4 lisäksi isälläni on terveys mennyt huonoon suuntaan 3.piikin jälkeen, mikä on lisännyt mun ahdistusta mrna-rokotteita kohtaan.

Mulla ei ole mitään vastaan perinteisiä rokotteita, esim. influenssapiikinkin olen ottanut aiemmin. Mutta nää mrna:t herättää mulla liikaa huolta.

Eniten kyllä hämmästyttää ihmisten asenteet!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi