Voiko joku mies kertoa miksi osa miehistä pysty sitoutumaan?
Sitoutumaan siis muutaman kuukauden kestäneen tapaamisen jälkeen. Halutaan pitää status tapailuna eikä seurustelua. Sitten kun en tätä itse hyväksy, laitan suhteen poikki. Menee kuukausia ja nämä miehet alkavat viedtitellä ja kertovat että ovat miettineet minua ja plaa plaa. En vastaa viesteihin. Jos minä kerta olin heille tärkeä, miksi eivät voineet sitoutua alunperin?
Kommentit (693)
Mä tyydyn naiseen joka on hyvä mulle, koska nykyään deittailu on vaarallista ni en haluu ettii parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset kiinnostuvat vain itseään tasokkaammista pánómiehistä.
Itse tavismiehenä haluaisin sitoutua mutta saan pakit jo ennen seksiä.
"Naiset". Tarkoitat varmaan, itseäsi tasokkaammat naiset? Jos tuota tasopaskaa haluaa jauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Loputtomiin jatkuva tapailu, roikotus ja epävarmuudessa pito kertoo vain siitä että olet mukiinmenevä nainen, parempaa odotellessa. Ajankulua ja seksiä. Ja kuuluuhan se monen mielestä ikään kuin asiaan, että on joku parisuhteen tapainen, mitä ihmisetkin muuten sanovat.
Kas, aloituksessa mainittiinkin sitoutuminen jo muutaman kk päästä. Toki sen usein tietää nopeastikin jos todella kolahtaa, mutta monelle tuo on aikaista.
Miehet haluaa kuvitella olevansa jotain playboita vaikka olisivat rumia ja köyhiä. Eivät tahdo tunnustaa tosiaisoita. Lopulta jäävät yksin. Tämä halu playboy elämään tulee viihdeteollisuudesta. Huomaahan sen tinderissäkin kun rumat miehet etsii seksiseuraa tai varatut miehet..
Vierailija kirjoitti:
Jos saa seksiä edes kohtuullisesti niin ei ole mitään syytä sitoutua naiseen. Yleensä ne ongelmat alkaa paljastua vasta sitoutumisen jälkeen. On kontrollifriikkejä, pihtareita ja riitelijöitä. Naiset on oikeasti usein monella tavalla vaikeita.
Ja se suhde alkaa aika nopeasti täyttymään kaikesta muusta kräästä kuin siitä seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet ei ajattele, että yhdessä on kivempi elää kuin yksin. Vaan kuvittelevat että the ones nalkuttaa ja vie rahat, vaikka se johtuu vain heidän pskoista naismauistaan.
En koe eläväni yksin vaikka en ole parisuhteessa. Minulla on tasapainoinen arki. Käyn töissä, harrastan, tapaan kavereista, perhettä, jne. En minä kaipaa elämääni mitään sukupuolten välistä sotaa, jossa on vain niitä oikeuksia, eikä mitään velvollisuuksia toisiaan kohtaan. Naisilla on noussut itsenäisyys päähään ja heistä on tullut itsekkäitä. He ovat piiskakourassa miehen selän takana vaatimassa paljon tekemättä itse mitään.
Huoh. Haluat käsittää asiat väärin ja luulet että kaikki naiset on sun kuvailujen kaltaisia.
Huoh, pitääkö kaikki ottaa heti henkilökohtaisesti? Tunnet varmaan itsesi vikoineen päivineen niin ei tarvitse heti olla puolustelemassa niitä omia heikkouksiasi.
Haluavat pitää oven avoimena pillun saamiselle muualta? Osa saattaa myös saada jos kuuluu alfaotantaan.
Osa saattaa yksinkertaisesti myös pelätä sitoutumista. Epäillään ollaanko valmiita isäksi, pelätään, että suhde muuttuu sitoutumisen myötä huonompaan suuntaan, seksi vähenee ym. Ei haluta luopua omasta asunnosta, kun se tuntuu henkireiältä. Ei ole vain yhtä syytä.
Luin kauan aikaa sitten, että sitoutuminen tuntuu huonosti valmistautuneesta miehestä samalta kuin hirttonarun asettelu kaulaan. En allekirjoita, mutta kyllä se sulattelua saattaa vaatia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet ei ajattele, että yhdessä on kivempi elää kuin yksin. Vaan kuvittelevat että the ones nalkuttaa ja vie rahat, vaikka se johtuu vain heidän pskoista naismauistaan.
En koe eläväni yksin vaikka en ole parisuhteessa. Minulla on tasapainoinen arki. Käyn töissä, harrastan, tapaan kavereista, perhettä, jne. En minä kaipaa elämääni mitään sukupuolten välistä sotaa, jossa on vain niitä oikeuksia, eikä mitään velvollisuuksia toisiaan kohtaan. Naisilla on noussut itsenäisyys päähään ja heistä on tullut itsekkäitä. He ovat piiskakourassa miehen selän takana vaatimassa paljon tekemättä itse mitään.
Huoh. Haluat käsittää asiat väärin ja luulet että kaikki naiset on sun kuvailujen kaltaisia.
#enoleniinkuinmuutnaiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos profiilisi on kirjoitusasultaan aloitusta vastaavaa en yhtään ihmettele ettei ne ihan huippu tyypit ota sinuun yhteyttä. Olet ns heikompi tasoinen nainen, jolla voi hetken pitää kivaa.
Tiesitkö, että tuo on hyväksikäyttöä? Käytätkö myös kehitysvammaisia naisia hyväksi? Mielummin olen huono kirjoittaja kuin sivistymätön pelle, joka käyttää heikompia ihmisiä hyödyksi. (Sitä paitsi osaan kirjoittaa. En vaan jaksa hirveästi av-palstalle panostaa.)
Koet myös ettei sinun tarvitse panostaa miehiin, kun olet suhteessa se parempi ja etuoikeutettu ihminen, kun olet nainen?
Miksi miehet haluaisivat käskyttävän pomon vapaa ajalle kun töissäkin saat toteuttaa muiden käskytystä ilman omaa tahtoa. Naiset vaativat aivan järkyttävän paljon ja takasin ei anna mitään ja muutenkin nainen lähtee heti jos kaikki ei ole täydellistä vain hänelle
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluaa kuvitella olevansa jotain playboita vaikka olisivat rumia ja köyhiä. Eivät tahdo tunnustaa tosiaisoita. Lopulta jäävät yksin. Tämä halu playboy elämään tulee viihdeteollisuudesta. Huomaahan sen tinderissäkin kun rumat miehet etsii seksiseuraa tai varatut miehet..
Olet ilmeisesti tavannut kaikki miehet kun noin pystyt kertomaan mitä miehet tekevät? Taitaa kuitenkin olla että teet oletuksia parin ihmisen takia ja syytät kaikkia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#enoleniinkuinmuutnaiset
Nainen joka väittää olevansa erilainen kuin muut käyttäytyvät samanlailla kuin muutkin vaikka kuinka haluaisi olla uniikki lumihiutale. Todellisuus on kuitenkin että laumasta sinua ei erota muista
Yksinkertaisesti siksi että tuollaiset eivät halua sitoutua.
En minäkään halunnut sitoutua keneenkään ennen kuin tapasin nykyisen mieheni ollessani 35-vuotias. Todellakin halusin viettää elämäni siihen asti tehden juuri sitä, ja juuri sen ihmisen kanssa joka sillä hetkellä minua viehätti.
Kun ikää tuli lisää, ja hommasta meni maku, kun olisin sitä jo niin kauan tehnyt, olin valmis sitoutumaan mieheeni. Kerralla loppui baareissa istuskelu, ja villi sinkkuelämä, ja nyt on hyvä näin. Aikansa kutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#enoleniinkuinmuutnaiset
Nainen joka väittää olevansa erilainen kuin muut käyttäytyvät samanlailla kuin muutkin vaikka kuinka haluaisi olla uniikki lumihiutale. Todellisuus on kuitenkin että laumasta sinua ei erota muista
Ja hän ajattelee muista naisista stereotyyppisesti ja he kuivailee kaikkia muita naisia samanlaisiksi, eikä tunnista itsestään käytöstä, josta syyttää miehiä.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään halunnut sitoutua keneenkään ennen kuin tapasin nykyisen mieheni ollessani 35-vuotias. Todellakin halusin viettää elämäni siihen asti tehden juuri sitä, ja juuri sen ihmisen kanssa joka sillä hetkellä minua viehätti.
Kun ikää tuli lisää, ja hommasta meni maku, kun olisin sitä jo niin kauan tehnyt, olin valmis sitoutumaan mieheeni. Kerralla loppui baareissa istuskelu, ja villi sinkkuelämä, ja nyt on hyvä näin. Aikansa kutakin.
Pitää suudella sataa samakkoa, että löytyy se varmuus kenen kanssa oikeasti haluaa olla. Ei enää tarvitse sitoutua siihen ekaan, että pääsee sieltä lapsuudenkodin ikeen alta. Nyt on sekä miehellä ja naisella oikeus valita.
Määrittele mikä muuttuu kun tapailusta tulee seurustelua? Ja onks tapailu suurinpiirtein sitä aikaa ennenkun on kysytty et alaks sä oleen vai onks se joku jatkovaihe sen jälkeen?
Mulle ei oikein ole selvillä nämä nykyiset käsitteet, kun niitä tunnutaan keksivän jatkuvasti lisää ja ylipäätään seurustelu tuntuu nykyään huomattavasti hankalammalta ihmeellisine sääntöineen kuin koskaan aiemmin. Onneksi en ole sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Määrittele mikä muuttuu kun tapailusta tulee seurustelua? Ja onks tapailu suurinpiirtein sitä aikaa ennenkun on kysytty et alaks sä oleen vai onks se joku jatkovaihe sen jälkeen?
Mulle ei oikein ole selvillä nämä nykyiset käsitteet, kun niitä tunnutaan keksivän jatkuvasti lisää ja ylipäätään seurustelu tuntuu nykyään huomattavasti hankalammalta ihmeellisine sääntöineen kuin koskaan aiemmin. Onneksi en ole sinkku.
Julkisuus ja se että naiset pääsee hehkuttaa ystävilleen että omistan tämmöisen miehen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää suudella sataa samakkoa, että löytyy se varmuus kenen kanssa oikeasti haluaa olla. Ei enää tarvitse sitoutua siihen ekaan, että pääsee sieltä lapsuudenkodin ikeen alta. Nyt on sekä miehellä ja naisella oikeus valita.
No mulla ei ollut päämääränä koskaan parisuhde, vaan hyvä ja omannäköinen elämä. Se että siihen kuuluu nyt parisuhde on monen asian summa.
Mitä se tarkoittaa sinulle kun suhteen status muuttuu tapailusta seurusteluksi? Miten se ilmenee että nyt seurustellaan eikä tapailla?
Pullo on luotettava kaveri. Se antaa sen minkä lupaa.