Voiko joku mies kertoa miksi osa miehistä pysty sitoutumaan?
Sitoutumaan siis muutaman kuukauden kestäneen tapaamisen jälkeen. Halutaan pitää status tapailuna eikä seurustelua. Sitten kun en tätä itse hyväksy, laitan suhteen poikki. Menee kuukausia ja nämä miehet alkavat viedtitellä ja kertovat että ovat miettineet minua ja plaa plaa. En vastaa viesteihin. Jos minä kerta olin heille tärkeä, miksi eivät voineet sitoutua alunperin?
Kommentit (693)
Miksi pitää sitoutua? Minä miehenä näen asian niin että kyse ei ole pelosta tai halusta vaan kyse on enemmän siitä että nykyään voi varsin hyvin elää ilman kumppania.
Seksiä saa irtosuhteista,aikaa voi viettää kavereiden kanssa ja sosiaalinen media on paikka missä voi jakaa elämää muille joten mihin sitä kumppania tarvitsee?
Minäkin tässä ollu jo noin 10 vuotta sinkkuna enkä edes ole etsinyt parisuhdetta itselleni, parit pakit olen kuitenkin antanu.
M31
Koska miehet ei ajattele, että yhdessä on kivempi elää kuin yksin. Vaan kuvittelevat että the ones nalkuttaa ja vie rahat, vaikka se johtuu vain heidän pskoista naismauistaan.
Vierailija kirjoitti:
No, jos profiilisi on kirjoitusasultaan aloitusta vastaavaa en yhtään ihmettele ettei ne ihan huippu tyypit ota sinuun yhteyttä. Olet ns heikompi tasoinen nainen, jolla voi hetken pitää kivaa.
Tiesitkö, että tuo on hyväksikäyttöä? Käytätkö myös kehitysvammaisia naisia hyväksi? Mielummin olen huono kirjoittaja kuin sivistymätön pelle, joka käyttää heikompia ihmisiä hyödyksi. (Sitä paitsi osaan kirjoittaa. En vaan jaksa hirveästi av-palstalle panostaa.)
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet ei ajattele, että yhdessä on kivempi elää kuin yksin. Vaan kuvittelevat että the ones nalkuttaa ja vie rahat, vaikka se johtuu vain heidän pskoista naismauistaan.
Sinkkuna jos elää niin ei se tarkoita että elää yksin. Monella sinkulla on ystäviä.
Haluaa ne sitten kun oikea daami sattuu kohdalle. Kyllä sen huomaa kun mies haluaa sitoutua.
Koska naiset kiinnostuvat vain itseään tasokkaammista pánómiehistä.
Itse tavismiehenä haluaisin sitoutua mutta saan pakit jo ennen seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna jos elää niin ei se tarkoita että elää yksin. Monella sinkulla on ystäviä.
Ai, en mä vaan nuku ja elä intiimisti ystävien kanssa.
🤦🏼🤦🏼🤦🏼🤦🏼🤦🏼🤦🏼🤦🏼
Puhuin yksin ASUMISESTA ja elämisestä. U know sinkkuudesta u know? En siitä ettei ole yhtään ketään.
Vierailija kirjoitti:
En koe eläväni yksin vaikka en ole parisuhteessa. Minulla on tasapainoinen arki. Käyn töissä, harrastan, tapaan kavereista, perhettä, jne. En minä kaipaa elämääni mitään sukupuolten välistä sotaa, jossa on vain niitä oikeuksia, eikä mitään velvollisuuksia toisiaan kohtaan. Naisilla on noussut itsenäisyys päähään ja heistä on tullut itsekkäitä. He ovat piiskakourassa miehen selän takana vaatimassa paljon tekemättä itse mitään.
Joko eivät halua sitoutua juuri sinuun (eli eivät ole rakastuneita ja näe sinua ihmisenä jonka kanssa haluaisivat viettää loppuelämän, parhaassa tapauksessa) tai sitten ovat lapsuuden kokemusten/saadun mallin myötä kehittyneet ihmisiksi jotka eivät kykene sitoutumaan oikein kehenkään.
Useimmat haluavat sitoutua, kun oikea ihminen tulee vastaan. Just saying...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
??? Miten sä ton aivopierun keksit.
Miehille voi käydä joskus niin , että eletään vapaata sinkkuelämää pitkälle keski-ikään. Ja sitten huomaakin elävänsä yksin eikä enää mahdollisuutta parisuhteeseen. Se yksinäinen elämä ja sen jälkeen vanhuus boi olla kurjaa. Kaveriksi tulee pullo. Näitä on , valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos profiilisi on kirjoitusasultaan aloitusta vastaavaa en yhtään ihmettele ettei ne ihan huippu tyypit ota sinuun yhteyttä. Olet ns heikompi tasoinen nainen, jolla voi hetken pitää kivaa.
Tiesitkö, että tuo on hyväksikäyttöä? Käytätkö myös kehitysvammaisia naisia hyväksi? Mielummin olen huono kirjoittaja kuin sivistymätön pelle, joka käyttää heikompia ihmisiä hyödyksi. (Sitä paitsi osaan kirjoittaa. En vaan jaksa hirveästi av-palstalle panostaa.)
Käytänkö naisia hyväksi? En käytä. Olen naimisissa oleva yli nelikymppinen nainen. Lukijana olen tekstisi asiakas, jos koet ettemme ole sinun arvoisia niin älä odota meiltäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koe eläväni yksin vaikka en ole parisuhteessa. Minulla on tasapainoinen arki. Käyn töissä, harrastan, tapaan kavereista, perhettä, jne. En minä kaipaa elämääni mitään sukupuolten välistä sotaa, jossa on vain niitä oikeuksia, eikä mitään velvollisuuksia toisiaan kohtaan. Naisilla on noussut itsenäisyys päähään ja heistä on tullut itsekkäitä. He ovat piiskakourassa miehen selän takana vaatimassa paljon tekemättä itse mitään.
Huoh. Haluat käsittää asiat väärin ja luulet että kaikki naiset on sun kuvailujen kaltaisia.
Huomaa että tääl on katkeria sinkkuja jotka haluu esittää että pärjäävät ystäviensä voimalla.
Vierailija kirjoitti:
Miehille voi käydä joskus niin , että eletään vapaata sinkkuelämää pitkälle keski-ikään. Ja sitten huomaakin elävänsä yksin eikä enää mahdollisuutta parisuhteeseen. Se yksinäinen elämä ja sen jälkeen vanhuus boi olla kurjaa. Kaveriksi tulee pullo. Näitä on , valitettavasti.
Omalle serkulle kävi näin aikanaan. Oli nuorena todella komea mies, jolla riitti vähän liikaakin vientiä naisten keskuudessa. Juhli/paneskeli aikansa. Kuoli lopulta viinaan RIP.
Loputtomiin jatkuva tapailu, roikotus ja epävarmuudessa pito kertoo vain siitä että olet mukiinmenevä nainen, parempaa odotellessa. Ajankulua ja seksiä. Ja kuuluuhan se monen mielestä ikään kuin asiaan, että on joku parisuhteen tapainen, mitä ihmisetkin muuten sanovat.
Mä en ole koskaan sitoutunut noin aikasin. Katselen rauhassa mikä nainen on naisiaan. Nykypäivänä saa olla TODELLA tarkkana. Netissä varmaan puolet on ihan pihalla elämästä.
Minä ainakin naisena haluan rauhassa tapailla pitkään ilman mitään sanallaista ja vakituista sitoutumista seurusteluun. Ahdistaisi seurustella parin kuukauden jälkeen, vaikka en muita tapailisikaan.
Ehkä ne ei näe sitä mielekkäänä. Ei siihen liity mitään "syvällisempää merkitystä". Merkityksen hakijat vaikuttavat pakkomielteisiltä, perinteiset arvot jne.
Oletko vielä neitsyt?