Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko joku mies kertoa miksi osa miehistä pysty sitoutumaan?

Vierailija
10.12.2021 |

Sitoutumaan siis muutaman kuukauden kestäneen tapaamisen jälkeen. Halutaan pitää status tapailuna eikä seurustelua. Sitten kun en tätä itse hyväksy, laitan suhteen poikki. Menee kuukausia ja nämä miehet alkavat viedtitellä ja kertovat että ovat miettineet minua ja plaa plaa. En vastaa viesteihin. Jos minä kerta olin heille tärkeä, miksi eivät voineet sitoutua alunperin?

Kommentit (693)

Vierailija
261/693 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja parisuhteessa sellaisen naisen kanssa jonka onnistuin saamaan. Jos tarjolle tulisi parempi nainen, ottaisin heti hänet. 

Tuon takia en olisi huolinut miestä, joka ei saisi halutessaan muitakin naisia.

Kaikki miehet saa halutessaan muitakin naisia. Se peli vasta alkaa kun mennään naimisiin. Sormus = houkutin naisille. Joku on huolinut tuon miehen, ei se ihan huono voi olla. Siispä kokeilemaan onko omistusoikeus vakaalla pohjalla.

Oikeastaan sen pariutuneen hieman epätoivon vireen voi sinkku myös aistia. Terveisin me kaikki pariutuneiden rilluttelemat sinkut.

Vierailija
262/693 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat haluavat sitoutua, kun oikea ihminen tulee vastaan. Just saying...

sulla on pointti tuossa

mutta annan miinusta jokaselle joka käyttää noin noloa fraasia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/693 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on suosittu naisten keskuudessa ja vientiä riittää niin miksi sitoutua?

Komeamies 28

Niin no, hakeeko ihmisistä jotain pinnallista ja kuvitelmiin perustuvaa liitämistä vai aitoja oikeita tunteita ja syvempää väittämistä.

Kai monet miehetkin sitten ovat niin pinnallisia että kevyempi tapailu ja naisten vaihtaminen voittaa sen, että rakentaisi jotain pysyvää ja kaunista oikeasti rakkaan ihmisen kanssa. Sellaiseen tosin tarviikin enemmän ominaisuuksia vain kuin kiva ulkonäkö ja hauskuuttamisen taito tms. Oikea aito rakkaus voittaa mennen tullen vaihtuvat naiset. Mutta jokainen tavallaan, ei kaikki osaa sillä lailla kai sitten oikein edes rakastaa. Itse en vaihtaisi todellista rakkautta mihinkään.

Vierailija
264/693 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos profiilisi on kirjoitusasultaan aloitusta vastaavaa en yhtään ihmettele ettei ne ihan huippu tyypit ota sinuun yhteyttä. Olet ns heikompi tasoinen nainen, jolla voi hetken pitää kivaa.

Juuri näin. Itse pyyhin elimeni tällaisten mimmien pehmoleluihin aktin jälkeen ja häippäisen jääkaapin rohmuttuani. Sinne jääköön vollottamaan, kun oktsitosiinia ei enää heru. En välitä kuin omasta hedoniastani.

🤢

Tässä tapauksessa heikompitasoinen olet kyllä sinä eikä naisparka, oli hän millainen tahansa.

Elimenpyyhkimisstrategia ei tieteellisten tutkimusten mukaan vaikuta miehen yhteisölle näkyvään tasoon.

Ainakaan yksikään nainen ei menetä sinussa yhtään mitään, ihan riippumatta siitä mikä on hänen "tasonsa" kenenkäkin mielestä.

Mutta tätäkin keskustelua lukiessa voin jälleen kerran todeta, että mitä ilmeisimmin olen väistänyt luodin kun olen elänyt koko elämäni ilman intiimejä suhteita. Jos kerran tämä mitä täältä saa lukea on niiden päällisin puoli asiallistenkin miesten todellista persoonaa.

En ole irl törmännyt tälläisiin palstapelleihin, kuin täällä pyörii. Näiden miesten "tyttöystävä" löytyy kuvaruudusta talouspaperirullan vierestä, ei oikeasta elämästä.

On siinäkin etunsa. Ei nalkutusta eikä kohtuuttomia vaatimuksia ja seksiä saa aina kun haluaa. 

Tuo saattaa riittää "seksiksi" vain, jos ei tiedä oikeasta seksistä mitään.

Naiset tunnetusti tietää kaiken hyvästä seksistä. Vuosia saman miehen kanssa sängyssä, enkä ole koskaan saanut orgasmia.

Sulla on kyllä todella erikoisia käsityksiä seksistä.

Käsityksiä syntyy asioista, joihin törmää joko kirjoitettuna tai kerrottuina.

Eli toisen käden tietoa.

Sanotko ettei naisiin kannata tällä palstalla luottaa? Kun he kertovat omista kokemuksistaan?

Voiko tämäkin ketju tarinoineen olla miesv ihaa ja paskapuhetta?

Vierailija
265/693 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja parisuhteessa sellaisen naisen kanssa jonka onnistuin saamaan. Jos tarjolle tulisi parempi nainen, ottaisin heti hänet. 

Tämän takia naiset suosiikin leukalentäjäpankkiirimiljonäärikirurgeja. Pitää ottaa mies joka saisi muitakin naisia niin tietää että mies on VALINNUT sinut. "Kiltit" tyytyjämiehet on ihan karmaisevia parisuhteissa, kuten tuosta yllä olevastakin voi päätellä. Nimim. kokemusta on, nyt naimisissa pelimiehen kanssa ja onnellinen

Sua ei sit haittaa et miehes käy panemassa muitakin?

Vierailija
266/693 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos profiilisi on kirjoitusasultaan aloitusta vastaavaa en yhtään ihmettele ettei ne ihan huippu tyypit ota sinuun yhteyttä. Olet ns heikompi tasoinen nainen, jolla voi hetken pitää kivaa.

Juuri näin. Itse pyyhin elimeni tällaisten mimmien pehmoleluihin aktin jälkeen ja häippäisen jääkaapin rohmuttuani. Sinne jääköön vollottamaan, kun oktsitosiinia ei enää heru. En välitä kuin omasta hedoniastani.

🤢

Tässä tapauksessa heikompitasoinen olet kyllä sinä eikä naisparka, oli hän millainen tahansa.

Elimenpyyhkimisstrategia ei tieteellisten tutkimusten mukaan vaikuta miehen yhteisölle näkyvään tasoon.

Ainakaan yksikään nainen ei menetä sinussa yhtään mitään, ihan riippumatta siitä mikä on hänen "tasonsa" kenenkäkin mielestä.

Mutta tätäkin keskustelua lukiessa voin jälleen kerran todeta, että mitä ilmeisimmin olen väistänyt luodin kun olen elänyt koko elämäni ilman intiimejä suhteita. Jos kerran tämä mitä täältä saa lukea on niiden päällisin puoli asiallistenkin miesten todellista persoonaa.

En ole irl törmännyt tälläisiin palstapelleihin, kuin täällä pyörii. Näiden miesten "tyttöystävä" löytyy kuvaruudusta talouspaperirullan vierestä, ei oikeasta elämästä.

On siinäkin etunsa. Ei nalkutusta eikä kohtuuttomia vaatimuksia ja seksiä saa aina kun haluaa. 

Naiset tunnetusti tietää kaiken hyvästä seksistä. Vuosia saman miehen kanssa sängyssä, enkä ole koskaan saanut orgasmia.

Eli toisen käden tietoa.

Ei se ole toisen käden tietoa lukea esim palstamamman tekstiä tai tyttöjen illoissa kuunnella Sirkkua. Kyllä hän ihan itse kertoo omassa seksielämästään.

Edelleenkään et ole itse ollut kokevana osapuolena tilanteessa, joten et voi Sirkun kertomuksella perustella sitä, että oma käsi on parempaa kuin kahden ihmisen välinen seksi.

Voi toki. Kaikki miehet tietää tuon faktan.

-ohis

Vierailija
267/693 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkäät minusta, ja minä tykkään sinusta, ja sinä tykkäät sinusta

ja minä tykkään minusta, niin voidaan me kai seurustella. 

/

Rakasta niin, että rakastamasi henkilö tuntee itsensä vapaaksi.

Vierailija
268/693 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat sitoutua? Haluat itsekkyydessäsi etuoikeuden ihmiseen ja itsellesi mielenrauhan. Statuksen?

Kyllähän seurustelulla tietyllä lailla saa"etuoikeuden" toiseen ja antaa sen itseensä. Seurustelu tarkoittaa mielestäni sitä, että tykkää ja arvostaa toista niin paljon, että haluaa antaa toisilleen tämän etuoikeuden. Voi alkaa oikeasti jakaa elämää toisen kanssa syvemmällä tasolla, luottaa siihen että toinen välittää. ja on mahdollista myös suunnitella enemmän yhteistä tulevaa.

Nykyään taitaa olla tällainen välimuoto syntynyt, että halutaan tapailla tietyllä lailla jotenkin löyhästi sitoutuneesti? Että on sovittu ettei olla muitten kanssa, muttei myöskään seurustella. Mun mielestä tämä on hieman outo käsite, sillä ennen tuokin tarkoitti seurustelua. Mitä eroa on seurustelulla ja tapaululla "yksinoikeudella"?

Ja mitä tulee statukseen ja itsekkyyteen, niin jos ihminen on sellaisen perään, niin sitä se on seurusteli tai ei. Eli ei siis sinällään liity kyllä mielestäni seurusteluun tai sinkkuuteen, vaan lähinnä ihmisen luonteeseen.

Tapailussa ei suunnitella mitään yhteistä tulevaisuutta. Tapaillaan vaan niin kauan kun on mukavaa.  Seurustelu on jo vakavampaa ja halutaan yhteinen tulevaisuus. 

Tykkääkö ihmiset paljonkin tuollaisista pitkistä tapailusuhteista? Jotka eivä johda tai ole edes ajatus että johtaisi seurusteluun ja syvempään suhteeseen? Itse etsin syvää yhteyttä ja aitoa välittämistä ihmisenä, ja rakkautta. En näe, että suht. keveä tapailusuhde voisi tällaista tarjota. Haen sellaista suhdetta, missä on tunnetasolla voimakkaasti mukana. Minulle ei oikein pelkkä keveä ja "mukava" riitä, vaan kaipaan elämän syvempiä merkityksiä.

Onnea ja menestystä.

Kiitos, oliko tämä jotain sarkasmintapaista? Eikö muut toivo tällaista?

En ole enää iässä, jossa rakennellaan niitä pilvilinnoja ja kokemus on opettanut, että toisen kanssa voi olla hyvä olla ilman sen suurempaa tavoitteellisuutta täydelliseen elämään ja rakkauteen.

En todella hae täydellistä elämää ja vaikeuksia olen kohdannut ihan tarpeeksi. Suhteitakin takana joku pidempi ja lyhyempi ja ikää kertynyt keski-ikäiseksi. Mutta kyllä mulle rakkaus on edelleen tärkeä asia. Niin parisuhteessa kuin muuallakin elämässä monissa muodoissa. Ei rakkaus nyt niin ihmeellinen asia ole, etteikö sitä ihminen voisi löytää tai vähintäänkin ympärilleen sitä jakaa. Olen myös tällä hetkellä parisuhteessa ja rakastunut. Ja kyllä esim. nuo harvat ystvävyyssuhteenikin on merkityksellisiä ja syviä.

Vierailija
269/693 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤢

Eli toisen käden tietoa.

Ei se ole toisen käden tietoa lukea esim palstamamman tekstiä tai tyttöjen illoissa kuunnella Sirkkua. Kyllä hän ihan itse kertoo omassa seksielämästään.

Edelleenkään et ole itse ollut kokevana osapuolena tilanteessa, joten et voi Sirkun kertomuksella perustella sitä, että oma käsi on parempaa kuin kahden ihmisen välinen seksi.

Älä jaksa olla lapsellinen. Tiedät itsekin, että tänäänkin jonkun miehen alla makaa nainen joka feikkaa, että tilanne olisi mahdollisemman pian ohi.

Näinhän palstan naiset meille kertoivat tällä viikolla.

Minusta on hyvä saada rehellisiä mielipiteitä naisilta.

Vierailija
270/693 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on suosittu naisten keskuudessa ja vientiä riittää niin miksi sitoutua?

Komeamies 28

Joskus sellainenkin mies saattaa kohdata naisen, josta haluaa pitää kiinni. Sitä kutsutaan rakastumiseksi. Oletko koskaan kokenut?

Monesko rakkaus sinulla on jo meneillään?

Toinen.

Jatkan: tällä viikolla.

Vierailija
271/693 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavimpia tapauksia ovat nelikymppiset saalistajat, joiden avioliitto on päättynyt vaimon väsyttyä miehen saalistusviettiin ja valehteluun. Mitään ei olla opittu, ei valmiutta muuttua ja aina löytyy saaliiksi uutta hyväuskoista hölmöä.

Terve mies omaa saalistusvietin. Se, joka kykenee kymmeniä vuosia n*ssimaan samaa muijaa kyllästymättä on luonto-oikku.

Vierailija
272/693 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤢

Kyllä tämä(kin) palsta on saanut minut miettimään, että ovatko ne tosielämän aidolta kiintymykseltä ja rakkaudelta vaikuttavat tapauksetkin vain jotain esitystä miehiltä. Minulla ei ole ikinä ollut miestä enkä tässä iässä enää kuvittele sellaista löytävänikään, mutta jos olisin nuori nainen, niin kyllä minusta tuntuisi, että kannattaako miehen kanssa ryhtyä minkäänlaiseen suhteeseen vai onko parempi vain pysytellä mahdollisimman kaukana. Onhan tästä tänne kirjoittanutkin useampikin nuori nainen. Eivät aio edes yrittää suhdetta mieheen, sen vuoksi mitä ovat miesten kommenteista lukeneet.

Älä nyt hyvä ihminen perusta maailmankuvaasi ja tulevaisuuttasi nimettömään vauvapalstailuun, jossa kuka tahansa voi kirjoittaa mitä tahansa. Kannattaa hankkia elämä irl.

Vierailija
273/693 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on tutkimuksiakin tehty, että nainen , joka elää yksin , pärjää yksinelävää miestä paremmin.  Nainen, vanhetessaankin, käy kulttuuririennoissa, liikkuu harrasteryhmissä, tapaa ystäviään, syö terveellisemmin.  Yksinelävä mies , useimmin kuin nainen, kaventaa elinpiiriään ja huonontaa elintapojaan.  Eli miehelle itseasiassa olisi eduksi olla parisuhteessa, nainen pärjää kyllä itsellisenäkin.

Vierailija
274/693 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavimpia tapauksia ovat nelikymppiset saalistajat, joiden avioliitto on päättynyt vaimon väsyttyä miehen saalistusviettiin ja valehteluun. Mitään ei olla opittu, ei valmiutta muuttua ja aina löytyy saaliiksi uutta hyväuskoista hölmöä.

Terve mies omaa saalistusvietin. Se, joka kykenee kymmeniä vuosia n*ssimaan samaa muijaa kyllästymättä on luonto-oikku.

Tervein testosteronitaso on niillä miehillä, jotka kykenevät hoitamaan samaa naista tyydyttävää seksiä vuodesta toiseen. Ei pieni kiinnostustason vaihtelu samaan naiseen miehen juhlakuntoa kaada.

Kuka tahansa voi tyydyttää vain itsensä. Kahden tyydyttämiseen tarvitaan terveen miehen testo.

Vierailija
275/693 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dracula kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervein testosteronitaso on niillä miehillä, jotka kykenevät hoitamaan samaa naista tyydyttävää seksiä vuodesta toiseen. Ei pieni kiinnostustason vaihtelu samaan naiseen miehen juhlakuntoa kaada.

Kuka tahansa voi tyydyttää vain itsensä. Kahden tyydyttämiseen tarvitaan terveen miehen testo.

Ehkä terveimmät testotasot, mutta on kuin söisi pelkkää kaurapuuroa päivästä toiseen koko loppuelämänsä.

Vierailija
276/693 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat sitoutua? Haluat itsekkyydessäsi etuoikeuden ihmiseen ja itsellesi mielenrauhan. Statuksen?

Kyllähän seurustelulla tietyllä lailla saa"etuoikeuden" toiseen ja antaa sen itseensä. Seurustelu tarkoittaa mielestäni sitä, että tykkää ja arvostaa toista niin paljon, että haluaa antaa toisilleen tämän etuoikeuden. Voi alkaa oikeasti jakaa elämää toisen kanssa syvemmällä tasolla, luottaa siihen että toinen välittää. ja on mahdollista myös suunnitella enemmän yhteistä tulevaa.

Nykyään taitaa olla tällainen välimuoto syntynyt, että halutaan tapailla tietyllä lailla jotenkin löyhästi sitoutuneesti? Että on sovittu ettei olla muitten kanssa, muttei myöskään seurustella. Mun mielestä tämä on hieman outo käsite, sillä ennen tuokin tarkoitti seurustelua. Mitä eroa on seurustelulla ja tapaululla "yksinoikeudella"?

Ja mitä tulee statukseen ja itsekkyyteen, niin jos ihminen on sellaisen perään, niin sitä se on seurusteli tai ei. Eli ei siis sinällään liity kyllä mielestäni seurusteluun tai sinkkuuteen, vaan lähinnä ihmisen luonteeseen.

Tapailussa ei suunnitella mitään yhteistä tulevaisuutta. Tapaillaan vaan niin kauan kun on mukavaa.  Seurustelu on jo vakavampaa ja halutaan yhteinen tulevaisuus. 

Tykkääkö ihmiset paljonkin tuollaisista pitkistä tapailusuhteista? Jotka eivä johda tai ole edes ajatus että johtaisi seurusteluun ja syvempään suhteeseen? Itse etsin syvää yhteyttä ja aitoa välittämistä ihmisenä, ja rakkautta. En näe, että suht. keveä tapailusuhde voisi tällaista tarjota. Haen sellaista suhdetta, missä on tunnetasolla voimakkaasti mukana. Minulle ei oikein pelkkä keveä ja "mukava" riitä, vaan kaipaan elämän syvempiä merkityksiä.

Ottaisin minäkin jalat alleni, jos joku alkaisi puhumaan syvästä yhteydestä ja merkityksestä. Loisi suhteeseen liian suuria odotuksia ja tunteita.

Kuitenkin tahdot heti syvintä mahdollista yhteyttä fyysisesti?

Vierailija
277/693 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehtoja voi olla kaksi:

- Sitoutuminen pelottaa.

- Sitoutuminen tarkoittaisi sitä, ettei enää saisi vapaasti yrittää iskeä muita naisia.

Toki jokin marginaalisempikin syy saattaa olla, mutta se yleensä tuodaan esiin (muutto toiseen maahan, terminaalivaiheen sairaus, muu iso ongelma).

Ei se ole niin yksinkartaista kuin selität.

Rakastumisen aiheuttama hyvän olon hormoni lakkaa vaikuttamasta ja tilalle palaa vanha edellisten pettymysten masennus entistä pahempana, eikä seurustelu tunnu enää mielekkäältä.

Koitetaan rakastua vuoden parin päästä uudelleen kun masennus helpottaa, ja kierre jatkuu.

Vierailija
278/693 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisilla taas on kauhea tarve määritellä onko suhteen status tapailu, seurustelu, avoliitto vai avioliitto? Miehille riittää, kun ollaan yhdessä - tuollaiset määritelmät vaan ahdistaa.

Olen nainen, vaikka vastaankin vain omasta puolestani. Minun on tiedettävä suhteen laatu, jotta voin suhtautua siihen sellaisena kuin se tosiasiassa on, etten vahingossa mene luulemaan suhdetta jonkun muunlaiseksi.  Jos suhde on kevyttä tapailua muun seuran puutteessa, niin se on hyvä tiedostaa, jotta osaan ottaa sen sellaisena. 

En ikinä seurustelisi, saati menisi vakavammin yhteen miehen kanssa jota meidän suhteemme ahdistaisi, joten tämä olisi ensiarvoisen tärkeä tieto, jotta pystyisin välttämään tuollaisen miehen.

Samalla tavalla asiasta myös naisena ajattelen. Eniten kuitenkin ihmettelen, miksi jotkut miehet eivät ole rehellisiä alusta asti. Roikottavat pahimmillaan vuosia ennenkuin "löytävät paremman" jonka kanssa sitten sitoudutaan aidosti hyvin nopeasti. Jos tosiaan sotoutuminen ahdistaa ja uskollisena pysyttely tuntuu rajoittamiselta, niin miksi ei voi olla rehellinen ja etsiä kevyempää suhdetta jossa molemmat ovat samoilla linjoilla? Tai mikä kumma on vaikeaa olla yksin, jos oikeaa kumppania ei löydy... Koen toisen roikottamisen ja "tyytymisen" todella julmana sille toiselle osapuolelle joka todennäköisesti aidosti rakastaa ja sitoutuu toiseen.

Semminkin kun mulle olisi monesti sopinut ihan vain kevyt tapailu. Silti miehen on pitänyt valehdella jotain suuria tunteita, jonka jälkeen se molempien haluama kevyt tapailu on mennyt pilalle. Oltaisiin voitu jatkaa molempien haluamaa kevyttä tapailua, mutta miehelle se ei sopinut, vaan hän olisi halunnut suhteen jossa minä olen tosissani samalla kun hän tapailee minua kevyesti. Se että molemmat olisimme voineet ja saaneet tapailla myös muitakin siinä samalla, ei käynyt, vaan mies olisi halunnut omia tämän puolen vain itselleen samalla kun minä olisin odotellut häntä kiltisti ilman muita miehiä.

Minulle olisi sopinut joko kunnon seurustelu, tai sitten pelkkä kevyt kiva, mutta mies ei pitänyt ajatuksesta että minulla olisi muitakin tapailukumppaneita samalla kun hänelläkin niitä oli. Toisaalta häntä ei olisi haitannut valehdella tunteistaan, kunhan minä vain olisin ollut ainoastaan hänen kanssaan.. Ymmärrettävästi tuosta nousi niin iso kysymys että lopetin tapailun siihen paikkaan, vaikka hän olisi halunnut jatkaa. Vielä jo kun minulla oli ihan seurustelukumppani jo, niin hän kyseli miksi en voinut alkaa hänen kanssaan seurustelemaan, kun NYT hän olisi siihen valmis. No en tuollaisen jälkeen kyllä enää.

Vierailija
279/693 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulttuurijuttuja tosiaan ja opittuja malleja.

Kun tutustut uuteen mieheen, ota heti selvää millainen isä sillä on ja millaisia valintoja isä on tehnyt; onko isä miehekäs ja vastuullinen vai ei.

Tämä potenssiin sata. Nuoret naiset: take heed!

Vierailija
280/693 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpes tarttuu myös oireettomana ja vaikka käyttäisi kondomia. Ei kukaan halua miestä, jolla on herpes.