Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

täällä 21 -vuotias kihloissa ja avoliitossa oleva nainen, kysyttävää? :)

Vierailija
16.03.2015 |

Kysykää jotain! Vastaan vaikka mihin!

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa ei ollut helppo nuoruus/lapsuus.. Kaksi perheenjäsentä kuoli onnettomuudessa ja yksi ampui itsensä. Olen kärsinyt masennuksesta kerran, jonka seurauksena opinnot venyivät lukiossa monella vuodella. Vanhempani erosivat kun olin 10, mikä oli todella rankkaa kun ei osannut suhtautua asiaan. Olen kärsinyt uniongelmista 12 vuotiaasta asti, jonka vuoksi joutunut ramppaamaan lääkäreillä yrittäen hakea apua, synnyin myöskin sydänvian kanssa mikä ajottain muistuttaa olemassa olostaan jättämällä lyöntejä välistä. huh tulipa tekstiä, mutta ei ole ollut helppoa, kaikesta olen nyt yli päässyt paitsi uniongelmien aiheuttamasta ahdistuneisuushäiriöstä mikä välillä vaivaa, mutta ei enää niin paljoa onneksi :) ap

Vierailija
42/51 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 01:54"]

Itseasiassa ei ollut helppo nuoruus/lapsuus.. Kaksi perheenjäsentä kuoli onnettomuudessa ja yksi ampui itsensä. Olen kärsinyt masennuksesta kerran, jonka seurauksena opinnot venyivät lukiossa monella vuodella. Vanhempani erosivat kun olin 10, mikä oli todella rankkaa kun ei osannut suhtautua asiaan. Olen kärsinyt uniongelmista 12 vuotiaasta asti, jonka vuoksi joutunut ramppaamaan lääkäreillä yrittäen hakea apua, synnyin myöskin sydänvian kanssa mikä ajottain muistuttaa olemassa olostaan jättämällä lyöntejä välistä. huh tulipa tekstiä, mutta ei ole ollut helppoa, kaikesta olen nyt yli päässyt paitsi uniongelmien aiheuttamasta ahdistuneisuushäiriöstä mikä välillä vaivaa, mutta ei enää niin paljoa onneksi :) ap

[/quote]

Eiköhän kommentoija hakenut juuri tuota. Liian nuorena solmittu avioliitto johtuu yleensä turvattomasta lapsuudesta, sitä etsii sitten vakautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 00:35"]

Kysykää jotain! Vastaan vaikka mihin!

[/quote]

Miten usein olet jo pettänyt? Annatko ollenkaan pillua avomiehellesi?

Vierailija
44/51 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan olet asunut avoliitossa?

Vierailija
45/51 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millos häät? :)

Vierailija
46/51 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huora.

Vierailija
47/51 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoltoista vuotta :) häät olisi tarkoitus pitää 2017! Jos vaan kaikki menee suunnitelmien mukaan.. Ap

Vierailija
48/51 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko pettää 20cm kanssa?

Vierailija
49/51 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorapa huora, mitäpä muutakaan........ Oliko sulla jotain oikeeta kysyttävää? :) ap

Vierailija
50/51 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko rönttöstä?

Vierailija
51/51 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 00:41"]Huorapa huora, mitäpä muutakaan........ Oliko sulla jotain oikeeta kysyttävää? :) ap
[/quote]

Koska kävit paskalla viimeksi.