täällä 21 -vuotias kihloissa ja avoliitossa oleva nainen, kysyttävää? :)
Kommentit (51)
Onko miehesi komea? Joudutko olemaan mustasukkainen hänestä?
Tsemppii. Täällä 23v. ja 26v. Yhdessä 8 vuotta josta saman katon alla 6 vuotta ja kihloissa 4v. Hääpäivää ei vielä ole päätetty. Kihlat riittää toistaiseksi, lapsia ei vielä suunnitteilla :)
Miten teidän vanhemmat ovat suhtautuneet kihloihin ja naimisiinmenoon?
Mies on erittäin komea :D tumma ja hyväkroppainen. No mies ei tee koskaan semmosta, että antais aihetta mustasukkasuuteen, mutta kyllä Se välillä pistää ärsyttään kun baarissa naiset lähestyy sitä yms vaikka ihan selvästi hänelläki on sormus sormessa :D ap
Sormus lähtee nopeasti sormesta. Se ei kuule ole se juju, mikä pitää kaidalla tiellä. Sinisilmäistä luottaa moiseen.
Meidän vanhemmat on suhtautunu erittäin hyvin! Mun isän on esim tosi vaikea hyväksyä ketään miestä mulle tai mun siskoille, (johtuu varmaan siitä, että on armeijassa töissä :D) mutta tämän minun miehen kans tulevat kyllä erittäin hyvin juttuun ja viettävät mielellään aikaa, äiti on sanonu, että "älä koskaan päästä tuota miestä karkuun" :D ja minun isovanhempiaki on tosi hankala miellyttää, mutta nekin ovat ihan innoissaan ja aina kyselevät tuosta miehestä että mitä sille kuuluu ja koska tullaan taas käymään yms:D kovasti mun vanhemmat ja miehen vanhemmat kyselee koska häät, eli kaikki on ihan 100% meidän tukena:) ap
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 01:14"]
Mies on erittäin komea :D tumma ja hyväkroppainen. No mies ei tee koskaan semmosta, että antais aihetta mustasukkasuuteen, mutta kyllä Se välillä pistää ärsyttään kun baarissa naiset lähestyy sitä yms vaikka ihan selvästi hänelläki on sormus sormessa :D ap
[/quote]
Sen sormuksen takia ne naiset lähestyy. Heillä on kaikki mahdolliset testit käynnissä.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 01:07"]
Itse olen 23v ja juuri tuli 8v avomiehen kanssa. Ollaan asuttu vasta 1.5v yhdessä, mutta naimisiinmenosta ei ole ollut puhetta vielä. Hoidetaan eka koulut loppuun ja kunnon työpaikat alle. Ja kyllä olemme toistemme ainoat sänkykumppanit. Molempien vanhemmat alkoi seurustelee 14v ja ovat vieläkin 40v jälkeen yhdessä :) geenit?
[/quote]
Onneksi olkoon, onhan teitä sitten enemmänkin! Ja mammat jostain syystä peukuttavat alaspäin.
Me käydään yhdessä yleensä baarissa yms, ei paljoa biletetä enää niin jos mennään ulos, niin yleensä yhdessä jonkun tupareiden tms jälkeen. Ja kyllä sillä aina Se sormus sormessa on:D ap
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 01:20"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 01:07"]
Itse olen 23v ja juuri tuli 8v avomiehen kanssa. Ollaan asuttu vasta 1.5v yhdessä, mutta naimisiinmenosta ei ole ollut puhetta vielä. Hoidetaan eka koulut loppuun ja kunnon työpaikat alle. Ja kyllä olemme toistemme ainoat sänkykumppanit. Molempien vanhemmat alkoi seurustelee 14v ja ovat vieläkin 40v jälkeen yhdessä :) geenit?
[/quote]
Onneksi olkoon, onhan teitä sitten enemmänkin! Ja mammat jostain syystä peukuttavat alaspäin.
[/quote]
On täällä ihan realistejakin peukuttamassa alaspäin, ei pelkkiä mammoja.
Musta Tää on Nii nautettavaa että sanotaan "ollaan realistisia, siksi alapeukkua" ku ettehän te tämmösen keskustelun perusteel tiiä mitään oikeesti näistä ihmisistä :D ei kaikki päädy eroon tai sikamiehen pettämäksi...............
Mikä ihme tuo "mikä kiire teillä on"-ulina oikein on... Itse saimme kuulla ihan samaa kun menimme 20-vuotiaina kihloihin. Ei kai siinä mistään kiireestä ole kyse, mutta miksi jäädä odottelemaan jotain poliittisesti korrektia ikää jos molemmista tuntuu siltä että haluaa kihloihin tai naimisiin nyt?
Minä ainakin olen onnellinen nyt, ja jos myöhemmin erotaan niin sille mitään voi. Eroavat ne vanhemmatkin parit.
Me ei olla keiltään läheisiltä kuultu, että mikä kiire, päinvastoin, kaikki on niin ilosia meidän puolesta ja kannustaa :D ehkä neki on huomannu sen, että ollaan vaan niin hyviä yhdessä :) ap
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 00:52"]
"Meille" vai "sinulle" seuraava askel? Harva 20+ jätkä haluaa edes kuulla sanaa "lapset" tai "asuntolaina" ennen kolmeakymmentä ikävuotta. Kasvakaa ensin ja katsokaa sitten jaksatteko katsella toisianne "kunnes kuolema teidät erottaa".
[/quote]
Seksististä paskaa. Totta kai se nainen pakottaa ja painostaa miestä, kaikkihan tietää että kaikki naiset haluaa heti lapsia ja naimisiin ja kukaan mies ei halua. Ne pitää huijata ja narrata naimisiin. Miehet ovat kuin peikkoja, haluaisivat vain maata rapsuttelemassa vatsaansa ja syödä ja naida, mutta niille voi nopsa likka sujauttaa kaulapannan ja laittaa auran eteen.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 01:36"]
Me ei olla keiltään läheisiltä kuultu, että mikä kiire, päinvastoin, kaikki on niin ilosia meidän puolesta ja kannustaa :D ehkä neki on huomannu sen, että ollaan vaan niin hyviä yhdessä :) ap
[/quote]
Joo, meissä on jotain vikaa kun noin sanottiin muualla kuin av:lla. Ei olla hyviä yhdessä
Miksi kirjoitat sanan se isolla kirjaimella?
Ilmeisesti nuoruutesi oli hyvin helppo ja onnellinen, vai mitä?
Puhelimessa joku asetus, että jotku sanat alkaa isolla ja jotku ei :D häiritsee itseänikin, pahoittelut! Ap
Mun omat vanhemmat ovat eronneet, mutta miehen vanhemmat edelleen yhdessä 23 aviovuoden jälkeen :) ap