Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Turhautunut miehen haluttomuuteen

Vierailija
09.12.2021 |

Otsikossa oikeastaan tärkein. Olen niin hiton turhautunut siihen, että olen taas suhteessa, jossa miehellä on heikko libido. Edellinen pitkä suhteeni päättyi osaksi samaan ongelmaan. Ja ennen kuin ihmiset ehtivät heittää kommentteja ”laiduta”, niin olen vähintäänkin normaalipainoinen, liikun enemmän tai vähemmän säännöllisesti. Sekä nykyinen että edellinen kumppani viehättyivät ensisijaisesti ulkonäöstäni ja saan paljon kehuja muiltakin, eli siitäkään ei ole kiinni. Yritämme vielä lasta, neuvolassa ohjeistivat harrastamaan seksiä 1-2 kertaa viikossa, jotta homma onnistuisi ja senkin takia tuntuu niin turhauttavalta, kun toinen ei halua. Jos nyt onnistun raskautumaan, toivon että seksuaaliset haluni häviävät sen myötä täysin. Ei jaksa enää tämmöistä kärvistelyä, kun itse haluan toista ja toisen halut loistaa poissaolollaan. Tiedän, että syy ei ole minussa, mutta väkisinkin tämä vaikuttaa itsetuntoon ja tunnen itseni epäviehättäväksi.

Ja en tiedä mitä hain tällä aloituksella, halusin vain purkaa turhautumista ja surua…

Kommentit (181)

Vierailija
1/181 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites anaaliseksi?

Vierailija
2/181 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites anaaliseksi?

Perseen kautta ei kylläkään raskaudu eikä se nautinnon puolesta itselleni juurikaan anna mitään. Ja ei se mies sitäkään ole vailla.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/181 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut puolison haluttomuutta mutta haluatko lapsen miehen kanssa jos halut ei laisin kohtaa, ongelmia voi olla edessä.

Vierailija
4/181 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tuollaisessa suhteessa ja vaihtamalla todellakin parani. Aina saan, kun haluan. Ja tein lapset tämän jälkimmäisen kanssa. Ei olisi tullut mieleenkään alkaa lisääntyä miehen kanssa, jota ei petipuuhat kiinnosta ja kertaakaan en oo katunut. Voin kertoa, että se lapsensaanti, vauvavuosi ja univelka harvoin parantaa suhdetta ja teillä menee jo nyt huonosti viestistäsi päätellen. Ehkä mieskään ei ole onnellinen, eikä halua lasta kanssasi.

Vierailija
5/181 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut tuollaisessa suhteessa ja vaihtamalla todellakin parani. Aina saan, kun haluan. Ja tein lapset tämän jälkimmäisen kanssa. Ei olisi tullut mieleenkään alkaa lisääntyä miehen kanssa, jota ei petipuuhat kiinnosta ja kertaakaan en oo katunut. Voin kertoa, että se lapsensaanti, vauvavuosi ja univelka harvoin parantaa suhdetta ja teillä menee jo nyt huonosti viestistäsi päätellen. Ehkä mieskään ei ole onnellinen, eikä halua lasta kanssasi.

Mies on todella hyvä isä, mikä on yksi tärkeimmistä asioista itselleni. Tärkeämpi mitä halukkuus. Ja vaihdoin viimeksi samasta syystä, eikä vaihtamalla parantunut tilanne ollenkaan. Nähtävästi miehissä, joihin rakastun, on sisäänrakennettuna heikompi vietti…aikaa ei ole enää vaihtaa enkä halua lasta toisen miehen kanssa, vaan juuri tämän.

Ap

Vierailija
6/181 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut puolison haluttomuutta mutta haluatko lapsen miehen kanssa jos halut ei laisin kohtaa, ongelmia voi olla edessä.

Silläpä toivonkin, että halut katoaa täysin lapsen saannin jälkeen…

Ap

Vierailija
7/181 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on katkeraa! Pitäisi vaan parantaa itseään, eikö?

Vierailija
8/181 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopas on katkeraa! Pitäisi vaan parantaa itseään, eikö?

Taidat olla trolli?

Ap

Vierailija
9/181 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tunteen täysin. Itselläni sama kuvio, eksän kanssa erottiin ja viimeisen vuoden aikana seksiä ei ollut kertaakaan. Nykyisessä suhteessa asiat ovat olleet paremmin, mutta... viime kuukausina haluttomuus on tullut meidänkin suhteeseen ja nimenomaan miehen osalta.

Olen huomannut että miehen haluttomuus ja tauko seksistä tai sen vähyys on vaikuttanut omiinkin haluihin, ja kun parin kuukauden tauon jälkeen harrastettiin seksiä niin siihen oli tosi iso kynnys ja se tuntui jotenkin vieraalta kun oli ehtinyt tottua seksittömyyteen. Tiedän että 2kk tauko ei ole sama kuin vuosien tauko, mutta vaikuttaa yllättävän paljon kuitenkin.

Tuon kerran jälkeen ollaan kerran yritetty sekstailla mutta töiden ym. kiireiden takia ei ollut oikein fiilistä kummallakaan. Ja nyt viimeisen viikon aikana ei olla tehty mitään seksiin viittaavaa enkä ole itsekään asiaa ajatellut. Tietyllä tapaa ehdin jo tottua seksittömyyteen tai siihen että sitä on kerran kuussa ehkä, joten jotenkin hankala taas haluta seksiä enemmän ja useammim.

Haluaisin kyllä seksielämämme taas kuntoon ja periaatteessa siihen uskonkin, mutta toisaalta ihan luontevaa näinkin. Ehkä tämä on joku ohimenevä vaihe joka väistyy vaikkapa keväällä pimeän talven jälkeen. En vaan haluaisi että seksi katoaa kokonaan... Tällaisia ajatuksia tähän iltaan. Ja meillä ei ole lapsia, suunnitelmissa kyllä.

Vierailija
10/181 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapseni isä oli tuollainen. Yritettiin lasta luomusti 1v10kk ennenkuin tärppäsi. Mä nautin, kun seksiä oli 2-3 kertaa viikossa. Mies piti sitä kauheana urakkana, sanoi sen jopa ääneen. Muuten sitten seksiä olikin n 2-3 kertaa kuukaudessa. Harva ap ymmärtää ettei kaikki miehet ole seksin perään.

Vierailija
11/181 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on todella hyvä isä, mikä on yksi tärkeimmistä asioista itselleni. Tärkeämpi mitä halukkuus. Ja vaihdoin viimeksi samasta syystä, eikä vaihtamalla parantunut tilanne ollenkaan. Nähtävästi miehissä, joihin rakastun, on sisäänrakennettuna heikompi vietti…aikaa ei ole enää vaihtaa enkä halua lasta toisen miehen kanssa, vaan juuri tämän.

Ap

Voin luvata, että maailmassa olisi enemmän kuin kaksi halutonta miestä. Oma mieheni on myös loistava isä, mutta silti ei tarvinnut joustaa tuolla tavalla. Kirjoitit, että itsellesi on tärkeämpää, että mies on hyvä isä kuin oma halukkuus. Jos näin on ja olet tehnyt tietoisen valinnan, mihin olet tyytyväinen, niin miksi kirjoitat, että "ei jaksa tällaista kärvistelyä"? Voit toki yrittää raskautua tämän miehen kanssa, mutta onnea et tule hänen kanssaan löytämään.

Vierailija
12/181 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille pitäisi ihan oikeasti kehittää jokin tapa mitata emättimen tiukkuus seksin aikana. Lisäksi olisi hyvä olla BMI:n tapainen systeemi, millä ilmaistaan ulkoinen viehätysvoima. Eikä sekään pahitteeksi olisi, jos naisella olisi vaikka iltapäivästä lähtien koiran haukkupannan tapainen juttu kaulassa, joka antaisi aina mojovan sähköiskun, kun alkaa naljailla miehelleen.

Väljä emätin, ylipaino ja vaikea luonnevika naisella, niin kyllähän se kuulemma vaikuttaa viisarin värähtämiseen aika oleellisesti.

En omaa mitään näistä mainitsemistasi piirteistä. Miten se miehen haluttomuuskin saadaan aina käännettyä pelkästään naisen syyksi? Miehet eroavat aika paljon toisistaan senkin suhteen, kuinka korkea libido miehellä on eikä se ole naisesta riippuvainen ominaisuus eikä naisen syy.

Ap

Vierailija
13/181 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voin luvata, että maailmassa olisi enemmän kuin kaksi halutonta miestä. Oma mieheni on myös loistava isä, mutta silti ei tarvinnut joustaa tuolla tavalla. Kirjoitit, että itsellesi on tärkeämpää, että mies on hyvä isä kuin oma halukkuus. Jos näin on ja olet tehnyt tietoisen valinnan, mihin olet tyytyväinen, niin miksi kirjoitat, että "ei jaksa tällaista kärvistelyä"? Voit toki yrittää raskautua tämän miehen kanssa, mutta onnea et tule hänen kanssaan löytämään.

No jos ajattelee loogisesti, niin syyhän löytyy osittain myös kirjoituksesi sisästä. Mitä raskautumiseen vaaditaan?

Ap

Vierailija
14/181 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit että useampi mies on menettänyt halunsa kanssasi?

Mieti asiaa oikein tarkkaan. Mitä sanoisitte mammat miehelle joka valittaa että kaikki naiset menettävät halunsa hänen kanssaan?

Vierailija
15/181 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai niele pölvästipillereitä? Paitsi että raiskaat siinä luontoa ja itseäsi niin muutat miehiä juomaveden kautta koko ajan naisellisemmiksi.

Vierailija
16/181 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No jos ajattelee loogisesti, niin syyhän löytyy osittain myös kirjoituksesi sisästä. Mitä raskautumiseen vaaditaan?

Ap

Miehen sukusoluja esim. muumimukissa. Naisten mukaan raskautumiseen ei tarvita miehiä

Vierailija
17/181 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Olen aseksuaalimagneetti. Poikkikset hankkivat minut esittelyesineeksi mutta todellisuudessa heillä ei arjessa ole minulle mitään käyttöä.

Vierailija
18/181 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai niele pölvästipillereitä? Paitsi että raiskaat siinä luontoa ja itseäsi niin muutat miehiä juomaveden kautta koko ajan naisellisemmiksi.

Et taida olla ihan terävimmästä päästä.

Vierailija
19/181 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tunteen täysin. Itselläni sama kuvio, eksän kanssa erottiin ja viimeisen vuoden aikana seksiä ei ollut kertaakaan. Nykyisessä suhteessa asiat ovat olleet paremmin, mutta... viime kuukausina haluttomuus on tullut meidänkin suhteeseen ja nimenomaan miehen osalta.

Olen huomannut että miehen haluttomuus ja tauko seksistä tai sen vähyys on vaikuttanut omiinkin haluihin, ja kun parin kuukauden tauon jälkeen harrastettiin seksiä niin siihen oli tosi iso kynnys ja se tuntui jotenkin vieraalta kun oli ehtinyt tottua seksittömyyteen. Tiedän että 2kk tauko ei ole sama kuin vuosien tauko, mutta vaikuttaa yllättävän paljon kuitenkin.

Tuon kerran jälkeen ollaan kerran yritetty sekstailla mutta töiden ym. kiireiden takia ei ollut oikein fiilistä kummallakaan. Ja nyt viimeisen viikon aikana ei olla tehty mitään seksiin viittaavaa enkä ole itsekään asiaa ajatellut. Tietyllä tapaa ehdin jo tottua seksittömyyteen tai siihen että sitä on kerran kuussa ehkä, joten jotenkin hankala taas haluta seksiä enemmän ja useammim.

Haluaisin kyllä seksielämämme taas kuntoon ja periaatteessa siihen uskonkin, mutta toisaalta ihan luontevaa näinkin. Ehkä tämä on joku ohimenevä vaihe joka väistyy vaikkapa keväällä pimeän talven jälkeen. En vaan haluaisi että seksi katoaa kokonaan... Tällaisia ajatuksia tähän iltaan. Ja meillä ei ole lapsia, suunnitelmissa kyllä.

Jospa minäkin tottuisin asiaan lapsen saannin jälkeen, mutta ennen sitä ihan jo pelkkä raskautuminen vaatisi sitä yhtymistä…sekin tässä on yksi iso turhautumisen aihe, kun olen jo tavallaan ylittänyt lapsensaanti-iän, tai en ole enää mikään nuori, eikä tässä olisi enää aikaa hukattavaksi.

Ap

Vierailija
20/181 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä oli mielestäni jotain perää. Sinä et ole onnellinen, onko miehesikään? Surullista, jos molemmat vain pitkin hampain tyytyvät, koska toinen olisi hyvä äiti/ isä. Eri asia, jos molemmat olisivat aseksuaaleja.